შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შხამიანი ყვავილი/თავი მეხუთე


21-09-2023, 03:48
ავტორი lashausafrtx
ნანახია 529

სანდრო გაცხარებული შევიდა სახლში და მისი ოთახი თავდაყირა დააყენა, ამის შემსწრე სამსონი მიუახლოვდა სანდროს და ეკითხება თუ რას ეძებს?!.. სანდრო კი პასუხს არ სცემს.
:რას დაამსგავსე ოთახი?!... გესმის შენ თუ კედელს ველპარაკები?
სანდრო:დამაცადე რა მამა! ხომ ხედავ ვეძებ.
:რას ეძებ შეგიძლია მითრა?.... სანდრო კვლავ დუმს და განაგრძობს ნივთების ქექვას. რამოდენიმე ხნიანი ძებნის შემდეგ, ოთახის კარი გაიჯახუნა და სახლის კარი მოიჯახუნა.
გარედ გამოსულმა გადაწყვიტა, უბნის ბიჭებთან მისვლა.
სანდრო:ბიჭებს გაუმარჯოს.
:გაგიმარჯოს ძმაო.
სანდრო:სებო შენთან სათხოვარი მაქვს,... ორი წუთით შეგიძლია?
:წამოდი ძმაო. სებო და სანდრო ბიჭებისგან მოშორებიტ გავიდნენ და ახლა სებო ცდილობს გაიგოს რაშია საქმე.
:ხომ მშვიდობა გაქვს ძმაო?
სანდრო:კი.... უბრალოდ სათხოვარი მაქვს შენთან.
:გისმენ ძმაო, რითაც შემიძია დაგეხმარები.
სანდრო:იარაღი მინდა მათხოვო.
:რა იარაღი რას ამბობ ტო?!
სადრო:დედას გაფიცებ სებო, ძალიან მჭირდება.
:არა ძმაო,.. იარაღი ისეთი რამ არის რომ ესე თხოვება არ არის სწორი,.. კაკლის სატეხად რომ არ გინდა ეგ არ არის ძნელი მისახვედრი და მე შენ იარაღს ჩემი ხელით ვერ გათხოვებ, ბოდიში ძმაო.
სანდრო:კარგი დაივიწყე ძმა,.. ვითომ არაფერი მითქვამს.
:ერთი წუთით, სანდრო!... იცოდე შარში არ გაეხვიო, ძმურად გირჩევს შენზე ბერვად უფროსი ვარ და გუბნები.
სანდრო:ვიცი სებო,.. ძმა ხარ.
სანდრო უგზოუკვლოდ დაეხეტება ქუჩებში და ვერ გაუგია რა უნდა, ვისთან მივიდეს... ბოლოს გადაწყვიტა ნიტას რესტორანს მიახლოებოდა და ასეც მოიქცა. ეზოში შევიდა და ერთ ერთთ სკამს მიუჯდა, მასთან ოფიციანტი მივიდა და ეკითხება რა სურს მას, მანაც უბრალოდ წყალი შეუკვეთა. ამასობაში მოსაღამოვდა და ხალხის ნაკადი აწყდება რესტორანს, რადგან საღამოს ყველასათვის საყვარელმა მომღერალმა, ნიტამ უნდა იმღეროს.... სანდრო მოუთმენლად ელის მის გამოჩენას, რესტორნის ეზოში კვლავ ჩაქვრა სინათლე და მუსიკის ხმაც გაისმა,.. სანდრო ძალიან ღელავს.. სცენა ნელ ნელა ნათდება, რესტორანში სტვენის ხმა ისმის და ქალის სილუეტი მოსჩანს,.. სანდრო მიშტერებია მის მუშტებს რომელიც ქვასავით აქვს გამკვრივებული და უეცრად დაწმოდგა მაგიდიდან და სწრაფად მოცილდა იქაურობას. მირბის სანდრო და თან გული ამოვარდნაზე აქვს სუნთქვა გახშირებული....
უბად ვერ შენიშნა, მის წინ რა ხდებოდა და შემთხვევით, შეეჯახა ნიტას ბიძაშვილ ანას და ორივენი ძირს აღმოჩდნენ.
სანდრო:მაპატიე ანა,.. ეს რა მომივიდა, მოდი მოგეხმარები.
ანა:კარგი რა სანდრო,.. რა ბოდიშს მიხდი, იმდენი ვიცი რომ განზრახ არ გაგიკეთებია.
სანდრო:მაპატიე... მე მგონი ქურთუკი გაგიხიე.
ანა:ეგ არაფერი,.. შენ ის მითარი, ვის გამოურბოდი ასე თავქუდ მოგლეჯილი?
სანდრო:არავის უბრალოდ, ნაცნობი მოდიოდა და არ ინდოდა ვეცნე.
ანა:უჰ სანდრო,. რა სულელი ბიჭი ხარ... ხომ მართლა ზეგ ხომ იცი?!... ახალი წლის ღამეს, ნიტას გრანდიოზულ კონცერტს გეგმავენ და ჩვენ მისი მეგობრები დაპატიჟებულები ვართ.
სანდრო:არამგონია მოვახერხო, მეგობართან ერთად ავღნიშნავ ახალწელს.
ანა:მეგობართან?... ვინ მეგობართან?
სანდრო:არ იცნობთ, ძალიან კარგი გოგოა.
ანა: მე მეგონა ნიტა მოგწონდა.
სანდრო:ნიტა?.. კარგი რა ანა რა სისულელეა.
ანა:და ვინ არის ის გოგო?... ლამაზია?
სანდრო:ძალიან ლამაზია. ანა თავდაუხამხამებლად უმზერს სანდროს თვალებში და ცდილობს ღრმად ჩაეძიოს.
სანდრო:მოკლედ მაპატიეთ მაგრამ ახალ წელს დამდვილად ვერ მოვიცლი.
ანა:გულდასაწყვეტია,.. კარგი იქნებოდა რომ მოსულიყავი,.. ცოტას გავერთობოდით.
სანდრო:უჩემოდ გაერთეთ,.. როგორც შენს დაბადების დღეზე.
ანა:კარგი რა სანდრო,.. კარგად იცი მე მინდოდა მოსულიყავი მაგრამ ნიტამ აიჩემა რომ არ დამეპატიჟ.
სანდრო:კარგი ანი, მჯერა ნუ ნერვიულობ.
ანა:რა დამიძახე?.. სანდრო გაოცებული აკვირდება ანას და ფიქრობს რა უთხრა უჩვეულო და უცნაური.
სანდრო: რამე ჩავიდინე?..
ანა:უბრალოდ გაიმეორე რა დამიძახე. სანდრომ გაუმეორა ანი სახელი და ამ დროს ანამ თავი დახარა, ჩუმად ჩაილაპარაკა რომ მისთვის სახელი ანი არავის მიუმაართავს,.. შმდეგ სანდროს ახედა,.. მიუახლოვდა, ფეხის წვერზე აიწია და აკოცა. რამოდენიმე წამიანი კოცნის შემდეგ, კვლავ დაბლა დახარა თავი ანამ,... სანდრომ მისი თავიდან ფრთხილად მოაშორა ხელი რის შედეგადაც, ანას ქუდი მოსძვრა და სანდროს ხელში შერჩა.
ანა:მაპატიე სადრო,.. დაივიწყე რაც მოხდა! ანა აცრემლებული თვალებით გაიქცა სწრაფად მისგან და სანდრომ რამოდენიმეჯერ ეძახდა რომ შეჩერებინა მაგრამ ის უკვე ძალიან შორს იყო,... სანდროს კი მის ქუდი ხელში შერჩა. ამასოაში 31 დეკემბერიც გათენდა,.. მთელ იეზო სამზადისშია, ამ დოს კი ლადო კიბეზე ადის და ხელში შეფუთული ტანსატმელი უჭირავს,.. ამაზე სამეზობლო დაინტერესდა და შეეკითეს,. რა უჭირა ხელში, ლადომ კი უპასუხა რომ ამაღამ რერსორანში ახალი წლის აღსანიშნავად წასვლას აპირებდა,.. მეზობელმა ქალებმა კი ჩჲმდა ჭორაობა დაიწყეს,. რომ ლადო ნიტასთვის ემზადებოდა ასე... ეს გაიგონა სამსონმა დ მეზობელ ქალებს უსაყვედურა და სახლში შევიდა. რამოდენიმე წუთში მის კარზე კაკუნის ხმა გაისმა, სამსონმა შემოაღო კარი და წინ ანა დახვდა.
ანა:გამარჯობა, სამსონი ბიძია.
:გაგიმარჯოს შვილო,.. ვერ გიცანი.
ანა:სანდროს და ბიჭების მეგობარი ვარ, ძია სამსონ.
:შემოდი შვილო.... სანდროს სძინავს, ახლავე გავაღვიძებ.
ანა:არა.. არ გინდათ, უბრალოდ, წუხელ ჩემი ნივთი გამოყვა და იმის წასაღებად მოვედი.
:სანდროს შენი ნივთი რაში სჭჳრდებოდა?
ანა:არა უბრალოდ ვთხოვე დაეჭირა ქუდი და შემდეგ დამავიწყდა. ამ დროს სანდრომ ანს ხმა გაიგონა და ოთახიდან გამოვიდა,.. ანამ მის დანახვაზე შეკრთა და სთხოვა რომ მისი ქუდი დაებრუნებინა,.. სანდრომ კი გამოუტანა ოთახიდან და გადასცა ქუდი. ანამ ორთავეს, დამდეგი ახალი წელი მიულოცა და სწრაფი ნაბიჯებით ჩაირბინა კიბეზე,.. მას ნადრო დაეწია, მკლავში ხელი ჩაავლო და შეაჩერა.
სანდრო:ანა მოიცადე!... როგორ ხარ?
ანა:კარგად, შენ როგორ ხარ?
სანდრო:მეც კარგად.... რატომ მოხვედი ამ სიცივეში?.. მე ისედაც მოგიტანდი ქუდს სახლთან.
ანა:არა უბრალოდ,.. გასასვლელი ვარ და მჭირდებოდა ძალიან. სანდრო ანას თვალებში უმზერს ანა კი პერიოდულად აშორებს მზერას.
სანდრო:ანა.... დამდეგ ახალ წელს გილოცავ.
ანა:მეც გილოცავ. სანდრო ანას მოეხვია და ანა დაემშვიდობა მას.
სანდრო სახლში აბრუნდა,.. და რომ არ შჩვევია პირველად მიუჯდა მაგიდას სადაც სამსონი გაზედს კითულობდა,.. პერიოდულად კი დიდი სათვალიდან, სანდროს აკვირდება,.. ის კი მიშტერებია კედელს და ხმას არ იღებს.
:რად დიგნოდა ბიჭო იმ გოგოს ქუდი?..
სანდრო:არაფერი მაამ,.. უბრალოდ გამომყვა.
:ისე კარგი გოგო ჩანს,.. არა?
სანდრო:კარგი რა მამა,.. რით არ მოგბეზრდა?.
:რა იყო ბიჭო,.. ვეღარ უდნა დავილაპარაკოთ ადამიანურად?
სანდრო:რაზე გინდა ლაპარაკი?
:არაფერზე შვილო, ახალი წელი დგება, და რა მოხდა რომ მამამ შვილთან ისაუბროს, არ შეიძლება?.. სულ გაციდვი მოკლედ ვეღარ გცნობ, კარგი ბატონო ხმას არ გაგცემ.
სანდრო გაღჳმებული წამოდგა სკამიდან და სამსონს გადაეხვია.
სანდრო:მაპატიე მამა,.. არ მინდოდა შენი წყენინება.
:უხ შენ რა გითხარი,.. არ გინდოდა მაგრამ გაიძლულე ხომ?
სანდრო:კარგი მამამოვრჩეთ,.. იცი რა ვქნათ დღეს მე და შენ დავლიოთ.. რას იტყვი?
:ხომ.. შენ დალევა გაკლია.
სანდრო:კარგი რა კაცო შეიძლება სულ დამცინოდე?..
:არ დაგცინი შვილო არა,.. გეხუმრები, კარგი ბატონო რახანა ასეა დავლიოთ. სანდრო და სამსონი ახალი წლის ღამეს გეგმავენ, ამასობაში კარი გაიღო და სანდროს ძმაკაცები შემოცვივდნენ, შამპანიურის ბოთლით ხელში და დამდეგს ულოცავენ.
სამსონი:რა იყო ბიჭებო?.. კერ არ დამდგარა ეგ დალოცვლილი.
:წინასწარ არაფერია ცუდი სამსონი ძია,.. ახლავე დავიწყოთ სმა და შევყვეთ დილამდე.
სამსონი:აუფ,.. რაღა გვიჭირს აბა... კარგი ჭიქებს მოვიტან.
:შენ რა მოწყენილხარ ბიჭო,... გაიღიმე დღეს მაინც რა!
სანდრო:გავიღიმოთ ამის დედაც,.. რას შვებით?
ბათო:არც არაფერს ძმაო, აგერ ამოვედით შენტან და გავიხალისოთ ეს დღე.
სანდრო:თქვენი პიანისტი ძმა სად ბრძანდება?
ბათო:არ ვიცი დილიდან ემზადებოდა,.. სადღაც მიდის ალბათ.
დიმა:რესტორანში მიდის რა.
ბათო:ბიჭო... ეს ხომ ვერ გავაჩერე,, თუ ძმა ხარ, შენ კარგად ხომ ხარ?. ამაზე დიმა წამოდგა ფეხზე და ბათოს შეეპასუხა,.. ბათოც გაიწია მისკენ, სანდრომ კი უხეშად შეაჩერა ორთავე.
სანდრო:კარგი ბიჭო!.. გეყოფათ.... ბიჭებო მგონი ჩვენც უნდა წავიდეთ, მანდ არა?
ბათო:აუ კარგი რა სანდრო, გთხოვ დავრჩეთ აქ და ვიქეიფოთ დილამდე, თუ ძმა ხარ.
სანდრო:დავრჩეთ ბატონო და ვიქეიფოთ ვინ გვიშლის,... მოდი ასე მოვიქცეთ, წავიდეთ იქ,.. ცოტა დავლიოთ, ცოტა გავერთოთ და ამოვიდეთ აქ და დავლიოთ დილამდე ჰა?.
:კარგი მოსულა,.. ოღონდ იცოდე ძმურად გთხოვ,.. შენებურები არ დაიწყო იქ,..
სანდრო:არა კაცო,..პირობას გაძლევთ, მივლათ გავერობიოთ და წამოვალთ.
ბათო:კარგი ეგრე იყოს.
სანდრო:ძმა ხარ,.. წავალ მამაჩემს ავუხსნი. ამასობაში საღამოს 9საათია,.. ბიჭები გამოეწყვნენ სმოკინგებში და გაემაღთნენ რესტორნისკენ. რა თმა უნდა ეზო გადაჭედილია უამრავი ხალხიტ და ერთობიან ახალი წლის დადგომამდე,.. ბიჭები კი ერთად დგანან და შამპანიურს სვამენ, უეცრად დიმამ ლადო შენიშნა შორი ახლოს და ბიჭებს მიახედა მისკენ,.. ლადო აქეთ იქეთ იყურებოდა და ღელავდა ძალიან,.. ემდეგ კი შენიშნა სანდრო და ბიჭები და ორივენი სიზულვილიტ აღსავსე თვალებით უმზერდნენ ერთმანეთს.სანდრო:შეხედეთ ერთი ამ საცოდავს, დიდი სიამოვნებიტ დავუმტვრევდი სახეს,.. თქვენ რომ არ გცემდეთ პატივს.
ბათო:სანდრო გთხოვ რა შენ ხომ შემპირდი?.
სანდრო:ხო ბიჭო მაგიტომაც ვამბობ, თქვენი ხათრით ვიკავებ თავს... დრო გავიდა სტუმრები კარგად ერთობიან,.. ბიჭებიც ცეკვავენ სხვამენ და ერთობიან... ამასობაში წამყვანის ხმა გაისმა. ქალბატონებო და ბატონებო... შეეეგებეთ, ჩვენს უსაყვარლეს და ულამაზეს მომღერალს, ჩვენი ქალაქის მშვენიერ ყვავილს... ამ დროს სცენა განათდა და ნიტა გამოვიდა, თვალის მომჭრელი კაბით,.. ირგვლივ ტაშისა და სტვენის ხმა ისმის,.. სანდრო და ლადო კვლავ ერთმანეთის ცქერაში არიან გართულნი.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent