შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შხამიანი ყვავილი/დასასრული


22-09-2023, 05:44
ავტორი lashausafrtx
ნანახია 741

მთლიან სივრცეში სრული სიჩუმეა, ყველანი ნიტას უსმენენ,.. ორი ადამიანი განსაკუთრებით მაგრამ ლადოსგან განსხვავებით, სანდრომ შენიშნა სცენასთან ახლოს მჯდომი, ვინმე საშუალო ასაკის,.. მდიდრულ პიჯაკში გამოწყობილი,.. რომელსაც ოქროს ბეჭდები ეკეთა თითებზე და გულზე ოქროს ცეპიც ამშვენებდა, გამოხედვა ამაზრზენი ჰქონდა გარს კი შვიდამდე მცველი ახვევია და უმზერს ყველაზე ახლოდან ნიტას, ისიც მთელი სიმღერა მხოლოდ ამ კაცისკენ იხედება. რესტორნის მეპატრონე რამაზი, მოიხმო მის მაგიდასთან და ყურში ჩასჩურჩულა,.. რამაზის ისეთი სახის გამომეტყველება აქვს რომ აშკარაგ არ სიამოვნებს, რასაც ეუბნებოდა, შემდეგ თავში ხელი წამოარტყა და რამაზიც მოშორდა მაგიდას. გავლენიანი შუახნის მამაკაცი,.. პერიოდულად აკვირდება ლადოს თუ როგორ სიყვარულით უმზერს ნიტას და ეს მას არ სიამოვნებს... წამყვანი უკუ თვლას იწყებს, სტუმრების ჰყვებიან მას.
სტუმრები ერტმანეთს ულოცავენ ახალ წელს, სანდრო და ბიჭებიც ასევე ულოცავენ... მუსიკა მაღალ ხმაზეა და ყველა იქ მყოფი ცეკვავს და ერთობა.
უეცრად მუსიკის ხმა შეწყდა და ყველას ყურადღება სცენამ მიიბყრო,.. ნიტა მარტო დგას სცენაზე მიკროფონით ხელში, სანდრო კი მას აღარ ვუყურებს, რადგან შეამჩნია ლადო როგორ მიემართება სცენისაკენ. ის არის ლადო სცენის კიბეს უახლოვდება და გული სწრაფად უცემს რომ მას ასვლა ერთმა გალენიანმა შუა ხნის მამაკაცმა დაასწრო კობამ... რომლის გამოჩენასაც დიდი აჟიოტაჟი და მქუხარე აბლოდისმენტები მოჰყვა... ლადო ადგილზე გაქვავდა,.. სანდრო კი შორიდან აკვირდება მოვლენებს, ის არის ხალხი ჩაწყნარდა რომ,.. კობმამ ნიტას ხელში ოქროს ბეჭედი გადასცა და ხელი სთხოვა,... რესტორნის ეზოში მქუხარე სიტუაციაა სტუმრები გაჰყვირიან,.. მმიუთითებენ ნიტას რომ თანხმობა განუცხადოს, ნიტა კი მორიდებულად იღიმის და ცახცახებს... და საბოლოდ მან თანხმობა განუცხადა კობას, რის შემდეგაც მუსიკის ხმა კვლავ გაისმა და სტუმრების რეაქციაც. ლადო თავ ჩქინდრული მიშტერებია საკუთარ ფეხებს და თაიგული გაუვარდა ხელიდან,.. სანდრომ კი მაცხარებულად აიღო შამპანიურით სავსე ჭიქა და სუნთქვა შეკრულმა, დალია ისე რომ არ ამოუსუნთქებია. სადნრომ უკვე მეშვიდე ჭიქა დალია და ახლა მის ძმაკაცებს მიმართავს რომ წასლის დროა და სახლში გააგრძელონ აღნიშვნა, ბიჭები კი სთხოვენ რომ სულ ცოტახნით კიდევ დარჩნენ, რადგან იქ გოგონები გაიცნეს და საუბარს შეყვნენ,.. სანდრო დათანხმდა მათ და კვლავ განაგრძო სმა,.. თან იქვე შორი ახლოს მჯდომ კობას,.. თვალს არ აშორებს, რომელიც ძვირადღირებულ სასმელს სვამს და სიგარას ეწევა. უეცრად შენიშნა რომ კობა ლადოს თვალს არ აშორებს... ლადო კი დაღონებული მიდის გასავლელისკენ,.. კობამ კი მის ერთ ერთ მცველს, შორი ახლოდან თითით ანიშნა რომ ლადოს გაჰყოლოდნენ,.. სანდრომ დფაინახა რომ ლადოს ხუთი მცველი აედევნა რომლებიც ძლიერად გამოიყურებოდნენ,.. სანდრომ სასმელი უცბად დალია დადო ჭიქა მაგიდაზე და მცველებს უკან აედევნა. გარედ გამოსულმა ლადომ იგრძნო როგორ მოჰყვებოდა უკნიდან ვინმე,.. ამიტომ აუჩქარა ნაბიჯებს და უცბად შეეჩეხა ერტ ერთ მცველს, რომელმაც ირონიით გაუღიმა... შემდეგ ზურგიდან ორმა მცველმა ჩავლეს ხელები მკლავებში და წინ მდგომმა მცველმა მუხლით მიაყენა ლადოს დარტყმა, ჯერ მუცლის არეში.. შემდეგ კი სახის არეში. ასე აგრძელებდნენ მცველები ლადოს ცემას,. მანამ სანამ იმ ცველს არ მოხვდა ზურგიდან სახეში მუშტი რომელიც ლადოს ურტყამდა... იმ ჭუთასვე ძირს დაეცა,.. შემდეგ სწრაფადვე მეორე მცველს მოხვდა მუშტი სახის არეში სანდროსგან და ისიც ძირს აღმოჩნდა... ლადომ ტაუყვირა სანდროს რომ უკან მიეხედა.. და ერთერთჳ მცველის მოქნეული ხელი მოიგერია და საპასუხოდ დარტყმა მიაყენა, მცველი უკანკან გადავარდა.. ისე სწრაფად უმკლავდება სანდრო მცველებს რომ მიახლოებას ვერ ასწრებენ, ბურბუშელასავით იფანტებიან აქეთ იქით... მანამ სადრო გართული იყო მცველებთან ჩხუბით,.. ლადომ დრო იხელთა და მის გვერდით ორივე მცველთან გამკლავება სცადა რომლებიც ხელებს უკავებდნენ,.. და ეს მოახერხა კიდეცმაგრამ უეცრად მას მძიმედ მოხვდა უზარმაზარი მუშტი და გაბრუებული დაენარცხა ძირს.
ლადო თვალბიდან დაბურულად იყურება რადგან მძიმე კაცის მუშტი მოხვდა მას მაგრამ მაინც არხებს დაინახოს შორი ახლოდან როგორ ემატება მცველებს სხვა მცველები,.. ის მძიმე კაცი კი რომელმაც ლადოს დაარტყა გაემართა სანდროს საცემად მაგრამ სანდრომ ის მოიგერია სწრაფად და ძირს ახოხიალა,.. შემდეგ მოულოდნელად მოხვდა სანდროს მუცლის არეში წიხლი და მეორე მცველისგან სახის არეში წიხლი,.. რის შედეგადაც ძირს დაეცა.. ერთ ერთმა მცველა სცადა ძირს მყოფ სანდროს წიხლით შემდგარიყო მაგრამ სანდრომ მისი ფეხი დაიჭირა და თავად მიაყენა დარტყმა წიხლით,.. მცველი შორს გადავარდა.. სანდრო წამოდგა ფეხზზე და მეორე მცველს მიაყენა დრტყმა რომელიც მაშინვე დაანარცხა ძირს მაგრამ უცბად კეფაში მოხვდა ანდროს ხელკეტი და მუხლებით დაეცა ძირს,.. არ დაყოვნეს სხვა მცველებმაც, მას წიხლებით და ხელკეტებიოთ გაუსწორდნენ, იმდენი იყვნენ რომ სანდრო საერთოდ აღარ ჩანდა, მხოლოდ მცველები რომლებიც უმოწყალოდ უსწორდებოდნენ სანდროს,... ამიტომ ლადომ სცადა მისი დახმარებისთვის სცადა ფეხზე მოდგომა მაგრამ მას ძლიერად მოხვდა ტერფი სახის არეში და გონებაც დაკარგა. მომხდარიდან ერთი კვირა გავიდა, ლადო გამოწერეს საავადმყოფოდან მაგრამ მას თავი ისევ შეხვეული ჰქონდა,.. კლინიკიდან გამოსულმა, მაშინვე გადაწყვიტა ნიტას მონახულება და ანას სახლს მიადგა... დიდ ხნიანი კაკუნის შემდეგ ანას დედამ გაუღო კარი და სახლში არც შეიპატიჟა.
-გამარჯობა ქალბატონო სუსანა,.. მე მხოლოდ ნიტას მონახულება მინდა და მაშინვე წავალ აქდან.
-ნიტა აქ აღარ ცხოვრობს!... ჩემმა გოგომ ის გააგდო იმ დღის შემდეგ სახლიდან.
-კი მაგრამ, სად არის ახლა ნიტა?..
-არ ვიცი და არც გვაქვს სურვილი რომ ვიცოდეთ!...
-ანას დაუძახეთ, მასთან მინდა საუბარი.
_არა!.. ანამ მთხოვა რომ არავის დანახვა არ სურს,.. ძალიან განიცდის სანდროს ამბავს.
ლადო ანას სახლიდან დაღონებული გამოვიდა და უბანში მისვლაც არ სურს რადგან თავს დამნაშავედ გრძნობს,.. ამიტომ ისიც არ იცის სად უნდა წავიდეს,.. უცბად მას ანას მეზობელმა ქალმა შესძახა,.. ლადომ უკან მიიხედა, მეზობელმა ქალმა დაუდასტურა რომ მას იხმობდა, ისიც მიუახლოვდა მას,.. მეზობელმა ლადოს უთხრა რომ ნიტამ აქვე ახლლოს იქირავა სახლი და მიუთითა მისამართი ლადოც სწრაფად გაემართა მისკენ.
ლადომ კარზე დაკაკუნება სცადა მაგრამ კარი გაიღო,.. ნელი ნაბიჯებით შევიდა სალხში და სრული სიცარიელე იყო,.. კვლავ გაუყვა ოთახს და უცბად შენიშან ღია კარი, რომელიც ნელა შეაღო და დაინახა ნიტა როგორ ალაგებდა ბარგს,... თან ცრემლს ღვრიდა.
ლადო:ნიტა....
ნიტა:ლადო?.. შენ აქ საიდან მოხვედი?.
ლადო:კლინიკიდან დღეს გამომწერეს, და მაშჳნვე შენთან გადავწყვიტე მოსვლა,.. მეზობელმა ქალმა მომასწავლა შენი საცხოვრებელი.
ნიტა:ჰაჰ... საცხოვრებელი.. ხომ კარგია რომ გამოგწერეს.
ლადო:გმადლობ. ნიტა რატომ ალაგებ ბარგს რა ხდება?..
ნიტა:მე მივდივარ ლადო... იტალიაში მივდივარ საცხოვრებლად.
ლადო:მეგონა თხოვდებოდი.
ნიტამ გაავებული თვალებიტ შეხედა ლადოს და მკერდზე ხელების რტყმა დაუწყო.
ნიტა:შენ გაგიჟრდი??.. ვთხოვდები არა?.. შენ არ იცი ხომ რა მოხდა??...
ლადომ ნიტას ხელები დაუჭირა და ნიტაც ნელ ნელა დამშვიდდა შემდეგ მკერდში ჩაეკრა ლადოს და ცხარე ხრემლით ატირდა,.. ლადო მის დამშვიდებას ცდილობს მაგრამ უშედეგოდ.
ლადო:დამშვიდდი ნიტა გთხოვ,.. მე დამნაშავე ვარ,.. შე არ იცი ზუსტად იმ ღამეს რა მოხდა... სანდრო იქ საერთოდ არ უნდა ყოფილიყო,.. ის მცველები მე გამომყვნენ და არა სანდროს,.. გესმის?... სანდროს მაგივრად იქ მე უნდა ვყოფილიყავი.
ნიტამ თავი ასწია წრემლი მოიწმინდა და შეკრული წარბით უმზერს ლადოს.
ნიტა:ყველაფერი ჩემი ბრალია სანდრო... მე რომ აქ არ ჩამოვსულიყავი არაფერი მოხდებოდა.
ლადო:გეყოფა ნიტა დამშვიდდი გთხოვ,.. მე უბანში აღარ მიმესვლება, მეც უნდა წავიდე სადმე შორს,.. იმიტომ რომ რეალობას გავექცე. ლადომ ნიტას ჩეხედა თვალებში და ხელები სახეზე დაადო.
ლადო:ნიტა... მოდი ერთად წავიდეთ აქედან, მე შნ ზალიან მიყვარხარ და შენი დაკარგვა არ მინდა.... ვიცი, ვიცი ახლა რასაც ფიქრობ,.. მაგრამ ახლა აქ, ჩემს მაგივრად სანდრო რომ ყოფილიყო როგორ მოიქცეოდი?... ვიცი რომ წაყვებოდი და ერტად იცხოვრებდით, მართალია სინდისის ქენჯნაში მაგრამ მაინც ერთად იქნებოდით... ხომ ასეა?.
ნიტამ წამიერად ახედა ლადოს და შემდეგ თავი ოდნავ დახარა მაგრამ კითხვაზე,.. პასუხი არ გაუცია.
ლადო:ნიტა დუმილი თანხმობის ნიშანია,.. ხომ ასეა?... მაგრამ ახლა მე ვდგავარ შენს წინაშე და მე გთხოვ წავიდეთ აქედან და ვიცხოვროთ ერთად.
ნიტამ ლადოს ახედა და იმ წამსვე ცრემლები წასკდა თვალებიდან და სეხეზე ხელებ აფარებული ჩაიმუხლა ცხარე ცრემლით. ლადომ რამოდენიმე წამიანი დუმილის ემდეგ ჩამუხლულ ნიტას თავზე ხელი გადაუსვა და ოთახის კარისაკენ გაემართა,.. შმდეგ კართან გაჩერდა და რამოდენიმე წამი მიაცქერდა ნიტას, ის კვლავ ტიროდა,.. ლადომ კი გაიხურა ოთახიოს კარი და დატოვა მისი სახლი. რამოდენიმე წლის შემდეგ ლადო კონცრტზე გამოდის და როიალზე ასრულებს ფრანზ ლისტის,.. სიყვარულზე მეოცნებე მელოდიას,.. უკრავს და ორივე თვალიდან ცრემლი სდის... დასრულების შემდეგ, მაყურებლის მქუხარე აბლოდისმენტებს შეეგება და თავი მადლობის ნიშნად დაუხარა.



№1 სტუმარი სტუმარი ნინა

... მგონი დაუსრულებელია ....

 


№2  offline წევრი lashausafrtx

სტუმარი ნინა
... მგონი დაუსრულებელია ....

რატომ თვლით ასე?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent