შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი ხარ ლამაზო! (თავი მეშვიდე)


1-03-2015, 23:51
ავტორი Heartbeat
ნანახია 3 836

რა არის სიყვარული? ზოგისთთვის თავდავიწყება...გრძნობა ,რომელიც შემოგიტევს და გაგაგიჟებს სულში ჩაგიჯდება...ადამიანი შეიძლება სიყვარულმა რადიკალურად შეცვალოს გააგიჟოს ან დაფერფლოს, ჩემი აზრით ,სიყვარული ცეცხლს გავს სახიფათოა,თუ ჩააქრობ აღარ დაგწვავს მაგრამ აღარც იარსებებს...სიყვარული რაც არუნდა ვუარყოთ ჩვენი სიცოცხლის მთავარი მიზანია...მისგარეშე შეუძლებელია და გაუსაძლისი....საჭიროა...სიყვარული ცხოვრების ელექა...ნამდვილი სიყვარული ალბათ ერთხელ მოდის..მაგრამ კვალს ტოვებს ...უფროსწორად არასდროს არ გტოვებს..ეს თვისება კი მხოლოდ ნამდვილ სიყვარულს გააჩნია...თუ გიყვარს ბედნიერი ხარ...იმიტომ ,რომ ვიღაცისთვის სუნთქავ...ცოცხლობ და არსებობს...მიყვარს ეს სიტყვები,გალაკტიონის დაუვიწყარი ფრაზა...უკვდავი სიტყვები და სიყვარულუს სუნით გაჟღენთილი..."უსიყვარულოდ მზე არ სუფევს ცის კამარაზე,სიო არ დაჰქრის,ტყე არ კრთება სასიხარულოდ..."....სიყვარული სიმდიდრეა...ის ყველაფერი არარის,მაგრამ მისგარეშე ყველაფერი არაფერია!!!.



---------------------------------------------------
დილა ასეთი სასიამოვნო არასდროს არ ყოფილა...ისაუზმეს...და დივანზე ერთმანეთზე მიხუტებულები მთელი ემოციებით დააესვენენ...მარიამი დემეტრეეს გულ-მკერდა აკროდაც და ღიმილი უპობდა ბაგეებს...დემეტრეც ჩაიცინებდა მის შემხედვარეს და ისევ ტელევიზორს გახედავდა მარიამის საყვარელ ფილმს უყურებდნენ "when in rome"..ბოლოს დემეტრემ მაინც კითხა რატომ იკრიჭები ასე სასაცილოდო....მარიამმა თქვა,გამახსენდა ,როგორ გაგიცანო და მეცინებაო...და მათი დიალოგი გაიხსენეს დემეტრემ მარიამს უთხრა,უბედნიერესი ვიყავი მაშინ შენი ბაგეები პირველად დავაგემოვნე და მაშინვე ვიცოდი უკვე ჩემი რო იყავიო...დიდხანს ინებივრეს...სამი დღე იქ გაჩერდნენ ბოლოს მარიამმა დაიჟინა წავიდეთო..დემემაც დაუჯერა და ჩაბარგდნენ გზაში სულ მარიამის საყვარელ სიმღერებს უსმენდნენ და მარიამიც მისი საყვარელი სიმღერების ჰანგებზე ვერ ჩერდებოდა და თვითონაც მღეროდა თან ძალიან კარგადაც რამაც დემე გაარკვირვა,გზა მხიარულად დალიეს...დემემ მანქანა მარიამის კორპუსთან გაახერა და მარიამს დაუბარა...7ზე შენთან ვარო...მარიამი სახლში ავიდა და პირდაპირ მის საყვარელ ძამიკოს ჩაეხუტა ,როგორ მონატრებია ეს მთასავით...მაღალი ბიჭი ,რომელიც ხანდახან ნერვებს უშლის მაგრამ ძალიან პოზიტიური და საყვარელია...ძალიან უყვარს გიორგი ,ერთხელ პატარობას ეთამაშებოდა ,გიორგიმ რაღაც თოკი არმისცა ამან გაუქანა თვალებში მოარტყა მგონი გიოზე მეტად მარიამს ეტკინა...უცბად ტირილი აუვარდა და გიოს მაგრად მოეხვია მაშინ 7ის იქნებოდა გიო კი 13ის...ყოველთვის უყვარდა ძმა ახლა ხო აბოდებს ,ამიტომ დაჯდა და დემეზე ყველაფერი უამბო,გიოს ცუდი რეაქცია არ ქონია უბრალოდ მე როგორ გამომაპარა დემემო სულ მაგას გაიძახოდა....მარიამმა გიოსაც ჰკითხა პის პირადზე...გიორგის უყვარდა ერთი გოგონა მაგრამ....რაღაც მიზეზების გამო არ უნდა ,რომ თქვას ვინაა..მარიამმა ანას და ელენეს დაურეკა და სთხოვა წამომყევით რაღაცეები ვიყიდოთო მათაც თანხმობა განაცხადეს და გამხიარულდნენ... ანამ ჯერ ელენეს გაუარა შემდეგ მარიამს...მაღაზიებში დადიოდნენ და უამრავ რაღაცას არჩევდნენ უამრავი რაღაც იყიდეს...მარიამს უნდოდა დღევანდელი საღამოსთვის მისი საყვარელო ფერის "ფირუზი"ს ფერი კაბა ეყიდა...ბევრი იარა და ბოლოს მიაგნო ისეთს როგორიც უნდოდა...არგეგონოთ შოპინგზე გაგიჟებული და გადარეული გიგოა უბრალოდ მისი გარდერობუს განახლება ესაჭიროენა და ამიტომსც უწებს...ძალიან ლამაზი...ცოტა გამომწვევს და ელეგანტური ფირუსიზ ფერი კაბა იპოვა..კაბა უკან ამოღებული იყო და გვერდზე დახვეწილად იყო ჩაჭრილი..სიგრძე მუხლებს ცოტათი ცდებოდა..კაბის მოზომვის შემდეგ, გოგოებმა კაფეში გაიარეს სამი კაპუჩინო და ჩიზქეიქი შეუკვეთეს...დასხდნენ და თავიანთ გარემოთი დატკბნენ...შუა ბაასში იყვნენ გართულები ,როდესაც კაფეში ნაცნობმა სილუეტმა შემოაბიჯა...სანდრომ,დემეტრეს ძმად წოდებულმა,რომელიც ანაზე გადაირია...კაფეში შემოსვლის თანავე დალანდა ნაცნობი სილუეტი მაგრამ მონატრებას მიაწერა და ცარიელი ადგილი დაიკავა,მაგრამ შემდეგ კარგად დააკვირდა და მიხვდა ,რომ მართლა ანა იყო..უცბათ ისე დაიბნა და აიბნა ,რომ მეტი არ შეიძლება...მაგრამ მაინც,მივიდა.
-რას შვებით? დიდი სითბოთი ჰკითხა სანდრომ..სამივეს მაგრამ,მისი მზერა მაინც ანასკენ იყო მიმართული...ანაც ,რომ გითხრათ სანდროს სულ ვერამჩნევდა სწორი არიქნება ამჩნევდა მაგრამ,მაინც ყურადღებას არამახვილებდა ეშინოდა..სანდრო ძალიან სიმპატიური და შეძლებული კაცია..დარწმუნებულია ,რომ ქალები არაკლია მასაც მათსავით თუ მოექცა...ანაც ვერ გადაიტანს,როგორ ეტყობა ,რომ სანდროს არიცნობს ,სანდრო მაგას ხომ არასდროს იზამს! არასდროს!!ეგრეც ,რომ არიყოს ანაზე უკვე სერიოზულად ფიქრობს...ისკიარა მისი თავის თვითონ უკვირს..მაგრამ რაც არუნდა იყოს მათი ურთიერთობა რადიკალურად განსხვავებული იქნება ვიდრე დემესი და მარიამის,იმიტომ რომ ანა..მარიამივით თავშიდაჯერებული არ არის! ეს იმას კი არ ნიშნავს ,რომ შეიძლება მის გრძნობებში ვერ გაერკვიოს არა! უბრალოდ შეუძლებელია......რომ კაცი ახლოს გაიკაროს,იქამდესანამ არ დარწმუნდება მის გრძნობებში.
-კარგად სანდრო...თბილად უპასუხა მარიამმა და ანას გადახედა ,რომელიც სანდროს მზერას არ იმჩნევდა მაგრამ,სირცხვილისგან ლოყები აწითლებოდა...გაეცინა მის ბავშვურ ქცევაზე.
-დაგინახეთ და თქვენთან მოვედი,...კარგი წავედი შეხვედრა მაქვს და ველოდები.
ანას გულში უსიამოვნოდ გაჰკრა ალბათ პაემანი აქვს?! თავისითავი დატუქსა კიდეც..რაში გაინტერესებსო შემოუძახა მისმა მემ..მეორემ უპასუხა..რასქვია მაინტერესებს,თვალებით,რომ მჭამს აბა რას ნიშნავსო?!...უსიამოვნო ფიქრების გასაფანტად თავი გააქნიადა გოგონებს მოუწოდა წასასვლელად..მარიამიც დათანხმდა,მოსამზადებელი ვარო...გასვლისას ანამ სანდროს თვალი ისევ შეავლო ...წამში მათი თვალები ერთმანეთს შეეჩეხა,ანა დაფეთებული გავარდა გარეთ,სანდროს კი მის საქციელზე ჩაეცინა.


-------------------------------------------
მარიამი სახლში შევიდა...მანტო იქვე ჩამოკიდა შუზები გაიძრო...შეამოწმა და სახლში თავი მარტო რომ დაიგულა მისი საყვარელი სიმღერა ჩართო თან ღიღინებდა და თან აბაზანაში ნებივრობდა..დემეზე ფიქრობდა და სულელივით ეღიმებოდა უხაროდა,რომ ჰყავდა ასეთი მისთვის უძვირფასესი ადამიანი ,ვისთანაც დიდი სიამოვნებით გაატარებდა მთელ ცხოვრებას... საგულდაგულოდ ინებივრა ამოსვლა იკადრა..თმები გაიშრო და გამზადებას შეუდგა.
დემეტრეც მარიამზე ფიქრობდა დღევანდელ დღეზე დღეს მარიამისთვის და მისთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი დღე იყო გაზაფხულის პირველი დღე და მათი სიყვარულის პირველი უმნიშვნელოვანესი დღე ,სანდრომ დემეს დაურეკა და ამცნო დღევანდელი შეხვედრა...დემეც ამჩნევდა მისი ძმაკაცის ასეთ ცვალებადობას თან უხაროდა და თან აშფოთებდა.
მარიამმა თმები გაისწორა და კაბაც მოირგო თეთრი ლობუტინები ამოიცვა მისი "საფირმო" სურნელი..ის სურნელი ,რომელიც დემეს ჭკუიდან შლიდა,აგიჟებდა და მხოლიდ ერთგრძნობას უღვივებდა სიყვარულს დაისხა.."მადმუაზელი " მოხდენილად დაისხა და კავალის თეთრი კლატჩი დაიკავა..მსუბუქი მაკიაჟი და თეთრი მანტო მოიცვა..ლამაზი ფირუზისფერი საყურეები მოირგო..რონელიც მამამ 18-წლის ასაკში უყიდა..მშობლების გახსენებისას ღიმილმა გაუპო ბაგეები და გადაწყვიტა ყველაფრის ახლომომავალში მოყოლა გადაწყვიტა..მარიამი მზად იყო ,როდესაც დემეტრემ შეატყობინა ჩამოდიო...კორპუსიდან გამოსვლისას ნაცნობ პოზაში დახვდა დემე..შავ X6-ზე მიყრდნობილი საშინლად შარმიანი და მამაკაცური ბევრი ქალი ინატრებდაასეთ კაცზე.....მიუახლოვდა, დემემ მჭიდროდ მოხვიაწელზე ხელი და ცხვირი მის კისერში ჩარგო მისი სუნი ხაბნად შეისუნთქა და ცხელი ტუჩების კვალი დაუტოვა კისერში..მისმა გლუვმა კანმა უფრო აუნთო თვალები მარიამის მწვანე თვალებს...დააკვირდა და უჩურჩულა "ჩემი ტკბილი მწვანე თვალება ხარ"-ო მანქანის კარი გაუღო და თავის მოძრაობით მიანიიშნა ჩაჯექიო,დემემაც მანქანა დაძრა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent