შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი ხარ ლამაზო! (თავი მეთერთმეტე)


11-03-2015, 16:51
ავტორი Heartbeat
ნანახია 3 415

ანა და სანდრო

სანდრო ძლივს მოწყდა ანას ბაგეებს...და ჩაეღიმა.
-აბა რა გადაწყვიტე?_მხიარულად უთხრა სანდრომ.
-კარგი_მანაც გაუღიმა.
-ნაყინი გიყვარს?_წამოიძახა სანდრომ.
-კი.(ანა)
-ვიყიდოთ._უთხრა და ისე საყვარლად გაუღიმა როგორც იცის ხოლმე...ნაყინიც იყიდეს და ბევრიც ისეირნეს ბოლოს დაღლილმა ანამ თქვა წავიდეთო...წვიმა იწყებიდა და ძლიერ იჭექა ანა სანდროს ჩაეხუტა და არ უშვებდა ბოლოს სანდრომ მანქანაში ძლივსჩასვა...სიცილით კვდებიდა ანას რეაქციებზე უნდოდა გადაეხარხარა მაგრამ, თავს იკავებდა..ისე საყვარლად ცქმუტავდა ჭექა-ქუხილისას რომ უნდოდა ის თვალები და ტუჩები დაეკოცნა....სახლში ძალა გამოცლილი ერანეთზე ჩახუტებულები მივიდნებ..ანა სანდროზე იყო აკრული და არ შორდებოდა....სანდრომ უთხრა წადი დაიძინეო და მე მეორე ოთახში დავიძინებოო...ანაც თავუს ქნევით დათანხმდა შხაპი მიიღო და სანდროს გრძელი მისთვუს გრძელი მაისური გადაიცვა.....უცბათ მოკალათდა და დაძინება სცადა ,როდესაც ისევ ძლიერ იჭექა უცბათ მაისურის ამარა გავარდა სანდროს ოთახში.
-სანდროო...გძინავს?_ჩუმად უთხრა.
-არა_რა იყო?_ჰკითხა და ისე რომ ანას არ შეემჩნია ჩაიცინა.
-შენთან დავწვები რა.._მუდარით უთხრა ანამ.
-კარგი მოდი..._სანდრო გაიწია და ანას ადგილი დაუთმო ერთი ათი წუთი იწვნენ ასე...ამა ცქმუტავდა სანდროს გვერდუთტ იყო და სულ არ ეხებოდა ამიტომ ადგომა სცადა ისევ ისე წვიმდა და ქუხდა...ანა დგებოდა რიცა სანდრომ მაჯაში ხელი ჩაავლო და მასზე აიკრო თანუჩურჩულა.
-ამაღამ ჭექა-ქუხილი არ შეწყდება აქ დარჩიო_ეს უთხრა და უფრო მიიხუტა რომ არწასულიყო. ანამაც მისი საყვარელი სურნელი ხარბად შეისუნთქა და მიინაბა.
------------------------------------------

ერთი კვირა ასე გავიდა
სანდრო,ანა,დემე,მარიამი,ელე და გიორგი სულ ერთად იყვნენ და ქორწილისთვის ემზადებოდნენ....მარიამი უზომოდ ღელავდა ყველა წვრილმანს უღრმავდებოდა ყველაფერი უდეალური უნდოდა ,როგორიც თვითონ იყო. ჯერ კაბა შეარჩია ულამაზესი და ძალიან უცხო...ქორწილიც ძალიან ლამაზი ელეგანტური ელემენტებით და ცოტა სისადავით გადაწყვიტეს...ყველაფერი მარიამმა მოაწესრიგა ეს მისი გადაწყვეტილება იყო.
დილის 10საათზე ანა და ელენე ოთახში ხმაურით შემოლაგდნენ და მარიამს გაღვიძებისკენ მოუწოდეს მარიამიც პირდაპირ სააბაზანოში შევიდა ტელეფონი იქვე დადო და ნაცნობი მელოდიას ღიღინით აჰყვა დღეს ჩემი ქორწილია გაიფიქრა და დაფეთებული მოწესრიგდა...გავარდა და ორივეს მაგრა ჩაეხუტა...ამას ანას და ელენეს გადახარხარება მოჰყვა და მარიამის დაბღვერვა...კაბაც მოიტანეს ვიზაჟისტიც დროზე მოვიდა მარრიამს არასდროს არ უყვარდა მაკიაჟი ამიტომ სუსტი მაკიაჟი ამჯობინა......ძალიან ლამაზი იყო ანათებდა...ყველა მზად ,რომ იყო დემეტრემ დანარჩენ ზემოთხსენებულ ძმებთან ერთად შემოაბიჯა წამით გაშეშდა და ასე იდგა...სანდრომ ყურში ჩასჩურჩულა.
-ცოტა გაინძერი თორემ მგონია გული წაგივა_ეს ბიჭი ყველა სიტუაციაში როგორ ხუმრობს დემეტრე ვერ ხვდება..ღიმილით უპასუხა და მარიამისკენ წავიდა...ანა კიბეებთან იდგა და ვერც გაიგო ისე ამოუდგა უკან სანდრო და მისი ცხელი ბაგეებით შეეხო...სანდროს სურნელი რომ იგრძნო ხმა აღარ ამოიღო და გაინაბა.ულამაზესი იყო ფირუზისფერ კაბაში მის შავ თმებს და ლურჯ თვალებს უდაოდ ლამაზს აჩენდა და გულგრილს ვერ დაგტოვებდა....



მარიამი ულამაზესი იყო...ყველაზე ლამაზი პატარძალი ...ჯვრისწერამაც კარგად ჩაიარა...ორივე ბედნიერებას ასხივებდნენ ერთმანეთს თვალებში შესციციბებდნენ.... დემე მარიამს თვალს არ აშორებდა მარიამის მამრობითი სქესის თვალებს აკვირდებოდა ,როგორ უყურებდნენ...მაგრამ ამ ულამაზეს დღეს არაფერზე არ უნდოდა ფიქრი გარდა იმ არსებისა იმ ქალისა, ვინც გვერდს უმშვენებდა...მარიამმი უცბათ წამოდგა...ამდენი ხნის მერე უნდოდა ემღერა... მის ძმასთან მივიდა და უთხრა ყველას ყურადღება ჩემსკენ მოიქციეო სცენაზე ავიდა და მისთვის საყვარელი სიმღერა იმღერა მთელი გულით მღღეროდა ...დემეტრეს უმღეროდა..დემეტრე კი თვალს არაშორებდა....დიდი ხნის შემდეგ ორივე ძალიან დაღლილები იყვნენ ..დემეტრემ მარიამს უჩურჩულა.
-მოდი წავიდეთ..
-ჩვენი ქორწილიდან?_გაიკვირვა მარიამმა.
-ხო რამოხდა?
-კარგიი..
-აბა ესენი ჯერ არ დაიშლებიან და ვატყობ რომ ძალიან დაიღალე...
-წავიდეთ._უთხრა მარიამმა და ქმარს გაუღიმა.
მანქანაში ჩაჯდნენ.....მარიამს გზა არ ეცნო და დემეს ჰკითხა სად მივდივართო დემემ სახლშიო...მარიამმა დემეს გაკვირვებული გადახედა დემემ კი თვალი ჩაუკრა...ცოტახანში სამსართულიან სახლისწინ გააჩერა მანქანა..სახლს გარედანაც ეტყობოდა რომ მდიდრული იყო..და ძალიან ლამაზი.
დემეტრემ მარიამს...თვალები აუხვია და ისე შეიყვანა..შუქი აანთო და სახვევი მოხსნა. ულამაზესი იყო ყველაფერი წითელი ვარდებით მორთული და ელეგანტური...დემეტრე მარიამს მიუახლოვდა და ტუჩები ნაზად ჩააცოცა მარიამის ყელში...იგრძნო როგორ დაუარა მარიამს ცხელმა ტალღამ მისკენ შემოატრიალა და ბაგეებს დაეწაფა ხელში აიყვანა და კიბეებს ნელი ნაბიჯებით აუყვა თან მარიამს კოცნიდა...კაბა ჩაასრიალა და მარიამს თითოეული ნაკვთი დაუკოცნა...და ტუჩები ყელიდან მკერდზე ჩააცოცა...ცოტახანში ორივე ვნების ცეცხლში იწვოდა ბოლო აკორდები გაისმა და ორივე ერთმანეთზე აკრულებმა ჩაიძინეს....



----/////---------------////------------------------------//////---------------------------
მადლობა ვინც კითხულობთ! მადლობა თბილი კომენტარებისთვის! იმედია ეხლაც არ დაიშურებთ.
მიყვარხართ!
თქვენი ჰართბითი!



№1 სტუმარი anka

ძალიან ძალიან ძალიანნნნნნნნნნნნნნნნ კარგია love love love

 


№2  offline წევრი lamazmani

ძააან კაია მომწონს უამგრესია აუ არ მინდა რო დამტავრდეს sad

 


№3  offline მოდერი Kira

უუუუმაგრესი იყო :D ძალიან ნიჭIერი ხარ... ვგიჯდები ამ ისტორიაზე და ნუ ავტორზეც რათქმაუნდა.. :D love
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 


№4  offline წევრი vighaca

Umagresiaa ❤

 


№5  offline წევრი dakuna

ძალიან მაგარია,ძალიან მომწონს love

 


№6  offline წევრი aniko:)))))

ძალიან მაგარია wink

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent