შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გზა სიყვარულიდან სიძულვილამდე.მაფიის დედოფალი (6)


14-03-2015, 00:26
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 482

საცურაო აუზის კიდეზე იჯდა და ფიქრობდა , ფიქრობდა გაბრიელზე და გული უკვდებოდა რო მის გვერდიით არ იყო , ფართხუნის ხმა გაიგო და ფანჯარასთან ჩრდილები დაინახა , არ დაფიქრებულა ისე წამოდგა და თავის საძინებლისკენ აიღო გეზი , წამებში ამოიცვა შAრვალი და ზედა გადაიცვა , ბალიშიდან ორი იარაღი გამოაცურა და კიბეებს დაუყვა კვლავ , სამზარეულოში დაცვის წევრი იპოვა , გულთან ახლოს ჰქონდა ნასროლი და ხრიალებდა, რო დაინახა ტასო ხელი ზევით ააწია და ანიშნა საით იყვნენ , სამზარეულოდან გავიდა და დიეგოს მამის კაბინეტს შეავლო თვალი , დროა ეს ოთახიც მოინახულოს , ხმაურზე გაეღიმა და ოთახში ორი მასკიანი შენიშნა , ორივეს იარაღი მაგიდაზე დაედო და გამწარებული სეიფის გახსნას ცდილობდა , "არა რა უიარაღოს იარღს ხო არ ვესვრი " უცებ აიღო მათი იარაღი და მჭიდი მოისროლა , ორივე ნიღბიანი მოწყდა საქმეს , კარატიდან ორი ილეთი და ორივე გაშოტილი ეგდო დაბლა გონებაწასული , კიბეებზე ხმა მოესმა ჩუმად გამოიხედა და დაინახა ფერნანდო მოყავდა კიბეებზე კიდევ ორ მასკიანს იარაღ მიბჯენილი . გაიპირა "აშკარად აქეთ მოყქვთო და დაბლა გაშოტილი კაცები გასწი გამოსწია ისე შორიდან რო არ შეენიშნატ , კარებსჰი ახალი სჰემოსული იყო ორივე იარაღი რო ჩასცათ თავში და მომენტალურად გათიშა .
- მადლობა ტასო , შენ რომ არა . (ფერნანდო )
-არაფრის, თქვენი დაცვა დაჭრილია , უნდა დავეხმაროთ , თქვენ მმიხედეთ მათ მე გარეთ გავალ დაცვას ვნახავ .
გარეთ გასულმა სამი დაცვის წევრი იპოვა მკვდარი ერთი არსაად ჩანდა , მთელი ეზო შემოიარა მაგრამ მარტო ფერნანდოს ძაღლები იპოვა ხის ძირას მოწამლულები .
სახლში რო დაბრუნდა 20 კაცი დახვდა მათ შორის ტატო და დიეგოც იდგნენ , არცერთისთვის ხმა არ გაუცია ისე ავიდა ოთახში და ლოგინზე დაემხო , "პომადები მაინც მოეშორებინათ ყელიდან " თვითონაც არ იცის რატო გაბრაზდა , მხოლოდ იმას ხვდება რომ ხვალ დაელაპარაკება ფერნანდოს და ამერიკასჰი წავა თავისი გეგმის განსახორციელებლად.
-შეიძლება შემოვიდე ? (ტატო )/
- იბანავე და მერე , გაგუდული ხმით უთხრა და დიეგოს სიცილზე კარებისკენ გაიხედა , ორივეს შემოეყო თავი და იგიმებოდნენ ,
-ორი ნასვამი ქალებში ნაგულავები ჰომოსაპიენსი ნაროდი არცისე ხმადაბლა ჩაილაპარაკა და ბალისში ჩარგო თავი.
ღამე მეტისმეტად დასცხა და გადატრიალება სცადა ლოგინში მაგრამ ნურას უკაცრავად რაგაც ცხელი იგრძნი , იარარდამიზნებულზე ტატომ ლამფა აანთო ლოგინთან რო იდგა .
-რა იყო , გასწიე იარაღი არ გაგივარდეს . ვერ დავიძინე და შენთან მოვედი წავიდე?
-მე არაფერი მივარდება , გაუღიმა და ლოგინში შებრუნდა კვლავ .
ხვალ უნდა წავიდე ამერიკაში დრო არ იცდის ,.
-ბოდიში რო დღეს დაგტოვე უნამუსო მეგობარი ვარ .
- ცრემლი აგიკაიფება ახლა თვალებში და მერე მართლა გამივარდება მუშტი შენს სახეში სიცილით უპასუხა და თავი მხარზე მიადო . დავიძინოთ რა მეძინება .
ორივეს მალე ჩაეძინა , მარტო დიეგო იწვა გვერდით ოთახში და ყველა გაფაჩუნებაზე ყურს აყურადებდა რა ხდებაო , უნდა აღიაროს დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა ტასომ მასზე , მისი დანახვის მერე სულ მასზე ფიქრობს , დღესაც ქალთან იყო და მასზე ფიქრობდა , მოეწონა ტასო რო გაბრაზდა , იმედია მასზეც , ამ შემთვხვეაში ეცოდინება რომ მასაც მოეწონა დიეგო .
****
-ვატყობ კარგად გეძინა , ღიმილით მიუახლოვდა სამზარეულოს სკამზე მჯდომ ტასოს დიეგო , აქ რატომ ხარ სასადილო ოთახში ისაუზმე .
-არა მადლობა მარიას ველოდები მოიცლის და ერთად ვისაუზმობთ, შენ არ გეძინა გეტყობა , შეგიძლია მამაშენს უთხრა რომ დღეს მივფრინავ და თუ რამე საქმე აქვს ჩემთან დღესვე მოვაგვაროთ? (ტასო )
-რა თქმა უნდა ვეტყვი . ისე გავიდა აღარაფერი უთქვამს . თვითონაც მალევე გაყვა უკან და ოთახიდან ბარგი გამოიტანა , კარებთან მიაწყო და მისაგებში დაელოდა ტატოს "არა რა სანამ არ ვირახრახებ არ გაიღვიძებს " უცებ წამოდგა სულ სირბილით აირბინა კიბეები , ოტახში შევიდა და ზედ დაახტა ტატოს , აუ გაიღვიძე რა ვიცურაოთ სანამ ფერნანდო საქმეეებს აგვარებს , ნუ იბრუნებ ძილს , ბალიშს ურტყავდა და ტან კისკისებდა , პირველად იმ ამბების მერე გულით გაეღიმა და თავი დამნაშAვედ იგრძნო.
- კაი რა არ იტირო და სულ აგარ დავიძინებ , ამ წამს არ იცონოდიი რა დაგემართა.მივხვდი არაფერი მითხრა უბრალოდ ჩამეხუტე .-იცოდე მათ გაუხარდებოდათ შენ ლამაზ სახეზე ღიმილი .
უცებ წამოდგა ორივე და საცურაოდ გაემზადა .
-ასე თუ აპირებ მთელ სახლში სიარულს დაცვა ზედ აგარ შეხედავს გარემოს,მოიხურეთ თუ შეიძლება პირსახოცი გააწოდა დიეგომ და ეშმაკურად ჩაუცინა.
-დაცვა ზედაც არ მიყურებს ეს შენ გაქვს თვალები გადმოყრაზე , რას ვიფიქრებდი თუ ვიტყოდი ნეტა შრამზე მიყურებდეს ტქო , გაუღიმა და კარებში გავიდა .
-ისე ძმაო ეგ ვნებიანი გამოხედვა და აცანცარებუი ჭინკები რო მოიშორო სახიდან კარგი იქნება სიცილიით გაყვა უკან ტასოს ტატო.



№1  offline მოდერი Kira

მეღირსააა love wink ძალიან მაგარი იყო... wink ველოდები შემდეგს და აღარ დაიკარგო am bully
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 


№2  offline წევრი toka Qafianidze

esec kargia danarchenebivit shemdegs tu dadeb male kargi iqneba......

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent