შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი ხარ ლამაზო! (თავი მეცამეტე)


14-03-2015, 17:41
ავტორი Heartbeat
ნანახია 3 229

მარიამი მთელი გზა დაძაბული იჯდა არიცოდა რამოხდა შეეშინდა ადრე ასეთი არაფერი არ მოსვლია...პირიქით სრულიად ჯანმრთელია...დემეტრესაც არდარჩენია შეუმჩნევლად მარიამის ცვალებადობა და ჰკითხა.
-რაგჭირს მარუს?_მის გამხიარულებას შეეცადა დემეტრე.
-არვიცი.._უთხრა...და
თბილად გაუღიმა.
-ექვსი საათია წამო ექიმთან წავიდეთ და შენც დაისვენებ...და მეც აღარ ვინერვიულებ..შენ რომ ასეთს გხედავ მეც ცუდად ვხდები...კარგი მარუს?.._გაუღიმა და სახეზე ხელი ნაზად ჩამოუსვა.
-კარგი...დემე_მიყვრარხარ._მის ბავშურობაზე დემეს ჩაეღიმა.
-მეეც მარუს._დემემ მხიარულად მიუგო თვითონაც არიცოდა რატომ იყო ასე მხიარულად უბრალოდ სულელივით მთელი გზა იღიმოდა.
-მოვედით._კარები გამოუღო მარიამს..წელზე ხელი მოხვია გულ-მკერდზე აიკრო..და შუბლზე აკოცა.
მოსაცდელში მიასწავლეს სად უნდა მისულიყვნენ დემეტრემ თავისი ვინაობა ,რომ ახსემა ყველა უცბათ მოლბა...ურიგოდ გაუშვეს და პირდაპირ ექიმის კაბინეტისკენ მოუწოდეს....კარებზე დააკაკუნეს და შევიდნენ ექიმი წრფელი ღიმილით შეეგეება...დემეტრემ მოახსენა ყველაფერი..უთხრეს დაგველოდეთო ერთი საათი ელოდნენ მარიამი..დემეს ეხუტებოდა და ცქმუტავდა..ბოლოს ექიმმა კაბინეტი შემოაღო და ანიშნა მისმინეთო.
-საგანგაშო არაფერია..._ორივემ ღრმად ამოისუნთქა.
-პირიქით..ძალიან კარგი ამბავი მაქვს_თქვენი მეუღლე ორსულად არის.-ახარა ექიმმა._მარიამმი გონს ვერ მოსულიყო ისევ დემეტრემ მოხვია წელზე ხელი და ჰჰაერში აიტაცა....თვალები და სახე დაუკოცნა. ექიმს მადლობა გადაუხადეს და კაბინეტიდან გამოვიდნენ.
მთელი გზა დემეტრე მარიამს თვალს არ აშორებდა მარიამიც გაცისკროვნებული თვალებით შეჰყურებდა და ყურებამდე იღიმოდა.
--------------------------------------
-დემე...ის ნამცხვარი გვააქვს მე რომ მიყვარს?_ძაან მომინდა._უთხრა და ისევ გაიკრიჭა.
-ვიყიდოთ..._მანაც მხიარულად მიიუგო სახე გაბადრული გადმოვიდა მანქანიდან...ცოტა ხანში პარკებით დატვირთული მოაბიჯებდა...მარიამს მისი დანახვისას სახეზე ღიმილი მოეფინა.
-რამე ხდება და მე არვიცი?_ორაზროვნად იკითხა მარიამმა.
-პირველი ჩემი დედიკო მინდა კარგად იყოს და მეორე ჩემი ბიჭი...ამიტომ მინდა...,რომ არაფერი მოაკლდეთ.
-კარგი..მაგრამ რაიცი რომ ბიჭია._ცოტა გაოგნებულმა იკითხა.
-ვიცი.._ნიშნის მოგებით უთხრა და თვალი ჩაუკრა.
სახლში კისკისით შევიდნენ ძალიან ბედნიერები იყვნენ უზომოდ...ყველა გამოხედვაში მიხვდებოდა ადამიანი რამდენად მნიშვნელოვანი იყვნენ ერთმანეთისთვის...დემეტრემ ყველაფერს ადგილი მიუჩინა მარიამს მოუწოდა ოთახში ადი და სანამ არ მოვალ არ ადგეო..მარიამმაც რეკორდულ დროში შხაპი მიიღო..და გრძელი მაისურის ამარა საწოლში შეწვა..დემეტრე ლანგრით ხელში ოთახში შემოვიდა...იქვე ტუმბოზე დადო და სააბაზანოს მიაშურა..მარიამს დაუბარა ნამცეცი არდატოვოო მანაც არ დააყოვნა უთქმელადაც იზამდა...დემე სააბააზანოდან შარვლის ამარა გამოვიდა და მარიამს მიუწვა ხელი წელზე მოხვია და მასზე დააწვინა...მოკალათდა და ხელი მუცელზე მოხვია თან მუცელს ეფერებოდადა თან ტუჩებს მარიამის ყელში დააცოცენდა.
--------------------------------------------------


ანა და სანდრო


-როგორ ხარ ??_დაურეკა სანდრომ ანას.
-მენატრები._ამოიტირა ანამ._რამდენი ხანი იქნები კიდე საფრანფეთში?._ამოიკრუსუნა ანამ.
- ერთი კრი კვირა და წამოვალ კარგი?_უთხრა სანდრომ...და ჩაიღიმა....არადა სანდრო უკვე მანქანაში იჯდა და ანას სახლისკენ მიდიოდა.
-მოიცა წავედი კარებზე ზარია ალბათ ელენე მოვიდა მერე დაგირეკავ..კარგი?_ამოიკრუსუნა.
-კარგი.
კარებთან მივიდა და გააღო თან შემოსვლასაც არ დალოდებია ისე გაბრუნდა და დივანზე გაწვა თავი ბალიში ჩარგო და ტირილი განაგრძო ეგონა ელენე იყო..ელენე დაინახა ,მაგრამ უკან სანდრო იდგა..გიორგიმ მოიყვანა სანდრო მანქანა აქ ჰყავდა ამიტომ ელენესაც სთხოვა მომატყუებინეო.
-ელე..აღარ შემოდიხარ იკითხა და თვალები ისევ დახუჭა...სანდრო მიუახლოვდა...ანამ ნაცნობი სურნელი იგრძნო მაგრამ იფიქრა ისე მენატრება მელანდებაო,ამიტომ თვალები არ გაუხელია სანდრო მივიდა და ანა ხელში აიტაცა ახლა იკადრა ანამ თვალების გახელა..უცბათ შეჰკივლა.
-მატყუარა!_ამოიტირა და სანდროს უფრო მიეკრო._არ შეგეცოდე_ისევ ტუქსავდა.
-რომ შემეცოდა იმიტომ ვარ აქ თორემ ვიქნებოდი იქ ლამაზ გოგოებთან ერთად._ანას ყურში ცუდად მოხვდა "ლამაზ გოგოებთან" ერთად.
-რა ლამაზი გოგოები?_ჰკითხა და დაეჯაჯგურა ჩამომსვიო.
-ოოხ დაიჯერა..კაი რა_კვლავ იცინოდა სანდრო.
-დღეში ორი ტყუილი ძალიან ბევრია სანდრო!_უთხრა და ცხვირი მის კისერში ჩარგო თან მისი საყვარელი სურნელი შეისუნთქა...-აღარ! აღარასდროს აღარ გაგიშვებ!_ტირილს არ წყვეტდა.
-ეგ შენ ვერ მომიშორებ_ისევ იცინოდა სანდრო._კაი რაგატირებს აქ ვარ.._ჩასჩურჩულა და მის ბაგეებს წაეტანა..როგორ მონატრებია..ეს სურნელი ეს ქალი..რა სხვა ქალი!? გიჟდებოდა ისე ენატრებოდა ქუჩაში გამომწვევ ქალებს რომ ხედავდა თვალებს როგორ,უჟუჟუნებდნენ ...სანდროს სულ არ აინტერესებდა...ანა სხვაა არის მისთვის..სხვა სამყაროა..მისია და ასე იქნება.
-შენს გარეშე ვეღარ ვძლებ სან.._ამოიკრუტუნა საყვარლად.
-არც მოგიწევს გაძლება სულ შენთან ვიქნები...სადაც მე იქ შენ..სადაც შენ მეც იქ!_იმიტომ რომ მიყვარხარ!!!!უზომოდ!!!_თან ამას ეუბნებოდა და თან რიტმულად აყოლებდა ხელებს ხერხემალზე.
-მპირდები?_ძლივს თქვა.
-კი გპირდები.
.........


მარიამი და დემტრე

მთელი ხუთი თვე არ გაუწვალებია მარიამს დემეტრე მაგრამ უკვე მეექვსედან უკვე ნამდვილ ორსულს გავდა..მგრძნობიარე...განსაკუთრებით ტკბილეულს თხოულობდა დემეტრეც მორჩილად იტანდა მისი ცოლის გამოხტომებს.....მარიამსაც ერთი გასასამართლებელი წინადადება ჰქონდა "შენი ბიჭი თხოულობსო"...ხო ბიჭი იყო ექიმთან სქესი დაადგინეს.....თავიდან მარიამი ვერ იჯერებდა დემეტრე როგორ მიხვდა თავიდანვე თქვა ბიჭიაო....შემდეგ ექიმმაც რომ დაუდასტურა დაიჯერა.
ძალიან ბედნიერი იყო დემეტრე გაბერილი მარიამის ყურებისას უნდოდა ის გამობურცული ტუჩები სულ დაეკოცნა...რამდენი ქალი არ ყოლია მაგრამ არცერთთან არუგვრძნია ასეთი არაფერი უბედნიერესი იყო...იპოვა ის ვინც უზომოდ უყვარდა და უკვე ის პატარაც ძალიან უყვარდა...ოთახზე ზრუნვაც დაიწყო უკვე იმდენი რამე იყიდეს რომ პატარას თავზესაყრელად ექნება ყველაფერი..."დემეტრე მამის ამპულაში"...ყოველთვის ეცინება მარიამს...მარიამს უზომოდ უყვარს ბავშვები მისი თანამშრომლების შვილებს რომ ხედავდა წარმოიდგენდა როგორი დედა შეიძლება იყოს მაგრამ ეხლა სულ სხვაა..მასში კიდევ ერთი არსება არის რომელიც სიგიჟემდე უყვარს...ხშირად ელაპარაკება..მუცელზე ხელებს ისვამს და ასე ეფერება ცდილოფს არაფერზე არინერვიულოს და დემეტრესაც თავი არმოაბეზროს
სულ გრძელი მაისურებით დადის სასაცილო ჩუსტებით..ხან შოკოლადი უჭირავს ხან წვენი..ტკბილეულზე ხომ აფანატებდა ეხლა კი გიჟდება...დემეტრე დასცინის ცოტა ხანში შემომეჭმევიო ამდენი ტკბილს რომ ჭამ უკვე შენთვითონაც შოკოლადივით ხარო..ესეც იბუსება და მერე დემეტრე ირიგებს კოცნით...სულ მათთან ერთად არის სამსახურიდან ადრე მოდის თავქუდმოგლეჯილი... სულ მუცელზე ეფერება მარიამს და ყელში დააცოცებს ტუჩებს...აგიჟებს ამ ქალის სურნელი...ისეთი ბავშური და საყვარელია გონია ორი შვილი ყავს..ალბათ უფრო ორსულობის გამო არის ასეთი საყვარელი მარიამმი...ალბათ როგორ მოუხდება ბავშვი...ერთი სული აქვს როდის დაიჭერს მის ბიჭუნას....სახელიც მოიფიქრეს ანდრეა...ორივეს მოსწონს ......დემეტრე უკვე ყველაფრისთვის მზად არის დაიფიცა რომ მარიამს დაეხმარება.....ასე არიან ტკბილად და თბილად.


------------------------------------

შემდეგი იქნება ბოლო თავი..!
იმედია ერთი კომენტარი მაინც იქნება.
მიყვარხართ!
თქვენი ჰართბითი!



№1  offline წევრი madridista...

ძაან მაგარიაა მაარ ❤️❤️

 


№2  offline წევრი vighaca

Dzalian magaria

 


№3  offline წევრი lamazmani

ვაიმე ძაან საყვარელი თვაი იყო აუ არა რა არ დაამთავრო არ მინდა რო დამთავრდეს დიდხანს მინდა რო გაგრძელედეს ისეტი საყვარლები არიან ძაან კაია აუ არ დაამთავრო რა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent