შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი ხარ ლამაზო! (თავი მეთორმეტე)


12-03-2015, 21:17
ავტორი Heartbeat
ნანახია 3 389

რა ჯობია გაიღვიძო იმ ადამიანთან ჩახუტებული ვიზეც გიჟდები...რა ჯობია იმას რომ მისი კოცნა გაგაღვიძებს...ამას ვერცერთი გრძნობა ვერ შეედრება როდესაც,გყავს ადამიანი ვისთვისაც ძვირფასი ხარ..იიცი ,რომ ამ ადამიანისთვის სუნთქავ..უფრთხილდები მას და ცდილობ შენს ყველა ქმედებაში მიახვედრო თუ როგორ გიყვარს...რა არის სიყვარული? არვიცი ვერ აღვწერ...ალბათ ამ გრძნობას თვით ბრძენთა ბრძენიც ვერ აღწერს მაგრამ მე შემიძლია ამ სიტყვებით ცოტა რამ გითხრათასზე...სიყვარული არის უსაზღვრო..მას არ უყვარს სიამაყე..სძულს ბოროტება და ანადგურებს სიძულვილი...სადაც სიყვარულია იქ სიკეთეა....სიყვარული ჩვენი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია...ყველას უყვარდება...ზოგს ანგრევს ეს გრძნობა..ზოგს სიცოცხლის აზრს აძლევს...ზოგს კი კლავს...მაგრამ სიყვარული მაინც დიდი განძია...დიადი გრძნობა.


დ ე მ ე ტ რ ე და მარიამი
დემეტრემ დიდხანს უყურა მძინარე მარიამს და ბოლოს ცქერით დაღლილმა მის ბაგეებს შეეხო მარიამს ჩაეღიმა მაგრამ მაინც არ გაუხელია თვალები..შემდეგ ტუჩები ყელზე ჩააცოცა..ამას კი მარიამის ამოზმუილება მოჰყვა.
-დემე..გაჩერდი._ამოიზმუილა მარიამმა.
-არ შემიძლია.._ღიმილით უთხრა და ტუჩები ყელიდან ტუჩებზე ააცოცა....მარიამი ელოდა ახლა მაკოცებს და ახლა მაკოცებსო არადა არ დადგა ნანატრი წამი..მაგრამ არ შეიმჩნია და ისევ გაუნძრევლად იწვა...დემემ ტუჩები ყურთან მუიტანა და კბილები ოდნავ მოზდო და ჩასჩურჩულა.
-ჩემი კოცნის სურვილით იწვი..მარუს._უთხრა და სახეზე დააჩერდა მარიამმა თვალები ჭყიტა..და საპასუხოდ მოემზადა როდესაც,დემემ საკოცნელად გამოიწია მარიამმა ტუჩებთან საჩვენებელი თითი მიუტანა და ანიშნა არ მაკოცოო.
-შენ ნაკლებად გინდა?_ამოიჩურჩულა თითქოსდა ნაწყენმა.
-არა...მე შენზე მეტად მინდა._ეს უთხრა და ბაგეებს დაეწაფა...

ანა და სანდრო.
ანამ სანდროზე ახლართულმა გაიღვიძა ისე მჭიდროდ ჰყავდა აკრული სანდროს რომ უკვე სუნთქვაც შეუძლებელი იყო...ხელისგულები მკერდზე მიაბჯინა და სცადა ოდნავ მაინც მოეშორა..მაგრამ ძვრაც ვერ უყო სანდრომ უფრო მეტად შემოხვია ხელი და ყელში აკოცა..ანამ ადგომა გადაიფიქრა და გაინაბა..სანდროს სახეზე ეფერებოდა და მისი ნაკვთების კონტურებს ხაზავდა....სანდროც ხმას არიღებდა და თავს აჩვენებდა მითომ ეძინა...ბოლოს ვეღარ გაუძლო და ბაგეებს დააცხრა....
-ანა.._უჩურჩულა სანდრომ.
-გისმენ_უთხრა და თვალები მიელულა როდესაც სანდრომ ისევ ყელზე ჩააცოცა ტუჩები.
-ვგიჟდები შენს სურნელზე!_უჩურჩულა და ხარბად შეისუნთქა მისთვის უკვე ჟანგბადად გცეული სურნელი.
-მეც ვგიჟდები შენს სურნელზე_მისდა უნებურად წამიცდა...სანდროს უზომოდ გაუხარდა....მოუნდა რომ ეს ქალი სულ გვერდით ჰყოლოდა და მისი ყოფილიყო და ამ სურვილს უცილებლად აასრულებდა.
-მიყვარხარ_ისევ უჩურჩულა.
-მეეც_უჩურჩულა ანამ.
-რა შენც?_გაკვირვებულს აღმოხდა.
-მიყვარხარ_უთხრა და ნაწყენმა თვალებში ჩააშტერდა.
-ჩამეხუტე.._თითქოს და სთხოვა და მჭიდროდ აიკრა გულ-მკერდზე ანა და ცხვირი მის ყელში ჩარგო..
-ჩემი სიხარული....სუნთქვა და...სიცოცხლის აზრი ხარ ანუს!_უთხრა და ლოყაზე ხმაურით აკოცა.
-შენ ჩემი ზე პოზიტიური უსიმპატიურესი და უთბილესი ხარ სანდრინიო._უთხრა და მანაც იგივე გაიმეორა.
-უსიმპატიურესი?_იკითხა სანდრომ
-მჰ_დაეთანხმა ანა.
-ანუ ყველაზე სიმპატიური ქმარუ გეყოლება.
-რაღაც ძალიან დარწმუნებული ხარ შენს თავში.
-დიახაც...იმიტომ ,რომ მინდა სულ ასე ვიყოთ და მინდა რომ ჩემი იყო.
-მეეც_უთხრა და მთელი ძალით ჩაეხუტა.




დემე და მარიამი
-ავდგეთ რა მშია.._წამოიძახა მარიამმა.
-კარგი მარუს....მაგრამ შხაპის მიღება არ გინდა?_ირონიულად გაუღიმა.
-კი..მაგრამ ძალიან დაღლილი და მოთენთილი ვარ.
-მოდი ჩემთან უთხრა და მჭიდროდ მიიკრო..უცბათ წამოხტა და სააბაზანოში შევჯდა მარიამმი უკვე კისკისებდა დემემ დუშის ქვეშ მიიყვანა და ტანსაცმელის გახდა დაიწყო თან კიცნიდა...
-ისე კარგად გამოგაფხიზლებ და მოვაგვარებ ყველაფერს გაკვირვებული დარჩები._უთხრა და ტუჩები ყელზე ჩააცოცა.

------------------------------------
ყვაელაფერი ძალიან კარგად უფროსწორად იდეალურად იყო..ასე გავიდა ერთი... თვე ანაც და სანდროც ქორწილს გეგმავდნენ...ერთ თვეში..დემეც და მარიამოც უზომოდ ბედნიერები იყვნენ....სიყვარული აცოცხლებდათ და აბედნიერებდათ..


ერთ საღამოს ორივე ჩვეულებრივად სამხურიდან მოდიოდნენ დემემ მარიამს მანქანის კარები გამოუღო, უცბად მარიამმა თავბრუსხვევა იგრცნო და წაბარბაცდა დემეტრეს ძლიერი მკლავები რომ არა დაეცემოდა.
-მარიამ..კარგად ხარ?_შეშინებულმა ჰკითხა.
-კი...კი თავის ქიცინით..უთხრა.
-------------------------------------------------
იმედია მოგწონთ



№1  offline წევრი ელენე12

ქიცინი მომეწონა lol

 


№2  offline წევრი aniko:)))))

ძაან მაგარია მალე დადე სჰემდეგი

 


№3  offline წევრი lamazmani

ძაან კაია მომწონს მალე გააგრძელე აუ არ მინდა რო მორჩეს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent