შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გზა სიყვარულიდან სიძულვილამდე.მაფიის დედოფალი (8)


21-03-2015, 00:48
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 062

****
-მოკლედ მეთიუსმა გაარკვია ადოლფოს ძMის სიკვდილი მამაჩემს საუმტკიცებია , მერე ექსპერტიზასაც თვითონ მიხედა და საბოლოოდ იმდენი ქნა სახელებზეც გავიდა . ყველა ცნობა FBIს გაუგზავნა და ამერიკელებს ჰგონებიათ გაგვცა , მოკლედ თავიდან მოიშორეს რა . ტატო ხო იცი არცერთ შევარჩენ მაგრამ მანამდე მამაჩემის გზა უნდა გავიარო , ფერნანდოს ძმის გვამი ჯერ კიდევ აქ არის და ექსპერტიზას მე ჩავატარებ , ჯერ კიდევ მე მეკუთვნის ის კლინიკა ,მაგრამ დახმარება დამჭირდება და ძმურად უნდა დამეხმარო რა .
ტატო განცვიფრებული უყურებდა 1 საათში რამდენი გაიგო მეთიუმ , არადა რო დაშორდნენ იმ დროიდან ერთი საათი არის ჯერ გასული .
-გასაგებია მაგრამ, მეთიუმ საიდან გაიგო ასე მალე ეგ ყველაფერი ? (ტატო/0
-ვერ გეტყვი , არ გაგიტყდეს .(ტასო )
- დიეგო დაგეხმარება , მაგას აქვს საგვარგარეთ დამთავრებუი უნივერსიტეტი ექსპერტ-კრიმინალისტია , ხვალ ჩამოდის , საბას ველაპარაკე დღეს და ორ დღეში მანდ ვარო .სასტავს გვკრიბავ რა ატყოობ? (ტატო)
-ტატო სასტავის აკრიბვა არ მინდა იქ სადაც სიკვდილი მოსალონელია არ მინდა ვინმე ჩაერიოს , დიეგო დამეხმაროს ექსპერტიზაში და მორჩა , სამივე წახვალთ აქედან. მერე კი მე ჩამოვალ.ამაზე კამათი არ გავიგო შესაბამისად საბას უთხარი არ ჩამოვიდეს . განაცხადა და ლოგინში შეწვა .
ტატო ოთახში დადიოდა და აღარ იცოდა რა ექნა რით დაერწმუნებინა ტასო რო არ დატოვებდა მარტოს , ბოლოს იფიქრა დავაფიცებ ძმასო , პირი გააღო და მიხვდა აზრი არ ჰქონდა, ამდენი ხნის მერე ძლისვ დაღლილობამ თავისი ქნა და დაეძინა ტასოს , ლოგინზე აცოცდა და გვერძე მიუწვა , არ იციის არაფერი იმის გარდა რო არ მიატოვებს ტასოს ,ტელეფონის ხმაც შემოესმა , სმს იყო გახსნა
"ტატო დღეს რო დაგინახე ტასოსსთან ერთად და ხელი ჩამომართვი ისე თითქოს არ მიცნობდი გამიკვირდა , შენ რა არ უთხარი გაბრიელის მეგობარი რო ხარ ? არ უთხარი სამი წელი შენთან რო იყო ესპანეთში ? არც ის იცის ხო დიეგოს მეგობარიც როა ? უთხარი ყველაფერი თორე არ გაპატიებს ! "
არ იცის რა ქნას , უთხრას თუ არა , რა პირით თქვას შენი ძმა მხოლოდ მამაშენის გამო არ მომკვდარა ისიც იყო ამ საქმეში გარეულიო ? ეს რომ გაიგოს მართლა არ აპატიებს , არადა გაბრიელს დაპირდა ძმად შეგცვლიო ბოლოს რო ნახა , დაპირდა რო დაიცავს გაუფრთხილდება , მის საფლავზე სისხლით დაიფიცა რომ ყოველთვის დაიცავდა გაბრიელისათვის ყველაზე მნიშვნეელოვანს .
-აუ ტატოო მიიიწიიე რა ვერ ვტრიალდებიი , ბუზღუნით მიაჩოჩა ტატო და მის განთავისუფლებულ ადგილზე უფრო გაიშალა .
"ეს დებილი როგორ უნდა მივატოვო " გულში საოცარი სითბოთი თქვა . ტასოს თავის დასთან აიგივებს რომელიც მოუკლეს სულ პატარა 17 წლის , მაშინ გამოჩნდა გაბრიელი მისი დის მკვლელი მოკლა და მშვიდად განაცხადა შენს მაგივრად შური ვიძიე იმაზე ვინც ჩემი ტასოს მერე ყველაზე ძალიან მიყვარდაო . მართლაც საოცარი სიყვარული ჰქონდათ გაბრიელს და მარიშას , უსაზღვროდ უყვარდათ ერთმანეთი , ეს გაბრიელის ნახატებშიც კარგად გამოჩნდა ,დღემდე აქვს ის ნახატები გამოფენილი სახლშI მარისჰას ოთახი დააცარიელა და მხოლოდ ის ნახატები დატოვა და ფოტოალბომები, არ ესმის აქამდე რატო ვერ იცნო ტასომ ტატო . მარამ არ უნდა თავი გაახსენოს ამიტომაც არის ჩუმად და აიძულებს ყველას ჩუმად იყვნენ . გაბრიელი ტატო თომასი საბა დიეგო და რომა დიდი ხანი არაა რაც ერთმანეთშ იცნობენ მაგრამ ამ სამ წელში რაც ერთად არიან ბევრი რამ შეიცვალა , თვითონაც შეიცვალნენ ,ახლა ფიქრობს და ნანობს რომ აქამდე მიიყვანა საქმე , ტასოს გარეშე უნდა ეძია შური ახლა კი ტასოსც საფრთხეშია. ისე ჩაეძინა თვითონაც ვერ გაიგო დილით ბრაზუნი გაიგო და მერე ტასოს შეგინება, თვალი გაახილა და ხედავს ტასო კარებისკენ მიდის გვერდიის ზელით . ლოგინიდან გადავარდნილა გაეგიმა.
-დიეგო რა სწრაფი ხარ , ასე მგონია გიხარია მოახლოებული სიკვდიი ჩემი . გაუღიმა და გამობრუნდა უკან. ისე გვერდის ზელით და შეწვა ლოგინში .
-ტატო ადექი საუზმე შეუკვეთე მშია რა ძმურად (დიეგო )
ტატო ჯუჯღუნით გავიდა ნომრიდან , დრო იხელთა დიეგომ და ლოგინზე ჩამოჯდა .
-ტასო ყველაფერი რო დამრთავდება დამპირდი რო უჩემოდ თბილისში არ დაბრუნდები .(ტატო)
-რამე ხდება და არ ვიცი ?! თავი ამოყო ბალიშიდან და დაბნეული სახით შეხედა .
-მერე გაიგებ , ახლა უბრალოდ დამპირდი .



ასეთი პატარა კი იმიტომ არის რომ ხვალაც ვაპირებ დავდო .
დიდი მადლობა მათ ვინც კითხულობს , უმორჩილესად გთხოვთ თქვენი აზრი დააფიქსიროთ love love




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent