შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"მომაკვდინებელი სიცხე"(4)


24-03-2015, 00:23
ავტორი talaxadze133
ნანახია 2 495

დილით მზის სხივები მოეფინა სახეზე და შეიშმუშნა გვერდი იცვალა და ხელი მეორე ადგილას გადასწია,იმედი ჰქონდა,რომ ნიკა დახვდბოდა,მაგრამ სამწუხაროდ შეცდა.დიდი დრო არ დაუკარგავს ამაზე ფიქრით კვლავ ძილი განაგრძო..უკვე ღრმად იყო ძილში წასული,როდესაც კარების გაღების ხმა მოესმა სულაც არ დაინტერესებულა,იმით ვინ შეიძლება ყოფილიყო,მაგრამ ცდუნებამ ძლია და თავი წამოწია ,როცა კარებთან აყუდებული ნიკა დაინახა,რომელიც მზერას არც ერთი წუთით არ აშორებდა მობეზრებულმა აიბუზა ცხვირი და კვლავ ძილი განაგრძო.სიმყუდროვე კი ნიკას ხმამ დარღვია.

–როცა გკითხრ შენსადა კაკის შორის რამე ხომ არ ხდებაო მიპასუხრ,რომ არა!თუმცა მაინც ვერ გავიგე გუშნდელი რას ნიშნავდა..–სრულიად წყნარად საუბრობდა ახვლედიანი.

–აღარც კი ახსოვს,როდის ჩასწვდა ჩაძინებული გონებით ახვლედიანის კითხვას..თვალებ გაუხელავად უპასუხა.–დახითხვას მიწყობ?!

–სულაც არა!უბრალოდ მაინტერესებს რას გრძნობ მის მიმართ?და საერთოდ რატომ არიდებ ჩემთან საუბარს თავს?!–ჩახლეჩილი ხმით დასვა მორიგი,კითხვა ახვლედიანმა.

–ბურდული ოდნავ შეირხა და საწოლზე წამოიწია მოჭუტული თვალებით დაარსო მზერა ახვლედიანს და ბაგე ღიმილმა გაუპო.–ეჭვიანობ!

–წამსვე შეეცვალა ახვლედიანს სახის გამომეტყველება არ ელოდა,ბურდულისგან ასეთ პასუხს და თან ასეთი დამცინავი ტონით.–რომ გითხრა ვეჭვიანობ მეთქი დაიჯერებ?!–გამომცდელი მზერით შეათვალიერა ქალი.

–ხანდახან იცი როგორ მაოცებ?მეთვითონ მიკვირს რატომ არასდროს შემომიხედავს შენთვის სხვა თვალით?–დანანებით საუბრობდა ბურდული და ახვლედიანის დაძაბულ სახეზე ხალისობდა..იცოდა,რომ ამ საკითხში ჩაჭრიდა ნიკუშას.

–რამოდენიმე ნაბიჯი გადადგა ბურდულისკენ ახვლედიანმა და ოთახის შუაგულში გაჩერდა კიდევერთხელ მოავლო თვალი ქალს და მზერა გაუსწორა.–ალბათ იმიტომ,რომ ეგეთი თვალით უკვე მიყურებ.

–სახეზე ალმური აეკიდა ბურდულს მაგრამ ამას ხომ არ შეიმჩნევდა ?ფრთხილად წამოდგა ფეხზე და ნიკასთან მირბინდა ფეხისწვერებზე აიწია და ტუჩები ყურთან მიუტანა.–ჩემზე იფიქრე შიშველზე!–სწრაფად მოსწყდა ნიკას და აბაზანაში შეიკეტა გაქვავებული ახვლედიანი კი ოთახში დატოვა.

ცხელი წყლის წვეთები ეცემოდნენ კანზე და სასიამოვნო შეგრძნებას ჰბადებდნენ მასში.ფიქრობდა ორიოდე წუთის წინ მომხდარზე..არა ეს უბრალოდ გაიხუმრა აარფერს გრძნობს მის მიმართ საერთოდ არაფერს.ისინი მხოლოდ მეგობრები არიან..მართალია ნიკას ჩამოსვლიდან თავს არიდებს მასთან ლაპარაკს მაგრამ რა ქნას?ტავს იმით იმშვიდებს,რომ ვერ<<ახერხებს>>ესაა და ეს.არა უნდა წავიდეს ცოტახნით მაინც უნდა წავიდეს აქედან წავა საზღვარ გარეთ დაისვენებს,იფიქრებს ყველფერზე და ჩამოვა მერე დაწყნარებული და დამშვიდებული.და იქნებ მერე მაინც მოახერხოს ნიკასთან ნორმალური ენის გამონახვა იმას ხვდება,რომ მანძილმა და სიშორემ იმოქმედა მათზე და ამ ეტაპზე ვერანაირად ვერ ნახულობენ ერთმანეთთან საერთო ენას.არდა ასე არ იყო აარსდროს აწყენინებდა ლიდია ნიკას ნიკა კილდიას.მართალია ვსო გადაწყდა დღესვე აიღებს ბილეთს და ხვალ გაფრინდება..მანამდე სამსახურშიც შეივლის და გაფრთხილებს ყველას,რომ მიემგზავრება და ორ თვეში დაბრუნდება უკან.ფიქრისთვისაც ევრი დრო ექნება და საკუთარ ტავთანაც დარჩება ცოტახნით მაინც მარტო და რეალობას გაექცევა ყოველშემთხვევაში ამნამდე მაინც სანამ პრობლემები თავს არ შეახსენებს.ტანი გაიმშრალა პირსახოცით და ნელი სვლით გამოვიდა ოთახში.სწრაფად მოიწესრიგა თავი და კიბეებზე დაეშვა უკვე საუზმობდნენ ისინიი,როდესაც თვითონაც შეუერთდა მათ პირდაპირ ნიკას წინ დაიკავა ადგილი თუმცარა არავისთვის შეუხედავს თვალებში ეგრევე ტელეფონი ამოაძვრინდა ჯიბიდან და საგენტოში დარეკა.

–ნინი ხვალ მივემგზავრები და გერმანიის ბილეთი დამიჯავშნე წინასწარა.არც სასტუმრო გამოგრჩეს ხედველობიდამ.–სრულიად დარწმუნებული თავის თავში ლაპარაკობდა ბურდული.ყურმილი გათიშა და ტელეფონი გვერდით გადაო.გემრიელად ჩარჭო ჩანგალი პომიდროს და პირისკენ გაქანა თუმცაღა,როდესაც გაკვირვებულ სახებს წაწყდა უსიამოვნოდ დაბრუნა ჩანგალი თეფშზე და სკამისს აზურგეს დაეყრდნო თავი კი უკან გაადწია თითქოს ამით მოსალოდნელი ქარიშხალის შეემცირებას ცდილობსო.ბოლოს ამოისუნთქა და ბეჭებში გასწორდა.

–სადმე მიდიხარ ისე,რომ ჩვენთვის არ გითქვამს?!–ხმაში უკვე გაღიზიანება და დაძაბულობა ეტყობოდა თათიას და ძლივს აკონტროლებდა თავს,რომ ზედმეტი აარფერი არ წამოცდენოდა,რომ შემდგომში სანანებელი არ გახდომოდა.

–ეარბები მაღლა აწკიპა ბურდულამა და მზერა აუზისკენ გადაიტანა.–მემგონი საკმარისად დიდი ვარ იმისთვის,რომ არავის შევუთანხმო სად მივდივარ და სად არა!

–არ მეგონა ასე თუ იმოქმედა შენზე კაკის ჩამოსვლამ..–მობეზრებულად საუბრობდა ბექა და საახეშეცვლილ ბურდულს აკვირდებოდა.

–იცით სანამ ნერვები მომშლია ან თუნდაც გინდათ,რომ ჩემი რისხვა აიცილოთ თავიდან უბრალოდ მოკეტეთ.–და შენ ჩემო ბექა გეტყვი,რომ კაკი სულ ფეხებზე!–გემრიელად მიირთვით ხმაურით გამოწია სკამი ლიდიამ და პირსაწმენდი მაგიდაზე დახეთქა წამს კი გაეცალა ადგილს.გიჯივით მოსწყვიტა მანქანა ადგილს და საყვარელ კაფეში წავიდა ნერვების დასამშვიდებლად.როდესაც აქ მოდის სულიერად ისვენებს არ ფიქრობს აარაფერზე და არავიზე ან ვისზე უნდა იფიქროს?მხოლოდ დედა დარჩა...და აიი მხოლოდ ახლა გახსენდა ეკა.სწრაფად აკრიბა ნომერი და ყურმილის აღებას დაელოდა..

–დეე როგორ ხარ?მალე ჩამოხვალ?უკვე მომენატრე...–სმაში მუდარა შეპარა ბურდულს ასე მონატრებოდე ოდესმე ეკა ლიდიას?ალბათ ეს წლის სენსაციაა.

–კარგად ვარ დედა შენ რგოორ ხარ?ხო მშვიდობა გაქვს?–აღშფოთება დაეტყო ქალს ხმაზე არელოდა შვილსგან ასეთ ემოციებს და მონატრებას.

–ეკა წამში დასერიოზულდა კვლავ ბურდული და განაგრძო..ორითვით მივდივარ გერმანიაში მინდა დავისვენო..რომ ჩამოვალ იქიდნ გპირდები,რომ, შენტან ერთად დავათვალიერებ ესპანეთს.

–კარგი შვილო,როგორც გინდა...წავედი ეხლა მე თათბირი იწყება დაგირეკავ საღამოს და გაამრკვიე უფრო კარგად დეტალებში.ქალმა ყურმილი გათიშა და გაღიმებული ბურდული დებილივით პირღია დატოვა.


^ ^ ^
ღამის პირველი საათი იყო სახლში,რომ მოვიდა იმედი ჰქონდა დახვდებოდა ვინმე,მაგრამ შეცდა ვინმე კი არა იმედი ჰქონდა ნიკა დახვდებოდა თუმცა იმედები გაუცრუვდა.ფრთხილად აირბინა კიბეები და ოთახში მძინარე ნიკას დანახვამ ღიმილი მოჰგვარა სახეზე.იქვე მიყარა ფეხსაცმელები და ფეხ აკრეფით მიუწვა ლოგინზე ნიკას.ნელ–ნელა მიჩოჩდა მისკენ და მის ცხვირთან გაჩერდა წამს დახუჭა თვალები და სახეზე მოეფრქვია ნოტიო და თბილი ჰაერი.მოულოდნელად იგრძნო ხელის წელზე შემოხვევა და წამსვე ზედ აეკრო ნიკას.თავი მის კისერში ჩარგო და გაიტრუნა.

–შენ ძალიან მიეჩვიე გვიან დაბრუნებებს!–გაბარზება ეტყობოდა ხმაში ახვლედიანს.
კიდე ვერ ისწავლა ამ გოგომ,რომ ნიკას ფხიზელი ძილი აქვს და შემოვიდა თუ არა ოტახში ეგრევე გაიგო ცინ მოვიდა.მაინც ჩაიჭრა ბურდული მაგრამ ჩაჭრას ხომ არ შეიმჩნევდა.

–მომენატრე!–ასეთი ხმა არასდროს ჰქონია ბურდულს მითუმეტეს კაცის მისამართით.
გაკვირვებულმა წამოწია თავი ახლვლედიანმა და წამსვე ბურდულის ზემოდან მოექცა.ფრთხილად და ნელა დაიხარა მისკენ თავი შუბლზე მიადო და თვალები მაგრად დახუჭა ცოტახანს ასე იყვნენ მერე კი გიჟივით დაეტაკა ახვლედიან ბურდულს და ჯერ ზედა შემდეგ კი ქვედა თუჩზე შეხო ბოლოს მონაცველობით დაუკოცნა სათითაოდ..არც ბურდული იყო წინაღმდეგი.ფრთხილად შეაცურა კაბის ქვეშ ხელი ახვლედიანმა და ბარძაყზე მოუჭირა რასაც ბურდულის კვენას მოჰყვა ფრთხილად მოქაჩა თმა ბურდულმა.ახვლედიანმა თანხმობით გათამამებულმა სწა~რაფად გადაიძრო მაიკა შემდეგ კი ბურდულს გახადა კაბა და ზედ აეკრო შიშველი სხეულით წამსვე დარტყა დენმა და შოკი მიღო სხეულმა.ფრთხილად დასწვდა ლიფის სალტოს და წამსვე აეკრო მკერდზე ახვლედიანი ბურდულს.ლიდიამ თავი უკან გადაგდო,რომ ახვლედიანს შესძლებოდა მის ყელში ხეტიალი..ყელიდან მკერდზე ჩააცოცა ტუჩები და კბილი დარსო რასაც ბურდულის კვენსა მოჰყვა.ფრთხილად ჩაცურა ხელი ქვედა საცვლისკენ და წამსვე სხეულზე აიკრა ბურდული.ფრთხილად მოთავსა ბურდულის ფეხებ შორის და პარტნიორისთვის სიამოვნები მინიჭებას შეუდგა ბურდულს კი წამსვე მიებლიტა თვალები და სიამოვნების მორევში გაადეშვა.

^ ^ ^
დილით მზის სხივება შეაწუხა ბურდული ნელ–ნელა წამოიწია ფეხზე და მძინარე ახვლედიანს,რომ მოკრა თვალი მხოლოდ მაშინ გახსენდა გუშინდელი ღამის დეტალები.თავბედს იწყევლიდა ეს რა ჯანდაბამ გაკეთებინდა თუმცაღა უკვე გვიანი იყო შეცდომის გამოსწორება.გიჯივით წამოვარდა ფეხზე და თავი მოიწესრიგა ფრთხილობდა ახვლედიანს არაფერი აგეგო არც ხელში მოხვდა ის ჩაყარა ჩანთაში და კიბეებზე დაეშვა მანქანაში ჩაჯდა და აეროპორტისკენ აიღო გეზი.
აეროპორტში შეაბიჯა უუკვე რეგისტრაცია დაწყებული იყო..რეგისტრაციაც მალე გაიარა და თვითფრინავში ავიდა თავისი ადგიილი აიკავა და კომფორტულად მოეწყო.მიხვდა,რომა ხლა არაფრის ხასიათზე იყო მითუმეტეს ფრენის და ძილი გადაწყვიტა.ნელ–ნელა აიწია თვითფრინავი ჰაერში და მალე თბილისსაც დაემშვიდობა ახვლედიანტან ერთად მთელი ორი თვით.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent