შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"მომაკვდინებელი სიცხე"(5)


25-03-2015, 00:02
ავტორი talaxadze133
ნანახია 2 184

ფრთხილად გამოაღო დიდი მინის კარები და იქვე ჩამოჯდა.ხარბად შეისუნთქა სურნელი და არემარეს თვალი მოავლო.ძალიან კარგი ქნა,რომ ბერლინში ჩამოვიდა.ყოველთვის გიჟდებოდა აქაუვრობაზე.მშვენიერ სასტუმრო შეურჩევია ნინისაც რას ერჩით?მთლიანათ ჩანს ხელის გულივით მთელი ქალაქი ღამით ხომ საოცრება.აუცილებლად,როცა თბილისში დაბრუნდება ნინის დაწინაურებს განა იმიტომ,რომ სასტუმრო მოეწონა ან რამე უბრალოდ რამდენი ხანია მისთვის არაფერი გადაუცია არადა უკვე რამდენი ხანია მასთან მუშაობს.როგორ არ უნდა ამ ორი თვის მალე გასვლა ეგ კი არადა თბილისში დაბრუნებაც არ უნდა,ოღონდ თბილისი არ გაგონოთ და სადაც გინდათ იქ წამოვა.იმდენი პრობლემები დატოვა იქ..ყოველშემთხვევაში ცოტახნით მაონც,მაგრამ მაინც ხომ დატოვა არა.ცალკე კაკის დაბურუნება მერე მისთვის ძვირფას ადამიანებთან კამათი და ახლა გუშინდელი ღამე ნიკასთან.როგორც კი ეს სანახაობა წარმოიდგინა წამს დახუჭა თვალები,რომ ფიქრები განებნია.თქვენ გგონიათ ნიკას გამოექცა ან რაიმე პრობლემას გაურბის?სულაც არა.ბურდული და სადმე გამქცევი?ეს ხომ შეუძლებელია.უბრალოდ ცოტახნით უნდა თავი ყველასგან შორს დაიჭიროს იქნებ ამ სიშორითაც ეშველოს რამეს.თორემ ამდენ რამეზეფიქრით უკვე თავი უსკდება.ნეტავ დროის უკან დაბრუნება შეძლოს.მაგრამ მაინც არაფერს შეცვლიდა და რატომ,იმიტომ,რომ რაც გიწერია ის არა გცდება.არ ნანობს გუშინდელ ღამეს ან რატომ უნდა ინანოს ეს ხომ ორივეს სურვილით მოხდა?ასე რომ აქ არაფერია მისთვის სანერვიულო.ისიც ძალიან კარგად ესმის,რომ ბავსვობის მეგობართან უბრალოდ სექსით დაკავდა,მაგრამ ეს ხომ უბრალოდ ორივეს უნდოდა?ასე,რომ არ აპირებს ამთ ემის კიდევ ერთხელ განხილვას.და საერთოდ როდის იყო ბურდულს რაიმეზე ეფიქრა?ან ერთხელ ნათქვამი მეორედ გაემეორებინა?არც ეხლა ფიქრობს ეს ისე უბრალოდ.არა მას არავინ და არაფერი ანაღვლებს.უბრალოდ უნდა იყოს მშვიდად და წყნარად.მოსწონს ის რაც არის და არ უნდა შეიცვალოს ვინმეს ან რაიმეს გამო.ერთხელ უკვე მოქიცა ასე და რაც დაემართა კარგად ახსოვს!არ აპირებს იგივეს გამეორებას მეორედ.ბერლინში იმისთვის ჩამოვიდა,რომ დაისვენოს და განიტვირთოს რაც უშგულში ვერ დაისვენა აქ უნდა,რომ ანაზღაუროს და ასეც მოიქცევა.დათვალიერებს კიდევ ერთხელ ბერლინის ღირს შესანიშნაობებს და იმათაც რაც არ უნახავს.მოინახულებს აქაურ მეგობრებს...დანარჩენს კი დრო აჩვენებს..შეიძლება შვებულება კიდევ გაიხანგძლივოს.ეგ კი არა და იმაზეც ფიქრობს საცხოვრებლად აქ ხომ არ გადმოვიდეს,უბრალოდ ყველაფერი დროის ფაქტორია ვინიცის რა შეიძლება მოხდეს?არაფრისგან არავინ არ არის დაზღვეული.იქაურ მეგობრებზეც ფიქრობს თათია და საბა მისთვის ყველაფერი,მაგრამ ხან თვითონ ჩავა თბილისში და მოინახულებს მათ ხან ისინი ჩამოვლენ მათთან.ნიკა? მასთან თბილისში დაბრუნებისას ერთხელ დასამუდამოდ გარკვევს ყველაფერს. თვითონაც არ იცის მგონი რას ლაპარაკობს..მაგრამ ის კი იცის,რომ ბერლინში ყოფნისას დაფიქრდება იმაზე ღირს თუ არა აქ განაგრძოს ცხოვრება.მოკეცილ მუხლებზე ხელის გულები დაიტყაპუნ და ლოყები სასაცილოდ გაბერა.ნიავმა თმა აუწეწა და ხელით გადაიყარა ზურგზე.ნელა წამოდგა ფეხზე და ვერანდის კიდეს დაეყრდნო თვალები დახუჭა აქაურ ხმაურს დაუგდო ყური,როგორი სხვანაირა ყველფერი აქ.თვალები ნელა გახილა და კიდევ ერთხელ მოავლო თვალი არემარეს..მერე კი ვერანდას მოშორდა და ოთახში შევიდა.ხმაურით წამოგორდა საწოლზე და კომფორტულად მოკალათდა.თვალები ნასიამოვნებმა დახუჭა და დაღლილს მალევე ჩაეძინ.
სამური ძილი ტელეფონის გამაბრუებელმა ხმაურმა დაუფრთხო ხელით მოძებნა ტუმბოზე დადებული ტელეფონი და პასუხს დაელოდა:

–როგორ ხარ ლიდია?კარგად იმგაზვრე დე?ხომ ყველაფერი კარგად გაქვს?კი გითხარი გუშინ დაგირეკავ მეთქი მაგრამ ვერ მოვახერხე.–შეწუხებული ესაუბრებოდა ეკა შვილს.

–არაუშავს ეკა ყველფერი კარგადა კარგად ვიმგზავრე.არაფერზე არ ინერვიულო როცა მორჩები საქმეებს დამირეკე.წავედი ეხლა მეძინება გკოცნი.–სასაცილოდ გამოწია ტუჩები წინ ლიდიამ და კვლავ ძილის მორევში გადაეშვა.

^ ^ ^

ნიკა.

არ ესაიმოვნა დილით იმის შეგრძნება,რომ მარტო გაიღვიძა ეგონა ლიდია მის გვერდით დახვდებოდა მაგრამ შეცდა,როცა გაცნობიერა ის ფაქტი,რომ ლიდია უკვე კარგა ხნის გაფრენილი იყო საქართველოდან უბრალოდ ბრაზი და ბოღმა მოაწვა,ცოტა აკლადა,რომ არ ეღრიალა.რაც გუშინ მოხდა იმის გახსენებისას ტანში სასიამოვნოდ დაჟრჟოლა.აქვს მისდამი აქვს გრძნობები,მაგრამ ამის საშკარაოზე გამოტანას არ ცდილობს.საკუთარ თავსაც კი არ უტყდება ამაში და ლიდიასთვის ამისთქმა ხომ საერთიდ კატასტროფა იქნება.დარწმუნებულია მის რისხვას არა სხდება.კაკის დაბრუნება არ ესიამოვნა მას შემდეგ რაც მან გაკეთა ეს ალბათ ლოგიკურია უკვრის თავს როგორ იკავებს,მაგრამ ახლა კაკისთან,რომ მვიიდეს და ერთი გემრიელად სცემოს რა პასუხს გასცემს ლიდიას?კი ეტყვის,რომ სამაგიეროს გადახდის მიზნით სცემა,რაც ლიდიას გაუკეთა,მაგრამ უკვე გამოიჭირა ბურდულმა ტყუილში როცა უთხრა,რომ<<ეჭვიანობდა>>და თავი ძლივს დაიძვრინა ახლა კი ყველფერი სხვაგვარდა.ორმაგად ეშლება ნერვები ლიდიაზე არ იყო ის ასეთი,რგოორიც ახლა.სწორედ ამიტომ ჩამოვიდა აქც,რომ იგი შეცვალა,მაგრამ აამოდ სულაც არ ცდილობ ბურდული ვინმეს ან რაიმეს გამო შეცვლას.თავ ქვეშ ამოიდო ხელები და კვლავ ძილის გაგრძეება სცადა არ უნდოდა ეფიქრა და საკუთარ თავზე კონტროლი დაერღვია,მაგრამ ყველფერი წყალში ჩაეყარა,როცა ოთახში ბექა შემოვიდა.

–აქ რას აკეთებ?წავიდა უკვე ქალბატონი?–ხმაში წყენა და ირონია ეტყობოდა კილასონიას.

–წავიფა ისე რომ არ დაგვემშვიდობა და ვინ იცის რამდენი ხნით!–ბრაზი ეტყობოდა ხმაში ახვლედიანს.

–ყველაფერი იმ ახვარის გამო ხდება!–ზიზღნარევი მზერა ესროლა ძმაკაც კილასონიამ.

–მასთან ვიწექი!–არც კი იცის ეს რატომ წამოროშა ეგრევე აჯახა ბექას ამბავი.როცა გაიზარა რა თქვაუკვე გვიანი იყო..–ვნებებს ავყევით და ხომ ხვდები არაა.

–ამას ნამდვილად არ ველოდი.–ხმადაბლა დაიჩურჩულა კიალსონამ,მაგრამ წამის მეასედში აყვირდა.–რა ბიჭო?კარგად ხარ შენ?თავი ხო არაფერს მიარტყიი?!

–მეტყობა,რომ ვხუმრობ?–სრულიად სერიოზული ჩანდა ახვლედიანი, რაც კილასონიას კიდევ უფრო აოცებდა.

–ნელი ნაბიჟჯებით წავდა საწოლისკენ ბექა და კიდეზე ჩამოჯდა..ღრმად ამოისუნთქა და ჭერს მიაშტერდა.–რა თქვა?

–უბრალოდ მოხია!–ბექას არ გამორჩენია მეგობრის ანერვიულება და გაბრაზება.

–არ არის ის ასეთი!–დანანებით საუბრობდა კილასონია.–ის არასდროს ყოფილა ცივი,გულქვა და ასეთ ამაზრზენი კახპას,რომ მოგაგონებს.ის სულ სხვანაირია.

–მასთან ბევრჯერ ვცადე საუბარი თუმცა ამაოდ თავს მარიდებს გაურბის კითხვას და პასუხს.არ ფიქრობს არ ფიქრობს არაფერზე გონია,რომ ფიქრი მისი ერთადერთი სუსტი წერტილია და სწორედ მის კონტროლოს წავლობს.

–იმ დღეს ხელში,რომ შემოეფშვა ჭიქა უბრალოდ მეგონა,რომ ყველფერზე დალეწავდა რაც კი ხელში მოხვდებოდა!მიკვირს გესმის მიკვირს.გიჯივით წამოვარდა ფეხზე ბბექა და იქით აქეთ დაიწყო სიარული.–მიკვირს!როგორ შეუძია ასეთი მშვიდი ასეთი გაწონასწორებული იყოს ყველფერში.ყველაფერზე აქვს მოკლე და კონკრეტული პასუხი.

–გათიშა გრძნობები,უბრალოდ მოსწონს შეუპოვარი და <<რკინის ლედის>>სახელი,რომ აქვს.უბრალოდ ყველაფერი ფეხებზე.

^ ^ ^
დილით ჯეიკობი მოინახულო ძალიან გაუხარდა მისი ეგორის ნახვა ბევრი ილაპარაკეს იასუბრეს ერთმაენთს ყველფერი მოუყვნენ და ქალაქიც დათვალიერეს ბიჭი დაპირდა,რომ ქალაქს პირადად თვითონ დათვალიერებინდებდა და გიდობას გაუწევდა ესეც რათქმაუნდა დასთანხმდა მეგობრის მიერ შემოთავაზებულ იდეას და დროც კი დათქვეს.

უკვე ორი კვირა აქ არის ეკას ტელეფონით და სკაიპის საშუალებით ელაპარაკება.სამსახურის საქმებს კი ნინი უგზავნის საბუთებას აქ აკეთებს ყველფერს და კვლავ უკან გადაუგზავნის,ხოლმე ისე უნამუსოდაც არ იქცევა,რომ სამსახური და თანამშრომლები უყურადღებოდ დატოვოს. ყოველი დეტალი და წვრილმანი იცის.ბავშვები ენატრება მაგრამ არ ურეკავს არც ისინ არ იწუხებენ დიდად თავს და არ ურეკავენ ლიდიას ამაზე ვურდული სულ გიჟდება და ცოფებს ყრის თავ იმით იმშვიდებს,რომ <<მათთვის ალბათ არ საცალიათ>>ამასაც თუ თავის დამშვიდება და ნერვების წესრიგში ჰყოფნა ჰქვია.
აი ახლაც აუზეა..შეზლონგზე წევს და ირუჯება..ყველა მეგობართან ერთად არის თვითონ კი მარტო,ამაზე კდიევ ორმაგად ეშლება ნერვები..მოულოდნელად ვიღაც ჩამოუდგა წინ ვიღაც არა ვიღაცები გაბარზებულმა გახილა თვალები და სათვალისმიღმა,რომ ბექას გაკრეჭილი სახე დალანდა გიჟივით წამოვარდა ფეხზე.ნელა მოისხნა სათვალები და ბრაზიდ გაადხედა სამივეს..მეგონა დაგავიწყდით!–აიჩურჩულა ხმა წართმეულმა და კვლავ კიდევე რთხელ გადახედა სამივეს იმაში დასარწმუნებლად,რომ ჯერ არ გაგიჟებულა და არანაირი ფსიქოლოგის ან პდსიქიატრის დახმარება არ სჭირდება.

–მოდი ჩემთან კარასოტკა!გაკრეჭილი წავიდა ბექა ბურდულისკენ და ხელში აიტაცა ლოყაზე ხამურით აკოცა და ხმამღლა უღრიალა–მომენატრეეე!სიტყვა არ ქონდა დამთვარებული,რომ აუზში გადახტა და ბურდულიც გაიყოლა.
არემარეს მხოლოდ მათი სიცილის და კისკისის ხმა არღვევდა ყველა მათ უყურებდა გეგონება ჯუნგლებიდან იყვნენ ჩამოსულები და არაფერი არ იცოდნენ საზგადოების შესახებ.თუმცა ისე იქცეოდნენ,რომ არც იყო გასაკვირი გიჟები გონებოდათ ხალხს.ბოლოს დაღლილები დაწვნენ შეზლონგზე და ერთმანეთს ჩაეხუტნენ.

–რატომ არ დამემშვიდობე,რომ წამოხვედი?–ბრაზი და წყენა ეტყობოდა ხმაში თათიას.

–თათუს ასეთი გამომეტყველება,რომ არ მიეღო მაგიტომ!–სიცილით უპასუხა დაქალს და ლოყაზეხმაურით აკოცა.

–ერთხელ არ დაგვირეკე..უკვე თავი მომაბეზრე ბურდულო.–ცხვირი აიბზუა ბექამ და მისწი გამვლელ გოგონას გაყოლა თვალი თავისდაუნებურად დაუშტვინარაზეც თავში წამორტყმა დაიმსახურა თათიასგან.

–არც ტქვენ შეგიწუხებიათ დიდად თავი.–მოდი ვაღიაროთ..ოდნავ დაძაბა სიტუაცია ბურდულმა.

–სალაპრაკო გავქვს!–აქამდე ჩუმად მჯდომა ახლვედიანმა ხმა ამოიღო,რომელიც მანამდე მათ ყურებაში ერთობოდა.

–ოღონდ ახლა არა!–მობეზრებულმა აიქნია ხელი და ბექას მოუღიტინა რასაც ბექას განწირული სიცილი მოჰყვა.

–საღამოს.–სერიოზულობას არ კარგვდა ახვლედიანი..და სიცილით გგაგუდულ ლიდიას ესაუბრებოდა.

კარგა ხანს იყვნენ ასე სანამ შენიშვნა არ მიიღეს ბექამ და ლიდიამ მანამდე ყური არ ეიბერტყე.შეზლონგებით გიჯებივით სრიალებდნენ აუზის პირზე ერტი ორჯერ წყალშიც გადავრდნენ..ბოლოს ხმაურით აუყვნენ ჰოლს ახვლედიანა კვლავ შეახსენა,რომ საღამოს გაისეირნებდნენ და ისაუბრებდნენ რაზეც დადებითი პასუხი მიღო..შემდეგ კი ყველა თავიანთ ოთახებში განაწილდნენ, დასასვენებლად.



№1  offline წევრი Colaa

უბრალოდ კარგი იქნება თუ გვარების მაგივრად სახელებს გამოიყენებ,სხვა რავი..კარგია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent