შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

- შეიცვლები? -მოიცა რა ! 5


5-04-2015, 00:47
ავტორი niakoo
ნანახია 6 641

დილით დატოვა სახლი ერაძემ, არაფერი უთქვამს, უბრალო შუბლზე კოცნით შემოიფარგლა და წავიდა, ზუსტად ერთი კვირა არ გამოჩენილა, დამაკლდა, არც ქართულზე მინახავს და საერთოდ არსად არც ნანას წამოსცდენია არაფერი, სამეული სულ დაიკარგა, 8 დღის თავზე გავიგე ნანა რომ ელაპარაკებოდა ტელეფონზე ვიღაცას, აგარაკზე ყოფილა ერაძე, ნაშებთან და ძმაკაცებთან ერთად, გამაცია იქ არსებული სიტუაციის წარმოდგენაზე, ნერვებ მოშლილმა დავტოვე ნანას სახლი და ბარში გავედი ბავშვებთან ერთად.
სახე აშლილი იჯდა ელეც, ბიჭებსაც ეჩქარებოდათ ნატუკასთან რაღაც ფართიაო და სწრაფად წავიდნენ, ჩვენც ნელა დავუყევით ელესკენ გზას.
- რამე მოხდა ?- ვკითხე ელეს.
- გაიგე რა ჭორები დადის ქალაქში? აუღიათ ერაძეს და მაგის სასტავს წყნეთი...
- ხო გავიგე!
- რას ნიშნავდა ის ღამე?
- ალბათ არაფერს..
- საინტერესოა..
აღარ გვილაპარაკია, აღარც არაფერი მქონდა სათქმელი, მეორე დღეს ინგლისურიდან რომ ვბრუნდებოდი ყურს ერაძეს ხარხარი მოსწვდა, ნელა გავიხედე გზის იქით და მანქანაზე მიყრდნობილ გეგას გადავაწყდი, აშკარად მთვრალს, პერანგი თითქმის შუამდე ჰქონდა ჩახსნილი, ცალი ხელით ვიღაც კვრანჩხას ეხვეოდა მეორეთი კი სასმელს წრუპავდა, ისე გულიანად იცინოდა შეგშურდებოდათ.
თვალი ავარიდე და სწრაფად გავაგრძელე ჩემი გზა, არ დავუნახივარ ან რას დამინახავდა..
ნერვებმოშლილმა ძლივს შევძელი გაკვეთილების ბოლომდე სწავლა..
და რა გაბრაზებს ნია? როდის იყო ერაძე სიყვარულს გეფიცებოდა ან რაში გაინტერესებს ვაბშAე რას იზამს და რას არაა, ეგაა გეგას ცხოვრება და ვსო.
მეორე დღეს ქართულზე როგორც კი შევედი, თვალებდასიებული გამშველებელი, მესამე და გეგა დივანზე დამხვდნენ მისვენებულები, აშკარა კვალი დაატყო ერთკვირინმა გართობამ, წელზევით შიშველ ერაძეს აშკარად ეტყობოდა ვენაზე უსიამოვნო დალურჯება, სიგარეტს ეწეოდა თავგადაგდებული და კვამლს აფრქვევდა.
- ვა ბავშვი?- ოდნავ გაიღიმა გამშველებელმა და სავარაუდოდ თავი ეტკინა.
სულ ოდნავ წამოწია გეგამ თავი და ცალი თვალით გამომხედა, მერე ისევ მშვიდად დააბრუნა თავი ადგილზე და სიგარეტის მოწევა განაგრძო .. უცნაური სუნით იყო სავსე ოთახი, სიგარეტის სუნს ნამდვილად არ გავს..
- მასწავლებელი სადაა?- ძლივს ვიკითხე და გამშველებელს მივაშტერდი.
- დღეს არ იქნება, ტესტი დაგიტოვა მაგიდაზე, ეგ დაწეროს და აქ დატოვოსო..
- მაშინ შემდეგზე დავწერ- ჩავიბურტყუნე და კარისკენ დავაპირე წამოსვლა გეგას ხმამ რომ გამაჩერა.
- დაწერე- მხოლოდ ერთი სიტყვა თქვა და კვამლიც ამოაყოლა.
- შემდეგზე დავწერ არაა საჩქარო- ისევ ჩავიბურტყუნე და სახლი დავტოვე..
თითქოს უფრო უკეთესი მეჩვენებოდა ერთი კვირის წინ, უფრო უკეთესი იყო ვიდრე ახლაა.. საშინელი სანახავი იყო, თვალებდასიებული, წვერ გაუპარსავი, თმა აბურძგნული ერაძე, ვენასთან სილურჯე ხომ სულს მიხუთავდა.. და სუნი რომელიც არაა სიგარეტისა..
- ვა ვა ნიაკოო!- მანქანიდან გადმოხტა ნიკუშა არველაძე.
- ვაა ნიკუშ!- გამიხარდა ბავშობის მეგობრის ნახვა.- როგორ ხარ ?
- კარგად შენ?>
- აქეთ გადმოხვედი ისევ?- ნიკა ბათუმში გადავიდა საცხოვრებლად, მამამისის სამსახურის გამო.
- ხო რაა! უნივერსიტეტისგამო ბანძობაა იქეთ!
- მომენატრე!
- მეც მაგრად გალამაზებულხარ, სად იყავი?
- მასწავლებელთან..
- წამო გაგიყვან!
ნიკას რეზი და დედაც თბილად შეხვდნენ, ცოტა საუბარი და ნიკაც გავაცილე. მერე ისევ სწავლა და ერაძეს დალურჯებული ვენა..
- აბა რას შვებით?- ვკითხე შეკრებილ ბავშვებს უნარების მერე მეორე დღეს.
- ვფიქრობთ რა ვქნათ!- მიპასუხა დაჩიბამ.- ამოვიდა ეს კაფე ყელში..
- წამო ბაზალეთზე ავიდეთ- დააბრეხვა ელემ.
- რა მინდა ცივა- არ მოეწონა ლექსოს იდეა.
- ოო აბა რა ვქნათ?- გაიბუტა ელე.
- მიდი რა შეუკვეთე ნაყინი- ხელი აინია ლექსომ.
კაფეში ანო შემოვიდა და ცალკე მაგიდისკენ დაიძრა, სწრაფად დაუძახა ელემ თუ არავის ელოდები აქ დაჯექიო ანოც გაღიმებული დაჯდა.
- რაო აბა რა მინდაო მარტოსო?- ვკითხე და ჩემი ნაყინი გავიქანე პირში.
- ქეთას ეძინა და მომბეზრდა სახლში..- ჩაიბურტყუნა ანომ.
- მერე დაგერეკა ჩვენთვის- უთხრა ელემ.
- რავიცი !- გაგვიღიმა ანომ.
- რა არ იცი ტელეფონი რომ არსებობს?- ცინიკური მზერით აათვალიერა დაჩიმ.
- ნაგლი- ჩაიბურტყუნა ანომ.
- გავიგე!
- მერე რაა?
- გრძელი ენა გაქვს !
- კაი რას ლაპარაკობ!
- გოგო!
- ხმას დაუწიე!
- აუ ეს ვინაა?- გადმოგვხედა დაჩიმ.
- ანო მაღრაძე !
- ანო მაღრაძე ენას ამოგაცლი ტლიკინისთვის..
- შეაშინე შენი ნაშები..
- იმათთან ცოტა სხვა საქმე მაქვს ხოლმე- თვალი ჩაუკრა დაჩიბამ.
- ფუუუ!- დაიჯღანა ანო..
მთელი საღამო მოგვიწია მათი ჩხუბის ყურება, სხვათაშორის კარგად გავერთეთ. მერე ძილი რომ მომერია ბავშვები ძალით ავყარე, როგორც ყოველთვის ჯერ მე გამაცილეს, მერე ელე.
- ღამის თორმეტია- ერაძეს პრეტენზიულმა ტონმა სადარბაზოში შესული ადგილზე გამაშეშა.
- აქ რა გინდა?- ვკითხე გაბრაზებულმა.
- მევასება პადიესტები- სიგარეტი გააბოლა ერაძემ და კედელს მიეყრდნო.
- მაშინ დატკბი ხელს არ შეგიშლი!- ჩავილაპარაკე ემოციოდ და კიბისკენ დავიძარი.
- მოიცა!- ხელი დამიჭირა ერაძემ და მისკენ მიმაბრუნა, ანთებული სიგარეტი გადააგდო და ისევ ისე ჩამაშტერდა სახეზე.
-რამე გინდა?
- სად იყავი?
- ზუსტად ვიცი გეცოდინება!
- ამ დრომდე არ იყო გარეთ!
- შენ არავინ გეკითხება!
- რაღაც ტონი აგვიწევია!
- არც ეგ გეხება!
- უკვე ვბრაზდები..
- არ მაინტერესებს!
- ვაა- ცინიზმი გამოესახა სახეზე ერაძეს.
- გამიშვი- ხელზე ვანიშნე ჩემს მაჯას რომ ებღაუჭებოდა.
- რო არა?
- რა გინდა ?
- პროსტა მომენატრე!
- ნაშები აღარ გაგმაყოფილებს?
გეგამ ჩაიცინა, კედელს მოშორდა გასწორდა და ჩამეხუტა, ისევ შუბლზე მაკოცა და მომშორდა.
- სახლში ადი ბავშვი და ამ დროს გარეთ აღარ გნახო- გამაფრთხილებელი, ზედმეტად მკაცრი ტონით ჩაილაპარაკა და სადარბაზოდან გაუჩინარდა .
............................................
- ვაბშე რა თემაა მაგ ბავშვთან?- იკითხა გამშველებელმა და არაყის ჭიქა შეავსო.
- ვერ ხვდები რა თემაა?- კითხვა დაუბრუნა მესამემ და ჭიქა გამოცალა.
- შენთან იქნება?- მესამეს მობაძა გამშველებელმა.
- არ ვიცი!- ხმა ამოიღო სიგარეტის კვამლში გახვეულმა ერაძემ და თვალი სივრცეს გაუშტერა.
- შეეშვი რა- ცერად გახედა გამშველებელმა და სოსისის ნაჭერი გაიქანა პირში.
- შანსი არაა- წელში გასწორდა ერაძე და სავსე ჭიქას დახედა.
- კარგი ბავშვია- ხმადაბლა თქვა მესამემ და მანაც გეგას შეხედა.
- ვიცი- თავი დაუქნია გეგამ და თავისი ჭიქა გამოცალა.
- იმენა შენია?- კითხა გამშველებელმა და ერაძის პასუხს დაელოდა.
- სხვა ნიას გვერდით უჟე მკვდარია- ჩაილაპარაკა ერაძემ და მეთასე ღერს გაუკიდა.
- გიყვარს ?- ამოხედა მესამემ.




აჰაამ ხო დაგპირდით არაა აგერ ბატონებო !



№1  offline წევრი Niacule

აუუ პირველივარრრრრრრ :დდდდდდდდდდ გრრრრრრ:33 მაგარი გოგოხარროდადეე <33 ეხლა წავიკითხავვვ

 


№2  offline წევრი xatiaa

Vaimee ra kargi gogo xar<33 rogor velodebodi ro davinaxe tvalebi gamibrwyindaa<33 mudam moutmenlad velodebi da ise miyvars es istoria ro amis gareshe ukve ver warmomidgenia ar minda ro damtavrdes sul minda ro gagrdzeldes da didi xani ar daamtavro ro:-* da gtxov gegas da nias fotoebi dade ro vicodet mkitxvelma da warmodgena gvqondes rogorebi arian...aba warmatebebi moutmenlad gelodebi male dade da didi tavi<33:-*:-*:-*

 


№3  offline წევრი Niacule

ბოლომ იმენაა მომკლაა:3333 "სხვა ნიასთან უკვე მკვდარია":333 გრრრრრ

 


№4  offline წევრი კოტი

აუუუ ასე მალ მალე დდე რააა ეს ახალი გეგა ნერვებს მიშლის რა მომენტზე გააჩერე რა იყო ძან მაგარია და ძაან მომწონს პროატა ცოტა მალე დადე და ბბევრი
--------------------
ცაში ანგელოზი მათ მომავალს წერდა

 


№5  offline წევრი northern light

ძალიან კარგია <3 გაგიკვირდებათ და მააგრად მომწონს ერაძესნაირი ტიპები :D :D

 


№6  offline წევრი გურანდა

Dzaliann kargi gogo roxarr da shenzee ro vafren es albad gitxari ukve.. dzalian mesiamovna am dilautenias sheni istoriis naxva, dge kargad daiwyo da imedimaqvs asee gagrzeldeba.. velodebi shemdges sulmoutqmelad yvelaze metad " xva mis gverdit uhe mkvdaria" momewona.. yochagg kargii gogo xarr
--------------------
გურანდა ჩხიკვაძე

 


№7  offline წევრი nuki-nuka

აუუუ სად გააჩერე რააა. მალე დადე, დღეს მტელი დღე ამაზე უნდა ვინერვიულო. wink
ძალიან, ძალინ მაგარი ხარ... love

 


№8  offline წევრი vighaca

Pasuxi mainc dagewera :D dzalian magaria ❤

 


№9  offline წევრი Tini Gadrani

male Dade!! dzaaankaia vgijdebi

 


№10  offline წევრი niniko123

Sad gawyviteee :d:d:d uhhhh...armyognis...tavebbi gazarde da umagresi iqnebaa <3

 


№11  offline წევრი lamazmani

აუ სად გაწყვიტე რა მალე დადე

 


№12  offline წევრი tat cullen

უუუ მალე რა :))

 


№13  offline წევრი ფსიქო.13

u te genatale... eradzes chavsisxlav :)
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent