შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მდიდარი მოსამსახურე [დასასრული]


7-04-2015, 21:56
ავტორი კოტი
ნანახია 5 533

გაინტერესებთ რა იყო შემდეგ? შემდეგ იყო ოფიციალური ხელის თხოვნა, ქორწილისთვის მზადება, გახარებული ლექსო და გულედანი. პატარა ქორწილი, ღამით გაღვიძებული ქმარი აწუწუნებული და გაბერილი ალისია და რათქმაუნდა მოლოდინი, მოლოდინი იმის თუ როდის გაჩნდებიან პატარები. დილით ქმრის კოცნამ გააღვიძა, დღეს ნენეს და გიორგის ქორწილია ალისია უკვე მე-8 თვეშია
-აუ იო შემეშვი რა
-ბუთქუ ადექი გვაგვიანდება.
უკმაყოფილოდ წამოიზუზუნა ჰოფმანმა, მაგრამ რას გააწყობდა? რაღაცნაირი წიკი აქვს უნდა, რომ თეთრი კბა ჩაიცვას, ქმარსაც დიდი ბუზღუნის შემდეგ კლასიკური შარვალი ჩააცვა,შეამოწმა ყველაფერი ხომ გამოვრთეო და სადარბაზოში გავიდა. იოანემ ტრადიციულად გაუღო კარი შემდეგ თვითონაც ჩაჯდა მუცელზე მოეფერა და გზას გაუდგა. იმდენად ამაღელვებელი იყო ჯვრისწერა, რომ ცრემლები ვერ შეიკავა. ფოტოების გადაღების დროს ძალიან ბევრი იმხიარულეს და იცინეს. შემდეგ იყო დადგმული ცეკვები, სიურპრიზები, საჩუქრები და ბევრი ბევრი სიყავრული. ჩუმად გაეპარა ალისია ქმარს და თამადას მიკროფონი გამოართვა.
-უკაცრავად<< დარბაზში სიჩუმე ჩამოწვა 500 წყვლი თვალი ღიმილით შეჰყურებდა გაბერილ ალისიას და ტკბბოდნენ მისი სილამაზის ცქერით, თავლებით მეუღლის გაკვირვებული მზერა იპოვა თვალებში ჩახედა და ოდნავ დაწყნარდა >> არ ვიცი როგორ დავიწყო, ისიც არ ვიცი საერთოდ ,რატომ გამოვედი აქ. ეს ადამიანები ორივენი ჩემი მეგობრები არიან ,იმდენად არიან ჩემში გასისხლხორცებულები, რომ არცერთს არ ვარჩევ ენდისგან. მათი ბედნიერება ჩემი ბედნიერებაცაა, რომ ვუყურებ მათ თვალებში ჩამდგარ სითბოს და სიყავრულს კიდევ უფრო ვბედნიერდები და მიხარია. მიხარია, რომ ვცხოვრობ, რომ შემიძლია მყავდეს ასეთი უნიკალური მეგობრები, რომ მათ გამო შემიძლია გავაკეთო ის რასაც, ალბათ ვერასდროს ვერავის გამო ვერ გავაკეთებდი. წინასწარ გაფრთხილებთ ეს ბოლოს მამაჩემის სიკვდილამდე 1 კვირით ადრე გავაკეთე, მას შემდეგ ეს არ გამიკეთებია ამიტომ თუ რამე დარბაზიდან არ გაიქცეთ. სიცილით ჩაამთავრა ჰოფმანმა და ბენდს რაღაც ანიშნა, წამში გაისმა დარბაძში beyonce-listen ის ნაზი მელოდია როგორც კი ალისიას ხმაც მიწვდა ქალდანის ყურებს, ვერც გაიაზრა ისე წამოდგა ფეხზე ,არ იცოდა, რომ მღეროდა მისი ბუთქუნა, ასეთი კრგი ხმა თუ ქონდა ეგეც არ იცოდა არასდროს უთქვამს რამე სიმღერაზე არც წაუღიღინია არასდროს. დგას ფეხზე და ხვდება, რომ უყურებენ, რომ ჩუღჩლებენ სიმაყისგან ივსება ძარღვები ებერება, როგორც კი სიმღერა დაასრულა ჰოფმანმა არც კი დაფიქრებულა ისე გაექანა მისკენ და ჩაეხუტა. დიდხანს ეხუტებოდა აკანკალებული ჰოფმანი ქალდანს და ცდილობდა დაწყნარებულიყო.
-ეს... ეს ბოლოს მის დაბადებს დღეზე გავაკეთე იო, რაც მოკვდა მის შემდეგ სიმღერისკენ არ გამიხედავს, მე... მე... ძალიან ვინერიულე.
- კარგი რა ბუთქუ, ნუღა ნევრიულობ ყველაფერმა ჩაირა ულამაზესი იყავი და ძალიან კარგი ხმა გაქვს.
-მადლობა
-მიყვარხარ ბუთქუ, იმაზე მეტად ვიდრე წარმოგიდგენია.
-მეც ძალიან მაგრად მიყვარხარ.
ღამის 2 საათზე გავიდნენ დარბაზიდან ახალგაზრდები, წყვილი უკვე გააცილეს .საბა ერეკლეს ელაპარაკება, რაღაცას, ლიკა მათეს აძინებს, იოანე კიდევ ცოლს ხელს მაგრად უჭერს და თითით ეფერება. მოულოდნელად საშინელი ტკივილი გრძნო ჰოფმანმა თავიდან არ მიაქცია ყურადღება, მაგრამ ...
-იოანე . სიმწრისგან დაიყვირა და წამსვე ყველა მასთან გაჩნდა.
-რა.. რა... მოხდა?
-დამეწყო იოანე ...
-რა რა დაგეწყო ? როგორ თუ დაეწყო ტო ჯერ ხომ მე 8 თვეშია ? ნერვიულად საუბრობდა მაჩაიძე
-მაჩაიძე მოკეტე. გაბრაზებულმა შეუღრინა ქალდანმა და თავში ხელი წამოარტყა
სწრაფად ჩასვევს მანქანაში და საავადმყოფოში გააქანეს, იოანეს არაფრის დიდებით უშვებდა ჰოფმანი ხელს ქალდანიც დაუფიქრებლად შეყვა შიგნით, ყველა ცოლის წამოკივლებაზე გული უწუხდებოდა და ხელს მაგრად უჭერდა ჰოფმანს. ბოლოს ბევრი წვალების შემდეგ ორი პატარა კაცუნა დაიბადა, ბიჭიაო ორჯერვე, რომ თქვა ექიმმა გული გადაუქანდა იმხელა ბედნიერი იყო იმწამს დაგიფიცებდათ, რომ შეეძლო ცას მიწვდენოდა. პატარები ექიმებმა გაიყვანეს ჩაძინებულ ცოლს ნაზად აკოცა შუბლზე და გარეთ გავიდა. მეგობრებს უკვე გაეგოთ ამბავი და აღნიშნავდნენ.ნენემ და გიორგიმაც კი დაურეკეს და მიულოცეს.
-იცოდე ნათლია მე ვარ ორივესი (საბა)
-როგორც ალისია იტყვის ისე იქნება. სიცილით წამოარტყა თავში ხელი მაჩაიძეს და ჩაძინებულ მათეს მოეფერა.
-აბა როგორ გრძნობ თავს მამიკო?(ერეკლე)
-ყველაზე მაგრად ვარ ძმაო, ვერ ავღწერ ეს... ეს... ისეთი შეგრძნებაა, რომ ვერ ავხსნი. თუ არ გამოცადე ვერ მიხვდები ამას. უბედნიერესი კაცი ვარ.
დილით თვალები, როცა გაახილა გვერდით დაწვენილი ბიჭები, რომ დაინახა ცრემლები წამოუვიდა ის დედააა დედააა.... ყავს ორი ბიჭი და.. და არ შეუძლია ახსნას ეს გრძნობა, ახლა ხვდება დედამისის ყველა ქმედებას, აცნობიერებს, სწვდება და ბედნიერებისგან აჟრიალებს. მართალია მოსალოდნელი პასუხისმგებლობის ოდნავ ეშინია, მაგრამ ჯერა, რომ იოანესთან ერთად ყველაფერი გამოუვა.
-სახელები მოიფიქრე დედიკო?იოანეს ხმა მოესმა და ღიმილით გახედა ოთახში შემოსულ ქმარს.
-ალექსი და საბა. ღიმილით ჩაილაპარაკა და ბავშებს სიყავრულნარევი თვალებით გადახედა
-საბა?
-ხო რაიყო?
-არაფეირ, მაგრამ იცოდე თუ ჩემ გამო...
-საბა მარტო შენი მეგობარი არაა იოანეე, თან მინდა, რომ ბავშვებიც მას მოვანათლინოთ.საუბარი გააწყვეტინა ქალდანს
-ორივე?
-ხო.
-კარგი დაისვენე, მაშინ მე გავალ ბავშებს ექთანი გაიყვანს
-კარგი.
ცოლს მოწყვეტიტ აკოცა ტუჩებში შემდეგ ფრთხილად მოეფერა ბავშვებს და ოთახიდან გავიდა. დრო მალე გავიდა რამდენიმე დღეში სახლში წავიდნენ. მართალია ჯერ კიდევ შეუჩვეველი იყვნენ ღამით გაღვიძებას, მაგრამ თანდათან შეეგუენ, ნათლობაც გადაიხადეს. ერთმანეთთან უფრო მეტ დროს ატარებენ. ალისიას პირველი ღამეც შესრულდა, დიახ ნუ გიკვირთ ალისიასთვის ეს ღამე მართლა პირველი იყო ,თავიდან ეშინოდა, მაგრამ შემდეგ აღარ შეწინააღმდეგებია ქალდანს. მისმა ნაზმა კოცნამ და ქცევებმა, დაარწმუნა ჰოფმანი, რომ საშიში ,ააფერი იყო და მოდუნდა. ყველაზე ჩვეულებრივი ყოველდღიურობა ქოდნათ, თუმცა სასიამოვნო.იყო კამათებიც, მაგრამ ალევე რიგდებოდნენ და ქალდნიც წყნარდებოდა, მაგრამ ამ ბოლო დროს ხშირად კამათობენ. ჰოფმანი მუდამ გაღიზიანებულია სულ ცუდ ხასიათზეა და ტირის, თითქმის აღარ იღიმის. ახლაც ამაზე ფიქრისგან ლამისაა თავი გაუსკდეს. სახლში შედის ალისიას ვერსად ხედავს, ბავშვებს შეუხედა არა არც აქ არაა. პატარა კაცუნების დანახვაზე გაეღიმა,როგორ წყნარად ძინავთ. სწრაფი ნაბიჯებით მივიდა ბავშვებთან ნელა აკოცა ორივეს ლოყაზე „მამას კაცები“-ო ჩაილაპარაკა და კარი ჩუმად მიიხურა.“ ალბათ აბაზანაშიაო“ გაიფიქრა ალისიას მისამართით და კარები შეაღო. აბაზანაში კედელთან მიცუცქული ალისია რომ დაინახა გული გადაუქანდა.
-ალი რა გჭირს?ალი გამეცი ხმა.
ალისია არაფერს ამბობდა კანკალით გაუწოდა კაცს 3 ორსულობის ტესტი და გაფაციცებით დააკვირდა მის რეაქციას. რა იგრძნო ქალდანმა? როგორ აგიხსნათ? უკვე მეორედ გრძნობს ასეთ ,რაღაცას მამა გახდება. კიდევ ერთი პატარა ეყოლებათ მისი და ალისიას პატარა გოგონა, აუცილებლად გოგონა. ისევ გაიბერება მისი ქალი, ისევ გააღვიებს ხოლმე ღამით საჭმლის მოსატანად, სასიამოვნოდ გასცრა სხეულში, რომ მიხვდა რა სიამოვნებები ელოდა წინ.
-მალე ისევ გაიბერები და ისევ ჩემი ბუთქუ იქნები. ღიმილით ჩასჩურჩლა ყურში სასურველს და მუცელზე აკოცა .

ჭირი იქა ლხინი აქა:დ მოკლედ ბავშვებო ვიცი გამლანძღავთ გამთათხავთ მაგრამ რა ვქნა? მეტად ნამდვილად ვერ გავწელავდი თანაც მალე ინტერეტი გამეთშება და სავარაუდოდ კარგა ხას ვერ ჩავღტავდი ამიტომ ამდენ ხანს ვერ გალოდინებდით მაინც ვაპირებდი დასრულებას ძალაინ გთხოვთ შემიფასეთ მთლიანობაშ ჩემი ბუთქუები მიყავრხართ ყველა



№1  offline წევრი Anuuc^.^

საყვარლობა და თბილი თავი იყოო❤
--------------------
გვირილებზე შეყვარებული❤

 


№2  offline მოდერი Kira

აუ აი ძაან ძაან მაგარი იყო და აი შენ როგორ მიყვარხარ არიცი.. აუუ კიდე მინდა მაგრამ არაუშავს ისე კარგად დაამთავრე რო ძალიან მაგარია.. იმედია მალე დაგვიბრუნდები ახალი ისტორიით წარმატებები love love love wink
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 


№3  offline წევრი talaxadze133

Dzan kargi iko velodebi shens shemdeg istorias <33

 


№4  offline აქტიური მკითხველი grafo

კარგი და თბილი ისტორია იყო. ვიამე და გავხალისდი. მადლობა შენ ამისთვის:*.

 


№5  offline წევრი Annee

რა კარგი იყოო ^_^ ძალიან თბილი თავი იყო. ^_^ მეც მათთან ერთად მიხაროდა ხოლმე: *:*:* ველოდები შენს ახალ ისტორიას ^_^

 


№6  offline წევრი tawka_tamunia_tako

ძაან მომეწონა <3 კაიი იყო განსხვავებულიი და ძალაინ კარგიი პატარა მაგრამ თავისი სათქმელი თქვაა <3

 


№7  offline მოდერი მარრიამი

თამთუულ <3 თბილი და ტკბილი თავი იყო შენსავით ^_^

 


№8  offline წევრი ninee

dzaaan magariii iyooo

 


№9  offline წევრი salo..))

dzaan tbilii motxroba iyoo <3

 


№10  offline წევრი lamazmani

აი ძაან მაგარი ისტორია იყო ძაან თბილი და საყვარელი ძაან მიყვარს ეს ისტორია და გული დამწყდა რომ დამთავრდა მარა რას ვიზავთ ველი შენ ახალ ისტორიას ძაან მაგარი გოგო ხარ წარმატებები love love love

 


№11  offline წევრი Overthinking

ვაიმე რა ძაან მაგარი იყო love შემიყვარდა ეს ისტორია love რა საყვარელი ბუთქოები იყვნენ wink love ველოდები ახალ ისტორიას ,ძალიან კარგი ხარ და წარმატებები love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent