შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

-შეიცვლები? - მოიცა რა! 7


8-04-2015, 01:32
ავტორი niakoo
ნანახია 6 378

რამდენიმე კვირაა აღარ გამოჩენილა ერაძე, მხოლოდ ეზოში მოვკარი თვალი, ისე გულიანად ხარხარებდნენ რაღაცაზე ერაძე და გამშველებელი ერთმანეთს ეყუდებოდნენ, ყურადღებაც არ მოუქცევია ჩემთვის, მშვიდად გადააგდო ლუდის ბოთლი და ახალი ასევე მშვიდად გახსნა, თეთრი ერთი ან მეტი ზომის პერანგი, ღია ჯინსი და კეტები ეცვა, მაჯის საათიც მეცნო, ტრადიციულად დასიებული თვალებიც და აბურდული თმები, წვერიც წამოზრდილი ჰქონდა და მე ვიგრძენი რომ მომენატრა, მაგრამ ეს გრძნობა წამსვე გადავმალე.
ელე გამშველებლის მიმართ დათბა, ეს საერთოდ არ მომწონს მაგრამ ამბობს რომ ლაშა( ასე ჰქვია გამშველებელს) სულ სხვანაირია, თბილი მზრუნველი და ელეს თქმით საყვარელი, ამაზე რამდენჯერმე ვიკამათეთ მაგრამ აზრი არ აქვს.. ახლა კაფეში შევედი, ბავშვები აქ არიან ანო ძალიან დაგვიახლოვდა ნუ დაჩის გარდა, მგონი მოსწონს ჩვენს უტეხ დაჩიბას, რათქმაუნდა ამას არაფრით აღიარებს რომ მოკლა მაინც.
- რას შვებით ?- ვკითხე ბავშვებს.
- არც არაფერს- ფიმზე გვინდა წასვლა.
- ათია უკვე!- შევიცხადე და საათი გადავამოწმე.
- აუ მერე რაა ძაან მაგარი ფილმია- წელში გასწორდა დაჩიბა.
- ჰო კაი წავიდეთ- მხრები ავიჩეჩე და ვანიშნე ადექით თქო- რაღას მოგყავდით!
- ნუ წუწუნებ მანქანით ვარ - გასაღები ააფრიალა დაჩიმ.
- გეთქვა აქამდე - აგვეკრიჭე დაჩიბას და ლოყაზე ვაკოცე.
ტრადიციულად ლექსოს თვალები ავუფახულე და წინ მე დავჯექი, არ მიყვარს უკან ჯდომა, უკან ანო, ელე და ლექსო.. სიცილით გადმომხედა დაჩიმ და ღვედი შეიკარიო მანიშნა, ვერ ვიტან ასეთ რაღაცეებს რომ აკეთებს, იმდენი ქნა ადღვიბა უკან ბავშვები, მერე ლექსომ წაუთაქა და ესეც გაჩერდა.
- ვინც შენ პრავა მოგცა- დაუბღვირა ელემ და მანქანის კარი მიუჯახუნა.
- კაი ელე ნუ ბუზღუნებ!- გაუცინა დაჩიმ და ფერდაკარგულ ანოს გადახედა- გეშინია შენ სისწრაფის?- დასერიოზულებულმა ააწევინა სახე..
- ხო- მსუბუქად დაუქნია თავი და ბატი ბავშვივით ახედა.
თბილად გაიღიმა დაჩიმ და გულზე აიკრა ანო, მხრებამდეც ვერ მიწვდა, რა საყვარლები არიან... გაღიმებულმა გადავხედე ელეს და ვანიშნე შევედით თქო.
აი დაჩის არჩეული ფილმი რომ იქნება.. წივილკივილით დავტოვეთ შუა ფილმი და გოგონები კაფეში დავსხედით, ლექსო და დაჩი დარჩნენ, მანდ იყავით და ჩამოვალთო ტელეფონზე სმს დამხვდა მხოლოდ ორი სიტყვა " სახლში წადი" რა კითხვა უნდა რომ ერაძეა, ამიტომ ყურადღება არ მიმიქცევია, მერე გამშვლებელმა დაურეკა ელეს, ელემაც აუხსნა რომ ბიჭებთან ერთად ვართ და ვსო..
სახლში პირველზე მივედი, წარბაწეულ რეზიზე გულიანად გამეცინა, დაჩისთან და ლექსოსთან ერთად ვიყავი თქო რომ ვთქვი იქ დამთავრდა წარბისაწევები.
დღეს ქართული მაქვს, არ ვიცი გუშინდელ მესიჯზე არ პასუხ მოყვება თუ არა გეგასგან რეაგირება, ნელა გავიარე ეზო და ნანას სახლში შევედი, ნანა მისაღებში დამხვდა ლაშასთან ერთად.პერანგშხსნილი იყო წამოგორებული დივანზე და ფეხები ტრადიციულად მაგიდაზე ეწყო.
- სალამი ბავშვი!- ხელი მეგობრულად ამიწია გამშველებელმა და ისევ ნანას ტელევიზორს მიუბრუნდა.
- გამარჯობა!- ცივად მივესალმე და ჩემი ადგილი დავიკავე.
- ლაშა გამორთე ეგ და წადი ახლა გარეთ!
- აუ ნანა მერე იტყვი მაწანწალა და ქუჩის ბიჭი ხარო- წამოდგა ლაშა.- სახლიდან მაგდებ ტოო!
მივაკლავ ელეს! ეს როგორ შეიძლება იყოს საყვარელი?
ბურტყუნით დატოვა გამშველებელმა ოთახი, ნანამ უგმაყოფილოდ გააქნია თავი და როგორც იქნა მომაქცია ყურადღება, სრული ორი საათი დამჭირდა, დიდოსტატის ნახევარის ახსნა არც ისე მარტივი საქმეა მოგეხსენებათ.. უკვე ბინდდებოდა როცა გამოვედი, ელვის სისწრაფით ჩახტა ნახევრად ჩაცმული ერაძე მანქანაში და ადგილს დამთხვეულივით მოწყდა, სწრაფადვე მიყვა გამშველებელის მანქანა სადაც ორი ბიჭიც ჩახტა, მათ კიდევ მესამე მანქანა გაყვა, პირდაღებული შევცქეროდი მტვრის კორიანტელში გახვეულ მანქანებს.
ამათ არ შეუძლიათ იყონ ნორმალურები? ალბათ არა!
- ალო ნია გღვიძავს?- ღამის ოთხ საათზე გამაღვიძა ელეს ზარმა.
- ელე რა ხდება?- შეშინებული წამოვჯექი და სათი კიდევ შევამოწმე.
- გოგო ჩემთან გამო რა მარტო ვარ და..
- მერე ეხლა გაგახსენდა მარტო რომ ხარ?
- აუ გამო რა გთხოვ!- ელეს ანერვიულებულმა ხმამ სულ დამავიწყა დრო.
- კაი ელე მოვდივარ დაწყნარდი.
ტაქსი გამოვიძახე, რეზი დღეს არაა სახლში კიდევ კარგი, სწრაფად გადავიცვი სპორტულები და 20 წუთში ელესთან გავჩნდი, კარზე დავაკაკუნე თუ არა სწრაფად გამიღო სისხლიანი ბამბით შეიარაღებულმა ელემ კარები.
- რა ხდება ელე?- გაფართოებული თვალებიოთ მივაჩერდი ბამბას.
- ბიჭები არიან ნაცემები!- ამოიკრუსუნა ელემ და მისაღებში შევიდა.
წნევამ ლამის დამარტყა დივანზე მისვენებული გამშველებელი და მესამე რომ დავინახე, იმხელა ჭრილობა ჰქონდა მკლავზე გამშველებელს რომ ცუდად ლამის გავხდი.
- მომეშველე რა- ამომხედა ელემ და ლაშას ჭრილობის გაწმენდა გააგრXძელა.
- გეგა სადაა?- ვიკითხე და დუტი გავიხადე.
- მოვა- მისუსტებული ხმით გამცა პასუხი გამშველებელმა.
- სადაა?- გავიმეორე კითხვა.
- რა იყო ნერვიულობ?- ცინიკურად ამომხედა ესამემ.
- ბამბა მომეცი- ეს კრეტინული კითხვა გავატარე და ბამბა ავიღე, ძლივს დავუმუშავეთ ჭრილობები ელემ ოსაძლიერებლად ყავა და შოკოლადი მოუტანა და ფაქტიურად ზალით ჩატენა, ოდნავ წამოსხდნენ თუ არა მაშინვე სიგარეტს გაუკიდა ორივემ, წარბშეკრული ვუყურებდი წელზევით შიშველ დაბინტულ ქუჩის ბიჭებს და მაინც ვნერვიულობდი ერაძეზე..
- რა მოხდა?- ფრთხილად იკითხა ელემ და ლაშას ახედა.
- არაფერი- მოკლე პასუხი გასცა გამშველებელმა და სიგარეტის კვამლი ფილტვებიდან ამოუშვა.
- ეს არაფერია?- ხმა გაებრაზა ელეს.
- არაფერია თქო!- გაამკაცრა ტონი გამშველებელმაც.
კარზე ზარმა გადააფიქრებინა პასუხი ელეს, სწრაფად გააღო კარი და ერაძის დაღლილი ოდნა ჩალურჯებული სახეც გამოჩნდა, ისევ ისე პერანგი, ჯინსი და კედები და ჩალურჯებული თვალები.
- როგორ ხართ?- დაკვირვებული თვალით აათვალიერა ბიჭები.
- რავი გვიმკურნალეს- გაიღიმა მესამემ.- შენ რა ქენი?
- ვქენი- გაეღიმა ერაძესაც.
- მო**** დედა?- ნაგლად გაიღიმა ისევ მესამემ.
გეგამ მხოლოდ თვალი ჩაუკრა და ახლაღა ინება ჩვენსკენ გამოხედვაც, დაღლილი თვალებით ავათვალიერე ერაძე და კედელს მივეყუდე.მხოლოდ წამით შემომხედა მერე ელეზე გადაიტანა მზერა და გაღიმებუოლმა წარმოთქვა:
- ჯიგრები ხართ!
- თქვენც ჯიგრები იქნებოდით ნერვებს რომ არ მიშლიდეთ- წარბაწეულმა გადახედა გამშველებელს ელემ.
ლაშას ჩაეღიმა მაგრამ არაფერი თქვა, მეც გამეღიმა ელეს პრეტენზიულმზრუნველურ გამოხედვაზე მაგრამ ცუდად გამკრა გულში, ელეს და ლაშას სიყვარული არ იქნება ადვილი საქმე.
- ყავა გინდა?- კითხა ელემ გეგას.
- არა წავალთ ჩვენ და თქვენც დაისვენეთ- იკადრა ნორმალურად შემხედვა.
- არა ეხლა ჯობია აქ დაისვენოთ და არ იმოძრაონ ამათმა, მთელი დღე მარტო იქნება სახლი, საღამომდე დარჩით- შეწუხებულმა დაიწყო ელემ.
- კაი არ იტირო დავრჩები- თვალი ჩაუკრა გამშველებელმა- თუ შენთან ერთად დამაძინებ.
- დებილო- გაბრაზდა ელე.
- ო რა მოხდა ძალები ხო მჭირდება- მოისაწყლა თავი ლაშამ.
- ლაშა!
- ხო სიხარულო!
- გეშიებათ თქვენ.
- არა გვეძინება- გაიღიმა გეგამაც.
- ხო და თქვენ ჩემს ოთახში შეხვალთ, მე და ნია დედაჩემის ოთახში..
- ნწ შანსი არაა- გამოაცხადა ლაშამ.
- არის- თვალი ჩაკრა ელემ და თავისი ოთახისკენ წავიდა, ღიმილით წამოდგა ლაშაც და უკან გაყვა, მესამე სამზარეულოში გაუჩინარდა, არ უჭირთ ამ ბიჭებს გაშინაურება.
ოდან დაბნეულმა გავხედე ერაძეს, ირონიული ღიმილით რომ აკვროდა კედელს და თვალს არ მაშორებდა.
- რა?- ვკითღხე გაბრაზებულმა.
- მოდი აქ!- ხელი გამოშალა გეგამ და მანიშნა მომიახლოვდიო.
თავი გავიქნიე არა თქო და დივანზე დავესვენე, ღიმილით ჩამოჯდა ერაძE და მაგრად ჩამიკრა გულში, ოდნავ შემახო ტუჩები თმებზე და გაბრაზებულმა ჩაიბურტყუნა.
-რომ მოგწერენბ სახლში წადის უნდა წახვიდე!
- მე შEნს ბრძანებებს არ ვემორჩილები!
- აუ რა მაგრად მაქვს დარხეული - იმედგადაწურულმა ამოილაპარაკა და უფრო მომიჭირი მოხვეული ხელები.
მაგარია არა? სამი-ოთხი კვირა იკარგება, მერე გეუბნევა რომ ის უნდა გააკეთო რაც მას უნდა და გეხუტება, შენ კი დებილივით ხარ გაშეშებული და ხელს ვერ კრავ იმიტომ რომ არ შეგიძლია..
საღამომდე მეძინა, ვერ გავიგე ბიჭების წასვლა, მხოლოდ ელემ გამაღვიძა წექსვზე ამიკლო დედაშენმაო, მეც სხვა რა გზა მქონდა მოვწესრიგდი და სახლში წავედი.
...........................................................
- კაროჩე თქვენ ეგ დაქალები დაგევასათ ხო?- იკითხა მესამემ და ბიჭებს დააკვირდა.
დამპალი ღიმილით გადახედეს ერთმანეთს ერაძემ და გამშველებელმა და მერე მესამეს დაუქნიეს თავი.
- ბავშვები არიან შე**, გასართობად არა და ანუ სერიოზულ პონტში?
-აჰამ- დაეთანხმა ლაშა.
- თქვენ შ** ხო არ გაქვსთ? როდიდან ეს სიყვარულობანა?
- ესს ბექუშ დღეიდან!- თავში წმაოარტყა ლეშამ და მომღიმარ გეგას ჩაუკრა თვალი.
- კაი ელე ხო გაიასნებული პონტია ზედ ეტყობა ლაშა რომ ევასება და ნია?
- დაიკიდე ბექუშ, მე და შეყვარებული ხო იცი არაა? - დამაიმედებლად დაარტყა მხარზე ხელი ერაძემ და ფეხზე ადგა.
- აბა მევასებაო?- დაიბნა მესამე.
- ბიჭო დავასება ერთია, შეყვარებულად გაჩითვა მეორე!
- მაშინ შეეშვი შეჩ**- გაბრაზდა ლაშა.- რა პონტია არ აპირებ ურთიერთობას და თან დაჭერილი გყავს მიჭში..
- ნუ გამიტრაკე რა!- ხელი აუქნია ერაძემ და სახლი დატოვა..

აი რეები ვიბლადუნე უნამუსო ვიყო თუ ვიცოდე ! მე მაპატიეთ შეცდომები .. <3 რომ არ დამედო მემუქრებოდნენ დახრჩობით დაამმ... ფოტოზე ლაშა და ერაძეააა



№1  offline წევრი talaxadze133

Kargii iko male dade ra <333

 


№2  offline წევრი tat cullen

აუ მალე რა ძალიან კაგია ::))

 


№3  offline წევრი nuki-nuka

ძალიან კარგი გოგო ხარ... love
ვერ გავიგე მაინც რა უნდა ერაძეს?!

 


№4  offline მოდერი MyLove

Radgan shegpirdi dagikomentareb-tko, e.i dagikomentareb.
Dzalian, dzalian magrad momwons me es istoria da dzalian didi siamovnebit vkitxulob titoeul sityvas. Martalia, eradzis, gamshveleblis da mesamis msgavs bichebs ver vitan tumca arseboben misnairebic da shesabamisad realobastan miaxlovebuliaa es istoriac.. magram erti ragac mawuxebs, rac am istoriis realobad agtqmashi mishlis xels.. rom datareshoben es bichebi am gogoebtan da rchebian gam-gamobit nutu is "tipiuri chorikana mezoblebi'' dadzinebulebi arian??
me ar vambob rom cudia,, piriqitt dzalian momwons es istoria, ubralod meti sicocxle da realuri efeqti chirdeba.. gaviige rom abiturienti xar da mesmis rom rtuliaa sheni rejimis gadamkidem calke kidev rame weroo,, magram tu yoveldge ar dadeb shegidzlia yovel meore dges dado, amistvis aravinn shegchams, piriqit me gamixardeba dalagebul, gasworebul tavebs tu dagvaxvedreb xolme.. kritikad ar miigo es kvelaferi, me ubralod girchie..
Da kidev ertxel getyvii rom istoria ubadlod dzalian kargiaa,ubralod mcire,elementaruli xarvezebis gasworeba ginda da iqneba ert-erti kvelaze maagarii istoria rac ki wamikitxavs..
Warmatebebi shen da martla mtelii gulitt ggulshematkivrobb..^_^ <3
--------------------
''პოეტი ვარ და ჩვეულებრივი ვერ მეყვარები''

 


№5  offline წევრი lamazmani

ძაან მაგარია მაგარი გოგო ხარ რო დადე ველი შემდეგ თავს ძაან მომწონს

 


ვერ ვიტან თემას "ძველი ბიჭები", თუ რაცაა რა, მაგრამ ამაზე მაინც დაცოცავენ ხოლმე ჭიანჭველები ^^ კარგი ხარ <3

 


№7  offline წევრი vighaca

Ai dzalian sayvarloba taviaa

 


№8  offline წევრი გურანდა

vgijdebi me shenzee umagresii xarr <3
--------------------
გურანდა ჩხიკვაძე

 


№9  offline წევრი Nikalaevnaa:D

მაგარიაააა<333

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent