შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უცნობი ქალი


25-12-2018, 10:18
ავტორი Deucex
ნანახია 1 411

მიტოვებული გადაგდებული მივწყებული დაგადამთიელი გადაკარგული უცხო მხარეში უცხო კალამით ხელში გული ტკივლით დარდით სავსე დააბიჯებდა მძიმე სხეულით ჩამოჯდებოდა დაიწყებდა წერას ახსენდებოდა წარსული მწარე ფიქრებში სულ მთლად გადაკარგული კარგდავდა დროის შეგრძნებას დაეშვებოდა მის გრძელ სიზმრებში და იღვერბოდა ფურცელზე სისხლი მისი ტაჯვათა გლოვის ნაწილი იკარგებოდა უაზრო სტრიქონში წამოდგებოდა დაღონებული გრძნობდა სიმძიმე აპობდა მიწას ყოველ ფრთა დაშვებული მიუყვებოდა მის გრძელ ქუჩას არ წამდა არავის გარდა ერთისა ახლაც რომ ელის მის დაბრუნებას აპობდა ფიქრები გულის ფიცარს და იღვრებოდა სულის მორევში დაინგრეოდა კარები სულის და იხსნებოდა დარდის მორევი მოედებოდა უმანკო სხეულს აქცევდა მოსტრად მოწყენილ პოეტს და იღვენთებოდა მის წინს სამყარო ხვდებოდა ფეხ ქვეშ მიწა ეცლება და იძირება ჯოჯოხეთის ვიწრო მორევში თვალები მძიმდება ცხლედება მიწა და განაჩენიც უკვე სრულდება ბოლო ფიქრები პოეტის მწარე არღვევდა მიწას და უეცრად ჯოჯეხეთურ სიბნელეს ნათელი ეცა რომელიც ბუდობდა პოეტის გულში ისევ გადარჩა ისევ ამოძვრა ახლა გზა ისევ სახშლისკენ დარჩა მიმოიხედა ყველაფირთ დაღლილმა ამოიხრა გაუყვა ქუჩას ვიწერო ქუჩაში ქალი შენშინა ქალი რომელმაც გადარჩინა.



№2  offline მოდერი ჰოლანდიელი

სასვენ ნიშნებს არა ვართ? : D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent