შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დეპრესიის მკურნალობის 10 ყველაზე ეფექტური ბუნებრივი მეთოდი


21-11-2015, 19:40
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 2 005

დეპრესიისგან 340 მილიონი ადამიანი იტანჯება. ეს მსოფლიო მოსახლეობის თითქმის 5%-ია. დეპრესია - ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული ფსიქიკური აშლილობის ფორმაა.
სამწუხაროდ, დეპრესიის ნიშნების ამოცნობა თითქმის შეუძლებელია. მაგრამ მისი მკურნალობა ექიმისა და ფსიქოაქტიური წამლების გარეშე შესაძლებელია.

იმედია, ჩვენი რჩევები დაგეხმარებათ, დაიწყოთ ახალი, ბედნიერი ცხოვრება.

1. მედიტაცია


ექიმი ელიზაბეთ ჰონჯი ირწმუნება, რომ "ყურადღების მედიტაციას" შეუძლია შფოთვებისა და სხვა აშლილობების ეფექტურად განკურნება.
სტრესის შესამსუბუქებლად საჭიროა მედიტაციას 5-30 წუთი დავუთმოთ ყოველდღიურად.
ყველაფერი, რაც ამისთვის გვჭირდება, არის წყნარი ადგილი, სადაც არავინ შეგვაწუხებს. გამორთეთ კომპიუტერი და ტელეფონი. კონცენტრირება მოახდინეთ სუნთქვაზე, მაგრამ ნუ იფიქრებთ მასზე. დაითვალეთ ამოსუნთქვები - ნულიდან ათამდე. და მერე ისევ თავიდან...
დაიწყეთ 5 წუთით და შემდეგ ყოველდღიურად უმატეთ დროს.


2. მიირთვით В ვიტამინის შემცველი მეტი პროდუქტი

В ჯგუფის ვიტამინები ტვინს ეხმარება ქიმიკატების წარმოებაში, რომლებიც ხასიათზე ზემოქმედებენ.
დაამატეთ რაციონში სკუმბრია, შვეიცარული ყველი, ისპანახი, ბულგარული წიწაკა, ხორცი, კვერცხი და უცხიმო რძე.

3. დაისახეთ ახალი მიზნები

დაიწყეთ ელემენტარულით - დაისახეთ მიზნად ჭურჭლის გარეცხვა ჭამის შემდეგ. იდეა იმაში მდგომარეობს, რომ, რაც უფრო ხშირად მიაღწევთ, პატარა, მინიატურულ მიზნებს, მით უფრო გამოგიმუშავდებათ სიხარულის ჰორმონი და წინსვლის სურვილი.

4. შეიტანეთ ძილი დღის სამუშაო გრაფიკში

დეპრესია იწვევს უძილობას. ეცადეთ შუადღეს, ან სამსახურიდან დაბრუნებისას 15-20 წუთით წაუძინოთ. მთავარია, შეეშვათ სმარტფონებს, სანამ დასვენებას დააპირებთ.

5. წამოიწყეთ რაიმე ახალი

დეპრესიის დროს ყურადღების კონცენტრაცია დუნდება. როგორც წესი, როდესაც რაიმეს ისევ და ისევ აკეთებთ - სულ უფრო ყურადღებით გამოგდით. ახალი საქმის დროს ტვინში ქიმიური რეაქცია იცვლება. ეწვიეთ ახალ რესტორანს, მუზეუმს, წაიკითხეთ ახალი წიგნი, ისწავლეთ უცხო ენა.


6. იქონიეთ ურთიერთობა ადამიანებთან, ვისაც ენდობით


საყვარელ ადამიანებთან საუბარს დიდი სარგებლობა მოაქვს. გვეხმარება აზრების დალაგებაში, მოსაუბრის პასუხების მიხედვით დავინახავთ, თუ როგორ გამოიყურება სიტუაცია გვერდიდან. შეხვდით ახლო მეგობრებს, გახსნილად მოუყევით იმაზე, რაც გაწუხებთ.

7. სცადეთ მარტივი სავარჯიშოები

მარტივი აერობიკა, გიმნასტიკა, იოგა და სეირნობა გვეხმარება ენდორფინების - კარგი განწყობის შემქმნელი ჰორმონების გამოყოფაში. რაც უფრო მეტს იმოძრავებთ, მით უფრო პოზიტიური გახდება განწყობა, დაგიბრუნდებათ თავდაჯერებულობა.

8. აიღეთ საკუთარ თავზე ვალდებულებები



შესაძლოა, ცუდი განწყობისა და დაბალი თვითშეფასების მიზეზი არის ის, რომ თქვენს ცხოვრებაში ნაკლებად არის ვალდებულებები და საზრუნავი. თუ ტვინი არაფრით არის დაკავებული, გვიჩნდება შფოთვები. მოვალეობის გრძნობა დაეხმარება ტვინს სიხარულის ჰორმონების გამომუშავებაში, ეს უკვე ჩვევად გექცევათ და ირგვლივ ყველაფერი შეიცვლება უკეთესობისკენ.

9. სცადეთ სარელაქსაციო ვარჯიშები

ძილის წინ მნიშვნელოვანია სარელაქსაციო პროცედურები: ცხელი აბაზანის მიღება, წიგნის კითხვა ან მედიტაცია.

10. შეწყვიტეთ ყავის სმა

უამრავი ადამიანისთვის დილის ყავა მნიშვნელოვან რიტუალს წარმოადგენს. გაითვალისწინეთ, რომ კოფეინი შეიძლება დეპრესიის მიზეზი გახდეს. იგი იწვევს ძილის პრობლემებს, შფოთვებს. თავიდან, ეცადეთ შეწყვითოთ ყავის სმა სადილის შემდეგ, შემდეგ კი - საერთოდ უარი თქვათ მასზე თანდათანობით. მალევე იგრძნობთ, რომ გაღიზიანება და თავის ტკივილები გაგიქრათ.



№1  offline მოდერი წითური გოგონა

გავითვალისწინებ თუ დამჭირდება...
--------------------
მწვანე ლიმონი

 


№2  offline მოდერი Tako Tako_2

საინტერესოა....."......

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent