შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფილმის განხილვა ``ჩემი სამყარო``


27-09-2020, 21:02
ავტორი სალისალომე
ნანახია 2 731

დღეს,მინდა განვიხილოთ ძალიან,ძალიან,ძალიან საინტერესო ფილმი.შემიძლია ვთქვა,რომ ასეთი ფილმი სხვა არ მეგულება არსად.განსაკუთრებულად მიყვარს.იმდენ რამეზე დაგაფიქრებს,გასწავლის...

ჩემი სამყარო

მოკლედ,ეს არის თურქული ფილმი ჩემი სამყარო ჰქვია სადაც მონაწილეობას თურქი,პოპულალური ვარსკვლავი ჩვენთვისაც ნაცნობი უნიჭიერესი ბერენ საატი იღებს მონაწილეობას
ფილმის ხანგრძლივობა 2-საათი.

ყველა ადამიანს თავისი ცხოვრება არგუნა ღმერთმა,შესაბამისად სხვადასხვა სამყაროდან ვართ და სხვაფასხვა სამყარო გვაქვს იქ სადვ ვცხოვრობთ,ვარსებობთ და ვცოცხლობთ.ზოგიერთისთბის სამყარო კეთილი,მეგობრული და ფერადია ზოგისთვისაც კი ამოუცნობი,რთული,პრობლემებით სავსე და შავ-თეთრი რომელსაც ერთფეროვნების კვალი დასტყობია მარად.ასეთი იყო ერთ დროს ფილმის მთავარი პერსონაჟი გოგონას ცხოვრებაც მას თავისი ჩაკეტილი სამყარო ჰქონდა.ვერავინ უგებდა,ვერც საკუთარი მამა თქვენ წარმოიდგინეთ არადა სიღრმისეულად მასში იმხელა ნიჭი იმალებოდა მას მზის სინათლის სხივზე გამოტანა უნდოდა და დახმარება მარტო ამას ვერ შეძლებდა ჯერ ის სულ პატარა იყო...

შშმ პირი,ვერ ხედავდა იყო უსინათლო,საუბრითაც ვერ ლაპარაკობდა.რაღაც მანიშნებელ ხმებს გამოსცემდა...ნუ,ბევრი რამ სვადეს მაგრამ უშედეგოდ ერთ დღეს მის ცხოვრებაში გამოჩნდა მისივე გადამრჩენელი,ცხოვრების მასეავლებელი,ფეხზე დამყენებელი,გამაძლიერებელი,რომელმაც ცხოვრების ყველა საფრხური გაატარა ასწავლა ღირებულებები ჰქონდა თავისი წესები,ტაქტიკა თავიდან თითქოს სიმკაცრე მაგრამ ამან დადებითად წაიყვანა სიტუაცია.

როგორც იტყვიან "ჰოჯა" დამოუკიდებლობას მიაჩვია,მოქცევის წესები ასწავლა,კულტურა...გოგონასაც დროთა მანძილზე ძალიან შეუყვარდა ჰოჯა,მას გვერდიდან აღარ შორდებოდა...მისი წყალობით გოგონამ ღიმილი ისწავლა,მიიღო განათლება წერდა სპეციალურ კლავიატურაზე..ერთხელ არ გამოუვიდა,არც ორჯერ,სამჯერ,ოთხჯერ მაგრამ შემდგომ გამოუვიდა და ჩააბარა გამოცდა.ამისგარდა კიდევ ბევრ სხვა ნაცნობ თუ უცნობ დეტალს,ფაქტს აღმოაჩენთ.აქვე ისიც შეგვიძლია ვთქვათ,რომ პოზიტივის გავრცელება მარტივია ამას მხოლოდ მონდომება და სურვილი უნდა.თუ გინდა გიხაროდეს,უბრალოდ ბედნიერი იყო გადი გარეთ,ჩაისუნთქე სუფთა ჰაერი თუნდაც წვიმაში სეირნობა რატომაც არა,ძალზედ საინტერესოა.მეტი სიგიჟე გინდა? მაშ,იცეკვე წვიმაში სხეულზედ წვიმის თბილი წვეთები მალამოდ მოგევლინება შვებას მოგღვრის და გასიამოვნებს.თუნდაც ფანჯრიდან უყურე ციდან ფანტელების ცვენას,აყევი მის რიტმს თან მისდიე მას საყვარელ ადამიანს ჩაჰკიდე ხელი ერთად მოიარეთ ყველა კუთხე კუნჭული აღმოაჩინეთ ახალი ადგილები,დატკბით ყოველი წუთით და შეირგეთ ბედნიერება.



№1 სტუმარი მარგარიტა

????????????ვგიჟდები ამ ფილმზე! საოცარი სითბო, სიყვარული, შრომა , თავგანწირვა, ნდობა.. ყველაფერია ამ ფილმში. რამდენჯერმე ვუყურე და კიდევ ვაპირებ????????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent