შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

10 რჩევა ახალბედა მწერლებისთვის, რომლებიც წერის დაწყებას აპირებენ


12-08-2024, 15:52
ავტორი goga27
ნანახია 400

წერე ყოველდღე: რეგულარული წერა ხელს უწყობს უნარების გაუმჯობესებას. არ არის აუცილებელი დიდხანს წეროთ, მთავარია, რომ ეს პროცესი იყოს უწყვეტი.

წაიკითხე ბევრი: წერა და კითხვა ერთად მიდის. წაიკითხე რაც შეიძლება მეტი სხვადასხვა ჟანრის წიგნები, რომ გაიფართოვო მხატვრული აზროვნება და შთაგონების წყაროები.

მოიყვანე იდეები ჩანაწერებში: როდესაც რაიმე იდეა გიჩნდება, მაშინვე ჩაიწერე. შესაძლოა, ის მოგვიანებით გამოგადგეს.

არ ეცადო სრულყოფას თავიდანვე: პირველადი ვერსია ყოველთვის დასახვეწია. მნიშვნელოვანია, რომ წერო, შემდეგ კი მოახდინო რედაქტირება.

მიეცი თავს უფლება შეცდომების: შეცდომების დაშვება არის შემოქმედებითი პროცესის ნაწილი. ისინი საშუალებას გაძლევენ, ისწავლო და განვითარდე.

ისწავლე სტრუქტურის შექმნა: დაგეგმვა და სტრუქტურის შექმნა დაგეხმარება ტექსტის უკეთ ორგანიზებაში და იდეების თანმიმდევრულად განვითარებაში.

ჩაერთე მწერლების საზოგადოებებში: ეს საშუალებას მოგცემს, გაეცნო სხვა მწერლების გამოცდილებას, მიიღო რჩევები და კრიტიკა.

გამოცადე სხვადასხვა ჟანრები: სხვადასხვა ჟანრში მუშაობა დაგეხმარება, იპოვო შენი უნიკალური ხმა და სტილი.

ყურადღება მიაქციე დეტალებს: დეტალები ქმნიან ისტორიას. სცადე, მკითხველს მოუყვე არა მხოლოდ მთავარი, არამედ ყველა მნიშვნელოვანი ელემენტი.

ისიამოვნე წერის პროცესით: ეს არის შემოქმედებითი პროცესი, რომელიც უნდა გსიამოვნებდეს. თუ მოგწონს ის, რასაც წერ, ეს აუცილებლად იგრძნობა შენს ნაწერში.



№1 სტუმარი სტუმარი ლურჯი მუზების მწერალი

რა კარგი რჩევებია. ძალიან გამომადგება. შენი საყვარელი ნაწარმოები რომელია , რომელშიც ფიქრობ რომ ყველაზე მეტად თქვი ის რაც გინდოდა? დამიდე კომეტარებში რა. დავინტერესდი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent