შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამი მეგობრის ისტორია რომელიც ყველამ უნდა ნახოს


14-11-2016, 11:20
ნანახია 2 586

ემი და ელი ერთმანეთს სკოლაში გაიცნობენ, როდესაც სიცივისგან გაყინულები მზეზე ცდილობენ გათბობას და აქედან იწყება მათი უმშვენიერესი ისტორია. ემი და ელი სულ ერთად არიან იმის მიუხედავად, რომ კლასელები არ არიან. მთ ელ დღეს ერთად ატარებენ, სკოლაში ერთად დადიან იქედანაც ერთად მოდიან ერთმანეთის დაცდაც რომ დასჭიირდეთ თუნდაც 2 გაკვეთილი და ასე ჩაივლის სასწავლო წელი. როდესაც ზაფხული დადგეა ემი ელის თავის მეგობარ მოლის გააცნობს და ისინიც დამეგობრდებიან. შემდეგ ეს სამი მეგობარი ყოველდღე უფრო და უფრო უახლოვდებიან ერთმანეთს. ზოგჯერ კამათობენ იმის გამო რომ ერთ-ერთი მარტო რჩება, მაგრამ მალევე კვლავ ეთად არიან ასე გრძელდება სამი წლის მანძილზე.
ემი და ელი ერი და იგივე სოფელში ცხოვრობენ, ხოლო მოლი ქალაქში ცხვრობს მაგრამ, მანძილის მიუხედავად ერთმანეთს არ კარგავენ. ზაფხულობით ემი თავის მეორე სოფელში მიდის სადაც ერთი ტვე მაინც რჩება. ამ დროს ელი და მოლი სულ ერთად არიან როგორც ყოველთვის და შესანიშნავ დროს ატარებენ ერთ დგესაც როდესაც ელი და მოლი წავლენ თავიაანთ საერო მეგობარ ენისთან მოლი გაიცნობს ენის ნათესავ ანუშკას და შესანიშნავად გაუგებენ ერთმანეთს.მაგრამ ანუშკა მატყუარა და თავისთავზე შეყვარებული გოგოა რომელსაც არავინ აინტერესებს. იმის მიუხედავად რომ ელი მოლის ასმის შესახებ აფრთხილებდა მოლი მას არ უსმენდა და ფიქრობდა, რომ ელის უბრალოდ შურდა და უნდოდა რომ მოლის ანუშკა შესძულებოდა. მოლი ხომ ჯერ კარგად არ იცნობდა ანუშკას და მის ხრიკებს. ამის გამო ელი და მოლი დღითი-დღე შორდებოდნენ ერთმანეთს ისე, რომ ამას მხოლოდ ელი ამჩნევდა. როდესაც ემიმ ეს ყველაფერი გაიგო თუ როგორ დაუახლოვდა მოლი ანუშკას და სულ მასთან, რომ იყო მოლის ეჩხუბა მაგრამ, შემდეგ ემის ელიმ უთხრა, რომ თუ მოლის არ შეურიგდებოდა ემი სამუდამოდ დაკარგავდნენ მოლის და როდესაც მოლი თავის დანაშაულს მიხვდებოდა ამ ყველაფრის გამოსწორება უკვე გვიანი იქნებოდა და ემი მოლის შეურიგდა. როდესაც ანუშკა სახლში დაბრუნდა ელი და მოლი კვლავ ერთად იყვნენ შემდეგ ანუშკამ მოლის აწყენინა, როდესაც ჩამოდიოდა მოლის უფრო და უფრო შორდებოდა და მოლი მიხვდა, რომ ელი და ემი სიმართლეს ამბობდნენ და კვლავ ერთად იყვნენ მას შემდეგ მათ შორის ისეთი აღარაფერი მომხდარა რმ ერთმანეთი დაეკარგათ თუ პატარ-პატარა კამათს არ ჩავთვლით.
ასე რომ ბავშვებო ყველას გირჩევთ, რომ ერთმანეთს გაუფრთხილდეთ და მეგობრები რომელსაც თქვენთვის მხოლოდ კარგი უნდათ ვიღაც ერთი დგის გაცნობილ ადამიანზე არ გაცვალოთ. heart_eyes



№1  offline აქტიური მკითხველი La-Na

ვეთანხმები შენს მოსაზრებას.ყოველთვის უნდა დავფიქრდეთ როცა მეგობარს გულს ვტკენთ,ის ხომ შენი არაბიოლოგიური დედმამიშვილია.მიყვარხართ ჩემო მეგობრებოოოოოო
--------------------
ლანა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent