შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

7 წამი, დრო რომელშიც მამაკაცი ქალს შიფრავს.


11-03-2017, 21:30
ავტორი მეამბოხე ^^
ნანახია 3 926

მამაკაცების უმრავლესობას საერთოდ არ სჯერა ერთი ნახვით სიყვარულის, სხვები მას ურევენ მარტოხელათა იმედგაცრუებაში, ზოგი მის ჭკვიანურ და ცინიკურ იმიტირებას ახდენს.
თუმცა არ შეიძლება იმის თქმა, რომ მამაკაცები პირველ კონტაქტს მნიშვნელობას არ ანიჭებენ. ისინი საწყის 5-6 წამში აფასებენ ქალის გარეგნობას (თუ დეკოლტე საკმაოდ ღრმაა 2-3 წამიც საკმარისია). პირველი შთაბეჭდილება გონებაში დიდხანს რჩება, ბევრისთვის მომდევნო აღმოჩენებსაც გადაფარავს. მაგ. ჯინსები ვიწრო იყო ან თვალებს საინტერესო ფერს ლინზები ანიჭებდა.
გარდა ამისა, გაცნობის პირველ წუთებში მამაკაცს ბევრი რამ შეუძლია შეიტყოს თქვენი ხასიათის და სექსუალური სურვილების შესახებ. ღიმილი, ვარცხნილობა, სიარულის მანერა -არავერბალური სიგნალებია, რომელთაც ჩვენი გაყიდვა შეუძლიათ.
გთავაზობთ თვალნათელი ნიშნების ჩამონათვალს, რომელსაც მამაკაცი მანამდე ხვდება, სანამ თავად რამე წამოგცდებათ:

-ვხედავ, რომ თვითდაჯერებული ხარ;

პრაქტიკულად ყველას შეუძლია კაფეში ან საცეკვაო დარბაზში შესვლისას ერთი შეხედვით განასხვავოს მორცხვი და თვითდაჯერებული ქალები. თავისთავში დარწმუნებული ქალი ღიად, დაუფარავად ათვალიერებს მამაკაცს, თუ მის თვალებს ხვდება, ირონიულად იღიმება და მზერას არ აშორებს.

-თუ ქალი გაცნობის პირველივე წუთებიდან ტუჩებს ილოკავს ან ვარცხნილობას ინტენსიურად აწვალებს, მამაკაცებს ეს აშფოთებთ. ხოლო თუ ქალი მაშინვე ხელით ეხება ან ეხვევა მამაკაცს, ისინი სიფრთხილეს იჩენენ. ეს პატიოსანი ქალის საქციელს არ გავს.
ორი ვარიანტია: ან ისეთი პატიოსანიც არ ხართ, ან დიდი ხანია არ გქონიათ სექსი. პირველი ვარიანტი მისაღებია ერთჯერადი ურთიერთობისთვის, მეორე კი საკმაოდ ცუდია, რადგან თუ დიდი ხანია სექსი არ გქონიათ, ამას თავისი მიზეზები ექნება და სხვისი კარმის გაუმჯობესება მამაკაცებს დიდად არ მოწონთ. (თუმცა ზოგიერთებს მოწონთ).

- შეუძლია დაგენიძლავოთ, რომ უკვე დაკავებული ხართ.

ქალს ყოველთვის ეტყობა შეყვარებულია თუ არა. საქმე საქორწინო ბეჭედში არ არის. ქალი, რომლის გული თავისუფალი არ არის მამაკაცს შეფასების თვალით არ შეხედავს. მოწყენილი, სწრაფი, ცუდად ფოკუსირებული შემოხედვა-დაკავებული ქალის შემოხედვაა. შეყვარებული ქალი სიმპატიურ მამაკაცს თვალებში და ერთ წამზე მეტხანს ყურებას არ დაუწყებს.

-როგორც ჩანს თქვენ წააგეთ-

ქალი, რომელიც თავს სხვა ქალზე “ნაკლებად” გრძნობს (თუნდაც მცირედ) იწყებს ხმამაღლა საუბარს, აქტიურად გამოიყენებს ჟესტებს და ცდილობს მოწინააღმდეგე ქალის “განადგურებას” თუ არა მამაკაცის ყურადღების მიპყრობას მთელი თავისი სხეულით.
თუ მამაკაცს მხოლოდ სექსი სურს, ასეთი ქალი მისწრებაა. სხვა შემთხვევაში მისგან თავს შორს დაიკავებს, მით უმეტეს თუ მას კავალერი ახლავს.

- ნათელია, რომ სექსი გსურთ-

როცა ქალი მამაკაცს უყურებს ქვეცნობიერად აფასებს მას. თუ შეფასება დადებითია, მსუბუქი დისკომფორტი მუცლის ქვედა მხარეს და ქალს ფეხების უნებლიე მოძრაობის სურვილი ეუფლება. საერთოდ ქალის ფეხები მისი აღგზნების საუკეთესო მაჩვენებელია. თუ ქალი ფეხს მოხრის ან ფეხს ფეხზე გადაიდებს, ან ფეხის წვერის ქანაობას დაიწყებს-ეს მის ზრახვებს გასცემს ისევე ნათლად, როგორც წარწერა “სექსი”.

-ხვდება, რომ მეგობრის შეცვლა გსურთ-

როცა მამაკაცი ეცნობა ისეთ ქალს, რომელიც უკვე ვიღაცასთან ცხოვრობს (ხვდება ან გათხოვილია), შეუძლია შეაფასოს რამდენად მყარია წყვილის ურთიერთობა. თუ შეხვედრისას ქალი უყურებს სტრატეგიულად მნიშვნელოვან ადგილებს-ფეხსაცმელი, სახე და უკანალი-ნიშნავს, რომ ის ჯერ კიდევ ძიების პროცესშია.

-ხვდება, რომ გიპოვათ-
ეს არის ღიმილი-თავაზიანი და დამთმობი, და არ უბრალოდ ლამაზმანის გრიმასა, რომელიც მამაკაცს აგრძნობინებს რომ იპოვა თავისი რჩეული.



№1  offline წევრი MissTekla

ტყუილია არ დაიჯეროთ

 


№2  offline მოდერი ჰოლანდიელი

არ გავითვალისწინო ესე იგი?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent