შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ მინდა მისი დაკარგვა


7-01-2019, 10:37
ავტორი Baloon
ნანახია 2 906

გოგო გავიცანი თან ისეთი რო მასში ყველაფერი მომწონს ერთმანეთსაც კარგად ვეწყობოდით ყველანაირად კარგად ვუგებდით 3 თვე ვწერდით მერე შევხვდით ერთმანეთს და 3 თვეა უკვე ერთად ვართ ისე ახლოს ვართ ერთმანეთთან რო არვიციი და ვგრძნობ რომ ძალიან შემიყვარდა მის გარეშე წუთსაც ვერ ვძლებ მინდა სულ ჩემთან იყოს სულ ვეხუტებოდე სულ ვკოცნიდე მინდა რო ხელი არ გავუშვა არასოდეს თითქოს ყევლაფერი იდეალურად უნდა ყოფილიყო იქამდე სანამ არ გამოვუტყდი ჩემს გრძნობებში ვიჩქარე ნეტა ? არ უნდა მექნა ? ვერ მეუბნება რომ ვუყვარვარ არ ვიცი მეუბნება რო სანამ არ იგრძნობს გულით ვერ მეუბნება თან არც ვიციო როგორ უნდა მივხვდეო ან როდის მოვაო გრძნობაო არვიციო არ მინდაო ისე უაზროდ გითხრა მიყვარხარო მეუბნება არ გახდე ჩემზე ისე დამოკიდებული რო ვერ ვიგრძნოშენს მიმართ ვერაფერი იმ დროს გული არ გატკინოო მაგრამ როგორი მოსასმენია ეს ჩემთვის წარმოიდგინეთ ძალიან მიყვარს ძალიან მე კიდე არ მინდა რო დავაჩქარო თავის გრძნობებში გარკვევაში არ მინდა მაგრამ ეგრე გამომდის რა გავაკეთო არ ვიციი როგორ მოვიქცე რო მითხრას შენს მიმართ არანაირი გრძნობა არ მაქო ? მერე რა ვქნა რა მეშველება ან თვითონ როგორ უნდა მიხვდეს თუ რამეს გრძნობს ჩემს მიმართ ? მგონია რო ვაჩქარებ მე და ამით ყველაფერს ვაფუჭებ დამეხმარეთ მის შენარჩუნებაში არ მინდა მისი დაკარგვა არ მინდა ძალიან რო გავიაზრებ უკვე ცუდად ვხვდები რო შეილება არ იყოს ჩემთან დამეხმარეთ რა გავაკეთო მის შესანარჩუნებლად და დასახმარებლად რო გრძნობებში გაერკვიოს ძალიან მიყვარს და არ მინდა დავკარგო..



№1  offline წევრი Baloon

მიშველეთ ძალიან გთხოვთ :(

 


№2  offline მოდერი Giorgi Uertashvili

ერთადერთი გამართლებული რჩევა რაც კი შეიძლება ახლა ვინმემ მოგცეს ისაა, რომ არ შეწყვიტო მასთან კონტაქტი, გქონდეს ისეთი ურთიერთობა როგორიც გაქვს და ეცადე ხშირად არ მოახვიო თავზე კითხვა მისი გრძნობების შესახებ.
--------------------
გ.უერთაშვილი

 


№3  offline წევრი Anakin

არაფერი არ გიჩქარია. შეეშვი საერთოდ არ უყვარხარ

 


№4 სტუმარი სტუმარი levani

ცჰემო ბიჯო არ იდარდო, სხვა გოგო გამოცჰნდება , მეც მასეტ დგესჰი ვიკავგი,მაგრამ ის გოგო დავიკიდე,ახლა ახალი სიყვარული მყავს , შენც ამას გირჩევ
frowning

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent