შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული


28-03-2022, 23:51
ავტორი Sikete gadamdebia
ნანახია 823

ჩემთვის იყო ჟურნალისტი ნიშნავს იყო ხალხის ხმა.6 წლის ასაკიდან ზუსტად ვიცოდი რომ ჟურნალისტი უნდა გამოვსულიყავი და დღეს აქ ვარ ვეუფლები იმ პროფესიას რომელიც ასე ძალიან მიყვარს ჩემთვის თითოეული გადადგმული ნაბიჯი რომელიც მაახლოვებს ჩემს მიზანთან დიდ მოლოდინებსა და გამოწვევებს უკავშირდება პირველ რიგში იყო ჟურნალისტის ძალიან დიდი პასუხისმგობლობაა ეს პროფესია მოითხოვს თავდაუზოგავ შრომას და მუდმივ სწავლას ცხოვრების ყველა ეეტაპზეჩემთვის პროფესიის არჩევისას ყველაზე მნიშვნელოვანი იყო ჩემივე პროფესია ჩემს ხასიათთან ახლოს ყოფილიყო და დიდი სიამოვნებით დავუფლებოდი მას,ვფიქრობ სწორი არჩევანი გავაკეთე და დღეს იქვ ვარ სადაც ჩემი ადგილია.ჟურნალისტიკა ყველაზე მრავალფეროვანი და ამოუწურავი პროფესიაა რომელიც მუდმივად სწავლის,ძიების და განვითარების პროცესშია.
ახალი ამბების ჟურნალისტიგა არის საგანი რომელსაც ახლა გავდივად და რომლის სწავლასაც დიდი ინტერესეთ შევუდექი პირველ რიგში მაქვს იმის მოლოდინი,რომ ეს საგანი ჩემს მიზანთან გავხდე ხალხის ხმა,გავხდე ჟურნალისტი,კიდევ უფრო მიმაახლოვებს მასწავლის იმას თუ როგორ მოვიძიო სწრაფად საჭირო,ახალი ინფორმაცია დავრწმუნდე ამავე ინფორმაციის სისწორეში და მივიტანო აუდიტორიამდე.მოლოდინი დიდია მე ამ გზას დიდი სიამოვნებითა და ენთუზიაზმით შევუდექი.მე თავად მუდმივად თვალს ვადევნებ ახალ ამბებს დ აფაქტობრივად წარმოუდგენელია ჩემი დღე ამ ყოველივეს გარეშე ამიტო ეს საგანი დიდი ინტერესით ავირჩიე ვიცი რამდენად შრომატევადიცაა მაგრამ ამას როგორც გამოწვევას ისე ვუდგები და მჯერა იმის,რომ საგნის გავლის შემდეგ დიდ ცოდნას მივიღებ ახალი ამბების მოძიება დამუშავების შესახებ და კიდევ ერთ დიიდ ნაბიჯს გადავდგავ ჩემი მიზნისკენ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent