შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედის ვარსკვლავის ბრალია(3)


19-04-2015, 08:05
ავტორი Maritaa
ნანახია 3 297

მეორე დღე ისევ იმავე საქმით დაიყწო მარიტასთვის.სკოლაში მისულს ისევ შემოეგება თათა.კლასში შესულები ისევ ერთად დასხდნენ.მაგრამ სიახლეც იყო,ძალიან დიდი და კარგი სიახლე.მარიტას დამრიგებელი შემოვიდა კლასში,ბავშვებს სათნოდ გაუღიმა და დაიწყო:
-ბავშვებო,უკვე მე-10 კლასში ხართ,გაიზარდეთ.ამიტომაც,გადავწყვიტეთ მე10 და მე11 კლასის მოსწავლეები,რადგან ბავშვესბ კარგი დამოკიდებულება აქვთ ერთმანეთთან,ინტეგრირებულად წაგიყვანოთ საქართველოს ულამაზეს ადგილას რომელსაც ყაზბეგი ეწოდება.დირექციამ მოახერხა ის,რომ ბავშვებისათვის 2 სახლი იქირავა,ძალიან დიდები და ალბათ 2 კვირის განმავლობაში დავრჩებით.იქ მოეწყობა გაკვეთილებიც.-კლასში ყველა გაოცებული იყო ამ სიახლით,გოგონები შოკში იყვნენ მე11 კლასელი ბიჭებით და ცდილობდნენ სიხარულისგან არ ეყვირათ.მათ საქციელზე თათა სიცილს ძლივს იკავებდა.
-ხომ წამოხვალ არაა?-შეეკითხა მომღიმარი თათა
-ხო,წამოვალ-გავუღიმე მეც.
-მისმინე,არმინდა ცუდად გამიგო მაგრამ...
-მივხვდი თათა და დიდი მადლობა,ამეტაპზე ჩემითაც შევძლებ-მარიტამ მეგობარსგაუღიმა და გაკვეთილიც გაგრძელდა.ორ დღეში ყაზბეგში წავლენ,არარის ნამყოფი მაგრამ გადმოცემით იცის რომ ეს ადგილი ულამაზესია მაგრამ ძალიან ცივი.ორი კვირა ბევრია.ბანკიდან რაღაც დანაზოგი უნდა აიღოს.16 წლისაა და ჯერკიდევ მარტოა.ზარიც დაირეკა.მარიტა და თათა გაუჩერებლად ლაპარაკობდნენ რაღაცაზე,მანამ სანამ,მარიტა ვიღაცას არ შეასკდა და ყველაფერი რაც ეჭირა დააყრევინა.
-უკაცრავად,ბოდიში მართლა!-მარიტა კაცს ფურცლების აკრეფაში ეხმარებოდა და თან ბოდიშებს იხდიდა.ადგნენ.მამაკაცმა ფართედ გაუღიმა გოგონას.
-თქვენი ბრალი არარის,არაუშავს.მე ნიკა.-და ხელი გაუწოდა.
-მარიტა-ფრთხილად შეახო ხელი ხელზე მარიტამ.
-თქვენ მარიტა,ოდესმე ცეკვავდით?-"დაეჭვებით" შეეკკითხა ნიკა
-იცით...ორი წლის წინ დავანებე თავი ,მაგრამ,ერთდროს კიი ვცეკვავდი.-სევდანად დაუღიმა მარიტამ.
-არგინდა გააგრძეოლო?
-მეე?მინდა მაგრამ.ხარჯებს ვერ დავფარავ ,თანაც ბევრი რამ დამავიწყდა ამიტო არღირს.-მამაკაცმა მარიტას რაღაც ფურცელი მიცა..
-ხვალ აქ მოდი და ვნახოთ!
-კარგით,მადლობა!-მარიტამ თათას ხელი ჩასჭიდა და სასწრაფოდ შევიდნენ საპირფარეშოში.
დემი უყურებდა და უსმენდა ნიკას და მარიტას დიალოგს.ლუკა კი სიციილით იგუდებოოდამის დაკერილ "როჟებზე".
-რა დებილივით უღიმის ესბიჭი!ვაბშე რაუნდა?
-არსადაც არ წავა !-თავისთვის ლაპარაკოვდა დემი.
-შენ ვინგეკითხება ეე?-ლუკკამ ძმაკაცს მხარი გაკრა.
-რასნიშნავს ვინ მეკითხება?-წარბები შეკრა დემიმ.
-ხოო შენ ვინგეკითხება ვინ რას ეტყვის მარიტას ან სად წაიყვანს!-ჩაეძია ლუკა და დემისაც ნერვებს უშლიდა.დემი დაფიქრდა.მართლა ვინ ეკითხება.რატომ ღელავს მარიტაზე.
-მაინც არწავა!მე არმინდა და არწავა!თემა დახურულია!-თქვა დემიმ და გოგონების ტუალეტში გიჟივით შევარდა.მარიტამ და თათამ გაკვირვებუულებმა გადახედეს ერთმანეთს.
-თათა ლუკა გელოდება!
-ეს გოგონების არის დემი!
-თათა ლუკა!
-ხოო გავიგე უჟმუროო!-დაიჭყანა თათა.მარიტა გაკვირვებული უყურებდა დემის მრისხანე სახეს და ვერ გაეგო რატომ დაიმსახურა!დემი მიუახლოვდა,მიუახლოვდა,მიუახლოვდა.
-მანდ არწახვალ!-გასცა ბრძანება ხრიწიანი მაგრამ რაღაცნაირად თბილი ხმით.
-არწავალ?წავალ.ცეკვის გაგრძელება მინდა!-გაუკვირდა გოგონას.
-აუუ მარიტა,რომ ვთქვი რომ არწახვალ და იმ დებილ როჟას არ გაყვები ესეიგი ასეც იქნება!-ტონს აუწია დემიმ!
-ჯერერთი გოგოების ტუალეტშიხარ,მერე მეორე ტონს უწევ და მესამე სადაც მინდა იქწავალ
-რაიცი ვინარის გოგოისროჟა?-თანდათან უფრო წევდა ტონს დემი.
-ის ნაღდად არარის ვინც ტუალეტში გამომკეტავს და ყვირილს დამიწყებს!-არც მარიტა აკლებდა და დემის ნერვები ეშლებოდა.ღრმად ამოისუნთქა გოგონამ.თავი ჩახარა და დემის ჩუმად უთხრა.
-დემი რაგინდა ჩემგან?-ეს ხმა ისეთი თბილი და სასიამოვნო იყო რომ დემის დაბურძგლა.ონკანს დაეყრდნო და ამოიხვნეშა.შემდეგ მარიტასთან მივიდა და მისი სახე ხელებში მოიქცია.
-იქ არწახვალ და მორჩა!იმიტორო ასე მინდა!-დემი მარიტას მოშორდა და დააგვიანებული შევარდა კლასში.თათას გვერდით მიუჯდა და ყველაფერი ჩაუკაკლა.
-ამოისუნთქე მარიტა!
-წავალ თათა!
-მოგკლავს!
-ვერმომკლავვს\
-ნიკა დაგიცავსხოო?-წარბშეკრულმა კითხა თათამ.
-გოგოო!ნიკა მასწავლებელია ალბათ რაარი!-ამოიხვნეშა მარიტამ და გაკვეთილების მოსმენა გააგრძელა.
სპორტი.გაკვეთილი რომელსაცყველაზე მეტად ვერიტანს მარიტა.არაფერი არეხერხება და მაინც სთხოვენ ყველაფერი ითამაშონ.ახლაც მე11 კლასთან ერთად თამაშობენ ფრენბურთსს.დემი არჩანს.ეს კარგია.ლუკა აქარის,ესეც ალბათ კარგია.უცებ მარიტას თამაშის დროს ვიღაც დაეჯახა და მარიტა დაეცია.იმის მაგივრად რომ ბიჭს აეყენებინა სიცილი დაიწყო.ლუკა ბიჭს წინნ აესვეტა მკვლელი სახით.
-გოგო წააქციე და ახლა იცინი??მაგარი ტიპიხარ ხო შენ?
-შენ ვაბშე ვინხარ?
-ვინვარ და ის ვინც სახეს ჩამოგიღებს!ააყენე გოგო და ბოდიში მოუხადე ახლავე!
-არგკიდია?ვინარი ვაბშე ესგოგო შენი?
დემიდ დარბაზის კარი შემოაღო.ჯერ დაცემულ მარიტას შეხედა რომელსაც თათა ფრთხილად ეხებოდა წვივზე,შემდეგ ლუკას და ვიღაც ტიპს.თათამ როცა დემი დაინახა ლუკასთან მივიდა და შეშინეულმა სთხოვა გაჩერებულიყო.დემიმ მარიტას ხელი გაუწოდა.
-ვერვდგები დემი!-აკანკალებული ხმით უთხრა გოგონამ.დემიმ წელზე მოხვია ხელი და ფეხზე დააყენა.თათას დაუძახა და მარიტასთან მიიყვანა შემდეგ კი ბიჭებს მიუახლოვდა.
-იმ გოგოს რო ეხლა ფეხი ტკივა იცი რასნიშნავს?იმას რო შენც მაგრად გეტკინება!თვალებში გამოიხედე და ბოდიში მოიხადე !კიდე ერთხელ მოხდება ასე და მერე ნახავ!-დაიმუქრა დემი და გოგონებთან მივიდნენ.
-კარგად ხარ?-კითხა დემიმ მარიტას.
-კოჭი მტკივა-ჩუმად თქვა გოგონამ
-მარიტა არიტირო თორე მივბრუნდები და ვცემ!-დაიმუქრა ლუკა!
-ჩვენ წავიდეთ!-თქვა თათამ და ის და ლუკა სასწრაფოდ გაეცალნენ სკოლას.დემიმ მარიტას ხელი ჩასჭიდა.მარიტაც ტყუილად ცდილობდა ხელის გათავისუფლებას.
-თუ იფართხალებ ხელიც გეტკინება!-გააფრთხილა დემიმ!
-ჩემით წავალ!
-რა ამოიჩემე მარიტა ჩემით წავალ?ფეხი გტკივა,მეორე მიზეზი რატომ ვერ წახვალ!
-ზეგამდე თუ მეტკინა ვერწავალ ყაზბეგში!
-წახვალ ნუგეშინია!-გაუღიმა ბიჭმა,გოგონა ხელში აიტაცა და მანქანაში ჩასვა.მარიტა გაკვირვებული უყურებდა ყველა მის მედებას.
-ჯერ გაკვეთილები არ დასრულებულა დემი.
-თათასთან წაგიყვან და ჩუმად! ეზოში შესულებს საბა დახვდათ რომელიც ბედნიერი სახით შეეგება მარიტას.
-დემი იცი მარიტა ცოლად უნდა მოვიყვანო!
-დაგაგვიანდა საბა!-თვალი ჩაუკრა ნათლულს და ეზოში შევიდა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent