შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გზა სიყვარულიდან სიძულვილამდე.მაფიის დედოფალი (დასასრული)


25-06-2015, 22:12
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 348

იმედგაცრუება .... აი რა იგრძნო , ბევრ სხვა ტკივილზე ძლიერი ყოფილა , ახლა ახლა დაჯერებაც არ უნდა იმის რომ ტატომ მისთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი ამბავი დაუმალა,დიეგოსგანისეე ეწყინა თვითონაც გაუკვირდა , გულში გაკენწლა იმაზე ფიქრში რომ დიეგოც იცნობდა გაბრიელს და სიტყვა არ დაცდა , როგორ შეძლეს თვალებში ეყურათ და თან მოეტყუებინათ .
***
ოთახის კარი ძლივს შეაღო , არადა საძინებელში ეგონა შეგლეჯდა , არაფრის თავი არ ქონდა სიცხის გამო ,სამაგიეროდ შიგნიდაან სიბრაზე პიკს აღწევდა ., არც დაუხედავს საწოლზე ისე ისროლა ტელეფონი და ტატოს მოხვდა/
-შენ რა იყო გამოიძინე და ჯანზე ხარ ? გაეღიმა მაგრამ დაკვირვებულზე მიხვდა რომ ტასო ძლივს იდგა ფეხზე.
-ესაა შენი ძმობა ? საყვარელ ადამიანებს არ ტკენენ არ უმალავენ ყველაზე მნიშვნელოვან ამბებს ,შენ კი .... შენ კი აღარ მინდა არცერთთან ლაპარაკი , წადით აქედან ერთ საათში კაცი გამოგივლით და ძალით თუ ნებით ჩაჯდებით თვითფრინავში . ეს თქვნი ბრძოლა აღარ არის , მაშინ დაკარგეთ ჩემთან ყოფნის .. (ტასო)
-გოგო შენ სულ გაგიჟდიი , რეებს ბოდიალოობ , გიჟივით წამოვარდა დიეგო სავარძლიდან .
ჰაერი არ ყოფნის , თვალთ უბნელდება ... რო არ გავიდეს აქედან გული წაუვა , მიტრიალდა და წაბარბაცდა, დიეგო შეშინებული მივარდა.
-არ მომეკარო ! ასე ცივად ჯერ მიისი ბაგეებიდან სიტყვა არ გამოსულა. დიეგო აპირებდა კიდე რაღაცის თქმას მაგრამ ტატომ გააჩერა.
-აზრი არ აქ , ვირზეა თავის ძმასავით ახლაშემჯდარი , მაინც არ მოისმენს , იმ ცხონებულს მაგით გავს , გადაუვლის და დაველაპარაკები ავუხსნი რომ ჩემი თხოვნით არ ამოიღე ხმა . მთავარია ახლა ექიმმა ნახოს , ხედავ რა დღეშია ? სიცხე აქ მაღალი .(ტატო)
-მე ავუხსნი დებილი ხომ არ არის ვერ გაიგოს , თუ არადა შევაგნებინებ , ხოიცი რო მიყვარს და ასე ადვილად თავიდან ვერ მომიშOრებს, აქედან არსად არ ვარ წამსვლელი , ვის მივატოვო ამ გიჟებს მოსაკლავად რომ დასდევენ?
****
აღარაფერი გაუგია ტრუსის და ლიფის ამარა გავარდა გარეთ , ქვემოთ ჩასულმა მოსამსახურეს თხოვა თავისი ოთახიდან ტანსაცმელი ჩამოეტანათ რაც მალევე შეასრულეს , "უნდა გაუძლო სიცხე როდიდან გაშინებს !!! " შემართება არ აკლდა .დებილი არაა ვერ მიხვდეს რომ მის გამოვე არ თქვეს სიმართლე, ახლა ნელ ნელა ხვდება მაგრამ არ აპირებს უარი თქვას თავის სიტყვებზე . ფული ჯოჯოხეთს ანათებსო და არც ამერიკაში გაჭირვებია 6 გორილას დაქირავება . ორ საათში გაკოჭილი ტატო და დიეგო თვითპრინავში იჯდნენ და ელოდებოდნენ ტასოს . გეგმა ? გეგმა რა თქმა უნდა სიცხიანმა დასაახა, ეტყობოდა კიდეც. ყველა ვისი სახელიც გაიგო წინა ღამეს ამოხოცავს ისევე უმოწყალოთ , მერე კი ბიჭებთან ერთად გაფრინდება საქართველოში.
-ესეც მეხუთე - აბა შენ საძმაკაცოს შენც გინდა შეემატო ? ფოტოები გადაუშალა სადაც სხეულები სისხლში ცურავდნენ .ვინ არის გარეული ჩემიანების მოკვლაში სახელები მითხარი თორე წამებით მოგკლავ , მეტყვი უწამებოდ ... გადაიხარხარა . როგორ ცდილობს შიში არ დააეტყოს მაგრამ ადვილი სათქმელია.
აშკარად იმოქმედა "საძმაკაცოს" ფოტოების ნახვა და უცებ აალაპარაკა . სულ მტავარსაც მიაგნო და იმ ნაბიჭ**** მისამართიც .
-საბა გეხვეწები სმს ით სახელს და გვარს მოგწერ ყველაფერი უნდა გამიგო ამ ადამიანზე , ყოველგვარი კითხვების გარეშე .(ტასო)
-ბაზარი არაა, პროსტა ბიჭებთან საქმე მქონდა დავერ ვუკავშირდები , არ იიცი სად არიიან ? (საბა)
- ვიცი , თვითფრინავში მელოდებიან და მალე გავფრინდებით !(ტასო)
-რააა ღადააოობ? მარტო როგორ დაგტოვეს ? (საბა)
- როგორ და გაკოჭილებმა, გადაიკისკისა , იგივე გელოდება შენც თუ დამენახვები სადმე .(ტასო)
-მოკლედ ახლა გადაუხვევ მარჯვნივ მერე მარცხნივ და ნომერი 15 ბინა გინდა შენ , დერეკ გოლდი . (საბა)
-შენ საიდან იცი სად ვაარ ?! (ტასო)
-მე ყველაფერი ვიცი ,15 წუთში მანდ ვარ და არანაირი შეკამათება , სწრაფად დაუკიდა ყურმილი შეპასუხება რო არ გაეგო ტასოსი .
დაცვა რატომღაც გაძLიერებული იყო , კი გაუკვირდა მაგრამ 10 კაცის მოკვლის შემდეგ დიდ ოთახში მგვალ მაგიდასთან 6 კაცი რო დახვდა მიხვდა რაშიც იყო საქმე .
- ძალიან კარგი ბარემ ყველაფერს ერთდროულად მოვაგვარებ .(ტასო)
- , იცი ვის სახლში შემოხვეედი ?, მაგიდის თავიდან თმებგადაწყეპნილი კაცი წამოდგა .
-ოპაა ბატონი დერეკიც გამოვლინდა , ჩაიცინა . მოდი ახლა ვქნათ ასე , მე ყველას დაგხოცავთ და მხოლოდ ერთის დამხმარეს დავტოვებ ცოცხლად, სავარაუდოდ ვისი თვალებიც მომეწონება ან აქედან რა თქმა უნდა ბატონი დერეკის გარდა ყველა დამემორჩილებით მე ? სანამ თვენ გადაწყვეტთ მე და დერეკი ჩვენ საქმეს გავარკვევთ , იარაღი მაგიდაზე დადო და სკამზე ჩამოჯდა .
ოთახში საიდან გამოჩნდა იარაღიანი კაცი ვერ დაინახა , რო შენიშნა უკვე დაჭრილი იყო მკლავში . მეორე სროლაც გაისმა და უსულოდ დაეცა სხეული ტასოს სკამთან.
-ეს არ უნდა გექნა გაღიმებული შევიდა ოთახში საბა , ტასოს ჩაუკრა თვალი და გვერდში ამოუდგა .
-ვფიქრობ უნდა გავაგრძელო , მადლოერი თვალებით ახედა საბას პასუხად კი მხარზე ხელის მოთათუნება იგრძნო . ბატონო დერეკ რამოდენიმე თვის წინ ოჯახი ამომიხოცე , თუ არ გინდა იგივენაირად გადაგიხადო სამაგიერო ამ საბუთს მომიწერ ხელს და შენ ოჯახს ხელს არ ვახლებ .მაგიდაზე საბუთები გაუსრიალა , რეაქცია კი დერეკის საბუთების ნაკუწებად ქცევა მიიღო ,- გასაგებია პასუხი ტყვია შუბლში დააჭედა , შემდეგ კი იგივე საბუთები ამოიღო და ხელი თავად მოაწერა . ვფიქრობ აქ მყოფებმა უკვე გადაწყვიტეს რა ქნან , გაუღიმა ყველა დანარჩენს,ყველამ ერთდროულად შეიცხადა წაკითხული საბუთი ,ერთმა სიტყვით გამოსვლაც სცადა რაზეც ამჯერად საბას ტყვიამ გაისეირნა ოთახში.ვინაიდან სხვა ყველამ მოქაწერეთ ხელი შეგიძლიათ დატოვოთ ეს ქვეყანა , გაფრთხილებთ თქვენი არასწორი საქციელი და რაც გაქვთ ყველაფერი გაქრება , სამაგიეროდ ცოცხლები ხართ , ჩაუკრა თვალი ყველას და სახლი საბასთან ერთად დატოვა .
****
-არ იტყვი რა საბუთებს მოაწერინე ხეელიი? სიცილით გადახედა ტასოს
-ყველას საბანკო ანგარიშებს თყ ნებისმიერ ინფორმაციას მე განვაგებ ახლა , ვეღარცერთი გაბედავს შეწინააღმდეგებას ,მოვვდები და მაშინაც ყველაფერს დაკარგავენ . დრეიდან მაფიის სატავეში მე ვარ .
-ახლა რას აპირებ? (საბა)
- ბიჭებთან ერთად საქართველოში ვბრუნდები , შენ შენ ცოლთან ერთად მომყვები მე , მანამდე დიეგოს უნდა ვუთხრა რო მიყვარს , თუ მანამდე არ მომკლა რომელიმემ . (ტასო)

****
არანაირი სიყვარულობანას თამაში თვითფრინავში გაკოჭილები ისეთები ჩხუბოობდნენ სანამ ტასოს სისხლით დასვრილი ზედა ვერ დაინახეს , ორივე გრგვინავდა ერთ ადგილას . პირველი რაც ქნა დიეგოს ეძგერა ტუჩებში და მობილური გაუწონდა, სადაც ტატოს და დიეგოს დილანდელი საუბარი იყო ჩაწერილი, შემდეგ კი ტატოს გადაეხვია.

***
დიეგო ხო გითხარი ნუ ალევინებ მეთქი ამდენს ტატოს , ხო ხედავ არა მერე სიყვარულის ბუშტი უსკდება და იმ გოგოს ერთხელაც გაუხეთქავს გულს , ან თვითონ მოყვება ავარიაში ან ვინმეს გამოასალმებს სიცოცხლეს.
-ცოლო ნუ ბრაზდები რა არ შეიძლება შენთვის , ღიმილით მიუახლოვდა და წამოზრდილ მუცელზე ხელი დაუსვა , ჩემი მაფიის დედოფალი ხარ შენ .



№1  offline მოდერი ენემი

მაგარიააააა! kissing_heart

 


№2  offline მოდერი ენქეი

მაგარიაააააააააა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent