შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გზა სიყვარულიდან სიძულვილამდე.მაფიის დედოფალი (7)


15-03-2015, 00:07
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 086

****
ფერნანდომ საბუთები გადასცათ და საბანკო ანგარიშის ნომერი გადასცა , მართალია ფული არ სჭირდება მაგრამ ტატომ მაინც გამოართვა . დამშვიდობებისას დიეგომ მეც მალე შემოგიერთდებითო და ზედმეტი გაცილებ გამოცილების გარეშე წავიდა სახლიდან .
-ამას რა მაგრად არ ვევასები ატყოობ ? უჯიკა ტასომ ტატოს და გაუღიმა .
-ნეტა მეც არ ვევასებოდე ეგრე , სიცილით უპასუხა და მანქანაში ჩაჯდა .აერიპორტში ისე მივიდნენ ხმა არცერთს ამოუღია ,მთელი დღე მოუსვენრად იყო , იცის ამერიკაში ჩასვლა რასაც გამოიწვევს და არ ეშინია სწორედ ეს ახარებს , ყველაფერს გაუმკლავდება.
ჩასულმა პირდაპირ მამის საავადმყოფს მიაშურა , ტატოს ბუზღუნმა ვერ გაჭრა და სასტუმროში გაუშვა მალევე მოვალო , სიეტლი საოცარი აღმოჩნდა , როგორ უნდოდა აქ როგორც ტურისტი ჩამოსულიყო მაგრამ რას იზავს , თავისას მაინც გაიტანს მაინც დასჯის ყველას ვინც მისიანების მკვლელობაშია გარეული . ჯერ კიდევ ხელუხლებელი იყო მამის კაბინეტი , მდივანი გააფრთხილა და არავინ არ შემაწუხოსო და საქმეს შეუდგა . ბავშობიდან ასწავლიდა მამა რაღაცეების დამალვას მაგიდის უჯრებს გვერდით პატარა საბუთების ჩასაწყობი ჰქონდა მათ სახლში დავარაუდობს რომ ამ მაგიდასაც უნდა ჰქონდეს . არ გასჭირვებია საიდუმლო უჯრის პოვნა მაგრამ არაფერი საინტერესო არ აღმოჩნდა იქ , მხოლოდ საავადმყოფოს საბუთები იყო , წიგნებისკენ გადაინაცვლა, წიგნებშI რაიმეს ძებნას აზრი არ აქვს იცის აქ უკვე გაჩხრიკავდნენ მაგრამ მაინც უნდა სცადოს, თითოეული წიგნი გასინჯა და საინტერესო ვერაფერი ნახა . ახლა წიგნების კარადას მიადგა , ახსოვს მამამ თავისი ხელით როგორ გააკეთა და ტასოს შეაღებინა ერთი მხარე მეორე კი გაბრიელს . ამიტომაც იყო ვარდისპერში ერთ მხარეს მეორე კი სულ მწვანედ იყო შეღებილი , ორივეს ეამაყებოდათ ბავშობაში მამას სამსახურში მატი გაკრასკული კარადა , აშკარად ახშოვს რომ კარადა გორგოლაჭებზე იყო , ახლა კი შევსებული პიცარი აკრავს გარს , სადღაც გამქრალიყო გორგოლაჭები , კარადა გადააყირავა და დაბლა პიცრები მოხსნა , ძირზე დაკაკუნებით მიხვდა რომ შიგნით სიცარიელე უნდა ყოფილიყო , მამიკოს ნასწავლი მაიმუნობა გაიხსენა და ოთხივე მხარეს კუთხეში ერთდროულად მიარტყა ხელი , პიცარი მოძვრა და სამი ფურცელი გადმოვარდა , ერთზე კაცის ფოტო იყო რომელიც ვიღაცას მოუკლავს , თითქოს არაფერი თუმცა გადიდებული იყო მეორე ფოტოზე მარჯვენა ქვედა კიდურის კონკრეტული მონაკვეთი , გველის ნაკბენს ჰყავდა , მესამე პურცელზე კი მამის ხელწერა იცნო , მართალიც აღმოჩნდა გველის ნაკბენი იყო , შრატი ამოგებული და დამტკიცებული რომ აფრიკული გველი იყო , მისმა ნაკბენმა გამოიწვია მთელი სისხლის გარეთ გამოსვლა , სწორედ ეს იყო სიკვდილის მიზეზი, ექსპერტიზის საბუთები აღარ იყო , ახლა მთაცარია გაიგოს ამ კაცის ვინაობა , შემდეგ ვინ მოკლა და მამის მკვლელსაც იპოვის, ბევრი ფიქრი არ უნდა რის გამოც მოკვდა მამამისი.
*** სასტუმროში რო მივიდა ნომერში ტატო დახვდა ვიღაც კაცთან ერთად . კაცი მეთიუ აღმოჩნდა გამომძიებელი საბას ძმაკაცი . ტასო რო მივიდა კაცი წავიდა მერე შემოგივლითო ,
- წაიკითხე , ამ კაცის ვინაობა უნდა გავიგოთ , მე აბაზანას მივიღებ და ჩემი ძMის მეგობარი უნდა ვნახო . თუ არ დაგეზარება წამომყევი .
-ტასო არ გეძინება? 5 საათი იყავი წასული მე გამოვიძინე შენ არა , მოდი დაიძინე და ხვალ მოვაგვაროთ ეგ საქმე ,
-არა რა დღესვე , 10 წუთში გამოვალ .
-მართლაც 10 წუთში გამოპლაკუნდა პირსახოცმოხვეული , ვითომ ტატო არააო ისე ჩაიცვა და კარებში დადგა .
- რა მალე მოემზადეე ისე შენც ყოჩაღ ,
მალე რესტორანში ისხდნენ და მეთიუს ელოდებოდნენ .
- ტასო ეს კაცი ვინ არის ვიცი , აქ ესპანელების მაფიის ლიდერი მოკლეს და თუ არ ვცდები ის უნდა იყოს , საქმე იმაშია რომ ამ საქმეში რუსებიც არიან გარეულები და ბრაზილიიდან რამოდენიმე ბანდა და თვითონ ამერიკელები . რიოდან დიდი ოდენობის ნარკოტიკი გაგზავნეს ესპანეთში , შემდეგ მათ უნდა გადაენაწილებინათ მაგრამ ფერნანდომ და დიეგომ შეუშალეს ხელი , ადოლფოც იყო გარეული იმ დღეს აეროპორტში რო დაუხვრიტე ფეხები . ადოლფომ ძალაუფლება მაშინ იგდო ხელში როცა ძმა მოუკლეს აქაურებმა . ეს ძმაა სწორედ ეს ადამიანი ფოტოზე , ადოლფო ძმის მკვლელობის გამო ნარკოტიკის ფულს აღარ გზავნის უკან , ამათ კი არ იციან რა გააკეთონ . ამ საუბარში გართულებს თავზე ბიჭი წამოადგათ , სიხარულისგან ფეხზე წამებში წამოხტა ტასო და გადაეხვია მეთიუს .
-ტასუუნია როგორ გალამაზებულხარ , დაქალებულხარ , გავიგე თქვენი ამბები , ბოდიში ვერ ჩამოვედი აქ ისეთი ამბები იყო , მაგრამ ახლა დაგეხმარები ყველანაირად როგორც შევძლებ გპირდები .!!



№1  offline მოდერი Kira

vuuuu ra magari iyo love velodebi shemdegs.. :D
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent