შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

აკრძალული თამაშები [6]


31-07-2015, 10:30
ავტორი prettygirl
ნანახია 3 501

აკრძალული თამაშები [6]

-აუცილებელი საქმე მაქვს! ყოველგვარი შესავლის გარეშე აჯახა ლილემ,რომელსაც ძალიან აღელვებული სახე ჰქონდა და მუხლები ნერვიულობისაგან უკანკალებდა.,ჩანთას ნერვიულად უჭერდა თითებს და დანიელს უყურებდა
-მოდი.. გაკვირვებულმა ჩაილაპარაკა დანიელმა და ლილე ოთახში შემოატარა...
-გამარჯობა... ძლივს გაუღიმა ნატას და უხერხულად აიწურა დანიელის გვერდით...
-მისაღებში შედით,ცხელ ჩაის დაგალევინებ,გაყინული ხარ.. წამში გაუშინაურდა ნატა მისთვის უცნობ გოგოს და მეგობრულად დაუსვა მხარზე ხელი...
ლილემაც თბილი ღიმილით უპასუხა გოგონას და მასზე 2 თავით მაღალ მამაკაცს აჰხედა ქვემოდან...
- შემოდი... ღიმილით უთხრა ჯერკიდევ ძილბურანში მყოფმა დანიელმა და მისაღებში შეიპატიჟა..გოგონა ტყავის დივანზე დაჯდა,გამჭირვალე,შუშის მაგიდის წინ,დანილი მის პირდაპირ ჩამოჯდა და პერანგი გადაიცვა...
-აბა გისმენ! გაკვირვებული მიაჩერდა გოგონას და ხელები ერთმანეთს გაუხახუნა...
- სანამ ძილს დავაპირწბდი სააბაზანოში გავედი..გადასავლებად...მამას კაბინეტს ჩავუარე.. შენი სახელი და გვარი გავიგე.. ვის ესაუბრებოდა არვიცი...კლინიკის დახურვას გიპირებენ...შეწუხებულმა ჩაილაპარალა ბოლო წინადადება და დანიელს ამოხედა ქვემოდან.
- კი მაგრამ..მე რატომ მეუბნები ამას?! გულწრფელად გაუკვირდა დანიელს...
- ეგ კაცი მეზიზღება..არცკია ჩემი ნამდვილი მამა.. მამინაცვალია,რომელიც დედაჩემის გამო მინახავს.. ეს ამბები..რაც ვითომდა ჩემს გამო ატეხა..მოკლედ..სულსხვა საბაბი აქვს.. მალე გაიგებ ყველაფერს.. აი საუბრის ჩანაწერი..სასამართლოზე გამოგადგება... თქვა და ჩიპი მაგიდაზე გაუცურა..
-რატომ უნდა გენდო?! ეჭვნარევი მზერა შეავლო დანიელმა ჩიპს და ხელში შეათამაშა...
-დამიჯერე,გირჩევნია მენდო...თამამად ჩაილაპარაკა გოგონამ და ფეხზე წამოდგა..
-ჩემი წასვლის დროა.. ვიცი გვიან შეგაწუხეთ,მაგრამ ეს საქმე არ მოიცდიდა..
თავდაჯერებულმა ჩაილაპარაკა ბოლოს და კარისკენ წავიდა..
-მოიცა.. ამშუა ღამეს სადმიდიხარ მარტო..დარჩი ჩვენთან.. მეგობრულად შესთავაზა დანიელმა და მხრები აიჩეჩა..
-თქვენთან?! გაკვირვებულმა აწკიპა წარბები...
-ჰო...ნატალიას ერთსაწოლიანი აქვს და მასტამ ვერ დაიძინებ,მაგრამ შეგიძლია ჩემს ოთახში დაიძინო,მე დივანზე დავწვები... ღიმილით შესთავაზა და კარი მიხურა..
-რატომ უნდა გენდო? სიცილით გაუმეორა თავისი კითხვა
-დამიჯერე,გირჩევნია მენდო.. გაუმეორა მისივე პასუხი და სიცილით შეაცილა ოთახამდე... ნატალიას ისე გაუშინაურდა როგორც ახლო მეგობარს..ეგკიარა ნატამ თავისი საღამურები ათხოვა ამეებით დაიძინეო... ღამემშვიდობისა უსურვა ქერას და კარები ფრთხილად გამოხურა.. ღიმილაკრული მიაბიჯებდა დივნისაკენ , კარში რომ ნატა ჩაუდგა დოინჯით..
- აბა გისმენ! მკაცრად თქვა ნატამ და ხელები გადააჯვარედინა
-რაგინდა გოგო?! სიცილით უთხრა დას და ოთახში შესვლა სცადა,უშედეგოდ..
-რამხელა პრობლემებში და ამბებში ყოფილხარ და არვიცოდი არაფერი
-ოო კაი ნატაშ რა.. მობეზრებულად გადაატრიალა თვალები და ოთახში შეღწევა სცადა მაგრამ ისევ გაწლიკულმა მკლავმა "გადაუღობა" გზა..
- ეს გოგო ჯანდაცვის მინისტრის შვილია...მამინაცვალია თუ მამაა შვილია...გვარიც მისი აქვს...კარგი გოგოა...მაგრამ ცუდ "თამაშებში " გაქვს გაყოფილი თავი ძმაო.
-დღეს ზედმეტად ბრძენი მეჩვენები .. არგიხდება..სიცილით გაატარა დის სიტყვები და გალეული გოგო გვერძე "გადგა".. დივანზე წამოწვა ,ხელები თავქვეშ ამოიდო და თვალები დახუჭა..ვინ აცადა დასვენება....თავზე წამოადგა ნატალია და გამაფრთხილებლად უთხრა:
-იცოდე! აკრძალულ თამაშებს თამაშობ!
-----


----
ვერ წარმოიდგენთ როგორ მაკლია თქვენი მხარდაჭერა... თავების ზომას რაც შეეხება მობილურით ამაზე მეტს ფიზიკურად ვერ დავწერ... ისედაც ვწვალობ ატვირთვაზე და რამდენჯერ წამეშალა ტექსტები... ვცდილობ მაქსიმალურად მალე დავდო ხოლმე.. თქვენ რომ შემოდიხართ და დადებულ თავებს ამოწმებთ მე თქვენს კომენტარებს ვამოწმებ ხოლმე,მაგრამ რათგინდა.. ასე მგონია არმოგწონთ,თორემ ხომ დაწერდით... თან ახლა იწყება ყველაზე საინტერესო და ჩახლართული ამბები...
გაბრაზებული ვარ მე თქვენზე.. რათქმაუნდა მოთხრობას არგავწყვიტავ, უბრალოდ წავალ და ჩემთვის დავწერ მაშინ,რაღას ვიწვალო ატვირთვაზე...
პ.ს თუ გააქტიურდებით მეტი სტიმული მექნება და შემდეგ თავს დიდს დავდებ



№1  offline მოდერი D-roni

kai gogo xar mainc ❤❤❤

 


№2  offline წევრი gvichiani

ჰმ..
ინტრიგანო შეეენ wink
ძალიან მაგარია,და მალე დადეეე...ნუ ეცადე ყოველ შემთხვევაში...
კარგი იქნება თუ დაა ჩქარებ ცოტა მოვლენებს....
ძალიან კარგი დოდონა ხარ love love

 


№3  offline წევრი ann tichy

ჩემი სათქმელი თქვი! მეც მიკვირს ასეთი პასიურობა. ადრე დადებული არ მქონდა, კომენტარების ცვენა იყო. არადა ეხლა გაცილებით დიდ თავებს ვდებ, მაგრამ რად გინდა, თითო-ოროლა კომენტარს მომიგდებენ, ზოგზე მაგასაც არა და ვარ ესე. ეს მოთხრობა დღეს წავიკითხე და მომწონს, მოვლენების განვითარებას ველოდები )) კაი გოგო ხარ შენ! smile

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent