შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსი და სხვა წამლები (6) დასასრული


12-09-2015, 20:59
ავტორი ^paradise^
ნანახია 5 649

- არ მჯერაა,-მანქანაში უცებ ჩავხტით და ადგილს მოვწყდით.
- არც მე ,-ჩემი ხელი სახესთან მიიტანა და ნაზად აკოცა..
- ხომ არ ვჩქარობთ?,-სრულიად ბუნებრივი კითხვა დავსვი,რომელზეც ერეკლეს განსხვავებული რეაქცია ჰქონდა.. მანქანა გზიდან გადაიყვანა,ღრმად ჩაისუნთქა და ჩემსკენ მოტრიალდა..
- მესმის,რომ ეჭვი გეპარება,მაგრამ მე ის ადამიანი ვარ,რომელიც გაგაბედნიერებს გესმის? ჩემს გვერდით სულ სხვანაირი ხარ,განსხვავებული,უფრო მშვენიერი და ბედნიერი. განა მეტი რა არის საჭირო ცხოვრებაში? მიყვარხარ,იმაზე მეტად,რამდენადაც შენ წარმოგიდგენია,მინდა გიშველო.. გიხსნა იმისგან რაშიც გაგხვიე,გთხოვ არ დამისვა არანაირი კითხვები,უბრალოდ მენდე,ცხოვრებაში ერთხელ ,-ლიზაა,ჩემო საყვარელო,ტყემალზე ზიხარ და ვინ იცის რას ჭამ!! ფარ-ხმალს ვყრი და მივუყვები ცხოვრების დინებას ..
- დარწმუნებული ხარ რომ მზად ხარ?,-მეორე ბუნებრივი შეკითხვა.
- რა თქმა უნდა,-გამიღიმა და ისევ დაქოქა მანქანა.. მთელი გზა კარგ ხასიათზე კი არა,არაბუნებრივ ხასიათზე ვიყავი.. ცოტაც და გავშლიდი ფრთებს.
ჩემდა საუბედუროდ გზა სიღნაღამდე ძალიან დამღლელი იყო,ამიტომ ისე ჩამეძინა მე თვითონ ვერ გამიგია.. ვიგრძენი მამაკაცის მკვრივი ხელები,ბუნდოვნად მახსოვს კიბეები და ფაფუკი ლოგინი.. დილით ნაცნობმა სურნელმა გამაღვიძა. სასიამოვნოდ გავიზმორე და ხელით ერეკლეს დავუწყე ძებნა..
- ფრთხილად გოგო,-ელვისებური სისწრაფით წამოჯდა ლოგინზე,როდესაც ხელი უხერხულ ადგილას მომიხვდა..
- რა მოხდა?,-გაკვირვებულმა ავხედე და სიცილი დავიწყე,როდესაც მის დაბუშტულ სახეს შევხედე.
- რა გაცინებს?,-სიცილში ისიც ამყვა და წამში ზემოდან მომექცა,- ეხლა მე შენ უნდა დაგსაჯო,გუშინ ცოლად მოყვანა მინდოდა შენი და ცაგეძინა.. საცოლეს ჩაეძინა შეიძლება ასე?,-ხელი საბნის ქვეშ შეაცურა და ნაზად მაკოცა კისერზე.
- ხოო რა ვქნა,სანამ შენ აქამდე მოჩანჩალდი ჩამეძინაა,-პატარა ბავშვივით ტავის გამართლება დავიწყე და ხელებით სახე ავაწევინე,-ერეკლეე,- შეშინებული წამოვჯექი ლოგინზე .
- სახე დასიებული გაქვს,ვერ გრძნობ?,-თითები სახეზე მივადე და ფრთხილად შევატვალიერე.
- აა,არაუშავს ხდება ხოლმე ,-უცებ წამოდგა ლოგინიდან,ჯიბიდან რაღაც ამოიღო და აბაზანაში გავიდა.
- ცუდად ხო არ ხარ?,-თხუთმეტ წუთზე მეტი იყო გასული. სააბაზანოს კართან ბოლთას ვცემდი..
- ერეკლე ხმა გამეცი,-კარებზე დავაკაკუნე,ბოლოს შეშინებულმა შევაღე და კედელს მიყრდნობილი უგონო ერეკლე დავინახე,გული ხელში მეჭირა.. პირველი რაც გავაკეთე პულსი გავუსინჯე.. მერე ტელეფონი მოვიმარჯვე და სასწრაფო გამოვიძახე,თუმცა ადგილი ზუსტი არ ვიცოდი,ამიტომ სასტუმროდან მალევე გამოვვარდი და კედელზე აკრული აბრა წავიკითხე დადიანის ქუცა ნომერი 19.. ისევ ნომერში ავვარდი და ერეკლეს სახე დავიჭირე.. ცრემლები სხაპასხუპით ეცემოდა იატაკზე.. სასწრაფო მალე მოვიდა,რამდენიმე კითხვა დამისვეს და ერეკლე საკაცეზე დააწვინეს.. ტანზე ჩავიცვი,ოდნავ მაინც მოვწესრიგდი და საპირფარეშო შევათვალიერე,იატაკზე დავარდნილი წამლის ყუთი ავიღე,უბრალოდ „ნოშპა“ იყო,მაგრამ მაინც ცავაგდე ცანტაში და სასტუმრო დავტოვე.. საავადმყოფოს კარები შევაღე და მოსაცდელში დავჯექი.
- ერეკლე ბერძენიშვილის ვინ ბრძანდებით?,-ჩემთან ნაცნობი ექიმი მოვიდა და უაზრო კითხვების დასმა დაიწყო.
- როგორ არის? რა მოუვიდა? ,-სულ დამავიწყდა რას მეკითხებოდა,- მე, მე საცოლე ვარ..
- წამობრძანდით,უკეთ არის,-მესამე სართულზე ავედით,კარები შევაღე და ფერწასული ერეკლე დავინახე.
- ერეკლეე,-მისკენ მივირბინე,მუხლები მომეკეცა და მისი ხელი დავიჭირე.
- ლიზუ,-თვალები გაახილა და ხელი ხელზე მომიჭირა.
- თქვენს საქმროს სისხლში გადაჭარბებული დოზით ფსიქოტროპული წამლები აღმოვუჩინეთ,ამიტომ ორგანიზმა ვერ მიიღო იგი. ერეკლე „ბრომაზეპამის“ რეცეპტი თან ხომ არ გაქვთ? ან თქვენს ფსიქოლოს რა ქვია,იქნებ შევძლო დავუკავშირდე..
- არ მიმიღია არანაირი ფსიქოტროპული წამლები,მითუმეტეს რომ ფსიქოლოგიც არ მყავს..,-ერეკლეს თვალები გაუფართოვდა და ლოგინზე წამოჯდა.. ექიმმა ეჭვის ტვალით შეათვალიერა და გასასვლელისკენ წავიდა..
- კარგით,ახლა დაისვენეთ და საღამოს ისევ დაგისვამთ რამდენიმე შეკითხვას..
- რა ხდება? ერეკლე ?,-ლოგინზე დავჯექი,ჩემმა გულმა უკვე ფეთქვა შეწყვიტა..
- არაფერი,ეს წამლები ჩემი არ არის,უნდა დამიჯერო,-მისი სიტყვები დამაჯერებლად ისმოდა ოთახში.
- ერეკლე,მე ყველაფერი უნდა ვიცოდე,ტან ახლავე მითხარი რატომ გიდევს სახლში იარაღი,ან ის წერილები რატომ დევს პარკში და ლოგინის უკან ჩაგდებული? ან რატომ გაგიკვირდა,როდესაც ალექსანდრე ვახსენე,გთხოვ მითხარი,ეს ყველაფერი უკვე მოსვენებას არ მაძლევს..
- კარგი,ოღონდ ლიზა შემპირდი,რომ არ მიმატოვებ,გთხოვ.. ,-მე მხრები ავიჩეჩე და მისი ხელი სახესთან მივიტანე..
- წერილები ჩემი ყოფილი შეყვარებულისგანაა,როგორც იცი გარდაიცვალა,ყოველდღე მწერდა წერილებს,რომლის არსებობის შესახებ მე არაფერი არ ვიცოდი..,-ღრმად ამოისუნტქა და თვალები დახუჭა.. წარმომიდგენია როგორ უჭირს,რადგან ის გოგო ყველაზე და ყველაფერზე მეტად უყვარდა..
- ლიზა,კარგი რადგან დავიწყე უნდა გიტხრა სიმართლე,არ ვიცი ამას როგორ მიიღებ,მაგრამ წინასწარ გეუბნები,რომ ძალიან შემიყვარდი,ცხოვრებაში მეორედ და არ მინდა შენც დაგკარგო.. გთხოვ კარგად მომისმინე.. იმ დღეს ბარში,როდესაც გნახე უკვე გიცნობდი.. ერეკლემ „დამიქირავა“.. უნდოდა,რომ ორი თვის მანძილზე ისე გამეკეთებინა,რომ მასთან წასულიყავი.. მაგრამ პირველი დანახვისას შემიყვარდი,გეფიცები.. ,-რას ვგრძნობდი? თითქოს ზურგში დანა ჩამარტყეს.. თითქოს შუაზე გამხლიჩეს.. ადამიანი,რომელსაც ვენდობოდი,თურმე ისიც ერეკლეს გამოგზავნილი აღმოჩნდა.. თვალებიდან ცრემლები წამომივიდა,სახე ხელებში ჩავრგე..
- ლიზა,გთხოვ დამამთავრებინე,-ხელები სახიდან ჩამომაღებინა და ახლოს მოიწია.. ,-ყოველდღე ერეკლეს ვურეკავდი და ვეუბნებოდი შენზე,რომ ბედნიერი იყავი,რომ თავს კარგად გრძნობდი.. ამიტომ გეგმის მეორე ნაწილზე გადავედით.. ალექსანდრე ერეკლემ გამაცნო.. ისიც გეგმის ნაწილია..
- რატომ? ,-მხოლოდ ამის თქმა მოვახერხე ,გული მეწვოდა,თუმცა ამის რეალური მიზეზი მეც ვერ გავიგე.. არაფრის მოსმენა აღარ მინდოდა.. სიმართლე გითხრათ დავიღალე ამდენი უაზრობებით.. ერეკლეზე გაბრაზებული არ ვიყავი,რატომ ადამიანს თუ მერე შევუყვარდი,ფაქტი ფაქტად რჩება!
- ბოდიში,უნდა წავიდე,-ერეკლეს შუბლზე ვაკოცე და ოტახი დავტოვე.. ყველაფერი უნდა გადამეხარშა,ამეწონ-დამეწონა .. მივსეირნობდი სიღნაღის ქუჩებზე და ვფიქრობდი.. რატომ მოუნდა ადამიანს,რომელმაც მიღალატა,“უკეთესი“ ნახა,უბრალოდ რატომ მოუნდა ურთიერთობის შენარჩუნება,თან ასეთი ბოდიშით მაგრამ არაკაცური გზით?! მხოლოდ ამაზე ვფიქრობდი.
ახლა რა ვქნა ?! დაღამდა,ტელეფონზე ზარები არ ჩერდებაა..
- გისმენ?,-უცხო ნომერი იყო.
- ლიზი,სად ხარ?,-იმ ადამიანის ხმა იყო,რომელიც ასე ძალიან მაღიზიანებდაა.. ტანში გამცრა..
- რა შენი საქმეა,-ტელეფონი გავთიშე და საავადმყოფოსკენ ავიღე გეზი. ერეკლეს ეძინა.. ჯერ კიდევ ვერ ვხვდებოდი,საიდან ასეთი წამლები? რა სჭირდა? დაღლილი ჩუმად ჩამოვუჯექი საწოლზე და თმებზე ფერება დავუწყე..
- მიყვარხარ,-ჩუმად ჩავუჩურჩულე და ლოყაზე ვაკოცე..
- მეც ძალიან,-ხელი მაჯაზე მომკიდა და ახლოს მიმწია.. იცით რას მივხვდი? ცხოვრებაში შეიძლება უაზრო რაღაცეები მოხდეს,მაგალითად ასეთი,მაგრამ ამ უაზრო სიტუაციაში იპოვო უაზრო გამოსავალი.. დინებას მიყვე.. მე ხომ ერეკლე მყავს,ადამიანი რომელიც მიყვარს,მართალია მისი ნამდვილი სახე ჯერ არ ვიცი,მაგრამ ვგრძნობ რომ ის ჩემია.. ვგრძნობ მის სიყვარულს,რომელიც ყველა შავ ლაქას ფარავს. ტამამად ვიტყვი,მე მასთან ბედნიერი ვარ.. უკვე წარსულები არ მაინტერესებს,ზოგჯერ უნდა ისწავლო ნაბიჯის წინ გადადმა,დაივიწყო წარსული ტანჯვა და იარო გამართულმა. ისე,რომ მეორედ იმავე ქვას არ წამოკრა ფეხი,ისე რომ მეორედ იგივე არ გამოიარო და რაც მთავარია!! წარსულებს არ უბრუნდებიან,მათ გვერდით იყენებენ,რომ თავიანთი ბედნიერება უკეთ დაანახონ,თუმცა დაბრუნებით მხოლოდ სულელები იბრუნებენ.
პ.ს ცოტა მივაფორთხიალე ბოლოში.. უბრალოდ ჩემს ცხოვრებაშიც ანალოგიური რამე ხდება და საერთოდ არ ვიცი როგორ მოვიქცე.. თითქოს მინდა მიყვარდეს,ვუყვარდე,ისე როგორც ადრე,მაგრამ მეორე ‘მე“ ამბობს,რომ ეს ყველაზე საშინელი ნაბიჯი იქნება შენს ცხოვრებაში.. ამიტომ უბრალოდ ვუღიმი შორიდან და გულში ვიკლავ სევდაას.. აი ასეთ საშინელ დღეში მაქვს სული. იმედია რამე ცუდი ემოცია არ გადმოგდეთ,თორე თავს მოვიკლააავ :დ მინდოდა პოზიტიური ყოფილიყო



№1  offline წევრი kora

ანუ ეს ბოლო თავია თუ კიდეა გაგრძელება? რაც შეეხება ცუდ ემოციებს, ეგ ნამდვილად არ მიგვრძვნია, პირიქით ბევრ რამეზე დამაფიქრე ამ ისტორიით... მთელი გულით გისურვებ რომ განთავისუფლდე იმ სევდისგან, რომელზეც ამბობ რომ გულში იკლავ... წარმატებები <3
--------------------
kira.G

 


№2  offline მოდერი ანკა

ჩემი საყვარელო, არ ინერვიულო ყველაფერი კარგად იქნება... ის შენ არ გიმსახურებს, რადგან ასე იქცევა (ნუ, მე ვიცი როგორც...). შენს ცხოვრებაში კიდევ ბევრი და მასზე უკეთესი გამოჩნდება და მასთან უფრო ბედნიერი იქნები request
უზომოდ მიყვარხარ ჩემო ძვირფასო love ძალიან მაგარი თავი იყო, შენ მაგაზე არ იდარდო love
უმაგრესი ხარ და უმაგრესად მიყვარხარ! love

 


№3  offline წევრი kora

eremar
megobars iimasac ver veubnebi, rom aqaa, mrcxvenia;((( an modzgvars ra vutxra, rogor gavumxilo, rom aqaa da arc shemxmianebia :((( ra gavaketo ar vici, sashinel gaurkvevlobashi var, mirchiet rame , gtxovt

meshinia sasowarkvetilebam ar shemibyros da rame ar avutexo tavs :((((( martla cudad mxdis iset rameebze vfiqrob:((((((((

არავითარ შემთხვევაში არ იფიქრო ცუდზე, ცუდად მომხვდა შენი სიტყვები მეშინია თავს რამე არ ავუტეხოო... ეგ არც კი უნდა გაიფიქრო, ამით ვერაფერს ვერ უშველი, პირიქით შეიძლება საფუძველი მოუსპო იმას რასაც უფალი ადრე თუ გვიან პირისპირ შეგვახვედრებს... შენ ხომ არც იცი რა ხდება სინამდვილეში, არ მინდა ცუდად გამომივიდეს, მაგრამ რაკი ოჯახის წევრები გაუბნებიან რომ ის გეთამაშება ან ვიღაც დაგცინის, იქნებადა შენს გარშემო არის ისეთი ვისაც არ უნდა ეს ურთიერთობა და ყველანაირად ცდილობს ყველაფრის გაკონტროლებას, არც ის მინდა ჩემი რჩევებით იმედები ჩაგისახო, მე უბრალოდ ის მინდა რომ თვალი გაუსწორო რეალობას და ეცადო ნათელი გონებით გაანალიზო სადაა სიმართლე და სად ტყუილი... წარმატებები...
P.S. გგულშემატკივრობ და ძალიან გამიხარდება თუკი ერთ დროს გავიგებ რომ შენი პირადი ისტორია შენი გამარჯვებით დასრულდა!
--------------------
kira.G

 


№4 სტუმარი mako

eremar
au, mec mirchiet ra rame, aravin myavs iseti, rom chemi gulistkivili gavando, verc megobars veubnebi rames, ojaxis wevrebi ki kidev ufro mimdzimeben guls da suls, ra vqna ar vici da meshia isev sashinel depresiashi ar chavvarde :(((

rogor davdo aq siaxle ar vici torem iq davwerdi :((

axla rom davfiqrdi, martla dzalian cud mdgomareobashi var:( eqvsi wlis ukan erti adamiani shemiyvarda, mere is wavida da 5 welia saqartveloshi araa. mteli es dro vcdilobdi davkavshirebodi, magram tavidan mishorebda, arada farulad imeds madzlevda da siyvarulsac meficeboda, mec davujere da ase tanjva wamebashi gavlie es 5weli im imedit, rom chamovidoda da vnaxavdi. axla kide gavige rom chamosula, tumca chemtan dakavshireba arc ucdia, xo isev ise rekaven vigaceebi da agzavnian smsebs, razedac gavbrazdi da ar voasuxobdi. ssaxlshi meubnebian , rom vigaca damcinis :(( mitxarit axla ra vifiqro

ra shemidzlia vifiqro, roca amdeni wlis mere chamovida da arc ki daurekavs chemtvis, titqos ar varsebobde mistvis

davijero, martla vigaca damcinis mteli es wlebi da is arafer shuashia??? rom es yvelaferi chemi warmosaxvis nayofia???

tu dedachemi bolo azrs davujero da vifiqro, rom es martlac is adamiania, magram ubralod metamashebida, axlac agrdzelebs da ase gagrdzeldeba dausruleblad me tu wertili ar davusvi.

amastan veravinverafers daumtkicebs, rom mas chemtan raime akavshirebs da tavi qudsgi aqvs, umal uaryofs rom tviton iyo :((

ჩემო ძვირფასო, საერთოდ იშვიათად თუ ვაკომენტარებ რაიმეს მაგრამ ეხლა გული მატკინა შენმა ნაწერმა თითქმის ანალოგიურ მდგომარეობაში ვარ და მხოლოდ ერთადერთი სწორი გზა მეგულება: ნუ უსმენ ნურავის, ბევრი გეყოლება ირგვლივ ვისაც შენთვის კარგი უნდა მაგრამ რჩევები მათი არ გამოგადგება, უსმინე მხოლოდ შენს გულს , ოღონდ კარგად მოუსმინე. საერთოდ მგონია არ არსებობს ვინმემ ვინმეს მოტყუება შეძლოს უბრალოდ ჩვენთვითონ ვიტყუებთ თავებს, ეხლა ადექი და სარკეში ჩაიხედე დაინახე ადამიანი რომელიც საყვარელია, რომელიც დასაფასებელია იმიტომ რომ სიყვარული შეუძლია და დაფიქრდი ღირს კი კაცი შენს ფიქრებად კაცი რომელმაც ერთხელ არ დაგირეკა, თუ იმის კაცობა არ ყოფნის მოოვიდეს და დაგელაპარაკოს, გჭირდება გვერდით ეგეთი კაცი? გაიხსენე მისი ქმედებები ოღონდ საღი გონებით და არა შეყვარებული ბავშვივით ვაიმე ის მომწერა რა საყვარელია. დააფასე შენი თავი არავინ ღირს შენს ცრემლებად და მოეშვი საკუთარი თავის შეცოდებას, დააფასე და არ შეიცოდო აი მერე ნამდვილად შეხვდები მას ვინც მართლა გეყვარება ეყვარები და შენი სიყვარულის ღირსი იქნება.

 


№5  offline წევრი TIME

exla chavikitxe istoriiis yvela tavi da dzalian momewona.vnanob tavidanve rom ar wavikitxe.shens istoriebs adrec vkitxulobdi da chemi erterti pavoriti xar saitze♥warmatebebs gisurveb chemo kargo,ratqmaunda piradc xovrebashic♥ubralod gaigime yvelaferi kargat iqneba♥

 


№6 სტუმარი mako

eremar
amdeni fiqrisgan gadaglils pasuxis werisas chamdzinebia :(
dzalian michirs gavarchio martali tyuilisgan, radgan civi gonebit rom ganvsajot dzalianac gavs simartles es yvelaferi, magram ar minda davijero, ver vijereb, rom martla sheidzleba aseti arakaci iyos :(( arada isic mikvirs, ratom da ristvis iyo sachiro chemtvis yvelafris damalva, ristvis visjebodi es 5 weli tvalze cremli romar shemshrobia, ristvis iyo sachiro amxela msxverpli, axlac ratom agrdzelebs igivenairad chems daignorebas, me araferi mesmi, verafers vgebulob, minda yvelaferi daviviwyo, magram roca pasuxi ar ici am kitxvebze dzalian dzneli daiviwyo, apatio... mteli es wlebi mawuxebs es kitxva ristvis? ristvis? ristvis???? imedi maqvs, odesgac mainc meqneba am kitxvaze pasuxi, vatyob amis gareshe chemi suli verasdros daisvenebs

minda vicode ra xdeba sinamdvileshi, nutu ar dadga is dge roca am yvelafris mosmenis girsi gavxdebi??? rodemde unda gagrdzeldes chemi tanjva-wameba???saerkesi chavixedo? ras vnaxav???? jer 30 wlis var da mteli tma gatetrebuli maqvs nerviulobisgan, gushin vakvirdebodi kai xnis sheugebav tmis dzirebs da guli mewureba, ase naadrevad rom vberdebi:(((( zogjer mgonia, rom amas bolo arasdros moegeba da martla gavgijdebi...amis dzalian meshinia!

aqamde kidev ho, gasamartlebeli sabuti hqonda, rom shorsaa da vegar shedzlebda chems naxvas, magram axla??? roca ukve aqaa da araferi ushlis xels, axla ratom ar mekontaqteba da ratom agrdzelebs igenairad??? axla rot gavamarto, ra movufiqro, ukve agar maqvs amdeni fantaziis unari, radgan ukve chems gulshic vegar vamartleb, ukve yovelgvar zgvars gadascdenilia misi qceva da am yvelafris mere, ra shemidzlia me vifiqro, mitxarit

და რას ელოდები რომ გეტყვით, შენ სანამ არ მოგბეზრდება ტანჯვა მანამდე ეგრე იქნები. თავად დაწერე რომ მის გამართლებას ვერ პოულობ მაგრამ მაინც არ გინდა დაიჯერო რომ არაკაცია.არაკაცია თუ არა ეგ სხვა საკითხია მაგრამ ფაქტია არ გნახულობს და რომც გნახოს რა დახვდება გაჭაღარავებული გასაცოდავებული ქალი? ბოდიში პირდაპირობისთვის მაგრამ გავბრაზდი შენს სიტყვებზე, აბა დაფიქრდი თუ ნაადრევად დაბერებულ ანარეკლს უყურებ სარკეში და არ მოგწონს შენი თავი მას რატომ უნდა მოეწონო? რო გნახოს მოეწონები? ვისთვის იკლავ თავს და ინგრევ მომავალს. არ გეტყვი გადაიყვარეთქო მხოლოდ იმას გირჩევ რომ შენი თავი შეიყვარო. ჯანდაბამდე გზა ქონია მას თუ არ გეხმიანება რატო ასამარებ შენს თავს????????? არ ჯობს აზრზე მოხვიდე თავს მიხედო რომ სარკეში ჩახედვისას გაჭაღარავებული,გასაცოდავებული ქალის ნაცვლად ძლიერი,ლამაზი და შეუპოვარი ქალი დაინახო??? და იცი რაში ვარ დარწმუნებული შენ თუ მორჩები შენი თავის შეცოდებას, გლოვას, ტირილს და დროის ტყუილად კარგვას, თუ მიხედავ შენ თავს შეიცვლი იმიჯს და ცოცხალ ენერგიულ ქალს დაინახავ შენს თავში ყველაფერი თავისით დალაგდება. თავისით როგორ ჩვეულებრივად როცა დაინახავ რომ ლამაზი ხარ მოგეწონება შენი თავი სხვებისგან ანალოგიურ დამოკიდებულებას იგრძნობ. ეხლა ზიხარ და გეცოდება შენი თავი ხომ ასეა, ხოდა სიბრალულს იწვევ სხვებში მოგეწონება შენი თავი მოეწონები სხვებს, შეიყვარებ და დააფასებ შენს თავს შეგიყვარებენ და დაგაფასებენ სხვები, ასე რომ ძვირფასო თუ გინდა შეცვალო სამყარო შეიცვალე შენ თვითონ!!!!!!! იმედია არ გეწყინება ჩემი პირდაპირობა.

 


№7 სტუმარი mako

eremar
morcha! dges davrwmundi, rom mistvis agar varsebob da es yvelaferi chemi iluzia iyo. davinaxe, chemgan sul ragac 3 metrshi, agarc shemouxedavs, mosvlaze xom laparaki zedmetia. me kide ise amichqarda guli lamis cudad gavxdi, kidev kargi svetze viyavi miyrdnobili. tavidan megona momechvena, magram ara, is iyo, radgan meoredac vnaxe. ashkarad ar mimchnevs. kargi batono, rogorc unda , me aravis arafers vadzaleb, verc davadzaleb dzaanac rom mindodes!

rac sheexeba chems garegnobas, me is agvnishne rom chagarebi gamomeria tmashi, es imas rodi nishnavs, rom mouwesrigebeli davdivar da sulac ar mimachnia tavi sacodavad da aravisacc ar vecodebi, piriqit, kargadac vamchnev sxvebisgan yuradgebas, tan rogors, ubralod me ar mainteresebs sxva, jerjerobit mainc

madloba shen rchevistvis, magram mgoni ukve imasac ar aqvs azri ar gadaiyvaroo rom meubnebi, ra tavshi vixli calmxriv siyvaruls, tan isic ver gavige ra xdeba saertod

oh, erti ar movewonebi da nu movewonebi, modzebnos chemze uketesi tu magari bichia da ise tvitonac rom chaixedos sarkeshi naxavs ra gachagaravebulicaa( suratze etyoba, cxovrebashi ver shevamchnie) da amis gamo gamodis, rom unda daviwuno ara??? mit umetes, rac ar unda iyos chemze bevrad ufrosia, ase rom... :)))

ვაშაააააააააა უზომოდ გამეხარდა რომ აზრზე მოხვედი არ გეწყინოს წეღან ცოტა უხეშად მომივიდა და ბოდიშს გიხდი მაგრამ ვერ ვიტან როცა ხალხი ეგრე იტანჯება მათ გამო ვინც არ იმსახურებს, გაიღიმე და გიყვარდეს შენი თავი. მიაქციე ყურადღება მათ ვისგანაც სითბოს გრძნობ და შეიძლება ძალიან მალე ბევრად უკეთესი აღმოაჩინო და მერე ღიმილით გაიხსენო მაგ პიროვნების სიყვარული. ბედნიერებას გისურვებ და ბოდიში თუ გაწყენინე. უბრალოდ მინდოდა შენი თავი დაგეფასებინა და აღარ გეტირა:)

 


№8 სტუმარი mako

eremar
ara ar mwyenia:) madloba rchevistvis, gavitvaliswineb :) aseve didi madloba ketili survilebistvis, shenc yovelove sauketesos gisurveb <3

ragacnairad momewone))chkviani xar)) da rom vimegobrot shesadzlebelia? :)

მეც მომეწონე რა პრობლემაა ვიმეგობროთ:D

 


№9 სტუმარი Guest Mancho

ჩემიპრობლემები სიყვარულს არ ეხება მაგრამ დამაფიქრა და მივხვდი რომ ესე უმოქმედოდ ვეგარ ვიქნები ... ძააან კაირგია მომეწონა

 


№10  offline მოდერი ^paradise^

Guest Mancho
ჩემიპრობლემები სიყვარულს არ ეხება მაგრამ დამაფიქრა და მივხვდი რომ ესე უმოქმედოდ ვეგარ ვიქნები ... ძააან კაირგია მომეწონა

Micariaa tu mogewonaaa <3 tu daxmareba,rcheva mogindeba nebismierdros momwere :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent