შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ თუ გგონია დაგთმობ როდისმე ცდები (20)


9-11-2015, 22:56
ავტორი Natta
ნანახია 3 770

დღევადელი დღე კატასტროფული ემოციებით იყო სავსე დალევა, სიყვარული, მეგობრებთან ერთად გართობა ამ ყველაფერსკი ლუკაც დაემატა, მისი გულის ცემა და სიტყვები გონებიდან არ ქრებოდა, უკვე გვიანი იყო ამიტომ ბიჭებმა სახლში წაგვიყვანეს.
მაგარი დღე იყო ტო ( ჯეკო ( ღიმილი )
უმაგრესი. ( ნატა ( ღიმილი )
მგონი ხვალ წასვლა მომიწევს.
შენც? ( თეკო )
ხვალ საბას დაბადებისდღეა და ტეხავს, რომ არ წავიდე თანაც ძალიან მომენატრა ბოლოს როდის ვნახე აღარც მახსოვს.
ამ სიტყვების გაგონებაზე ლუკამ ჩვეული მზერა მომაპყრო - მის ასეთ გამოხედვაზე შეუმჩნევლად გამეღიმა.
ხვალ ხო ლუკაც მიდის და ბარემ ერთად წადით. ( თეკო ( ღიმილი )
ლუკას შევხედე, მაგრამ რეაქცია ნული უბრალოდ შემომხედა და
როგორც გინდა. ( ლუკა )
ვნახოთ, მოვიფიქრებ და შეგეხმიანები.
კარგი კარგი წავედით ჩვენ და აბა თქვენ იცით. ( თოკო ( ღიმილი )
მოულოდნელად ყველამ ერთად ვუპასუხეთ.
დროებით.
თოკო გარეთ გავიდა.
მოდი ჩემთან ჩემი სიყვარული. ( ჯეკო ( ღმილი )
ნატა ჯეკოსთან მივიდა და ჩაეხუტა ლუკაკი კართან იდგა და თვალს არ მაშორებდა.
კარგი გეყოთ წადით, თოკო გარეთ გელოდებათ და ცოდოა. ( თეკო ( ღიმილი )
ჰაჰა რა საყვარლად მზრუნველი ხარ. ( ლუკა )
საყვარლად მზრუნველი? ეს რაღა იყო? იხუმრა? ეს დაბალი დონის იუმორი მე ნამდვილად გამანადგურებს, მაგრამ იქნებ მართლა თვლის რომ საყვარელია? კარგი არ მაინტერესებს.
ბიჭო დროზე ტო. ( თოკო )
აი ისიც ( სიცილი )
კარგი კარგი მართლა წავედით. ( ჯეკო ( ღიმილი )
ბიჭები გავაცილეთ და სახლში შემოვედით, ძალიან დაღლილი ვიყავი ამიტომ დაძინება ვარჩიე.
გოგოებო ზევით ავდივარ, ვიძინებ. ( ღიმილი )
ცუდად ხომ არ ხარ ჩემი ჭიამაია? ( ნატა )
არა ნატ უბრალოდ დავიღალე და ცოტას დავისვენებ.
კიბეები ავირბინე და ოთახში შევედი, ამჯერად როგორცკი დავწექი მაშინვე დამეძინა ზედმეტი ფიქრების გარეშე, დაახლოებით სამი საათი იყო გასული, რომ გამეღვიძა არვიცი რატომ მაგრამ მაშინვე ტელეფონს დავხედე და მოულოდნელად უცხო ნომრიდან SMS დამხვდა.
ანამარია ლუკა ვარ, ახლა დამირეკეს და ხვალ დილით ადრე მიწევს წასვლა, ზატო შენც თუ გინდა წამოსვლა მზად იყავი და გამოგივლი.
ლუკასგან SMS ნამდვილად არ ველოდებოდი, ორი წამის განმავლობაში ჩემი გული საოცარი სისწრაფიდ მოძრაობდა, უცნაური გრძნობდა დამეუფლა, მაგრამ რატომ? ეს ხომ უბრალო SMS - ია, ვფიქრობდი იყო თუ არა საჭირო პასუხის მიწერა მან ხომ თავის სათქმელი უკვე მითხრა, როგორციქნა გადავწყვიტე, რომ მიმწერა მაგრამ რა? პასუხს ვწერდი და ცოტახანში ისევ ვშლიდი, ბოლოდ როგორციქნა ჩამოვყალიბდი და მივწერე.
კარგი ვეცდები დროულად გავემზადო და არ გალოდინო. ( ღიმილი )
ერთ ადგილას ვერ ვისვნებედი, ერთი ორი უკვე სამი წუთი და პასუხი ჯერაც არ მოუწერია, მაგრამ რა მიკვირს? მე ხომ სამი სათის შემდეგ მივწერე ალბათ სძინავს, მაგრამ როგორც ჩანს ვცდებოდი.
რვას რომ ოცი წუთი დააკლდება მანდ ვიქნები. ( ლუკა ( ღიმილი )
ასე დარწმუნებით? იქნებ ორი წუთით დააგვიანო ან პირიქით ადრე მოხვიდე ( ღიმილი )
Нет ზუსტად ოც წუთზე, ახლა დაიძინე ლამაზო გვიანია. ( ლუკა ( ღიმილი )
კარგი ჩემსავით ლამაზი სიზმრები. ( ღიმილი )
თუ ჩემი თვალებივით ლამაზი? ( ლუკა ( ღიმილი )
ჰაჰა კარგი ხვალამდე.
ტელეფონი დავდე და მაშინვე ჩამეძინა. საათს, რომ შევხედე უკვე შვიდი იყო წამებში ავდექი და მომზადება დავიწყე, ამ დროს ოთახში ნატა და თეკო შემოვიდა.
თქვენ და ასე ადრე ადგომა?
არ უნდა გაგაცილოთ? ( ნატა ( ღიმილი
ნატას პასუხმა გამაკვირვა.
გუშინ ჯეკომ მომწერა ანამარიას გადაეცი ლუკასგან ხვალ ადრე ვაპირებ წასვლასო. ( ნატა )
მართლა? ლუკამ მეც მომწერა.
ხო ვიცით ჩვენ ვუთხარით, რომ გეძინა და ლუკამ ნომერი გამოგვართვა ადრე იღვიძებს ხოლმე და იქნებ ნახოს SMS სანამ წავალო. ( თეკო ( ღიმილი )
კარგი ჩავიცმევ, რომ არ ვალოდინო.
იასამნისფერ ზედაზე, მოკლე შორტზე და შავი კეტებზე შევაჩერე არჩევანი, ცოტახანშიკი ლუკას ხმაც გავიგე, საათს დავხედე ზუსტაც რვას აკლდა ოცი წუთი და გარეთ გავედი
რვას რომ ოცი დააკლდება ხო? ( ღიმილი )
ლუკა მომიახლოვდა და გამიღიმა.
რვას რომ ოცი წუთი დააკლდება.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent