შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთად ყველაფერს შევძლებთ!(დასასრული)


5-03-2016, 12:17
ნანახია 2 259

ერთად ყველაფერს შევძლებთ(10)

ტასო ტიროდა ძალიან უხაროდა და თან ვერ ხვდებოდა რა მოხდა გაშტერებული უყურებდა ლუკას სხეუკს და არ სჯეროდა რომ აქ იყო...
—ტასო კარგად ხარ...დაწყნარდი ყველაფერი დამთავრდა...ეს უთხრა
და მაგრად მოხვია ხელები და მაგრად ჩაეხუტა...
—ლუკა მეშინია ძალიან მეშინი ის...ის ნამდვილი ცხოველია...ვერ ვიტან ... წავიდეთ აქედან გთხოვ წავიდეთ...
—კარგი ტას.. დაწყნარდი გთხოვ ნუ ტირი ყველაფერი დამთავრდა ვეფაერს დაგიშავებს ვეღარასდროს ვერც შენ და ვერც სხვას...
—დამიანი სადა?...როგორ არის?..გასროლის ხმა რა მოხდა ლუკა მითხარი დამიანი ხომ კარგადა...
—ტასო დამშვიდდი.. კარგადაა დაბლა პოლოციის მოსვლას ელოდება რომ ერეკლე არ გაიქცეს გასროლას რაც შეეხება მხარშია დაჭრილი ერკლე....ეხლა კი წავიდეთ ტას...
(სასწრაფოდ ჩაუყვნენ კიბენს და სწრაფი ნაბიჯებით წავიდნენ კარისკან როცა ერეკლეს ხმამ შეაჩერა ორივე)
—ვიღაც კა***ის გამო საკუთარ მამას ასე დატოვებ და ციხისთვის გაიმეტებ? მაგის გამო ჩემი მოკვლაც შეგეძლო ყველაფერი გქონდა ლუკა ყველაფერი მაგრამ ქალის სიყვარულმა დაგაბრმავა ...
—გაჩუმდი და სიტყვები შეარჩიე თორემ ჩემი ხელით მოგკლავ გეფიცები არ შეგარჩენ არ გაკმარებ ხელში მოხვედრილ ტყვიას და გულში ხელის აუკანკალბელად გესვრი...თუმცა შენ გული არც კი გაქვს...
მე მამა მაშინ მომიკვდა როცა ჩემი საყვარელი ქალის მოკვლა სცადე...არა მანამდეც მკვდარი იყავი ჩემთვის ის სიყვარული რაც უნდა მოგეცა არასდროს მიგვრძნია შენ მხოლოდ ფულზე და სახელზე ფიქრობდი და რამიიღე ? ბოლოს კაცის მკვლელი გახდი...შენი სახელი შეილახა მაგარამ ეგ ფეხბზე ***** ახლა შენს გამო მეც ვისჯები მკვლელის შვილი მქვია არაკაცი ხარ ერეკლე ვეკუა შენ მამაჩემი არ ხარ და არც არასდროს ყოფილხარ....
(ამის თქმა იყო და ისეთი სისწრაფით დატოვა ოთახი რომ თვალი ძლის გააყოლა ერეკლემ)
—ლუკა დაიცადე კარაგდ ხარ დამელოდე(ტასო)
—მაპატიე გთხოვ მაპატიე ჩემი ბრალია ყველაფერი მხოლოდ ჩემი ამდენი ტკივილის. გადატანა რომ მოგიწია მაპატიე გთხოვ თუ შეძლებ რომ ოდესმე მაპატიო ...
—ლუკა შენ არაფერ შუაშია ხარ ისევე როგორც მე და დამიანი...აქ მხოლოდ ჩვენი მშობლები არიან დამნაშავეები დამშვიდდი შენ საპატიებელი არაფერი არ გაქ ...
(ტასოს ნელა მიუახლოვდა ლუკასათ შორის მანძილი მილიმეტრებამდე შესრულდა...ლუკა დაიხარა და ნელა შეახო საყავრელი ქალის ბაგეებს თავისი....ეს იყო ყველაზე ბედნიერი მომენტი მათ ცხოვრებაში ....მონატრებით ჰყვებოდნენ ერთმანეთს კოცნაში და ამით ყველაფერს ამბობდენ იმ სიყვარულის შესახებ რაც მათ გააჩნდათ... ერთმანეთის მიმართ)
********
ერთი თვე გავუდა მას შემდეგ რაც ერეკლე და ნინა დაიჭირეს ერეკლე სასჯელის უმკაცრესი ზომებით გასამართლეს და სამიდამო პატიმრობა მიუსაჯეს ხოლო ნინას როგორც თანამზრახველს და გოგასს მკვლეს 25 წელი...
*****"
ლუკა და ტასია ამ დროის განმავლობაში ერთად იყვნენ ერთმანეთს არცკი შორდებოდნენ მათი სიყავრული ძალიან ძლიერი აღმოჩნდა ყველა განსაცდელს გაუძლო....
*******
თეთრ ულამაზეს კაბაში გამოწყობილი თამამად იდგა და მომავალ მეუღლეს ელოდებოდა....ძალიან ბედნიერი იყო ყველა განასაცდელის შემდეგ დადგა ის ნანატრი და ბედნიერი დღე საყავრელ ადამინიას ცოლად მიჰყვებოდა...
გაოცებული ყყურებდა ლუკა ანასტასიას მის წინ ნამდვილი ანგელოზი იდგა...მასთან მივიდა და უთხრა
"ერთად ყველაფერი შევძელით!
ხელში აიტაცა საყვარელი ქალი და იმ წუთიდან დაიწყო მათთვის ლამაზი ბედნიერი და ნათელი ფერებით დამშვენებუკი ცხოვრება....



ბოდიში ვიცი დამაგვიანდა მაგრამ დადება ვერ მოვახერხე...აი დასრულდა ეს ისტორია იმედია მოგეწონათ ველი თქვენა შეფასებეს...მადლობა ყველას ვინც კითხულობდით...



№1  offline წევრი gvanciii kereselidze

Vaa ra magariii iyooo:* <3
--------------------
G.ke

 


ძალიან გამხარდა თუ მოგეწონა
--------------------
romantikosi mwerali

 


№3  offline მოდერი tsn

კარგი იყო.. ველოდები შენს ახალ ისტორიას..♥♥♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent