შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთ პარატა ქამას შენს თავზეც ამოვიყვანდი, იქნებ ფერფლიც კი არ დარჩეს შენგან! IV ნაწილი


16-05-2016, 19:09
ავტორი luza
ნანახია 1 419

ჩვენი ურთიერთობა არასდრს ყოფილა რამე განსაკუთრებული, ვიყავით მეგობრები, შეიძლება ახლაც ვართ. არ ვიცი. თამამად შემიძლია ვთქვა რომ ძალიან კარგი იყო, მაგრამ ის არ იყო რაც მინდოდა. ალბათ არც არასდროს იქნება. ახლა როგორ ვართ? ახლა, ათასში ერთხელ, მაშინ როცა ძალიან მომენატრება , მივწერ ხოლმე, ის მიპასუხებს, იწყება სასინლად ბანალური და უაზრო დიალოგი , რომლის მიმდინარეობისასაც ვხვდები რომ არც ღირს ეს ყველაფერი. აი ძალდატანებით რომ ვინმეს რამე გააკეთებინოოთ ან თქვენ გაგაკეთებინოთ ეგეთი რამეა. თითქოს სასაუბრო თემა ამოგვეწურა. არაფერი ხდება, არაფერს ვყვებით. გაუფერულდა . ამასწინათ მივწერე, გვიანი იყო, შუაღამე. ისევ აქეთ გამლანძღა-სე როცა მუშაობ მარტო მაშინ გახსენდებიო. როცა ვმუშაობ კი არა, როცა გადაღლილს შენზე ფიქრი მსიამოვნებს და უკვე "ლომკა" მაქვს მაშინ გწერ შე კრეტინო. !!! ნუთუ ასე რთულია ამის გაგება, მიხვედრა და გაანალლიზება. უბრალოდ ყველა იმას ხედავს რისი ნახვაც უნდა. ეჰ არადა რა კარგი იყო მაშინ, რამდენ სისულელეს ვაკეთებდი, რამდენ სიგიჟეს ჩავდიოდი, რამდენ ბარიერს ვახტებოდი...
ვუი ხო მართლა, ამის მსგავსი ადრეც დამიწერია, ეს ისტორია ზუსტად სიზუსტით არა მაგრამ ძირითადი ამბეი არ ამომიღია და მას ეს წაკითხული აქვს :დ ხომ ვარ დებილი :@ რავიცი წავაკითხინე :დ ახლა კი ვნანობ მაგრამ....
სულ ვამბობდი რომ საკუთარი ემოციები და გრძნობების გამოხატვის არ უნდა გრცხვენოდეს და პირიქით სულ ის უნდა თქვა რაც გულშიგაქვსთქო, მაგრამ არცერთხელ არ მომიტანა ამ ჩემმა გადასლილმა გულმა სიკეთე, არასდროს დამიმალავს სიმპათია, მღელვარება.. მაგრამ რა აზრი აქვს, ამან უფრო ააყოყოჩა, ახლა იცის რომ მიყვარს, და თავისთვის იყეებს. ალბათ გულში დამცინის კიდეც ასეთი შტერი რომ ვარ.
1. საშინლად ჯიუტი არსებაა, საკუთარ თავზე დიდი წარმოდგენა აქვს და უნდა რომ ყველაფერი მისი ჭკუით ხდებოდეს.
2. პატარა , მაგრამ ულამაზესი მომწვანო მონაცრისფრო თვალები აქვს.
3. საშუალო სიმაღლის ტიპია რა.
4. დიდი ვერაფერი ფიზიკურად. იმ ზღაპრულ პრინცს კი არ ჰგავს მთელი ცხოვრება რომ ველოდებით.
5. უცნაური თავი აქვს :დ ჩვენს შორის დარჩეს და კვერცხს გავს :დ
6. ხუთკუთხედი სახე.
7. პატარა, მაგრამ ოდნავ გაბუშტული ტუჩები აქვს.
8. ხშირი წარბები
9. წვერს ატარებს, გაპარსული როა არ უხდება.
10. პატარა შეწეული კბილები აქვს.
11. ძალიან უხდება ღიმილი, ამ დროს ტუჩებს ერთმანეთს აშორებს და ენას წინა კბილებს აჭერს.
12. სიცილის დროს თვალებში ჭინკები უხტება და უციმციმებს.
13. ეწევა :@
14. როცა სძინავს ტუჩები გაბუტული აქვს .
15. ყველაზე დიდი იდიოტია ამ ქვეყნად. ერთი სმს რომ დაენანება ადამიანს ეგეთი :@ ერთხელ ნომერზე ვწერდი და თან ფეისბუქზეც ვიყავი, რო ნახა აქ რას მწერ ჩატში მომწერეო, დეგენერატია რაა აბა. არ მიყვარს ასეთი შეუფერებელი საქციელი.
16. უყურადღებოა.
17. ამაყია-ზედმეტადაც კი. ხშირად ვჩხუბობთ, უმრავლესობა მიზეზებისა უაზროაა, ზოგჯერ არც მახსოვს რისთვის ან რატომ.
18. ჩემი მეგობრებიდან, ვისაც კი უნახავს, არავის არ მოსწონს. ყველა იმას მეუბნება ამას საერთოდ როგორ შეხედეო :დ
19. საშინელი ფეხები აქვს, რაღაც კატასტროფა, გაღუნული , თვითონ კი მოსწონს , რა ქნას დებილია :დ
20. რო ბრაზდება ხმას იბოხებს და ტონი მომთხოვნი და მკაცრი უხდება.
21. მექალთანეა.
22. ტანზე ბანჯგვლები აქვს :დ ვერ ვიტან :დ
დებილი ა მაგრამ რა ვქნა, საყვარელია...



№1 სტუმარი Black

Hahahaa au imena dzma xar ra vicine gemrielad rasac qvia,tanze banjgvlebioo..haha..vaih ise bevr gogosac aqvs eg sashineli banjgvlebi romlebic biwebs upro gvaxasiatebs:Dveli shemdeg tavs da tavebi ro gazardo ara?

 


№2  offline წევრი luza

Black
Hahahaa au imena dzma xar ra vicine gemrielad rasac qvia,tanze banjgvlebioo..haha..vaih ise bevr gogosac aqvs eg sashineli banjgvlebi romlebic biwebs upro gvaxasiatebs:Dveli shemdeg tavs da tavebi ro gazardo ara?


მადლობა :დ ხო მეც მინდა ხოლმე რომ უფრო დიდები დავდო მაგრამ დროის სიმცირეს განვიცდი :დ დიიიდი დიდი მადლობა რომ ასე კარგად ხარ განწყობილი ^^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent