შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი (10თავი)


6-06-2016, 15:25
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 035

-ესეთი სახით რას ნიშნავს?
-ოო ვერ ხვდები ეხლა ვითომ. ისეთი სახე ჰქონდა თითქოს რაღაცის თქმა უნდა და ვერ ამბობსო.
-რას ბოდიალებ გოგო მაგას რომ რაიმეს თქმა სურდეს შენ გააჩერებდი? რომ მოაღებდა პირს ერთ წუთში იტყოდა 1 წლის სათქმელს.
-აუ ნუ ხარ სულელი მგონია რომ რაღაცას მალავს.
-რას მალავს გოგო? რას გადაეკიდე ამ ნიკას? ოპა, მგონი თიკოს ვიღაცა...
-არ მიყვარს. საიდან მოიტანე ასეთი სისულელე?
-რავიცი რაც წავიდა მის შემდეგ ნიკა, ნიკას მეტს არაფერს იძახი და თან რომ წავიდა დავინახე თვალი რომ გააყოლე.
-რაა? ნუ იტყუები არაფერი თვალი არ გამიყოლებია.
-მემგონი მალე ქორწილში ვიქეიფებ.
-სანდრო ეგ უკვე ზედმეტია. მე ნიკა არ მიყვარს. რა სისულელეებს ამბობ? მითუმეტეს ჩემი კლასელია.
-ხოდა კლასელი რომაა და ყოველდღე რომ ნახულობ მაგიტო შეგიყვარდა. და მითხოვდება რა მაგარია.
-სანდრო მორჩი სისულელეებს არავინ არ მიყვარს და არც და გითხოვდება და საერთოდ მე ნიკა არც კი მომწონს, სიყვარულზე ხომ ზედმეტია ლაპარაკი, იმიტომ რომ სხვა მიყვარს (ეს არ უნდა მეთქვა.)
-მოიცა, მოიცა. რა თქვი ბოლოს?
-ზედმეტს ნუ ლაპარაკობ მე ნიკა არ მიყვარს მეთქი.
-არა, არა მაგის მერე რა თქვი?
-ნიკა არც კი მომწონსთქო.
-აუ კაი რა ეხლა თავს ნუ ისულელებ ვითომ არ იცი ეხლა რა თქვი.
-მართლა არ ვიცი რაზე ამბობ.
-შენ არ თქვი ნიკა არ მიყვარს სხვა მიყვარსო? აპა გამოტყდი დროზე ვინ გიყვარს.
-არავინ არ მიყვარს ეს უბრალოდ ლაპარაკს მოყვა.
-ვიცი მე შენი ლაპარაკს მოყვა. მიდი თქვი ვინ არის ის ბედნიერი ვინც შენ გიყვარს.
-არავინმეთქი, უბრალოდ საუბარს მოყვა. მორჩა და გათავდა.
-ვიცი მე შენი არავინ. ვიცი რომ რაღაცას მალავ და აუცილებლად გავიგებ ვინ გიყვარს და თუ ჩემი ძმაკაცი აღმოჩნდა იცოდე ცოცხალი ვერ გადამირჩები.
-აუ რას მაშინებ ერთი ნელა იყავი არ გასკდე. რამდენიც გინდა იმდენი ეძიე მაინც ვერ იპოვნი, იმიტომ რომ არავინ მიყვარს.
-მე მაგას მაინც გავიგებ.
-(ეჰ სანდრო შენ მაგას ვერასოდეს გაიგებ) აპა სცადე და ვნახოთ თუ ვინმეს იპოვნი.
-ვიპოვნიმეთქი დაიმახსოვრე ჩემი სიტყვები. წავედი მე ნიკასთან საქმე მაქვს და მალე ამოვალ. დედას უთხარი მალე მოვათქო.
-ხო კაი. ოხ სიგარეტის მოწევა არ დაგავიწყდეს.
-სახლში წადი გოგო დროზე. პრივეტ ნიკუშ როგორ ხარ?
-რავი ვარ რა. რაიყო რა გახარებული ხმა გაქვს რამე გაიგე?
-კი გავიგე. ნუ ჩემთვის სასიხარულოა მაგრამ შენთვის რავიცი.
-რაიყო რახდება ასეთი?
-მოკლედ რომ წადი თიკომ შენზე დაიწყო ლაპარაკი და მე ვაწვალებდი მოგწონსთქო ეს იძახდა არ მომწონსო და ნერვები რომ მოეშალა წამოცდა მე ნიკა არ მიყვარს სხვა მიყვარსო.
-ვა მართლა? ვინ მიყვარსო?
-არვიცი ბიჭო გადარეული ვარ მაგარი. ვერც ვაცდენიებ ვინ უყვარს. ვუთხარი გავარკვევ მაგას და თუ ჩემი ძმაკაცი აღმოჩნდა მოგკლავთქო, მარა რეაქცია არ ქონია მაინც ვერ იპოვნი იმიტომ რომ არავინ მიყვარსო. მარა ვიცი რომ მაინც ვიღაც უყვარს. ლაპარაკში ეტყობა.
-მართლა საინტერესოა. თიკო და სიყვარული? აუ მეც მაინტერესებს ვინ უყვარს. მეც დაგეხმარები და იქნებ მავიგოთ. სკოლაში ვუთვალთვალოთ. სახლში კიდე შენ უთვალთვალე და მგონი ორი უფრო დვილად შევძლებთ გაგებას.
-კაი პრობლემა ააა. მაგრამ მე რაც გითხარი იმაზე დაფიქრდი და თხარი თიკოს რომ გიყვარს სანამ დროა, თორე როცა მართლა ეყვარება ის ვინც არი, მერე დამთავრებულია შენი ამბავი.
-კარგი დავფიქრდები. იმედი მაქვს მე მგულისხმობს იმაში ვინც მოსწონს თორე მოტაცება მომიწევს.
-რაა? მოტაცება არა ის კიდე.
-ხო აპა თუ არ ვეყვარები სხვა გზა არ მექნება.
-მოიტაცებ და მოგიტაცებ ცხვირ-პირს.
-ხო კაი წავე ეხლა მე აღარ მცალია და სხვა დროს შემოგეხმიანები. მანამ ეძიე და იქნებ იპოვნო. თან მეც დავფიქრდები ვინ შეიძლება იყოს.
-კაი აპა ჰე. შენ იცი.

მოგეწონათ ახალი თავი? <3



№1  offline წევრი gvanciii kereselidze

Kiii dzaliannn...gaagrdzelee
--------------------
G.ke

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent