შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი (19თავი)


20-06-2016, 15:04
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 671

-მე ნინის ბევრს ვიცნობ. გააჩნია ვიზე საუბრობ.
-ვიზე და ბებიაშენ ნინიზე, რომელზე ვსაუბრობ შენი აზრით?
-ა, უი შენ ნინიზე ხო?
-ჩემს ნინიზ ეარა ის. ეს რომ ჩემია მოგრჩება, თანუკვე დასანახავად მეზარება ეგ პიროვნება...
-რა მოხდა სანდრო ეგეთი რომ გეზიზღება?
-აუ თუ დამაცდი დამთავრებას გაიგებ
-აუ ხო კაი მიდი გისმენ.
-მოკლედ გუშინ ეგ და თიკო ერთმანეთს წერდნენ საღამოს რა და ნუ ნინის დაუწყია მე სანდრო არ მიყვარს, იმიტომ რომ სხვა მიყვარსო და აპა თუ გამოიცნობ ვინ უყვარს?...
-ვინ ჩვენი დათო?
-აუ დათო არა პავლე. შენ უტვინო. შენ უყვარხარ.
-შენ რა მეღადავები? სათამაშოდ არ მცალია.
-არა ბიჭო რა გეღადავები. თუ არ გჯერა თიკოს კითხე. მეც გამიკვირდა რომ მითხრა. თან მაგარი ეგოისტია გამხდარი.
-მოიცა ეგოისტობა რაღა შუაშია?
-შუაში კიარა თავშია. შენ ხო თიკო მოგწონს (დაბალი ხმით) და თიკოსთვის უთქვია შენ ხოარ შეგიყვარდაო და არაო, მარა თურმე უთქვია არავინ მაინტერესებს მე ჩემსას მივაღწევო. დღეს აქ უნდოდა ამოსვლა, მაგრამ თიომა რ ამოიყვანა სანდროა ცოდვაო და მაგაზე ,, ვაფშე“ გადაირია.
-აუ მაგ საცოდავმა ვაფშე გააფრინა.
-ისე მას მოსწონხარ და შენ რაშვები არ აპირებ შეყვარებას?
-შენ ბიჭო რამეს მიგირტყია თავი? არ იცი მე თიკო სიგიჟემდე მიყვარს. (დაბალი ხმით) თან თუ ეგ ეგეთი ეგოისტი გახდა რა ჯანდაბად მინდა.
-აი ყავაც მოვიდა. გადაირიე ხო ნიკა?
-გადავირიე კიარა გავგიჟდი, მაგ საცოდავმა მთლად გააფრინა მემგონი. ან ასე რა ჯანდაბა გააეგოისტა? მარტო თავბის თავზე რომ ფირქრობს? თუ ფიქრობს რომ თავისას მიაღწევა ძალიან ცდება.
-არვიცი ნიკა რა ჯანდაბის მიღწევა უნდა მაგრამ მე მისი დავიწყება გადავწტვიტე. ეს კვირა სკოლაშიც არ ვაპირებ სიარულს და იმედი მაქვს არდადეგებზე ხშირად არ ვნახავ.
-აუ კაი რა მაგის გამო სკოლაში სიარულს არ აპირებ? ყურადღება არ მიაქციო ვაფშე.
-აუ კაი რა ნიკა. მაინც ბოლო კვირაა ვინ რას იტყვის? ვიქნები ჩემთვის სახლში.
-კარგი მე ვერ დაგაძალებ გინდა თუარა წამოდითქო. შენი საქმის შენ იცი. კაი წავე მე საქმეები მაქვს მერე გნახავ.
-კაი მიდი აპა ჰე.

ოთხი დღის შემდეგ:
-კარგი სანდრო არ დადის სკოლაშ გასაგებია ნინის ნახვა არ უნდა მაგრამ თიკოს რა ჭირს? (ნიკა)
-აუ ეს მაგარი კინო იყო იმდენი ვიცინე აღარ შემიძლია.
-აპა სად ნახე გოგო ეს კინო? (სანდრო)
-რავიცი ინტერნეტში, უი მომწერეს ნეტა ვინ არის?
-მე ვნახავ. ოპა შენმა სიხარულმა მოგწერა.
-სანდრო არ გახსნა ადექი დამაჯინე.
-კაი ხო. წავალ ემ მარტო დაგტოვებთ.
-აუ ნუ სულელობ რაღაცას გადი დროზე.. როგორ ხარ თიკო ხომ ხარ კარგად? ნეტა რა უნდა მჭირდეს? კარგად ნიკა შენ როგორ ხარ?
-მეც არამიშავს სანდრო არ დადის სკოლაში გასაგებია, მაგრამ შენ რატომ არ დადიხარ? ხომხარ კარგად?
-კი კარგად ვარ. უბრალოდ სანდრო მიხედვა სჭირდებოდა და მაგიტო არ დავდიოდი. საჭმელს ვინ გაუკეთებდა მერე?
-ხო მე ვინერვიულე მეთქი რა ხდებათქო. კარგია თუ კარგად ხარ. სანდრო რაშვრება როგორაა? არის უკეთესად?
-კი არაუშავს, 24 საათი აღარ არის გამოკეტილი. დღეს გაიცინა კიდეც.
-ყოჩაღ მაგას ძალიან დიდი წინსვლა გაუკეთებია. ხვალაც არ იქნები სკოლაში? ბოლო დღეა.
-კი ხვალ შეიძლება წამოვიდე თან ბოლო დღეა მაინც თან სანდრომაც წინსვლა განიცადა და შეიძლება მისი მარტო დატოვება.
-კარგია ხვალ გნახავ ანუ. აპა დროებით და სანდროს უთხარი ხვალ სკოლის მერე გამოვა ნიკა და გნახავსთქო. დღეს არ მცალია.
-კარგი აგდავცემ აპა დროებით.
-ნუთუ ეს შენ ხარ თიკო? ღმერთო ჩემო რა ხდება ჩემს თავს? სანდრო ხელში აიყვანე თავი. (სანდრო)
-რა მოხდა სანდრო? როგორი სახით მიყურებ? ხომ ხარ კარგად?


ბოდიში ბავშვებო დაგვიანებისთვის არ მეცალა. თუ მოგეწონათ ახალი თავი დამიკომენტარეთ. <3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent