შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი (27თავი)


8-07-2016, 09:38
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 024

-შენ იცი საერთოდ როგორია როდესაც საყვარელ ადამიანს მხოლოდ ღამით ხედავ და მთელი დღე ის შენთვის არ არსებობს? მისგან საერთოდ ვერ ვგრძნობდი ასე სიყვარულს. სამსახურში ერთი თანამშრომელი დაგვემატა რომელსაც დავუახლოვდი და რაც მოხდა შენ თვითონაც იცი.
-დათო ეგ გასასამართლებელია შენი აზრით? არავითა შემთხვევაში. ჩვენ შენთვის არაფერს წარმოვადგენდით თორემ არ მიგვატოვებდი, დარწმუნებული ვარ ეხლაც არ გეხატებით გულზე, უბრალოდ მოხუცდი ვეღარავინ გივლის და ჩვენთან გინდა შემოკედლება. მე ვიცი რომ შენ შეცვლილი არ იქნები.... ეხლა ვინღაა ნეტა? თიკო გააღე რა კარი.
-კარგი ეხლავე. ნიკა???
-ხო რაიყო რა სახე გაქვს რამე ხდება აქ?
-კი ხდება სანდროს მამას უნდა დაბრუნება და ის და სანდრო ჩხუბობდნენ რა. ფრთხილად შედი გთხოვ.
-ვა ნიკუშ როგორ ხარ?....
-კარგად სანდრო შენ?... გამარჯობათ ჩემი სახელი ნიკა
-დათო, სასიამოვნოა.
-რა ქარმა გადმოგაგდო აქეთ?
-რავი რაღაც საქმე მქონდა შენთან.
-კარგი ყავას ხომ დალევთ?... ეხლავე მოვალ.

-კარგი ბიჭი ჩანხართ. სანდროსთან ახლოს ხარ?
-კი საუკეთესო ძმაკაცები ვიყავით ბავშვობიდან მოყოლებული
-რასქვია იყავით? ეხლა აღარ ხართ?
-კი მაგრამ ისე ძალიან ახლოს ვეღარ ვართ.
-და მიზეზი რა არის მაინც თუ საიდუმლო არ არის?
-მას თიკო უყვარს, და თიკოს ის.
-მერე ამაში ცუდი რა არის?
-ის რომ თიკო მე მიყვარს. მას კი არა. რადგანაც ერთად ცხოვრობენ მას ის შეუყვარდა.
-მერე შენ თავში ტვინი არ გაქვს? გოგოს მოსაპოვებლად ყველაფერი უნდა გააკეთო.
-სანდროს ეგეთ რაიმეს ვერ გავუკეთებ ძმაკაცია ჩემი.
-ძმაკაცობა ეგეთ დროს გვერძე გადადე, გოგო გიყვარდეს და მისთვის არ იბრძოდე ჯერ არ გამიგია მე რა. იმედია თვალებს გაახელ და ყველაფერს დაინახავთ.
-დავფიქრდები. ისე თქვენი ნომერი ჩამაწერინეთ შეიძლება დახმარება დამჭირდეს.
-კარგი ჩაიწერე 598........
-აი მეც მოვედი. აპა რა საქმე გქონდა ნიკა?
-იცი სხვა დროს გეტყვი ეხლა სიტუაცია არ არის, ისეთი არაფერია ნუ გეშინია.... კარგი აპა მე წავედი და გამოგივლით ხოლმე.
-მეც წავალ სანდრო აღარ შეგაწუხებთ და შემოგივლით ხოლმე. არ დაგივიწყებთ.
-ღმერთო ჩემო ყველაფერი საშინელებ მე როგორ უნდა დამემართოს რა უნდოდა აქ რომ გადმოდიოდა? მეტი ბინა ვერ იშოვა დავიჯერო. ჰგონია რომ ისეთი რამ გააკეთა რომლის პატიებაც შეიძლება. მაგის სახის დანახვა საერთოდ აღარ მინდა.
-კარგი სანდრო დაწყნარდი გთხოვ რა. არც მე მინდა აქ რომ იცხოვროს და გაგვაღიზიანოს მისმა დანახვამ, მაგრამ რას ვიზამთ ბინას გავუყიდით და გავაგდებთ? გთხოვ დაწყნარდი და შეეგუე ამ ყველაფერს, ნუ გეშინია მე შენთან ვარ. ისე რაღაც მინდა გითხრა. ცეკვაზე ვიწყებ ხვალიდან სიარულს.
-სად ცეკვაზე ეხლა შენც უნდა გეძებო?
-არა ძებნა რა შუაშია. შორს არ მივდივარ ნუ გეშინია, კვირაში ორჯერ არის 1 საათი ან საათ ნახევარი და იქედან პირდაპირ სახლში მოვალ ნუ გეშინია რა.
-კარგი ჩემო საყვარელო დავიძინოთ რა თორე დავიღალე ძალიან.

-უკაცრავად დათო მინდოდა.
-დიახ მე ვარ ვინ ბრძანდებით?
-ნიკა ვარ დღეს რომ სანდროსთან ვიყავი. სალაპარაკო მაქვს და გცალიათ?
-კი როგორ არ. რა ხდება?
-დავფიქრდი თქვენს ნათქვამზე და მგონი მართალი ბრძანდებით. მე გადავწყვიტე თკოსთვის ვიბრძოლო მაგრამ როგორ ეს არ ვიცი.
-რავიცი ხშირად იარე მათთან გაინძერი აქედან მიუდექი იქედან და იქნებ შეუყვარდე.
-ეგრე სულ ვიქცევი რაც თავი და ბოლო მახსოვს, მაგრამ რაღაც უფრო სერიოზულის გაკეთება მინდა, მინდა რომ თიკო ჩემი იყოს.
-თუ ეგრე ძალიან გიყვარს და გინდა შენთან იყოს მოიტაცე მერე.
-სანდრო გადაირევა. მაგას ვერ გავაკეთებ.
-ხომ გითხარი ეგეთ დროს სანდრო და ძმაკაცობა არ გამაგონოთქო? თან რა მითხარი რომ დამირეკე? ყველაფერს გავაკეთებო?
-მართალი ხართ. მე მახსოვს თიკოსთვის სიყვარული რომ უნდა ამეხსნა წლების წინ სანდრო ვუთხარი რომ თუ არ შემიყვარებდა მოვიტაცებდი. მას ეს ხუმრობა ეგონა მაგრამ თურმე სინამდვილეა.
-ძალიან კარგი მე რითაც შემეძლება დაგეხმარები.
-კარგი დიდი მადლობა ბატონო დათო. თუ რაიმეს გაიგებთ ახალს შემატყობინეთ.


მოგეწონათ ახალი თავი? გთხოვთ დამიკომენტარეთ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent