შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი (28თავი)


11-07-2016, 09:59
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 945

-სანდრო შეგიძლია მაღაზიაში რომ ჩახვიდე?
-კარგი რა ამ დილაადრიან რა დროს მაღაზიაა?
-ორი დაიწყო და რაღა დილაა?
-კარგი ხო წავალ რა მოვიტანო მითხარი ოღონდ. შენ რაღაც დაბნეული ხარ და რა ხდება?
-არ იცი დღეს ვიწყებ ცეკვაზე სიარულს და ცოტა ვღელავ.
-კარგი არაუშავს თუ გინდა წაგყვები დღეს.
-კარგი. მიყვარხარ ძალიან. მიდი წადი ეხლა და მალე მოდი.... ნეტა ვინ მირეკავს? .... დედა როგორ ხარ?
-კარგად თიკო თქვენ როგორ ხართ? კამერა ჩართე.
-ეხლავე. როგორ ხარ? როგორ მიდის საქმეები? ხომ კარგად ხარ?
-კი არამიშავს თქვენ როგორ ხართ? სანდრო სად არის?
-ეხლა ჩავიდა მაღაზიაში და მალე მოვა. შენ როგორ ხარ? ხომ მოეწყვე კარგად?
-რავიცი კი მოვეწყვე. თქვენ რაშვებით?
-რავიცი ჩვენთან მეზობლად იცი ვინ გადმოვიდა?
-მე რავიცი არ დამსიზმრებია.
-ვინ და დათო. ჩვენ რომ არ მივიღეთ მერე ჩვენს წინ რომ 2 ოთახიანი იყო ის იყიდა და 2 დღის გადმოსულია. აქედან ვერ ვიშორებთ რა.
-აუ ეგ ვერაა თავის ჭკუაზე ხომ იცი შენ? თიკო ფრთხილად იყავით, მაგ კაცს ბოლომდე არასოდეს ენდოთ. მე ვიცი რაც არი. შეიძლება მოგაჩვენოთ თავი რომ კარგად გეპყრობათ, მაგრამ სინამდვილეში საშინელი პიროვნებაა.
-კარგი დედა გავითვალისწინებთ აუცილებლად.
-თიკო რაღაც მინდა გითხრა, მაგრამ გთხოვ სანდროს არაფერი უთხრა კარგი?
-რა ხდება დედა ხომ კარგად ხარ?
-გუშინ ექიმთან ვიყავი რაღაც არ შემეძლო და გულის პრობლემა მაქვს, უნდა ვიმკურნალო. ზოგჯერ გული მიმდის ჰაერის უკმარისობის გამო...
-დედა ჩამოდი აქ ჩვენ მოგხედავთ გთხოვ მანდ არ დარჩე.
-თიკო დამამთავრებინე სათქმელი. 3თვე ვიქნები აქ. კარგი ხელფასი მაქვს და ჩვეულებრივად სამი თვის გასვლის შემდეგ ჩამოვალ. სანდროს არაფერი უთხრა რა ინერვიულებს.
-კარგი არ ვეტყვი მაგრამ მალე ჩამოდი რა გთხოვ.
-ხო იცი რომ პირობას არ ვტეხ?..... სანდრო როგორ ხარ?
-დედა? კარგად შენ როგორ ხარ?
-მეც კარგად. ჩემი ბიჭი რამხელა გაზრდილხარ.
-აუ დე 1 კვირის წასულიც არ ხარ მთლად და რა უნდა გავზრდილიყავი?
-კარგი ხო აღარ ვიღებ ხმას. როგორ ხართ?
-კარგად, გითხრა თიკომ ჩვენი ახალი მეზობლის შესახებ?
-კი მითხრა. და სანდრო თიკოს კი ვუთხარი და შენც გაფრთხილებ, რაც არ უნდა მოხდეს ბოლომდე არასოდეს ენდოთ, შეიძლება მოგაჩვენოთ თავი რომ თქვენზე ზრუნავს, მაგრამ ვიცი რაც არის და ნურასოდეს ენდობით.
-კარგი დედა გავითვალისწინებთ. შენ მიხედე თავს და მალე ჩამოდი თორე უკვე მენატრები.
-ხო სანდრო მეც მინდა მალე ჩამოვიდე და შევეცდები კიდეც... კარგი წავედი ბავშებო მე და ჩართული გქონდეთ ზოგჯერ კომპიუტერი და შეგეხმიანებით.
-კარგი დე აპა და თავს მიხედე გთხოვ.
-კარგი თიკო. აპა კარგად ბავშვებო.
-სანდრო საჭმელს გავაკეთებ ეხლა მე, ვჭამოთ გავემზადოთ და წავიდეთ კარგი?
-სად უნდა წავიდეთ?
-აუ არ გახსოვს რომ დამპირდი ცეკვაზე პირველ დღეს წაგყვებიო?
-კი მახსოვს უბრალდო გეხუმრე სიხარულო. ჩემი ლამაზი გოგო. გინდა მოგეხმარო საჭმლის გაკეთებაზე?
-კი დიდი სიამოვნებით. არ ვიქნები წინააღმდეგი....... სანდრო მზად ხარ? წავედით უკვე დროა.
-კი მიდი ჩადი შენ. მე ფეხზე ჩავიცვამ კარს დავკეტავ და წამოვალ კაი?
-კაი მიდი მალე რა არ მინდა დავაგვიანო პირველივე დღეს.

-გამარჯობა ნიკა როგორ ხარ?
-კარგად დათო შენ როგორ ხარ? რაიმე ახალი მოხდა.
-კარგად ვარ. კი მოხდა. თიკომ ცეკვაზე სიარული დაიწყო.
-ეგ მეც ვიცი...
-დამამთავრებინე სანდროც დაყვება თან.
-მეხუმრები ხო? სანდროს რაღა უნდა ნეტა? ალბათ პირველ დღეს წაყვა თორე არამგონია ყოველდღე ეცალოს.
-ხო არვიცი ისე რომ გცოდნოდა მაგიტო გითხარი. გავარკვევ მაგ ამბავს და ხვალ შეგატყობინებ
-კარგი მიდი შენი იმედი მაქვს.


ბოდიში დაგვიანებისთვის. ვერ ვახერხებ ხშირად შემოსვლას? მოგეწონათ ახალი თავი?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent