შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამეფო ინტრიგები (+18) II თავი


31-07-2017, 14:36
ავტორი ლილიტიი
ნანახია 2 364

"ცაში მონობას ჯოჯოხეთში მეფობა მოჯობს"


_ ჩამოვიდა?
სასახლის სამზარეულოში შესულ ბაირონს, წინ შავგვრემანი, ლამაზი სახის ქალბატონი ეცხადება, შავი თვალები უელავს და ხელებს ნერვიულად აკანკალებს.
_ ელენა დამშვიდდი
ხელხს ხელზე ადებს მამაკაცი და ცდილობს კანკალი შეაწყვეტინოს ქალს.
_ ბაირონ იცი მაინც რა ჯანდაბას აკეთებდა მეფე სეფი ამდენი წელი?
იცი, რომ მისი და მისიანი კაცებისთვის ნადიმებს მართავდა ქალები და კაცები მიჰყავდა, დილეგში ამწყვდევდა და როცა ნადიმი იწყებოდა გამოჰყავდა თითო ქალი და თითო კაცი ყოველ ნადიმზე და მათ აიძულებდა ერთმანეთთან დაწოლილიყვნენ.
სხვის სექსს უყურებდა და ამით სიამოვნებას იღებდა.
ასეთი რაღაცეები დიდი ხანია შეწყვიტა, იქნებ ზუსტად ამიტომ არის აქ.
_ ელენა ის კაცი გიჟია, მაგრამ შენი ძმა უყვარს.
ამას არ გააკეთებს, თუ გააკეთებს კიდე შენს ძმიშვილებს არ წაიყვანს ამისთვის.
_ აბა აქ რატომ არის ბაირონ?რატომ?
_ იმიტომ, რომ თომასი სურს.
_ თომა?კი მაგრამ რისთვის?
ქალი დაიძაბა და კანკალმა უფრო მეტად აიტანა
_ უფრო სწორი იქნება თუ ვიკითხავთ, ვისთვის?
_ ანნა?
_ ანნა.



888



იასამნიდფერ ცაზა წითელი ლაქებით შემუსვრილი ღრუბლები დაიძრნენ და თითქოს ომს უცადებდნენ მსოფლიოს, თითქოს რაღაცას გლოვობდნენ...
სტკიოდათ და კვნესოდნენ....
ფხულის გრილი და სასიამოვნო ჰაერი ერთიანად შეცვალა ჰუხილმა და მუქმა ღრუბელმა, ერთიანად შეიცვალა ამინდი და დაიძაბა გარემოც...
ეტლიდან ძვირფას ტანისამოსში მყოფი მამაკაცი გადმოვიდა, ჯერ ღიპს შეამჩნევდით და შემდეგ მის მკაცრ მზერას.
წარბები ერთმანეთზე ჯიუტად შეეკრა და არემარეს მტრულად ათვალიერებდა, განაწყენებულიყო იმით, რომ მოუმზადებლები დახვდნენ ზაფხულისა და ყვავილების, სითბოსა და ნოყიერი ნაყოფის ელერნარულ_სამყაროში.
ელერნა დიდი ხანი არ არის რაც არსებობდა, ქალაქის ცენტრისგან_ვალაჰარისგან განსხვავებით ელერნა სულ ორი საუკუნის წინ აღმოჩენილი მიწა იყო, ვალიჰარისგან განსხვავებით მზიანი და მწველი.
ვალიჰარში მდიდარი ხალხისა და სასწაული არქიტექტურის მიუხედავად ხშირი წვიმები და თოვლი იცოდა.
თუმცა ის მაინც დედაქალაქად ითვლებოდა აგერ უკვე 20 საუკუნეა.
აი ელერნა კი უოსარის მხედართმთავარ, დიდ ბაბუას აღმოუჩენია ლაშქრობისას და მეფე სეფის დიდ ბაბუას მისთვის უჩუქებია.
იმ დღიდან ატროსების გვარი აქ ცხოვრობს და ზაფხული მათთვის წმინდაზე წმინდაა.
_ ჰეი შენ?
მკაცრ და პირქუშ მეფე სეფის ღიპზე წვეტიანი იარაღი ოდნავ შეეხო და გაცოფებულმა ძირს დაიხედა, რათა მისი მეტოქე უკეთ შეეთვალიერებინა.
თავადაც ვერ დაიჯერა, როცა წინ 12 წლამდე ბავშვი დალანდა საოცრად ლამაზი ელენასებური სახითა და დიდი, შავი გაბრაზებული თვალებით.
თავიდან გაბრაზდა, თუმცა როგორც კი მასში ის ამოიცნო მაშინვე სიცილი აუტყდა.
ხელები მაღლა ასწია და ბავშვს მიმართა
_ სახლს იცავ?
_ მეფეს, მეფეს ვიცავ.
ბავშვმა მტკიცედ თქვა და ხანჯალი მეტად მიაჭირა მეფეს.
_ ოჰო მეფეს?
_ დიახ.
_ სტუმრად ვარ ცოტა ხანს არ შემომიშვებთ?
_ ახლა მეფე უნდა მოვიდეს და ის იქნება ჩვენი სტუმარი დღეს არ გვცალია სხვა დროს მოდი.
მიუგო მკვახედ და კიდევ უფრო მიაწვა მამაკაცს, რომ ადგილიდან დაეძრა.
_ მეფეს სიცილი აუტყდა და შემდეგ ეოხროხში გადაუვიდა, ჰორიზონტზე უორსარი, ბაირონი და თომასიც გამოჩდნენ
_ ალექსანდრა?
ლორდმა ქალიშვილს დაუყვირა და ისიც სასწრაფოდ მივარდა მამას და მოახსენა
_ ეს კაცი აქ აპირებს დარჩენას, მამა უთხარი, რომ დღეს მეფე მოდის და არ გვცალია.
წუწუნებდა გოგონა და ყველაში ღიმილს იწვევდა
_ ალექსანდრა მეფე სეფია ეს კაცი და შენ სახლიდან აგდებ
ბავშვმა ჯერ მამას შეხედა, შემდეგ თომას, რომელმაც თავი დაუკრა დასტურის ნიშნად და შემდეგ მეფეს ამოხედა ქვევიდან.
_ მე... მე
ენა დაება ალექსაბდრას, თუმცა დაბნევა არ აცადა მეფემ.
ხელში აიტაცა და დააბზრიალა
_ იმდენი წელია აქ არ ვყოფილვარ სულ დაგავიწყდი არა?
ის მაინც თუ გახსოვს, რომ ნათლია ვარ შენი ?
ბავშვს თბილად ესაუბრებოდა და თან ეფერებოდა.
შემდეგ ძირს დასვა და მეგობარს ნაწყენმა მიმართა.
_ აქ თითის ტოლა ბავშვი ომს მიცხადებს მეფეს ვხვდებით აქედან წადიო და შენ ამ დროს სად ხარ?ჟიმა*ობ? სვაავ?გძინავს?რატომ არ ხარ მზად ყოფნაში?
ბოლოს დაიყვირა და მკაცრი მზერით სასახლეში მდგარ ყველა არსებას გაახედა.
_ სეფ მეგონა
_ ეგონააა... ახლა არ დაიწყო რა გეგონა, ცალკე გესაუბრები ამაზე, ბაირონ რას დამდგარხარ წადი საქმეს მიხედე ჩამოვედი ხალხი შეკრიბეთ.
ხო მართლა თომას გამარჯობა
ხელი ძლიერად ჩამოართვა ვაჟს და დაუმატა
_ შენ, რომ დაბადე მაშინ დიდ ბრძოლაში მოგვიწია მე და მამაშენს წასვლა და თვეების განმავლობაში სახლიდან შორს ყოფნა
მაშინ შენი ბედი ბაირონს არგუნა ღმერთმა, დღეს უკეთილშობილესი და ერთგული კაცის ნათლული ხარ თომას, სახელი კი მე დაგარქვი, მაგრამ შენს დაბადებას და მონათვლას ვერ დავესწარი.
დღეს ჩემი ნათლული უნდა იყო, მაგრამ ამას ორი დადებითი ამბავიც მოჰყვა.
იმ წელს მე და მამაშენმა გავიმარჯვეთ, ზუსტად შენს დაბადებას და ხო მეორე მთლად უკეთესი ალექსანდრას დაბადებისას მე აქ ვიყავი
ცხვირზე თითი ჩამოკრა ალექს და ბრძანება გასცა.
_ ჩემს ქალიშვილს დაეხმარეთ
ოქროსფერი ეტლის კარგი გააღეს მსახურებმა და თეთრ კაბაში გამოწყობილ, ახალგაზრდა ქერა ქალბატონს დაეხმარნნე გადმოსვლაში.
გოგონა ძალიან უბრალო და ამავდროულად მედიდური ჩანდა, თვალები ზედმეტად ბავშვური და გულუპყვილო ჰქონდა, ცისფერ გუგებს აქეთ იქით აცეცებდა და დამორცხვებული ყველას მზერით, თავს მაღლა ვერ სწევდა.
თუმცა, როცა ასწია სახეზე დიდგვაროვნული და ამაყი მზერა არავის გამორჩენია.
_ იმდენი წელია უორსარ ჩემიდან გაგიშვი, რომ აღარც კი ვიცი გახსოვს თუ არა ანნა?
_ მის სილამაზეს რა დამავიწყებს სეფ.
ლორდი გოგონას მამა-შვილურად გადაეხვია და თავს უფლება მისცა სახეზე ხელები მოეკიდა.
_ დედას ძალიან ჰგავხარ ანნა.
_ დიდი მადლობა, ჩემთვის პატივია თუ დედას ვგავარ.
სიხარულით აივსო გოგონა და თვალები გაუნათდა, თომასი ვერ მიხვდა ასე ძლიერ რატომ გაუხარდა გოგონას დედის მსგავსება, თუმცა მერე გაახსენდა, რომ ანნას დედა მშობიარობას გადაჰყვა და ის მეფე სიფს ძალიან უყვარდა, შემდეგ კი ცოლად ალიანდრა მოიყვანა.
ჩეხეთის დედოფალი, მეფეზე ბევრად ახალგაზრდა და ბევრის თქმით ჯადოქარიც.
_ ხო მართლა ალიანდრა სად არის?
სასხვათაშორისოდ იკითხა უორსარმა
_ ალიანდრა და ჩემი პატარა ვაჟი სახლში არიან, ალიანდრა ორსულად არის მგონი მეორე ვაჟკაცის მამა გავხდები
მეფემ ჩაიცინა და წამსვე თბილი მზერა მოავლო ქალიშვილს
_ თუმცა დამიჯერეთ კაცებო, როცა ქალის მამა ხარ ბევრად უკეთესი და ბევრად სანერვიულოა.
სწორედ ამიტომ ვარ მე დღეს აქ
თქვა მეფემ და თომას მიაჩერდა.
ახალგაზრდა მამაკაცმა ჯერ მეფეს, შემდეგ კი დედოფამ ანნას შეხედა, რომელიც მომნუსხველად ათვალიერებდა ბიჭს და ისე უყურებდა მას, როგორც ნადავლს.



888



"დაე სიყვარულო იმეფე და იდღეგრძელე.
მიეც ორ გულს უფლება ერთად ყოფნისა და ნუ განაცალკევებ ორ სულსა და ორ სხეულს ნუ დააშორებ ერთმანეთს და ნუ ჩაიდენ მკვლელობას"

ბაირონი საქმეებს მორჩა თუ არა აბჯრის გახდას შეუდგა, სასახლის ყველაზე მიყრუებულ ადგილას, სადაც მსახურთა ოთახებიც კი მოშორებით იყო.
იმდენად ჭუჭყიანად გრძნობდა თავს, არ სურდა მაღლა, თავის ოთახში დაებინძურებინა ოთახები, უნდოდა შხაპი აქვე მიეღო და ისე ასულიყო მოსასვენებელში.
დუშის ქვეშ დადგა და თვალები დახუჭა, ფიქრებმა ისე წაიღო კარის ხმა არ გაუგია, მხოლოდ ძახილზე შეკრთა, მაგრამ უკვე გვიან იყო შემობრუნებულს კარში ელენა შეეჩეხა, რომელიც სასწრაფოდ მიბრუნდა, თუმცა არ გასულა.
_ ახლავე ჩაიცვი
გასცა ბრძანება, მაგრამ ხმაზეც ეტყობოდა, როგორ თრთოდა
_ ელენა მე აქ ვბანაობ
_ არ მაინტერესებს ჩაიცვი.
კატეგორიული იყო მისი ტონი, მამაკაცმა შარვალი სველ ტანზე ამოიცვა და დუში გათიშა, ქალბატონს უკან დაუდგა და ზედ ყურთან ჩასჩურჩულა
_ მოხდა რამე ელენა?
_ მე ქმარი მყავს... ღმერთო მე
ჩურჩულებდა ელენა
_ რა მოხდა ქალბატონო?კარგად ხართ?
მხარზე ხელის შეხება სცადა ბაირონმა, მაგრამ ქალი შეხტა და წინ გაიწია, შემდეგ შემობრუნდა და კაცის სხეულის შესწავლას შეუდგა.
ტუჩებზე თითი გადაისვა და ბაირონის ბაგეებს დააშტერდა.
_ ასე ნუ აკეთებთ
მავედრებელი ტონი შეიმჩნეოდა მამაკაცის სიტყვებში...
_ ბაირონ რამდენი ხანია?
კაცმა პასუხი არ გასცა, მაგრამ მოქმედებაზე გადავიდა.
ქალის ბაგეებს მოწყვეტით დააკვდა და სასწრაფოდ გრძელი და მოუხერხებელი კაბა აუწია.
ქალმა ამოიგმანა და ამოიჩურჩულა
_ ეს არასწორია, მე ქმარ...
_ ჩუ ჩუ
აჩუმებდა კაცი და სადაც სწვდებოდა ყველგან კოცნიდა, მწვანე კაბა ნაფლეთებად წამებში აქცია და სავსე მკერდი ხელებში მოიმწყვდია.
ელენა კედელს მიახეთქა და მთლიანად ნაკუწებად უქცია კაბა, ჯერ ყელში აკოცა, ქალს მთლიანად ერთიანმა ტალღამ დაუარა და ღრმად ამოიკვნესა, შემდეგ ბაგეები მკერდძე ჩამოაცოცა და თან კბილები ჩაასო ძუ*ძუს თავებში
ქალი გახელდა, მამაკცს თმებში ჩააფრინდა და კვნესის შესაკავებლად ტუჩზე სისხლის გემომდე იკბინა
კაცი არ ჩერდებოდა ბოლომდე კოცნით ჩაჰყვა ქალბატონს და თან ნაჭრის შარვლისგან განთავისფულდა
_ მიყურე
მკაცრად მიმართა ემოციებისგან განადგურებულ ქალს და ელენას შავ თვალებში ჩაიძირა
შემდეგ სწრაფად შეიგრძნო ელენას ცხელი და მხურვალე სხეული და ნელი ბიძგებით მისი შეგრძნობა გააგრძელა.
_ ბაი...ბაირონ მინდიხარ
ჩურჩულებდა ქალი და რომ ა ეკივლა კაცის ზურგს მთელი ძალით ეჭიდებოდა.
მამაკაცმა სასწრაფოდ მოაბრუნა ქალი და ახლა უკნიდან შევიდა მასში, თან თმებში ჩააფრინდა და ყურზე და ყელზე უთვალავ კოცნას უტოვებდა.
_ შენ არ იცი ჩემთვის რამდენი ხარ ელენა არ იცი
ქოშინებდა და ტემპს უმატებდა.


888


_ თომ ქალბატონს მოსასვენებელი ანახე, სანამ მე და მეფე ვისაუბრებთ კარგი?
თომას მზრუნველად გადახედა ლორდმა და ანნას უბიძგა ბიჭს გაჰყოლოდა.
არ მოსწონდა სიტვაცია თომის, რაღაც ზედმეტად დადგმული ეჩვენებოდა ეს ყველაფერი და ვერ ხვდებოდა რა ხდებოდა.
_ წამომყევით ქალბატონო
თავი დაუკრა ანნას და წინ გაუძღვა.
_ უხდებიან
მეფე სეფიმ გაიღიმა, მაგრამ ორივემ იცოდა ეს ღიმილი არ იყო ბედნიერი ქორწინების, ეს ღიმილი მომგებიანი ნადიმების და შენარჩუნებული ტახტის იყო.
_ თომასი და ანნა?
პირდაპირ იკითხა ლორდმა.
_ თომასი და ანნა.
დაეთანა მეფეც და დუმილის შემდეგ დაამატა
_ ალექსანდრა...
წამით ისევ დადუმდა, როდესაც ლორდის თვალებს გადააწყდა და შემდეგ განაგრძო
_ ის ძალიან ძლიერია, ის სამეფოს სჭირდება.


888


ბინი ჩამოწვა სამეფოს თავზედა,ღრუბლები შეიკრნენ და წვიმამ იმძლავრა.
და ზაფხული - ზამთარმა უცბად შეცვალა.



№1  offline წევრი Hot Chocolate

მართლა ძალიან მაგარი და კარგია მაგრამ ვერ მივხვდი ალექსანდრა სეფის რაში სჭირდება?

 


№2  offline მოდერი ენემი

Hot Chocolate
მართლა ძალიან მაგარი და კარგია მაგრამ ვერ მივხვდი ალექსანდრა სეფის რაში სჭირდება?

ალბათ მეორე შვილისთვის ვაჟი ჰომ ჰყავს

 


№3  offline წევრი anuka1994

ვერ მივხვდი ელენა და ბაურინი ვინ არიან?

 


№4  offline წევრი ლილიტიი

მომდევნო თავებში გაიგებთ ალექსანდრა რატომ სჭირდება, მადლობა, რომ კითხულობთ და ხო ელენა ლორდი უორსარის და არის, ბაირონი ლორდის მხედართმთავარი.
ელენა გათხოვილია, მისი ქმარიც გამოჩნდება შემდეგ თავებში, თუმცა მიხვდებოდით, რომ არ უყვარს მეუღლე

 


№5 სტუმარი სადისტი

შედმდეგი თავი როდის იქნება?

 


№6 სტუმარი cdckvh

შეწყვიტე?!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent