შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შავი ანგელოზი 4


3-05-2018, 00:34
ავტორი black angel555
ნანახია 2 486

.....გაგა....ეს რა იყო?ჩემთვის ვფიქრობ,რა ქარბორბალა დაატრიალა ამ გოგომ.იმაზე უარესია რაც მეგონა....მის ნამოქმედარს ვიხსენებ....ჯერ ვბრაზდები,მერე კი სიცილი მიტყდება მეც და ვიძახი:ჩემი ველური გოგო,ჩემი შავი ანგელოზი,მაინც ჩემი გახდები ლამაზო მალე,იმაზე მეტად მაინტერესებ ვიდრე წარმოიდგენ,წინ ბევრი გამოხტომები მელის ეტყობა შენგან ქალბატონო ნია,ახლა კი დროა საქმეში გაგიცნო მართლა ისეთი პროფესიონალი ხარ თუ არა როგორც გახასიათებენ,ვიძახი ამას და კაბინეტიდან გავდივარ....
....ნია....გარეთ ვზივარ და ველოდები ბატონი გაგას გამობრძანებას,რომ მითხრას სად ვიმუშავებ,რას ითხოვს ჩემგან და სხვა მსგავსი დეტალები,თუმცა რომ მახსენდება რა გავუკეთე, არამგონია მაგის თავი ქონდეს-მახსენდება და მეცინება,მისი გამწარებული სახის წარმოდგენაზე....ამ ფიქრებში ვარ,კაბინეტი იღება და გაგა გამოდის,ჯერ მიყურებს მერე კი მეუბნევა:-ქალბატონო ნია,წამობრძანდი შენ კაბინეტს გაჩვენებთ,იმედია მოგეწონებათ და კომფორტულად მოეწყობით-ასრულებს სიტყვას და მიღიმის,როგირც ჩვევია ირონიულად...მისი ეს სიწყნარე მიკვირს,ეტყობა რამე ჩაიფიქრა...ამ ჯერად არაფერს ვეუბნევი და უკან მივყვები წყნარად...გაგა ერთერთ კაბინეტს უახლოვდება და აღებს და შიგნით შევდის,მეც მივყვები..თქვენ ასისტენტად დამნიშნა და დამავალა ყველაფერში დაგხმარებოდით-მეუბნევა და გულუბრყვილოთ მიღიმის....სასიამოვნოა ანა მაგრამ მოდი ქალბატონობის გარეშე მელაპარაკე კაი საყვარელო?დღეს წვეულება საღამოთი გეცოდინება,მინდა საღამოს კაბა მიყიდო კაი?გეტყვი სადაც უნდა მიხვიდე...ვეუბნები ღიმილით...ჩემ უშუსლობაზე ცოტა დაბნეული მიყურებს მერე თავს მიქნევს ღიმილით,მე მისამართს ფურცელზე ვუწერ და ვეუბნევი:ანა რომ მიხვალ კოკო იკითხე მან იცის,როგორ სტილის კაბებს ვიცმევ და ამ მისამართზე მომიტანე კაი?რათქმაუნდა ქალბ....ნია-მიღიმის და გადის....მე სამუშაოზე ვერთვევი პროექტზე მუშაობით ისე ხდება სამი საათი ვერც ვგებულობ..საათს ვუყურებ და ვდგები დროა წვეულებისთვის მოვემზადო,ვნახოთ წინ რა მელის,ჩანთას ვიღებ და სახში მივდივარ,როგორც ყოველთვის სახში არავინ მხვდება,დედაჩემი სამსახურში იქნება წასული....პირდაპირ აბაზანაში შევდივარ,წყალს ვივლებ,გამოვდივარ და კაბას ვიღებ პარკიდან და შოკში ვარ მართლა შესანიშნავი კაბა:შავი გრძელი ატლასის,ოდნავ გაშვებული,წინ მკერდამდე გულით და უკან ამოღებული ოქროსფერი კისერთან შესაკრავით,გვერძე მუხლის ცოტა ზევითამდე შეხსნილი....ვიცმევ....გრძელ თმას ამჯერად ვისწორებ....სახეზე მსუბუქ მაკიაჟს ვიკეთებ,ყელზე ოქროს ცეპს კულონით გული შიგ ჩადგმული უსასრულობის ნიშნით....ფეხზე შავ ტყავის კლასიკურ ქუსლიან ფეხსაცმელს ვიცმევ,შანელის კლაჩს ვიღებ და ჩემ საყვარელ სუნამოს ვისხამ “იმპერატრიცა“,ძალიან მიყვარს ამ სუნამოს არომატი...სახლის კარებს ვკეტავ,დაბლა ჩავდივარ და ტაქს მივყვები.....შერატონში შევდივარ დარბაზი განათებულია,ირგვლივ საქმიანი ატმოსფერო ტრიალებს ამაყად შევდივარ,ეს ხო ჩემი გარემოა,ეს ჩემი სფეროა,ძალიან მიყვარს ჩემი საქმე...ქალბატონ ლიას ვხედავ და მასთან მივდივარ,ვიღაც მამაკაცს ესაუბრება,რომელიც ჩემგან ზურგშექცევით დგას....გამარჯობათ ქალბატონო ლია,როგორ ბრძანდებით-ვეუბნევი ნაზად და ვიღიმი...ჩემ ნათქვამზე მამაკაციც ტრიალდება და გაგა არ მრჩება ხელში...ღმერთო რა სიმპატიურია კლასიკურ ტანსაცმელში....ერთმანეთს ჸვალებით ვჭამთ...არამიშავს საყვარელო,შენ როგორ ხარ?ისეთი ლამაზი ხარ დღეს ნია ბრწყინავ...მეუბნევა ქალბატონი ლია-ხო ასეა გაგა-კი ნამდვილად,ქალბაყონო ლია-რაღაცნაირი დაბოხებული ხმით მეუბნება გაგა...მადლობთ-ვუღიმი თავაზიანად ორივეს....ამ დროს წყნარი მუსიკა ირთვება და გაგა საცეკვაოდ მიწვევს,უხმოდ ვცეკვავთ,ხელები წელზე აქ მოხვეული მე კი ყელზე და ვალს ორივე ვყვებით,თითქოს ერთი მთლიანობა ვართ,მისი სურნელი მაგიჟებს და მაბრუებს..მინდა სულ ასე ვყავდე ჩახუტებული,თითქოს ჩემ აზრებს კითხულობს გაგა და უფრო მიზიდავს სხეულზე,თავის ხელებს ჩემ მოშიშვლებულ წელზე დაასრიალებს,ერთმანეთს თვალებში ვუყურებთ უცბად გაგა იხრება და მეუბნევა:ჩემო შავო ანგელოზო აღიარე რომ გიზიდავ და ჩემთან სიახლოვის სურვილითკვდები,დნები ჩემ ხელებში,ვგრძნობ კანკალებ ისე გინდა,რომ ჩემთან იყო,ეგ თვალები ეგ შენი შავი თვალები,ვნების ცეცხლით ანთია...და ირონიულად იცინის.....



№1  offline წევრი black angel555

Es tavi ragac areulad miweria bodishit teleem amiria gamovasworeb

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent