შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შავი ანგელოზი 9


10-05-2018, 14:55
ავტორი black angel555
ნანახია 2 166

მე ყველას ვავიწყდები მგონი,გაგა ჯერ ერთ ადგილზეა გაშეშებული მერე ძლივს სცდება ხმა,საშინლად სევდიანი
-რატი,შენ დაბრუნდი.როგორ მომენატრე ძმა.
-კი გაგა დავბრუნდი,თან სამუდამოდ,ეხლა თქვენ გვერდით ვიქნები-მისი ხმის გაგონება მზარავს ისეთი ცივი ხმა აქვს,მის თვალებში სრული სიცარიელეა არანაირი ადამიანური გრძნობები არ იკითხება.ასაკით ალბათ 27-28წლისაა,მაღალია ასე 1.96სანტ,ნავარჯიშები ტანით საოცრად სპორტული ტანისა და საკმაოდ მხარბეჭიანი,შავგვრემანი,შავი თმა აქვს და საოცრად მუქი თაფლისფერი ფერის თვალები,ოდნავ წვერი აქ მოშვებული,სწორი ცხვირი და საშინლად წითელი ტუჩები,გამოხედვა და საუბარიც საშინლად ცივი....გაგა და რატი ერთმანეთს ეხვევიან....მე ჩავახველე და ვთქვი:
-ბატონო გაგა,ამ მასალებს აქ დაგიტოვებთ და მე დაგტოვებთ ხელს არ შეგიშლით-ვიძახი და სკამიდან ვდგები.
-ნია მოიცადეთ ნება მიბოძეთ გაგაცნოთ ერთმანეთი რადგან დღეის მერე ხშირად ნახავ ამ კომპანიაში სანამ პროექტი დამთავრდება.რატი ტაბიძე,ჩემი ძმა და ასევე საქმიანი პარტნიორი.რატი ეს ნია მაჭავარიანია ერთერთი პარტნიორი კომპანიის წარმომადგენელი,რომელიც ჩემი თხოვნით იქნა სამი თვით ჩვენთან მოწვეული.
-სასიამოვნოა ქალბატონო ნია-მეუბნევა ცივად და ხელს მიწვდის მეც ვაგებ ჩემ ხელს,უცბად ვართმევ ხელს უკან ღმერთო მისგან რა სიცივე მოდის ხელებიც კი ცივი აქვს ვკრთები და სასწრაფოდ გავდივარ კაბინეტიდან...
...გაგა,რატი და ნიკო....
-რა ლამაზი ქალია არა რატი ნია?როგორუ სასწაული თვალრბი აქვს დააკვირდი?-მხიარულად ამბობს და ცდილობს დაძაბულობა განმუხტოს.
-კი შევნიშნე ნიკო შავი ბნელით მოცული თვალები აქ,ვატყობ ბევრ ვინმეს გულგრილს არ ტოვებს-ამბობს ამას თან გაგას უყურებს თვალებში.მის სიტყვებზე გაგა ფიქრებისგან ირკვევა და რატის ეუბნევა:
-მე თუ მგულისხმობ რატი შენც მშვენივრად იცი შენი დის გარდა ჩემთვის ყველა ქალი მხოლოდ გასართობ ობიექტს წარმოადგენს,მე ერთხელ მიყვარდა მხოლოდ და დღემდე მიყვარს ჩემი გული ელენესთან ერთად ხუთი წლის წინ მოკვდა.მომწონდა ნია მაგრამ ჩვენ შორის არაფერი მომხდარა და არც მოხდება რადგან შევცდი გასართობათ არ გამოდგება.
-გასაგებია-პასუხობს რატი-აქ მაგ ქალზე სალაპარაკოდ არ ვარ გაგა შენ ყოველთვის ჩემი ძმა იყავი და ასე იქნება მუდამ,დავბრუნდი იმიტომ,რომ ელენეს მკვლელობაში ვინცა დამნაშავე და იმ ღამეს მანქანა ვინც დააზიანა მათმა კვალვმა საქართველომდე მომიყვანა,ხუთი წელია მაგ ნაბიჭვრებს დავდევ და ყველგან მეთესებოდნენ ამის დ....შ.....-და კიფევ დღეიდან მეც დაგეხმარები კომპანიაში,ჩემი კაბინეტი მოამზადონ გაეცი ბრძანება.
-რა თქვი რატი?შენ იცოდი ელენეს სიკვდილში ვინც არიან დამნაშავეები და არ თქვი?ამდენი წელი მარტო როგორ ზიდე ეს ტვირთი ჩვენ რატო არ დაგვიკავშირდი?-დააყარა კითხვები ნიკომ.
-მეც იგივე მაინტერესებს-იძახის გაგა.
-ასე ჩავთვალე საჭიროდ საკმარისად იტანჯებოდით არ მინდოდა გამესვარეთ თქვენც ამ საკითხში.ყველაფერს ეტაპობრივად გაიგებთ და დამჭირდებით ჩრმი ძმები დროა სამაგიერო გადავუხადოთ ამის დრო მოვიდა ბიჭებო ხო ისევ ერთად ვართ?-კითხულობს რატი
-კი როგორც ძველ დროს-გაგაც თავს უქნევს-და ერთმანეთს ეხვევიან,ამჯერად მათ მარტო ძმაკაცობა არ აერთიანებთ,აერთიანებთ საერთო ტკივილი რომელსაც ელენე ქვია.
...ნია...
გაგას კაბინეტიდან დენდარტყმულივით გამოვარდი,ჯერ გაგას საქციელმა მომიშალა ნერვები,მერე კი ამ ვიღაც რატის გამოჩენამ ნეტა რა ხდება მის დანახვაზე გაგას რატო ქონდა ასეთი სევდიანი თვალები.ეს ტიპი კიდევ როგორი ცივია საშინელი სიცივე მოდის მისგან,რომელიც საშინლად მზარავს.იმედია მეტჯერ არ მექნება მასთან კინტაქტი.ამ ფიქრებით კვლავ კაბინეტში ვბრუნდები და მუშაობას განვაგრძობ.პროექტი უნდა დავამთავრო და აქედან წავიდე არ მომწონს აქაურობა.უკვე საღამოს პირია და ნინჩო ჩემი დაქალი მირეკავს და მეუბნევა სადმე წავიდეთ გასართობათო.ვთანხმდები ცოტა განმუხტვა ნაღდად არ მაწყენს.ნახევარ საათში სმს მომდის ნინჩოსგან რომ კომპანიასთან არიან ის და სანდრო.მეც ჩანთას ვიღებ და გავდივარ.ახალ კლუბში მივდივართ.მომწონს სიტვაცია გემოვნებიან მუსიკას უკრავენ ცოცხლად.თაკო და რატი(კლასელი)იქვე გვხდებიან და ვსვავთ.
მალე დარბაზში გაგას და მის ძმაკაცებს ვხედავ,მოკლედ ყველგან ესენი როგორ არიან ვბურტყუნებ ჩემთვის.მე და სანდრო საცეკვაოდ გავდივართ...გაგამაც დამინახა და რატიმაც,მინდება გაგა გავაღიზიანო მაინტერესებს ნუთუ მართლა არაფერს ვნიშნავ მისთვის.გამომწვევად ვიწყებ ცეკვას თან მათ თვალს არ ვაშორებ გაგამ ერთი შემომხედა და ვიღაც გოგოსთან ერთად გაუჩინარდა.გაგასი ვერა მაგრამ რატის ყურადღება დავიმსახურე.თავისი საშინელი ცივი თვალებით მიყურებს მეც ვუყურებ და მზერას ვერ ვაშორებ,არ ვიცი რა მჭირს მის თვალებით გამოწვევას მეც იგივენაირად ვპასუხობ,ასე არასდროს მოვქცეულვარ რა ჯანდაბა მეტაკა ვეჩხუბები საკუთარ თავს..სანდროს ჩუმად ვეუბნევი ჰაერზე უნდა გავიდე თქო და კლუბიდან გავდივარ...
....რატი....
გართობა გადავწყვიტეთ ბიჭებმა და განმუხტვა.ამიტომ აკოს ბრძანებით ერთერთ ახალ გახსნილ კლუბში წავედით.ბიჭებთან ვსაუბრობდი უცბად დღეს გსცნობილი შავ თვალება გოგო,რომ დავინახე გაგას უყურებდა,მან ყურადღება არ მიაქცია,ისე გამომწვევად ცეკვავდა სამაგიეროდ მე ვერ მოვაშორე თვალი თავადაც შენიშნა და ჯიქურ მიყურებდა,მისი შავი თვალები მიწვევდნენ და მეც გავხალისდი და ავყევი.დავინახე კლუბი,რომ დატოვა და თან ვიღაც ორი ტიპი გაყვა , მეც უკან გავყევი და საოცრება რას ვხედავ ნიას პისტოლეტი აქ დამიზნებული ოტივესთვის და საშინლად მრისხანე თვალებით იყურება და ეუბნევა:"სანამ თქვენთვის ტყვია დამიხლია ახლა აქედან დაახვიეთ ორივემ და ნუ გონიათ ყველა ქალი სუსტი მეორედ გზაზე აღარ გადამეყაროთ თორე თითიც კი არ ამიკანკაკდება და ისე დაგახლით ტყვიას".კუდ ამოძუებულები გარბიან ნია კიდევ კვდება სიცულით.
-ბრავო ქალბატონო ნია შესანიშნავი იყავით-ტაშის კვრით გავდივარ.
..ნია და რატი...ტაშის დაკვრაზე უცბად მისკენ ვიხედები და რატი მრჩება ხელში.რატომღაც ამ საღამოს სიგიჟეების გაკეთების ხასიათზე ვარ მეც თეატრალურად თავს ვუკრავ და მადლობას ვუხდი.
-ისე ეს ნამდვილი არა სანთებელა-ვეუბნევი სიცილით-მაგრამ ხომ ჩავუტარე.
-კი ნამდვილად-იღიმის რატი ღმერთო როგორ უხდება ღიმილი...გაგიყვანთ სახში გნებავთ?-მეუბნევა თავაზიანად.მადლობას ვუხდი და მის ტოიოტა რავ4 ვჯდებით.
-ნია გაგა მოგწონთ?-მეკითხება უცბად
-არა რათქმაუნდა-მშრალაფ ვპასუხობ
ადგილზე ისე მივდივაათ ერთმანეთს ხმას არ ვცემთ.
-მადლობა,რომ მომიყვანეთ ბატონო რატი-მაფლობის ნიშნად ვუღიმი და მანქანიდან გადავდივარ
-ნია ერთი წამით მოიცადეთ.ვიცი ჩემი საქმე არა მაგრამ რა ხდება თქვენსა და გაგას შორის იქ კლუბში ასე რატომ ჭამდით თვალებით-მეკითხება თავისი ცივი ხმით.
-მართალი ხართ ეგ თქვენი საქმე არა მაგრამ მაინც გიპასუხებთ.მე და ბატონ გაგას შორის არაფერი ხდება და არც მოხდება.ჩვენ მხოლოდ საქმე გვაკავშვირებს-ვეუბნევი მეც იგივე ტონით .ამაზე საშინლად ბრაზდება მკლავზე ხელს მიჭერს და მეუბნევა:
-ასეთი ტონით მეორედ ჩემთან ლაპარაკი აღარ გაბედოთ გასაგებია თორე არ ვიცი რას გიზამთ.
-მე უფრო ვბრაზდები ხელს ვგლიჯავ და ვპასუხობ:თქვენ გააკონტროლეთ თქვენი ტონი ბატონო რატი თორე ვინ ვის რას უზამს განახებთ მუქარა მეორედ აღარ გამიბედოთ გასაგებია უხეშო ხეპრევ...სანამ რამეს მიპასუხებს საცლში მივდივარ მას კი ერთ ადგილზე გაშეშებულს ვტოვებ..
...რატი....
ეს რა იყო,ასეთი ქალი ჯერ არ შემხვედრია ძალიან მაგარი ვიღაცა,დღეს ის მოახერხა რაც ჯერ ჩემთვის არცერთ ქალს არ გაუბედია გამაღიმა და კულტურულად ვთქვათ მომსვა.საინტერესო ქალბატონი ბრძანდებით ქალბატონო ნიავ.ღირს თქვენი უკეთ გაცნობა,მეგონა შენ და გაგას შორის რამე ხდებოდა რახან არ ხდება ვიზრუნებ იმაზე ჩემი გახდე და თან სამუდამოდ ხვალიდან ვეღარავინ გაგეკარება და ვერც ვინმესკენ გაიხედავთ ჩემი ხარ პატარავ,ჯერ ქალს ასე არ დავუნტერესიბარ-იძახის თავისთვის და მიმავალ ქალს გაყურებს.
...ნია....
ისეთი დაღლილი ვიყავი ეგრევე გავითიშე...მეორე დღეს გვიან გამეღვიძა საათს შევხედე უკვე 9საათი ხდებოდა:ფუ ამისიც სამსახურში დამაგვიანდა ვდგები უცბად წყალს ვივლებ,შავ მაღალწელიან მოტკეცილ ჯინს ვიცმევ,თეთრ ტოპს გარედან ჟაკეტს თმას კოსოდ ვიკრავ,სახეზე არაფერს ვისმევ მხოლოდ წითელ პომადას,ჩემ საყვარელ სუნამოს ვისხავ,შავ ლუივიტონის კლასიკურ ფეხსაცმელს ვიცმევ ასევე ამავე მარკის ჩანთას ვიკიდებ გვერზე და მივდივარ სამსახურში.კომპანიაში,ლიფტში შევდივარ უცბად საიდანღაც რატი ჩდება და შემოდის თავისუფლად აცვია ვუყურებ და თვალს ვერ ვაშორებ ღმერთო რა მემართება ასე ურცხვად რას მივშტერებივარ ამ კაცს რა ჯანდა მემართება ამ ვოლო დროს საკუთარ თავს ვუბრაზდები.ჯერ გაგა ახლა ეს,მაგრამ რატიში რაღაც ამოუცნობია მისი სიცივე მიზიდავს,მისი სიუხეშე....უცბად უკნიდან ჩემ ყურთან საშინელ სიცივეს ვგრძნობ მერე სიმხურვალეს:ასე უბრალო,ასეთი მიმზვიდელი და სექსუალური ქალი პირველად ვნახე ნია,თითქოს უბარლო ხარ მაგრამ საშინლად ლამაზი მინდა შენ შავ თვალებში დავიკარგო პატარავ-ყურზე მკბენს სანამ რამეს ვუპასუხებ ლიფტის კარები იღება და გადის..
ჯერ ვერ ვიაზრებ რა მოხდა,უცბად გონზე მოვდივარ და გულზე ხელს ვიდებ ვცდილობ აჩქარებული გულის ცემა დავარეგულირო ასეთი რამე არასდროს დამართია ღმერთო რა მჭირს?!
...გაგა და რატი....
რატი გაგას კაბინეტში შედის საშინლად კმაყოფილი სახით.
-ძმა მოხვედი უკვე შენი კაბინეტი მზადა უკვე-საბუთებიდან თავს წევს და უკვირს რატი რომ იღიმის-რა გეტაკა შე ჩემა ვინ მოახერხა რომ გაგამხიარულა?
-ერთი ჩიტი შემხვდა გუშინ და დღეს და ისეთი ჩამიტარა მეც
მიკვირს.
-ვისზე იძახი?
-ნიაზე
გაგა კრთება მაგრამ არაფერს იმჩნევს
-ანუ ნია მოგწონს რატი?გასართობათ არ გამოდგება საკმაოდ წესიერი და სერიოზულია რატი.
-აუ კაი რა ძმა ყველა ქალი ერთია მათ შორის ეგეც-იძახის რატი
-არა ეგრე ძმა და გულს ნუ ატკენ,მეც ეგრე მეგონა მაგრამ შევატყე რომ წესიერი გოგოა მის თვალებში საშინელი სიმარტოვე იკითხება,ნამდვილი შავი ანგელოზია
-გიყვარს?
-არა რატი არ მიყვარს,მე რომ არ შემიძლია მისი შეყვარება ამიტომ შევეშვი ჩემ გულში სხვა ქალის ადგილი არა და არც არასდროს იქნება შენი დის მერე ეს შეიგნე რატი.უბრალოდ ნია შესანიშნავი ქალია ნებისმიერ კაცს შეაყვარებს თავს მაგრამ არა მე.
-გასაგებია,ბოდიში რომ ჩემი კითხვით ჩემი და გაგახსენე და ის ტკივილი რაც მან დაგვიტოვა.ერთი რამ იცოდე გაგა შენ ჩემი ძმა ხარ და არასდროს დამიდანაშაულებიხარ იმ ავარიაში.იმ ნაბიჭვარების ბრალია და მიიღებენ სამაგიეროს სიცოცხლის ფასადაც,რომ დამიჯდეს.ეხლა კი წამო და ჩემი კაბინეტი მანახე.
გამოვედით გაგა ნიას კაბინეტს ჩაუვლის და რატის ეუბნევა აქა შენი კაბინეტი ნიას გვერდით-თან იცინის-იმედია მოგარჯულებს.
რატი ოდნავ შეღებული კარებიდან უყურებს ნიას,რა საყვარელია საქმეში გართული და როგორ უხდება საქმიანი ქალის იმიჯი,როგორი ბუნებრივი ჩანს როგორ მინდა მივიდე და მისი სურნელი კიდევ ერთხელ შევიგრძნო..
-ხო არ დაგტოვო რატი-ვეუბნევი სიცილით.
-ნუ ატრაკებ რა,უბრალოდ მაინტერესებს რა პროექტზე მუშაობთ
-კაი მე საქმეები მაქ შედი და ნიას კითხე გაგარკვევს-თვალს მიკრავს და მიდის.
რატი დაუკაკუნებლად შედით ნიასთან ისეა გართული საქმეში ვერც მამჩნევს.
....ნია....
პროექტს ვამზადებ თან მუსიკას ვუსმენ ეს ყოველთვის მეხმარება მობილიზირებაში.უცბად უკნიდან კვლავ იგივე სურნელს,სიცივეს და სიმხურვალეს ვგრძნობ...თავს ვწევ და რატის ვხედავ რომელიც ჩემ სკამის ზურგზეა დაყრდნობილი და მიყურებს....მეც თვალს ვუსწორებ,რა ჯანდაბა მემართება ღმერთო ჩემო ვეკითხები საკუთარ თავს...



№1  offline წევრი mia15

კარგია მომეწონა საინტერესო თავი იყო.ველი შემდეგ თავს

 


№2  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

აუუ ძალიან გთხოვ "სასიყვარულო სამკუთხედები" რო იციან ხოლმე საშინლად ბანალურია და არ ქნა რა ეგ :( ისე კი, ნიას და რატის წყვილი უფრო "ცეცხლისმფრქვეველია" ჩემთვის საყვაარლები არიან ♡♡♡

 


№3  offline წევრი black angel555

არა ეგეთი ბანალურობა არც მე მიყვარს “სამკუთხედი“ ნამდვილად არ იქნება :)

 


№4 სტუმარი Araaaaa

Ar velodi eset cvlilebas ratis saxit kargiaaa momewona ubralod ar velodi ese cotas????

 


№5  offline წევრი black angel555

Vecdebi gavzardo :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent