შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შავი ანგელოზი 15


20-05-2018, 20:21
ავტორი black angel555
ნანახია 2 007

ძლივს აჩერებენ გაგას,გონზე მოსასვლელად რატი სილას არტყავს და უყვირის:
-შენ გგონია მე არ მტკივა,ნუ გავიწყდება,ჩემთვის ვინ არის ელენე ,ამის დ...შ...ხუთი წელია მეც ამ ტკივილით და სიძულვილით ვცხოვრობ.არ ენდომებოდა ელენეს ასეთი რომ ენახე მისთვის მთელი ცხოვრება იყავი და ხარ.
გაგა თითქოს კრთება და ამბობს:-მოიცა რა თქვი?ვიყავი და ვარ?რატი ელენე ხომ მკვდარია რას ამბობ?
-ჩემთვის ის დღესაც ცოცხალია,ბევრი რამე შეიცვლება მალე და ძლიერი მჭირდები ცოტაც გაუძელი მალე ელენესთან ისევ იქნები,ამის პირობას გაძლევ გაგა,ეხლა დაწყნარდი.
არ ვიცი რა გავლენა მოახდინა რატის სიტყვებმა მაგრამ ცოტა დამშვიდდა და გონს მოვიდა,მეც დამინახა ამდენი ხანი პატარა ბავშვივით კუთხეში ატუზული ვიდექი..
-ნია შენც აქ ხარ მაპატიე ასეთ მდგომარეობაში რომ მნახე.
-არაუშავს გაგა,მე ვატყობ ვერაფრით დაგეხმარბით ამიტომ ჩემ ნომერში ვიქნები-ვეუბნევი ღიმილით და გავდივარ.
...რატი,გაგა,აკო.... -მოიცა ნიას შენთან რა უნდოდა-კითხულობს აკო და რატის უყურებს-რა იმაიმუნე?
-გადავწყვიტეთ ერთად ყოფნა,იმედი მაქ რამე გამოგვივა-ვიძახი მე
-ძალიან მიხარია ძმაო,იმედი მაქ თქვენ მაინც იქნებით ბედნიერები,მე ელენე რომ არ მყვარებიდა,ნიას ხელიდან არ გავუშვებდი საკმაოდ კაი და ძლიერი ქალია-იძახის გაგა.
-მეც მიხარია ბრატ გილოცავ-მეუბნევა აკო
-მადლობა,მეც იმედი მაქ რამე გამოგვივა,ხვალ თბილისში ვბრუნდებით დროა იმ საქმეს მივხედოთ რისთვისაც ჩამოვედი,გუკა ჩამოვიდა და უკვე იმათ კვალზეც გავიდა ვინც იმ ავარიაშია დამნაშავე,სათითაოდ დავსჯი ჩემი ხელით-ვიძახი მე,
????
1
-ძალიან კაი,წირვას ჩემი ხელით გამოვუყვან მე მაგათ დ..შ...-იძახის აკო-გამოიძინე გაგა დაწექი ამ ღამეს აქ დავრჩეები მარტო არ დაგტოვებ ბრატ.წადი ნიასთან რატი მე მივხედავ ამას.
-კაი თუ რამეა დამირეკე.
...რატი..
ვერ გადავწყვიტე ჩემ ნომერში წავსულიყავი თუ ნიასთან.ბოლოს ისევ ნიასთან ყოფნის სურვილმა აჯობა და მასთან წავედი.ნომერთან მისულს კარები ღია დამხვდა ეტყობა მელოდებოდა,ჩამეღიმა,შევედი ოთახში და ნია დავინახე ისე საყვარლად იყო დივანზე მიწოლილი,პატარა ბავშვივით გადმოეტრიალა ტუჩები გეგონება ვინმეს ებუტებოდა,გრძელი თმა გაშლილი ქონდა ,ცალი ხელი ლოყის ქვეშ ამოედო და ეძინა,მის წინ ჩავიმუხლე,ვუყურებდი ნიას და საკუთარ თავს ვეუბნეოდისოფლიოში ყველაზე მდიდარი ადამიანი ვარ ასეთი ქალი რომ მყავს გვერდით...ფრთხილად ავიყვანე ხელში,შეიშმუშნა და ამოიბუტბუტა: -მოხვედი საყვარელო,გელოდებოდი,დარჩი ჩემთან....მის სიტყვებზე ჩამეცინა,გულში სითბო ჩამეღვარა და უფრო ჩავიხუტეე .
13:52
საწოლზე ფრთხილად ვაწვენ,ხელები ისე აქ შემოხვეული გეგონება ეშინია სადმე გავექცევი,მეც ვუწვები გვერდზე ,ვკოცნი და ვცდილობ დავიძინო,ხვალიდან მძიმე დღეები მეწყება,ბოლოსდაბოლოს შურს ვიძიებ ჩემ მტრებზე.
...ნია და რატი...დილით ვიღვიძებ და განძრევას ვერ ვახერხებ,ვგრძნობ როგორ ვყევარ რატის გულზე მიხუტებული,პირველად ხდება ასე მშვიდად რომ მეძინა და სიმარტოვეს,მარტუსულობას არ შევუწუხებივარ,ადგომა მინდა მაგრამ თან მეცოდება გაღვიძებისთვის ისე საყვარელია,მის სახისშესწავლას ვიწყებ ,ღმერთო რა ბედნიერი ვარ ჩემ გვერდით რომ არის იმედი მაქ სულ ასე იქნება,მინდება ვაკოცო და მის ტუჩებს ოდნავ ვეხები,
რატის ეღიმება და ხელებს უფრო მხვევს და თითონაც მკოცნის.
-ასე ტკბილად კარგაა ხანია არ მძინებია ჩემო ლამაპაზო,შენთან ერთად გავიძება ერთი ნეტარება,სულ ასე რომ ვიყოთ რა კაია-მეუბნევა რატი.
-მეც,მეშინია ამ ბედნიერების რატი,მეშინია გამეღვიძება და ჩემ გვერდით აღარ იქნები-ვეუბნები და ვეხუტები.
-არა საყვარელო,ასე ვიქნებით,უფრო უკეთესადაც,უბრალოდ რაღაც დამრჩა დასასრულებელი ხუთის წლის წინ.უბრალოდ ერთი თხოვნა მაქ,ჩემ გვერდით იყავი კაი?
-კაი რატი-ვეუბნევი და ვეხუტები.რატი მკოცნის მეც ვყვები,ზევიდან მაწვება და გაშმაგებით მკოცნის.მეც როგორც შემიძლია ვყვები და სიამოვნების მორევში ვეშვები.
...
მადლობა ჩემო კარგებო რომ მოგწონთ
ეს სტიმულს მაძლევს რომ გავაგრძელო წერა
ბოდიში რომ დაგიგვიანეთ.იმედია მოგეწონებათ.



№1  offline წევრი blondeangel631

ელენრ ცოცხალია და მალე გამოჩნდებ ა??? შენდეფს ველოდები და რატი და ნიაკო შესაფეტისი წყვილია ♡♡♡ ♡♡♡

 


№2 სტუმარი ))))

კარგიაააა ცოტააა გადიდეეეე რაა კითხვის მუღამში რო ვიწყებ შესვლას მაშინ მთავრდება :D რატის და ნიას წყვილი მომწონსსს ძაან მომწონს

 


№3  offline წევრი black angel555

ჯერ არ ვიცი რა იქნება სიმართლე გითხრათ არც მე,სპონტარულად ვწერ თავებს ყოველდღე :Dდაგეგმილი არასდროს არ მაქ წინასწარ რას დავწერ :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent