შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნუ მეთამაშები.! (თავი 1)


17-08-2018, 00:18
ავტორი Phoenix..
ნანახია 5 689

ნუ მეთამაშები!

დილის 6 საათზე მივედი აეროპორტში, ყველაფრისგან გადაღლილი დასასვენებლად ეგვიპტეში მივიწევდი. მე ვიქტორია კერესელიძე გახლავართ 27 წლის. არც ისე დალხენილი ცხოვრება მქონდა, ყველაფრისთვის მიწედა ბრძნოლა, არამარტო პროფესიულ საქმეში არამედ გრძნობებშიც კი. მე აეროპორტის რეგისტრატურაში ვმუშაობ უკვე მესამე წელია.
-ვიკუ საით მიდიხარ?-თანამშრომელმა ინტერესით ამათვალიერა.
-შარმ ალ შეიხში. როგორც იქნა ნანატრი შვებულება ავიღე, აბა ზაფხულში არ მაღირსეს.
-აუ რა კარგია, როგორი გარუჯული ჩამოხვალ-ხმა დაიწვრილა.-მეც მინდა.კაი ვიკუ გავიქეცი რეგისტრაცია უნდა დავიწყო. კარგი დასვენებაა.
-კარგად ნათი.. -რეგისტრაცია გავიარე და მარტო გავუყევი გზას.
როგორც იქნა დაეშვა თვითმფრინავი. ბორტის დატოვებისთანავე ვიგრძენი საოცრად ცხელი ნიავი, ვიცოდი რომ ეს კვირა საორად იმოქმედებდა ჩემზე. მალევე მივედი სასტუმროში.
-მოგესალმეით.-მიმღებში სასიამოვნ გარეგნობის მამაკაცი შემომეგება.-თქვენი პასპორტი.
-გამარჯობათ.-გავუღიმე და პასპორტი მივაწოდე. რამდენიმე წუთით კომპიუტერში გადაიტანა ყურადღება.
-ეს თქვენი ნომრის გასაღები, ჩვენი თანამშრომელი დაგეხმარეა ჩანთების წაღებაში. თქვენი ხელი თუ შეიძლება-გაკვირვებულმა გავუწოდე ხელი და რაღაც წითელი ლენტა მომაბა სადაც სასტუმროს სახელი ეწერა დიდი ასოებით.-ამ ლენტით თქვენ უფასოდ ისარგებლებთ სასტუმროში არსებული ბარით და რესტორნით.
-დიდი მადლობა-დავემშვიდობე და სასტუმროს თანამშრომელს გავყევი. ნომრის წინ დამილაგა ჩემოდნეი და წავიდა. კარებს გასაღები მოვარგე და შეიგნით შევვედი. კომფორტული მისაღები დამხვდა პატარა მაგიდით და სამზარეულოთი, დერეფნს გავუყევი და საკმაოდ დიდ საძინებელში ავღმოვჩნდი.
-წრმოუდგენელი სილამაზეა..-აივნის ფარდები გადავწიე.გამოვიცვალე საცურაო კოსტიუმი ჩავიცვი კაბა-ხალათი მოვიცვი გარედან და სასწრაფო ვითარებით გავედი აუზზე. უამრავი ხალხი იყო, ყვველა წვილებით, მგონი მარტო მე ვიყავი ასე ეულად ჩასული. აუზში ჩავედი და სიამოვნებისგან თვალები მივლულე და ისე დავიწყე ცურვა.
ორი დღე სრულ სიმშვიდეში გავატარე, საღამოს სავახშმოდ ჩავედი, საკმაოდ მოკლე თეთრი შორტი მეცვა და ატლასის მუქი ლურჯი მაისური, ჯერ კვლავ სველი გრძელი თმა უწესრიგოდ მეყარა მხრეზე. სასურველი საკვები დავიდგი წინ. გამჭოლ მზერას ვგრძნობდი. თავიდან ყურადღება არ მიმიქცევია, მაგრამ იმდენად შევწუხდი და უხერხულად ვიყავი გავხედე. ჩემგან მოშორებით სამი ახალგაზრდა ბიჭი იჯდა, ორი ერთმანეთში რაღაცაზე კამათოდა, მესამე კი ჩუმდა იჯდა და ჩემსკენ იყურებოდა.ცოტახანი მეც კი ჩამითრია მისმა შავმა თვალემა. ინტერესი დავიკმაყოფილე და ისევ ჩემს საჭმელს დავუბრუნდი.ცოტა გვიან გარეთ ბარში გავედი, ჩილიმი შევუკვეთე და კოქტეილით ხელში მაგიდასთან დავჯექი, ყოველ საღამოს შოუები იმართებოდა, მეც ასე სასიამოვნოდ ვატარებდი დროს.
-შეიძლება.-ზურგს უკნიდან სასიამოვნო ბარიტონი მომესმა. ქართველი იყო.
-დაბრძანდით.-მოკლედ ვუთხარი.
-ვხედავ მარტო ხარ აქ , თუ წინააღმდეგი არ იქნები დღეს კომპანიონობას გაგიწევ.
-კომპანიონი რომ მდომოდა ვინმეს წამოვიყვანდი.-სასმელი მოვსვი.
-ანუ გინდა რომ წავიდე?
-იყავი.მე ვიქტორია იგივე ვიკა ვარ.-გავუღიმე.
-მე ბექა.სასიამოვნოა.ისე რატომ ხარ მარტო.
-არ ვიცი ასე მინდოდა, ასე უკეთ ვისვენებ.
-გასაგებია.შეყვარებულზე ან მეუღლეზე რომ გკითხო ზედმეტი ხომ არ იქნეა.?-ლუდი მოსვა და ოდნავ შეზარხოშებულმა საკმაოდ ვნებიანი თვალებით შემომხედა.გამეცინა,ვხვდებოდი ძალიან აინტერესებდა თან ცდილობდა ცუდად არ გამოსვლოდა.
-ქმარი მყავდა 3 წლის წინ გავშორდი.-ბოლომდე მოვსვი და ცარიელი ჭიქა ხმაურით დავდგი მაგიდაზე, ამასობაში გამზადებული ჩილიმიც მოგვიტანეს და შუაში ჩაგვიდგეს.
-ეწევი?-სასაუბრო თემა შეცვალა.
-არაფერს ჩილიმის გარდა.-ვაშლის არომატი ძლიერად შევისუნთქე და მისი სახის მიმართულებით ბევრი ბოლი გამოვუშვი. ეს უცებ გამოჩენილი მამაკაცი საოცარ ემოციებს იწვევდა ჩემში, მიზიდავდა, ამოუცნოს და ჯერ გამოუცდელ გრძნობას ვგრძნობდი. მისი ყოველი შემოხედვა მაღელვებდა, მისი საოცრად შავი თვალები მიპყრობდა.
-სასმელს მოვიტან-დაბნეული ადგა და მისთვის ლუდი ხოლო ჩემთვის კოკქტეილი მოიტანა.
-მიღალატა.-გაკვირვებულმა გამომხედა.
-ხოო საკუთარ დაქალთან მიღალატა.-სევდანარევი ღიმილით გავუღიმე..
-რას ამბობ ტო.შვილი გყავთ.?
-არა მალე გამოავლინა საკუთარი სახე, ვერ ვიტან მოღალატე კაცებს. იმ დღესვე მოვკალი ჩემს ცხოვრებაში ორივე. არ გვინდა რა ამ მშვენიერ ადგილზე ასეთ თემაზე ლაპარაკი.
-როგორც გინდა-უცებ ახალგაზრდა გოგონა მოგვიახლოვდა.
-ძალიან გთხოვთ რამე ცეკვა შეგვისრულეთ..-გვიცინოდა და ხელზე მექაჩეოდა.
-არა არა რაას ამბობ..არ მიდა.-თავის დაღწევას ვცდილობდი.
-მეგობრებო გთხოვთ ტაშით ვთხოვოთ ჩვენს ღონისძიებაში მონაწილეობის მიღება.-უცებ ყველამ ტაშის დაკვრა დაიწყო.ბექამ ხელი მომკიდა, გოგონას გავყევით და შუა ცენტრში დავდექით, გარშემო ფერადად ანათედნენ სანათები, სიმღერა დაიწყო, ხელი წელზე შემომხვია და ახლოს მიმიკრა. ისე ვცეკვავდი არც კი ვიცოდი რა მოძრაობეს ვაკეთებდი, ის ფლობდა სიტუაციას , და ჩემს სხეულს. ამ უცნობში იყო ის რაც მომწონდა , მომწონდა ძალია. ალკოჰოლმა თავისი ქნა, ხელი ოვკიდე და სწრაფად გავიყვანე ბარიდან.

***
მოგესალბემით ჩემო მკითხველო, დაგიბრუნდით ახალი ისტორიით. წინა ისტორია გავწყვიტე რადგან გაგრძელება როგორი უნდა ყოფილიყო არ ვიცოდი. ვერ გავაბანალურებდი ამიტომაც მომიწია შეწყვეტა. ახლა კი გთავაზზობთ ჩემს ახალ ისტორიას, იმედია თქვენს იმედებს გავამართლებ და მოგეწონეათ. ველი თქვენს შეფასებეს, ჩემთვის მნიშვნელოვანი მკითხველის აზრი და შენიშვნები. ველი კომენტარეს.. ძალიან დიდი მადლობა წინასწარ <3



№1 სტუმარი სტუმარი დეფნე

კარგი დასაწყისია. ველი შემდეგს

 


№2  offline წევრი ნორმი

კარგია,ველი შემდეგ თავს
--------------------
მორფეოსი

 


№3 სტუმარი სტუმარი მარი

ძალიან კარგია მომწონს დაწყება , ველით შემდეგს მოუთმენლად.

 


№4 სტუმარი სტუმარი lia

kargi istoriaa ar shewkvito

veli gagrzelebas

 


№5  offline წევრი khatia khatia

კაი იყოოოოოო
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 


№6  offline წევრი modernstories

kargai dasawyisia warmatebebi

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent