შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბიჭი რომელიც შემიყვარდა (თავი1)


26-12-2020, 22:15
ავტორი mari77
ნანახია 816

გამარჯობა მე მქვია მარიამი დავიბადე 2007 ვარ 13 წლის მაშ ასე დილით ავდექი დავიბანე ხელპირი გავიხეხე კბილები მერე წავედი სასაუზმოთ დავასრულე მერე დავესწარი გაკვეთილზე მქონდა მათემატიკა, ინგლისური, ქართული, და ბიოლოგია. გაგრძელდა ასე 2-3 სათი და დავასრულეთ და მერე სამეცადინოთ წავედი რომ ეზოში ჩავსულიყავი.

მეცადინეობა დავასრულე და გახდა (4:00) წავედი მათემატიკაზე მასწავლებელთან.
უკვე მისული ვიყავი როცა დამირეკა მეგობარმა ლიკუნამ,
(ლიკა)-როგორ ხარ მარიამ, შენთვის ახალი ამბავი მაქვს.
(მე)-კარგად. შენ როგორ ხარ?
(ლიკა)-რავი არამიშავს.
(მე)- კარგი. ხო ისე რა ახალი ამბავი უნდა გეთქვა?
(ლიკა)-რადა დედაჩემმა ორი ბილეთი იყიდა ბათუმისთვის და მალე გნახავ.
(მე)-ვა მარტლა ბათუმში ჩამოდიხარ მიხარია, კაი ეხა ნდა გაგითიშომასწავლებელთან მივედი და დამირეკე როცა ჩამოხვალ.
(ლიკა)-კარგი მიდი, მიყვარხარ ძალიან.
(მე)- მეც ძალიან პატარავ კარგი აბა მალე ჩამოდი გელოდები.
ვოს გავთიშე მოილური და ავედი მასწავლებელთან.

მივედი მასწავლებლის კართან და დავაკაკუნე მასწავლებელმა გამიღო.
(მე)-გამარჯობა მას.
(მასწავლებელი)-გამარჯობა მარიამ. გელოდებოდი მოდი შემოდი.
(მე)-კარგით. მას რითი დავიწყოთ?
(მასწ)-გადასალე წიგნი და ვნახოთ.
ესეც ასე გავიდა 1სთ მასწავლებელს ვემშვიდობები და მივდივარ სახლში.
(მე)-ნახვამდის მას.
(მასწ)-ნახვამდის.
ასეც ასე გავეშურე სახლის კენ.

მოვედი სახლში დავიბანე ხელი ვისაუზმე გამოვიცვალე და წავედი ეზოში მეგობარი ლიზი შემხდა,
(ლიზი)-რას შვები მარი.
(მე)-არაფერს. გოგო ბურთი წამოიღე.
(ლიზი)-კი, რამე ვითამაშოდ?
(მე)-კი წრეში ბურთი.
(ლიზი)-კარგი.
(მე)-მაშინ იქედ გადავიდეთ იქეთ ეზოში.
(ლიზი)-კარგი.
გადავედით და ავშვები შევიკრიბეთ მე ვინც მომწონდა ის იქ იყო მას ნიკა ერქვა მას მე არ მოვწონდი მას ჩემიმეგობარი მოსწონდა შეყვარეულები იყვნენ მე ესე ვიცოდი მაგრამ გავიგე რო ატყუებდა როცა წრეში ბურთი დავიწყეთ ნიკას მეგობარი ბიჭი ჩამოვიდა არ სემიმცნევია ჯერ მაგრამ რო შევამჩნიეარაფერი არაფერი ვთქვი ხელ ურთს თამაშობდნენ ასე რო ყურადგება არ მივაქციე როცა წრეში ბურთი დავასრულეთ მერე დროშობანა დავიწყეთ მაგ დროს ერთმა გოგომ დაქრაშა ბიჭი თმეში მოდი გეტყვიტ რა ერქვა მას ერქვა ანრი იყო 13 წლის მე კი ჯერ 12 წლის ვიყავი როცა ანრი გავიცანი მისთვის არ მითქვამს გამარჯობა უბრალოდ სულ როცა დავინახავდი ვჩხიბობდით ერტხელ გავიცანი მისი ძმა მას ერქვა დემე.
(მე)-დემე ერთ წამს მოდი.
(დემე)-რა იყო რამე გინდოდა?
(მე)-კი მე შენი ძმა მიყვარს, არადა ვეხუმრებოდი მაგრამ გული ისე სწრაფად მიცემდა ეგ რო ვთქვი არ ვიცი.
(დემე)-ხუმრობ კარგი მაშინ შემომხედე თუ გაგეცინა გამოდის არ გიყვარს და ხუმრობ.
(მე)-კარგი. შევხედე და ვტქვი მე შენი ძმა მიყვარს და გამეცინა.
(დემე)-აი გაგეცინა ანუ არ გიყვარს.
(მე)- არა არ მიყვარს გეხუმრე, ისე შენ ძმას შეყვარეული ყავდა ან ვინმე მოსწონდა/
(დემე- არა არ მოსწონდა და არც უყვარდა.
აი ესე დავხლოვდი დემეტრესთან ის ჩემი საუკეთესო მეგოარი გახდა როცა ეზოში ჩავდიოდი სულ მასთან მივდიოდი იგიც მოდიოდა მეორე დგეს ანრის ბურთი წავართვი და გავიქეცი მან გამომეკიდა უკან კისერსი მომკიდა ვერ მივდიოდი ურთი მივეცი და წამოვიდა სულ ესე ვაკეთებდი და სულ ვცხუბობდით მერე იქედ ეზოში გადმოვიდა ხელბურტს ტამაშობდა მერე წრეში ბურთი დავიწყეთ.

ჯერ მეგორები მეხმარებოდა თამასში და ურთი მერე მე ავიღე და მეკავა ხელში როცა უკან ვიგაცა მოვიდა ბურთის ასაღებად გული სწრაფატ მიცემდა როცა შევტრიალდი შევიხედე და ტურმე უკან ანრი არ იდგა ცოტაც და მას ვაკოცებდი თავი რო არ გაგვეწია მერე გოგოებმა დაიწყეს ვაუ მარი და მე ვტქვი ეხა რომელს გესროლოთ ურტი მეთქი და ანრიმ მომბაძა და თქვა ცემი სიტყვა და ანრის ვუტხარი ეხა შენ სულ უკნიდან მოდიოდა და მაშინედა.

მერე მესამე დგე გათენდა ეზოში ჩავბორდი არ ვიცოდი ესე წრაფატ რის გამო ჩავბოდი ეზოში როცა დემე დავინახე მივდი და ვკიტხე ანრი სად არის მეთქი სახლშიო დგეს ცამოვამეთქი და არ ვიციო მერე კაკრას მანაც ჩამოვიდა და მეღიმებოდა და გული სწრაფათ მიცემდა არ ვიცოდი რა მჭირდა მერე ანრის ურთი წავართვი როცა თამაშობდა და ის მეკიდეოდა აი მერე ვჩხუბობდით და ფაქიუებს ვუჩვენებდით ერტმანეთს და ხოკიდევ ერთი ის დებილს მეზახოდა ჩუმად მეკიდე იდიოტს ასე რო როცა ის ჩამოდიოდა სულ როცა მას დაველაპარაკებოდი სულ ვჩხუბობდიტ და ვკამათობდიტ და მაგ დროს მივხდი რო მე ეგ პიროვნება მიყვარდა ზალიან აი მასინ როცა მე მას შეცდომით ვეცხუებოდი და ვუყვიროდი აი მაგ დროს მე მას არც თმასი არ ვქრაშავ და რამეში მე ვარიარე რო პირადად ადამიანი მიყვარს მე ის მთლიანად შემიყვარდა ნენელა როცა მასთან ვჩხუბობდი გრძნობები მემატებოდა.

აი ეს იყო გაგრზელება იქნეა იმედია მოგეწონათ დაწერეთ აბა როგორ მოგეწონათ და ხო მთავარი გავაგრძელო ეს თუ არა გაინტერესებთ კიდევ რა მოხდეა თუ არა ისე საინტერესოც იქნება მადლობა ყურადრებისთვის. heart_eyes



№1 სტუმარი ატბ

საშინელებაა.

 


№2  offline წევრი არტემიდე

გამარჯობა ♥️ პირველ რიგში, კარგია წერა რომ გადაწყვიტე და აქ დადება გაბედე. ყოჩაღი გოგო ხარ! რაც შეეხება ნაწერს, ძალიან მოკლე და პატარა თავია. არც გრამატიკულადაა გამართული და არც აზრობრივად, სამწუხაროდ. გირჩევ ან წიგნები იკითხო მეტად, თუნდაც დახვეწილი რომანები, ან ამ საიტზე რომელიმე ფასეული ისტორია მოძებნო და ის წაიკითხო. ნახავ და შეადარებ, რამდენად ბავშვურად და უინტერესოდ გიწერია. ალბათ, ასაკითაც პატარა ხარ ჯერ, მაგრამ ეს ერთი წარუმატებლობა შენი დანებების მიზეზი არ უნდა გახდეს. არ მიწყინო, უბრალოდ გირჩიე. წარმატებები ♥️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent