არეული გრძნობები 16 თავი
თათიამ ცრემლიანი თვალებით ახედა ლაშას, როცა მან მანქანის კარი გაუღო და თავით ანიშნა ჩამჯდარიყო შიგ, ამ დროს მან, რაღაცის თქმა დააპირა მისთვის, მაგრამ აფორიაქებულმა ბიჭმა მაშინვე ტუჩებზე მიაწება ცივი თითები და ხმის ამოღების უფლება არ მისცა -ჩშშ-მხოლოდ ეს დაუჩურჩულა ყურს უკან და სანამ თავგზააბნეული გოგონა აზრზე მოვიდოდა ისევ ტუჩებზე დააცხრა ვნება მორეული. სუნთქვა შეწყვეტილი, დაძაბული, დათრგუნული და დაბნეული გოგონა ერთ ადგილზე მიყინულივით იდგა და ცდილობდა აზრზე მოსულიყო, მაგრამ ლაშა ფიქრის დროს არ უტოვებდა, რადგან მან ზუსტად იცოდა რომ ლაპარაკში გაფლანგული თითოეული წამი თათიასთან კვლავ დააშორებდა, ამიტომ როცა მის გაცრეცილ ტუჩებს მოწყდა მშვიდად მაგრამ მომთხოვნად უთხრა-მანქანაში ჩაჯექი!- მის ხმაში ბრძანება და თხოვნა ერთდროულად გაჟღერდა, სწორედ მისმა ამ უცნაურმა ტონმა, ხმის ტემბრმა და ლაპარაკის მანერამ შეიყვანა შეცდომაში იმ გადამწყვეტ წამებში თათია, რადგან როგორც ყოველთვის ახლაც ვერ მიხვდა ის, ლაშა მისგან კატეგორიულად მოითხოვდა ამას თუ უბრალოდ სურვილს გამოხატავდა -თათია!-შეეხმიანა გაღიზიანებული ბიჭი ფიქრებში წასულ, გარინდებულ გოგონას-ჩაჯექი!- მკაცრი ტონით უთხრა და ზემოდან დააცქერდა აწყლიანებულ თვალებში, თაფლიესფერი ცარიელი სფეროებით. გოგონამ არაფერი უპასუხა, მშვიდად ჩაჯდა მანქანაში ბედს მინდობილი და მის ნებას დაჰყვა! და... სწორედ აქ დაუშვა საბედისწერო შეცდომა!!! .... კარგა ხანს იარეს უხმოდ, ჩუმად... ხმას არცერთი არ იღებდა, რადგან არაფერი არ ჰქონდათ ერთმანეთისთვის სათქმელი. ბოლოს ისევ ლაშას მკაცრმა ხმამ დაარღვია მომაბეზრებელი სიჩუმე -ღელავ?-ინტერესით ჰკითხა დაბნეულ გოგონას და მომღიმარი სახით მიიხედა მისკენ, ამ დროს მათი ამღვრეული თვალები წამიერად შეხვდა ერთმანეთს -მამაჩემი გაგიჟდება-უცნაურად კმაყოფილი ტონით უთხრა თათიამ და სიმწრით გაეცინა იმის წარმოდგენაზე თუ რა სახე ექნებოდა გიგას როცა გაიგებდა რაც გააკეთა და კარგა ხნის სიჩუმის მერე სლუკუნით დაამატა -ზუსტად ვიცი არასოდეს მაპატიებს იმას რასაც ახლა ვაკეთებ- დარწმუნებით უთხრა ლაშას და საქარე მინას მიაყინა მწვანე ჩამუქებული სფეროები -პრობლემებს არ შექმნის ნუ ღელავ-გამომწვევი ტონით უთხრა მომღიმარმა ბიჭმა დაძაბულ გოგონას და ნაზ, თლილ თითებზე სულ ოდნავ მოუჭირა უხეში თითები, შემდეგ სახესთან სწრაფად მიიტანა მისი ოდნავ ათრთოლებული ხელი და მაჯაზე აკოცა. თათიას ისეთი შეგრძნება დაეუფლა თითქოს დენმა დაარტყაო, უსიამოდ გააჟრჟოლა, თუმცა ოდნავადაცა არ შეიმჩნია ეს და დანანებით უთხრა უკვე აჟიტირებულ ბიჭს -შენ მამაჩემს არ იცნობ! -მაგრამ ზუსტად ვიცი რაც უნდა ჩვენგან- ირონიულად გაეცინა ლაშას -და რა უნდა?-წამიერად დაიბნა თათია და კარგა ხნის ფიქრის მერე მშვიდად დაამატა-ჩვენი ურთიერთობის დასრულება, მითუმეტეს ახლა! -არასწორად ფიქრობ პატარავ-კმაყოფილი ტონით უთხრა ლაშამ და ნიკაზე ხელი აკრა -გგონია ჩვენი ასეთი სახის ურთიერთობა მისთვის ოდესმე მისაღები იქნება?-შეიცხადა გაკვირვებულმა გოგონამ- იცი რა მელოდება სახლში დაბუნებისას იმის გამო, რასაც ახლა ვაკეთებ? -გგონია სახლში დაბრუნების უფლებას მოგცემ?- უეცრად ხმა და სახის გამომეტყვეება შეეცვალა მომღიმარ ბიჭს -ლაშააა-აღელდა თათია და უკმაყოფილო მზერა მიაყინა მის პროფილს -ნუ სულელობ-ჩავარდნილი ხმით უთხრა და გაღიმება სცადა -სწორედ ის უნდა მამაშენს რაც მე- მკაცრი ტონით დაიწყო ლაშამ და სიჩქარეს კიდევ უფრო მოუმატა -ჩვენი ურთოერთობის გაოფიციალურება!- ბოლო სამი სიტყვა კოდევ იფრო მკაფიოდ და ხმამაღლა წარმოსთქვა -ცდები-იუარა მაშინვე სახე გადაფითრებულმა გოგონამ და აკანკალებული ხელები ძლიერად მოუჭირა მუხლებზე დადებულ ზურგჩანთას -არ ვცდები!-დარწმუნებით უთხრა ლაშამ და მკვეთრი დამუხრუჭებით გააჩერა მანქანა დიდი შავი ჭიშკრის წინ, რომელიც ელექტრონულად გაიღო რამდენიმე წამში -ლაშა მომისმინე-სანამ მანქანას ეზოში შეაყენებდა გაღიზიანებული ბიჭი, მოლაპარაკებებზე გადავიდა ანერვიულებული გოგონა -დამშვიდდი-მოულოდნელად გაუღიმა ლაშამ და მისკენ გადაიხარა -მე უბრალოდ მამაშენის რეალური სურვილები გავახმოვანე...ეს კი იმას არ ნიშნავს შენ უახლოეს დღეებში უნდა გახდე ჩემი ცოლი-ზედ ტუჩებთან დაუჩურჩულა მომღიმარი სახით და სანამ სუნთქვა შეწყვეტილი, შეშინებული გოგონა რამეს ეტყოდა ტუჩებზე დააცხრა ვნება მორეული- მაგიჟებ- გამომწვევი ტონით უთხრა და უცნაური მზერით ჩააცქერდა თვალებში -ლაშა!- ამოღერღა როგორც იქნა თავგზააბნეულმა გოგონამ -ნუ იძაბები!- მკაცრო ტონით უთხრა მომღიმარმა ბიჭმა და ყურს დაბლა აკოცა -ეს სურნელი... ზოგჯერ თავს მაკარგვინებს...-დაუჩურჩულა და ცხვირისწვერი ყელზე გაიხახუნა. ათასი გრძნობა და ემოცია ერთად მოაწვა ერთ ადგილზე მიყინულ გოგონას რომელიც, მთელი ეს დრო უმოძრაოდ ოჯდა სავარძელში და გამკლავებას ცდილობდა მისთვის იმ უცხო, უცნობ, გაურკვეველ განცდებთან რომელებსაც ყოველ ჯერზე ლაშას შეხება იწვევდა მის გაყინულ უგრძნობ სხეულში, მაგრამ ამაოდ... სახლში შესვლისთანავე ლაშამ ბუხარი აანთო და ღვინის ბოთლი გამოიღო ჭიქებთან ერთად კარადიდან, მაშინვე შეავსო და დივანზე მჯდომ გარინდებულ გოგონას თავზე წამოადგა -დალევ?-ინტერესით ჰკითხა და ჭიქა გაუწოდა, დაბნეულმა გოგონამ მაშინვე გამოართვა, ცოტა მოსვა და უკმაყოფილო სახით დაბრიცა ტუჩები, რის გამოც ლაშას გულიანად გაეცინა -დამპალო-გაბრაზდა თათია და მისი ჯიბრით ბოლომდე ჩაცალა ჭიქა გაჭირვებით, ლაშამ მაშინვე შეუვსო და გამომწვევი მზერით მიაჩერდა სახეში - მეტს ვერ დავლევ- იუარა გოგონამ და ჭიქა მაგიდაზე დადო -კარგი როგორც გინდა-მხრები აიჩეჩა ბიჭმა და მეოთხედ შევსებული ჭიქა ბოლომდე ჩაცალა, კიდევ რომ დაისხა თათია გაბრაზდა -მეტი აღარ დალიო!-ბრაზნარევი ტონით უთხრა იქვე მაგიდასთან მდგომ ბიჭს და სწრაფად მიუახლოვდა -წასასვლელები ვართ- ნაწყენი ტონით უთხრა და ტუჩებთან მიტანილი ჭიქა გამოართვა დათავად მოსვა ცოტაოდენი მჟავე, სისხლისფერი სითხე -გგონია წასვლის უფლებას მოგცემ?-ბოროტულად გაეღიმა ლაშას და მაშინვე წელზე შემოაჭდო ძლიერი ხელები, ზედმეტად ახლოს მდგომ გოგონას და ტუჩებზე დააცხრა. თათია ისევ ისეთი არეული და დაბნეული იყო როგორც თავიდან, ამიტომ ლაშასთვის წინაადეგობის გაწევის არანაირი მცდელობა ან სურვილი არ ჰქონია, პირიქით, მაშინვე თებში შეუცირა თლილი თითები მისი შეხებით და შეგრძებით თავგზააბნეულ ბიჭს და კიდევ უფრო მიეწება ძლიერ მხურვალე სხეულზე -უნდა წავიდეთ -არ გაგიშვებ, შანსი არააა-უთხრა ლაშამ როცა წამიერად მოწყდნენ ერთმანეთის ნაწვალებ ტუჩებს ჰაერის ჩასასუნთქათ -ვერ დავრჩები ხომ იცი-გაბრაზდა თათია როცა ბიჭის ვნებიანი ტუჩები ყელიდან პერანგის კიდემდე ჩაცურდნენ -დარჩენას არც გთხოვ!-წამოენთო ლაშა როცა თათიამ მისი შეჩერება სცადა -ლაშა მე...-სულ დაიბნა თავგზააბნეული გოგონა და ხმა ჩაუწყდა მღელვარებისგან -თათია-ირონიულად გაეცინა ლაშას და ნიკაპზე უხეშად წაავლო ხელი, თავი ააწევინა და აწყლიანებულ თვალებში ჩააცქერდა, ჩაწითლებული თვალებით-შენ ჩემთვის სამყაროზე მეტი ხარ... გესმის რას გეუბნები?-მკაცრი ტონით ჰკითხა და გაუღიმა. თითქმის უკვე ატირებულმა გოგონამ ხმის ამოღება ვერ შეძლო, ამიტომ უბრალოდ თავი დაუქნია თანხმობს ნიშნად და მაშინვე აარიდა მზერა მის თაფლისფერ ჩამუქებულ ცარიელ სფეროებს- იცი ეს რას ნიშნავ? იმას რომ მე შენ ყველაზე და ყველაფერზე მნიშვნელოვანი ხარ... მარიამი... მასზე კითხვები არ დამისვა... ის ჩემი გულის ფეთქვაა...ამიტომ გელაპარაკები მხოლოდ ჩემზე და შენზე...- ამ დროს ატირებული გოგონას გაფითრებული სახე ხელებშორის მოიქცია და შუბლზე ნაზად აკოცა, შემდეგ ჯიბიდან პატარა წითელი კოლოფი ამოიღო და გახსნა. გაოგნებული თათია დიდხანს, ძალიან დიდხანს დაჰყურებდა ბუხრის ცეცხლის ციალის ფონზე თვალისმომჭრელად აბრჭყვიალებულ ბრილიანტის პაწაწინა თვლებით გაწყობილ ბეჭედს, რომელიც კოლოფიდან სწრაფად ამოიღო ლაშამ- მინდა რომ ჩემი ცოლი გახდე!- მკაცრი ტონით წარმოსთქვა და ზემოდან დააცქერდა თვალებაწყლიანებულ გოგონას რომელიც ჯერ კიდევ ვერ მოდიოდა გონს მომხდარის გამო -გახდები ჩემი ცოლი?-ამ კითხვამ საერთოდ დააკარგვინა აზროვნების უნარი და თითქმის უკვე ატირებულმა თანხმობის ნიშნად თავი დაუქნია დაძაბულ ბიჭს რომელსაც ეჭვი ოდნავადაც არ ეპარებოდა დადებითი პასუხის მიღებაში. თათია ცრემლიანი თვალებით დაჰყურებდა ბეჭედს და ვერ ხვდებოდა ამ ბედნიერ წუთებს რატომ სდევდა თან სევდა, რომელიც არასდროს ტოვებდა მარტოს- თათია-გვერდით მიუჯდა ლაშა დივანზე მჯდომ აღევებულ გოგონას -გთხოვ არაფერი მითხრა, საერთოდ არაფერი -კარგი-გაეღიმა ლაშას და გულზე მიიკრა მთელი სხეულით აკანკალებული გოგონა. ....გვიან ღამით გაგიჟებულ ნიკას დაურეკა ლაშამ -თათია შენთან ერთადაა არა?!-ზიზღით ჰკითხა გაავებულმა ბიჭმა როგორც კი ყურმილს მიღმა ლაშას ზედმეტად მშვიდი ხმა გაისმა. -კი ჩემთან ერთადაა-მაქსიმალირად მშვიდი ტონით უთხრა ლაშამ და სანამ გაგიჟებული ნიკა რამე საშინელებას ეტყოდა აუხსნა რომ ცოლობა სთხოვა მის დას და ისიც დათანხმდა. მოწოლილი ბრაზი ზიზღი და აგრესია როგორღაც დაიოკა ნიკამ აფორიაქებულ სულში და ლაშას გასაკვირად მშვიდად მოსთხოვა შეხვედრა პირისპირ და ახსნა-განმარტება. ...... თათიასთვის უჩვეულო დილა გათენდა, რადგან ლაშას ძლიერ მკლავებში იყო მოქცეული, თითზე კი მისი ნაჩუქარი ნიშნობის ბეჭედი ეკეთა. უცნაური განცდა ჰქონდა, თან ბედნიერი იყო თან უბედური, თან აღფრთოვანებული იყო, თან იმედგაცრუებული, თან მოტივირებული თან სასოწარკვეთილი... თავადაც არ იცოდა რეალურად რას გრძნობდა და განიცდიდა, იმასაც ვერ ხვდებოდა რეალურად უნდოდა თუ არა ლაშას გვერდით ყოფნა. .... იმის მიუხედავად რომ საგიჟეთს დაამსგავსა ლაშაზე დაბოღმილმა გიგამ სახლი, თამუნამ მთელი ღამე თეთრად გაათენა ზურასთან ჩხუბში ნინის და მარიამის ტირილის ფონზე ყველაზე რთულად გადასატანი ის ღამე გიორგისთვის და იოანესთვის აღმოჩნდა...რთული წარმოსადგენი იყო მათთვის საყვარელი გოგონა სხვის მკლავებში... ამიტომ ერთადერთ გამოსავლად სასმელის დალევა იყო მათთვის გონების დაკარგვამდე. ..... იმის მიუხედავად რომ პირველ ღამეს თათიას უბრალოდ ლაშას გვერდით ეძინა, მაინც საშინლად დაძაბული, დათრგუნული, იმედგაცრუებული და სასოწარკვეთილი იყო, მართალია ამის რეალური მიზეზი არ ჰქონდა მაგრამ შინაგანად იტანჯებოდა რატომღაც... ალბათ რომ არა შიში ხალხის აზრის, იმ ღამესვე გაექცეოდა მისი სახლიდან, რადგან გრძნობდა რომ გაუცნობიერებლად და სრულიად გაუაზრებლად დათანხმდა ცოლობაზე, რისთვისაც, რეალურად შინაგანად მზად არ იყო... მაგრამ სამწუხაროდ საკუთარი შიშების მსხვერპლად იქცა და გადაწყვიტა რომ ერთ ხელშეუხებელ, შეცდომით ღამესთვის შეეწირა საკუთარი ცხოვრება მსხვერპლად. |
ტესტები
აქტიური მწერლები
აქტიური მწერლები
.:დღის აქტიური მკითხველი:.
ქალის და მამაკაცის ურთიერთობაში უპირველესი არის?
ყველა გამოკ
.:შემოგვიერთდით FACEBOOK-ზე:.