შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ყველა ფერი {დასასრული}


19-03-2015, 01:55
ავტორი malaizia
ნანახია 2 483

ორი დღის შემდეგ დინას მშობლების გაცნობის დროც მოვიდა.ავალიანი სრულიად დამშვიდებული იყო,ხოლო დინა მგონი მის მაგივრადაც ნერვიულობდა,რაზეც ღიმილით უწყრებოდა შეყვარებული.
ღიმილით შეიპატიჟა წყვილი ლიკუნამ და მისაღებისკენ გაუძღვა. გიგა ზრდილობიანად მიესალმა უფროს დაშნიანს და მას ღვინო,ხოლო ლიკუნას თაიგული გაუწოდა.ტრადიციულ გაცნობას მალე მორჩნენ,ცოტა ხანში კი ავალიანი და მამუკა ღვინის ჩამოსასხმელად გაუჩინარდნენ,გიგამაც სათავისოდ გამოიყენა ეს დრო და პირისპირ ლაპარაკიც მოახერხა მასთან. საბოლოოდ მათმაც გაცნობაც კარგად ჩაიარა და დინაც უკვე დამშვიდებული ამაყობდა თავისი არჩევანით.მისთვის მშობლების აზრი ძალიან მნიშვნელოვანი იყო,და როცა ახლა ხედავდა მათ მომღიმარ და ამაყ სახეებს,ხვდებოდა,რომ მის მშობლებს არანაკლებ უხაროდათ მისი ბედნიერება.
15 აპრილი იყო,როდესაც აბაზანიდან გამოსული ზარის ხმამ დააფრთხო,ამ დროს როგორც წესი არავის ელოდა,ალბათ გოგოებმა გამომიარესო გაიფიქრა და პირდაპირ პირსახოცშემოხვეული წავიდა კარისკენ. იქ კი მომღიმარი გიგას დანახვამ ერთდროულად გაახარა და გააწითლა კიდეც.მოკლე პირსახოცი მისი სხეულის ყველა ნაკვთს გამოკვეთდა და ავალიანმაც თვალი ვერაფრით მოაშორა,სასწრაფოდ დახურა კარები და ჯერ კიდევ სველ ბაგეებს მოწყურებულივით დაეწაფა.კოცნიდნენ ვნებით,გახელებით,სიყვარულით.ხელებს რიტმულად დაასრიალებდა სველ სხეულზე და სიამოვნებისგან ტაო აყრიდა. ლამის დადნა დაშნიანი,როდესაც გიგას ხელებმა პირსახოცის შიგნით შეახწიეს და შიშველ სხეულზე დაიწყეს ფათური,მათი მოფერება მხოლოდ კოცნით არ შემოიფარგლებოდა აქამდე,თუმცა ასე შორსაც პირველად შეტოპეს და სიამოვნებაც დაუვიწყარი იყო დინასთვის. მისი ყელის დაგემოვნებისას დინამ ოხვრა ვერაფრით შეიკავა,რამაც უფრო მეტად გააშმაგა ავალიანი.ხელში აიყვანა სუსტი სხეული,ზურგზე მისი ფეხები მოითავსა და კოცნისშეუწყვეტლად წაიყვანა სავარძლისკენ.დაშნიანის თხელი თითების შეხებამ ზურგზე სამყაროს გამოთიშა,რომ არა დღევანდელი გეგმები,ვერაფრით მოახერხებდა ვნების დაოკებას,თუმცა ეს სასიამოვნო მომენტი სულ ცოტა ხნით გადადო და ძლივს მოშორდა დინას,რომელსაც ტუჩები უფრო გაწითლებოდა და გაბუშტვოდა,ზლივს დაირეგულირეს სუნთქვა,გიგას მაგრად ჩაეკრა გულში სხეული და საალერსო სიტყვებს ეჩურჩულებოდა.
-ჩემი ქალი,ჩემი ვნებიანი გოგო,მონოტონურად იმერობდა სიტყვებს მის ყურთან,თან დროდადრო მის ბიბილოსაც აგემოვნებდა. დინა კვლავ ვნების ბურუსში ეხვეოდა და ძლივს შეძლო მოშორებოდა მის სხეულს და სამსახური შეახსენა,თუმცა გიგამ ღიმილით გადააქნია თავი და კვლავ კალთაში ჩაისკუპა ქალბატონი.
-მე და შენ დასვენება გვაქვს პატარავ,და არამარტო დღეს,გულში დაამატა
-რა? მე რატომ არაფერი ვიცი ამაზე? ეშმაკურად აუციმციმდა თვალები დინას.
-იმიტომ,რომ ჩემი სურპრიზი არ გამოვიდოდა სხვანაირად,კიდევ ერთხელ დააგემოვნა დაშნიანის ტუჩები, - ახტი ახლა მიდი და ჩაიცვი,წყნეთში მივდივართ.
დინას სიხარულით თვალები აუციმციმდა,კოცნით დააჯილდოვა და სასწრაფოდ გავარდა მოსამზადებლად. სულ რაღაც ოც წუთში უკვე მზად იყო და წყნეთისკენ მიიმართებოდნენ. გზაში ბევრი იმხიარულეს,დინამ იმდენი მოახერხა გიგაც კიი აამღერა,მართალია განსაკუთრებული ხმა არცერთს ჰქონია,თუმცა მთელი გზა მაინც ყველა სიმღერას ყვებოდნენ და მხიარულობდნენ.
სახლში დიდხანს არ გაჩერებულან,საჭირო ნივთები აიღეს ტყისკენ წავიდნენ.ბევრი იარეს,თუმცა ნამდვილად ღირდა ისე უყვარდა ტყე ორივეს,რომ მათთვის უკეთესი დასვენება არ არსებობდა. მთელი დღე ერთმანეთის ალერსსა და სიყვარულში გაატარეს,ბევრი ირბინეს კიდეც,ახლად შემოსული ყვავილებიც დაკრიფეს,შემდეგ მზის ჩასვლასაც უყურეს და საკმაოდ გვიან დაბრუნდნენ სახლში.
დინას ეგონა თბილისში დაბრუნდებოდნენ,მაგრამ გიგა აშკარად არ აპირებდა არსად წასვლას. მაცივარში დანახულმა მომარაგებულმა საჭმელმა ცოტა დააეჭვა და გიგასკენ აიღ გეზი,რომელსაც უკვე მოესწრო ბუხრის ანთება.
-გიგა ამდენი საჭმელი რად გინდოდა? ინტერესი ვერ დამალა დაშნიანმა
-იმაზე მეტ ხანს დავრჩებით აქ ვიდრე შენ გგონია ლამაზო, კალთაში მოათავსა თვალებ გადიდებული დინა, ღრმად ჩაისუნთა ერთი და ლაპარაკი დაიწყო.
-ეხლა მისმინე და არ შენაწყვეტინო ხო? Dინამ მაშინვე დაუქნია თავი დასტურის ნიშნად და ავალიაბმაც ყოველგვარი შესავლის გარეშე მიახალა -გაგიტაცე.
-რა, ჰა, რანაირად, რა ,ეს როგორ.. საშინლად დაიბნა დინა, რამაც ავალიანი საკმაოდ გაამხიარულა.
-დინ, იცი პირველოვე დანახვისას მპინადირე ჩემი გული, სულ ცოტა ხანში მოვახერხე შენი თავიდან ბოლომდე გაცნობა და მივხვდი რომ ერთადერთი ქალი იყავი ვინც ჩემს მომავალში წარმომედგინა, ჩემი შვილების დედა, რომელზეც მთელი ცხოვრება სიგიჟემდე ვიქნები შეყვარებული? Dინა მე ვერ შეგპირდები რომ მთელი ჩვენი ცხოვრება ზღაპარა დაემსგავსება, რომ პრობლემა არ შეგვექმნება არასდროს და უზრუნველად ვიცხოვრებთ, მე იმას გპირდები, რომ ცზოვრების ყველაზე რთულ მომენტშივ კი შენს გვერდით ვიქნები და უსასრულოდ მეყვარები, ერთად გადავიტანთ ყველა პრობლემას, ზოგჯერ ვიჩხუბებთ კიდეც, გავბრაზდებით და გავნაწყენდებით ერთმანეთზე, მაგრამ რაც არ უნდა მოხდეს, შენ ყოველთვის ჩემი ცხოვრების ანგელოზი იქნები და შენს სიყვარულს ვერავინ და ვერაფერკ მომაშლევინება. შენთან ერტად მინდა დინა მომავალი, შენნაირი ბავშვები მინდა, სიყვარულით შენ რომ დაგიძახებენ დედას, შენთან მინდა მარტო მომავალში ვიჩხუბო, ვიჯუჯღუნო, გავიბუტო, მოგეფორო, ყველაFერი შენთან მინდა ასოცირდებოდეს გესმის? ჩემს ცხოვრებაში შემოსვლით შენ სინათლე და ნათელი ფერები სემოიტანე, შენს გაცნობამდე მეგონა არაფერი მაკლდა, მაგრამ მერე მივხვდი რომ ჩემი წარსული მთლიანად შავ-თეთრი ყოფილა,შენ კი გამიფერადე ყოველივე, ყველა ფერი შენ გახდი ჩემთვის და მინდა ცხოვრების ბოლომდე ასე იყოს, გახდები ჩემი მეუგლე? ამიტან მთვრალსაც და მოხუცსაც? Aცადმყოფსაც და გაბრაზებულსაც? გაზრდი შვილებს ჩემთან ერთად?
დინას სახე მთლიანად ცრემლება მოეცვათ, უსაზღვრო სიხარულს გრძნობდა და ღმერთს მადლობას უხდიდა მას დომ შეახვედრა.
- ყველაზე მეტად მინდა მომავალი შენთან ერთად გავატორო, ჩემი შვილები შენ გეძახდნენ მამას და შენთან ვიჩხუბო რაღაც სისულელეებზე, მოგიარო ყოველთვის და ვიზრუნო შენზე, მინდა გიგა ძალიან მინდა, თითქმის ტირით ამოილაპარაკა და გახარებულ გიგას გულში ჩაეკრო.
ავალიანმა ბეჭედო ამოიღო ჯიბიდან მის თითს მოარგო, შემდეგ კი ნაზად შეახო ტუჩები ჯერ თითებს, შემდეგ ბაგეებს. ნელ ნელა ვნება იპყრობდა ორივეს და კოცნაც უფრო მომთხოვნი ხდებოდა, რიტმულად ეფერებოდა სხეულზე და ტუჩებს დააცოცწბდა აქეთ იქით ავალიანი, დინა სიამოვნების ხმებს უშვებდა რაც უფრო მეტად ახელებდა ორივეს. წელზე შემოისვა და საძინებლისკენ დაიძრა, ნელნელა შემოაძარცვეს ერთმანეთს ტანააცმელი და გაჩერებას არცერთი არ აპირებდა.როდესაც ხელები ლიფისკენ წაიღო გიგამ წამიერეად გაჩერდა და თვალებმინაბულ დინას დააცქერდა სახეზე, რომელმაცბუკმაყოფილოდ გაახილა თვალები, თითქოს მიაგან აიღოო ნებართვაო ავალიანმა კვლავ დაეპატრონა მის სხეულა ხელებით და სრულიად გააშისვლა.ვნებიან ამოოხვრას თან გიგას საალერსო სიტყვებიც ემატებოდა და ყრუ ტკივილი, რომელიც იგრძნო მხოლოდ ერთი ცრემლით გადაგორა, ფრთხილობდა ავალიანი, ეშონოდა მისთვის ზიანი არ მიეყენებინა, თუმცა დინამ ტკივილი მალევე დაძლია და მთლიანად გადაეშვა გიგასთან ერთად სიამოვნების მორევში.
Dილა ამაზე ბედნიერი არასდროა ყოფილა. ზურგზე მოფერებამ
ზურგზე მოფერებამ გამოაფხიზლა დაშნიანი და თვალგაუხელლად გაიღიმა.
-მინდა ყველა დილა ასე იწყებოდეს, შენთან ერთად, დინას ტუჩებთან დაიჩურჩულა და თან დააგემოვნა კიდეც.
მეც ეგ მინდა, ახლა ის შეეხო სასურველ ბაგეებს.
-თავს როგორ გრძნობ? რამე ხომ არ გტკივა მითხარი?
-ასე კარგად არასდროს ვყოფილვარ, ნუ ნერვიულობ, მხოლოდ ბედნიერება და სიამოვნება მომანიჩე ამ Gამით, არაფერი მტკივა, ღიმილით დაუბრუნა პასუხი, თუმცა ლოყები მაინც აუწითლდა Gამის გახსენებისას.
- ჩემი ვნებიანი გოგო ხარ შენ, ყველაზე ტკბილი და სასურველი, მიყვარხარ დინა, ძალიან მიყვარხარ, კვლავ დაეპატრონა ბაგეებს.
-ავდგეთ კარგი? მშობლებს მინდა შევატყობინო ახალი ამბავი და ჩვენ ბავშვებს.
-ყველამ ყველაფერი იცია უკვე, ასე რომ არ გაბედო ჩემი მარტო დატოვება.
- ყველამ? მოიცა ჩემმა მშობლებმა საიდან ? ძალია გაუკვირდა დაშნიანს.
-გასაცნიბად რომ ვიყავი მაშინ ველაპარაკე მამაშენს და შენი ხელი ვთხოვე.
- ჩემი სასწაული ბიჭი ხარ შენ, მადლობა ყველაფრისთვის, ახლა დაშნიანი შეეხო გიგას ტუჩებს.
-მადლობა შენ რომ არსებობ და რომ ასეთი ხარ, შენ ჩემთვის ხარ შექმნილი, მე კი შენთვის. მემგონი უფალმა იმისთვის გაგვაჩინა რომ ერთმანეთის ცხოვრება ყველა ფერით შეგვევსო, შენ შემივსე ცხოვრება დინა, ჩემო სვანო გოგო...

მადლობა ყველას ვინც კითხულობდა winked სიყვარულით თქვენი მალაიზია love



№1  offline წევრი Overthinking

dzaan kargi iyo :-* sayvareli istoriaa :-* mitumetes pirvelistvis dzalian kargia , kochag :-*

 


№2  offline წევრი malaizia

didi madloba :)):*

 


№3 სტუმარი krinkrin

რა საყვარელი იყო :):) უპრობლემო, ნათელი და ბედნიერი :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent