შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემს ცხოვრებას ტკივილი ჰქვია... /სრულად/


11-06-2020, 22:39
ავტორი Mary Drey
ნანახია 2 889

ნეტავ ოდესმე ვყოფილვართ ერთნი? ერთი მთლიანობისანი?!- ჩავიფიქრე გულში და მზის უკანასკნელ სხივებს საბოლოო ცრემლი შევაგებე.
ზოგჯერ მიკვირს თუ როგორ შეიძლება იმ ადამიანმა ზურგი გაქციოს, რომელზედაც მჭიდროდ იყავი დაყრდნობილი... როგორ შეუძლია ის საძირკველი გვერდიდან გამოგაცალოს, რომელიც სიცოცხლეში მთავარი მამოძრავებელი ძალაა. ზოგადად მართალი ყოფილა... სამი ადამიანის ურთიერთობაში ერთ-ერთი აუცილებლად ზედმეტი ხდება. ბევრჯერ გამიგონია ეს მოსაზრება, თუმცა ყოველთვის საკუთარ სხეულში ვიკლავდი ამ საშინელ შეხედულებას, რომელიც მშვიდ სულს მიმღვრევდა. ძალიან არ მინდა ის ადამიანები ქრებოდნენ ჩემი ცხოვრებიდან, რომლებზედაც დიდ იმედებს ვამყარებ.... როდესაც ფიქრობ, რომ შენ იპოვე ნამდვილი მეგობარი სწორედ მაშინ დაგიშენს ცხოვრება მოუშუშებელ იარებს... საბოლოოდ კი ხვდები... აცნობიერებ, რომ შენს გვერდით მყოფი თითოეული ადამიანი სიყალბის განსახიერებაა, რომლებსაც არ გააჩნიათ არანაირი ურთიერთგაგების უნარი. ყოველი პიროვნება გვიან აცნობიერებს მის ირგვლივ არსებული საზოგადოების რეალურ სახეს... თითქოს დროთა განმავლობაში მათი ფარისევლური მეგობრული მზერაც სამარდება და სრულიად მარტო... სრულიად მარტო რჩები დედიშობილა ამ წყეული სამყაროს წინაშე.
ადრე ძალიან მეშინოდა სიკვდილის... ახლა ყალბი ადამიანების გარემოცვაში ყოფნის მზარავს... როგორ მინდა არც ერთი პიროვნება არ მიდიოდეს შენი სამყაროდან, როდესაც ის შენად მიიღე... როგორ არ მინდა ვუყურო ჩემს ჩამოღვენთილ ოცნებებს, რომლებიც მათ უკავშირდებოდათ. თურმე მცდარი ყოფილა და თითოეული ადამიანიც წარმავალი ყოფილა შენს ცხოვრებაში, რომლებიც უდიდეს მოუშუშებელ იარებს გიტოვებელ სულის ნაპრალებში.
ახლა ყველაფერი მძულს. საკუთარ თავს იდიოტად აღვიქვამ, რადგან ყველაზე მნიშვნელოვანი მცნების რწმენა დავკარგე, რომელსაც მეგობრობა ჰქვია. აღარ მინდა ტკივილი... მე სიმშვიდე მინდა.
აღმოჩნდა, რომ არაფერში არ გამმართლებია. არც მეგობრებში, არც ოჯახში და არც პირად ურთიერთობებში. თითქოს ყოველთვის ბედი ირონიულად მიყურებდა და ყოველთვის ცდილობდა თითოეულ გადადგმულ ნაბიჯზე უდიდესი ტყვიები დაეშინა.
მე მეშინია ხალხის...
მე მეშინია ახალი ურთიერთობების, რომლებიც წარსულს მახსენებს...
მე მეშინია იმ სიბნელის, რომელშიც მზის სხივები არ იგრძნობა.
მე მეშინია იმ ცხოვრების, სადაც ყოველი დეტალი დნობას, ლპობას იწყებს.
მე მეშინია შენი...
დიახ შენიც მეშინია, რადგან აღარაფრის მწამს...
არ მწამს აღარც სიყვარულითსავსე მზერის, რადგან ვიცი... ადრე თუ გვიან ეს აკიაფებული ვარსკვლავებიც მათში ჩაქვრება და კვლავ ჩემში დარჩება ის ნაკვალევი, რომლებსაც დრო ვერ აქრობს.
ყველაფერი წარმავალია...
ყველაფერი ეტაპობრივად ნადგურდება და სიგარეტის ღერისავით ფერფლად იქცევა.
ჩემს ცხოვრებას ტკივილი ჰქვია და ამ გზის ნაკვალევსაც მეწამულისფერი ელფერი დაჰკრავს.
მშვიდობით ჩემო... და ჩემო ერთადერთო „ნამდვილო მეგობრებო“... თქვენი დამსახურებით მე აღარაფრის მწამს.



№1  offline მოდერი Mary Drey

ვიცი... ცოტათი ნეგატიურია, თუმცა ეს ნაწერი შესაძლოა ჩემს რეალურ ფიქრებს უკავშირდებოდეს და თითოეულ თქვენგანს აუცილებლად გახსოვდეთ, რომ თქვენს გვერდით გარშემო მყოფ პიროვნებებს უნდა გაუფრთხილდეთ. ნებისმიერ თქვენს ქმედებამ თუ სიტყვამ შესაძლოა მათში სამყაროს ნგრევა გამოიწვიოს...
მადლობა! <3

 


№2 სტუმარი lile

ekhla mets mag mdgomareobasi var

 


№3  offline მოდერი Mary Drey

lile
ekhla mets mag mdgomareobasi var


მაშ... გაძლებას გისურვებ. <33

 


№4  offline წევრი Debby Ryan

ღმერთო ჩემო...
როგორ გავს ჩემს ცხოვრებას, მეგობრებთან დაკავშირებით.
როცა გრძნობ, რო ზედმეტი ხარ და როცა გრძნობ როგორ ჩნდება თქვენს შორის უფსკრული, რომლის გაქრობა შეუძლებელია...
დიახ, სამი ადამიანის ურთიერთობის არ მწამს.
და იცი რატომ?
იმიტომ, რომ როდესაც მჯეროდა, ყველაფერი სიცრუე აღმოჩნდა.

მიყვარხარ, ჩემო ყვავილო!
მადლობა ამ რეალობისთვის. <333

 


№5  offline მოდერი Mary Drey

Debby Ryan
ღმერთო ჩემო...
როგორ გავს ჩემს ცხოვრებას, მეგობრებთან დაკავშირებით.
როცა გრძნობ, რო ზედმეტი ხარ და როცა გრძნობ როგორ ჩნდება თქვენს შორის უფსკრული, რომლის გაქრობა შეუძლებელია...
დიახ, სამი ადამიანის ურთიერთობის არ მწამს.
და იცი რატომ?
იმიტომ, რომ როდესაც მჯეროდა, ყველაფერი სიცრუე აღმოჩნდა.

მიყვარხარ, ჩემო ყვავილო!
მადლობა ამ რეალობისთვის. <333



ჩემო ფერადო გოგო... ძალიან მომენატრა შენი კომენტარები!!!
ვწუხვარ, რომ გამოგიცდია ეს გრძნობა... მთელი გულით ვწუხვარ. ამის ღირსი არავინ არ არის. თუმცა ერთის მხრივ ეს ყოველივე ძალიან კარგია, რადგან ცხოვრება იმ ადამიანთან არ გტოვებს, რომელიც ყალბი ნიღაბით შემოიფარგლებოდა შენ მიმართ.
მიყვარხარ, ფერადო!
კიდევ, კიდევ ბევრჯერ შევხვდებით ერთმანეთს!

 


№6  offline მოდერი ენქეი

ნაცნობი სიტუაციაა ძალიან

 


№7  offline მოდერი Mary Drey

ენქეი
ნაცნობი სიტუაციაა ძალიან



<3 <3 <3 <3

 


№8  offline წევრი nini_22

მეგონა საკუთარ თავზე ვკითხულობდი

 


№9  offline მოდერი Mary Drey

nini_22
მეგონა საკუთარ თავზე ვკითხულობდი



heart_eyes heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent