შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ელინი (სრულად)


1-09-2018, 08:32
ავტორი K. I.
ნანახია 4 367

ნაწარმოები ეფუძნება ნამდვილ ამბავს, რომელიც შვედეთში მცხოვრებ ძალიან ძლიერი თვისებებით დაჯილდოვებულ და გაბედული გოგონას ისტორიას ასახავს. ერთ დღეს, იგი საკუთარი ქვეყნის კანონების წინააღმდეგ წავიდა, თვითმფრინავის ბორტზე ავიდა და გამოხატული პროტესტით ბოლომდე იბრძოლა, რომ ადამიანი სიკვდილისგან ეხსნა.

ელინი
სტიგ ლარსონის „გოგონა დრაკონის ტატუთი“ ბოლო ფურცელიც წაიკითხა, წიგნი დახურა, თვალები დახუჭა და ცოტა ხნით გონებაში ისევ წიგნში მომხდარ სიუჟეტებს, გამოძიების დეტალებს და მთავარ ფრაზებს აანალიზებდა. ახალი ემოციებით დატვირთული და კითხვისგან დაღლილი გონება რომ დაესვენებინა, გადაწყვიტა, ღამის კლუბში წასულიყო და მუსიკით და ცეკვით გული ეჯერებინა. ყველაფერი ნახევარ საათში მოაგვარა, მეგობრები „Diamond dogs”- ის წინ დაიბარა, შხაპი მიიღო, მოკლე მაისური და შორტი ჩაიცვა, სანდლები მოირგო, ქერა თმები გაიშალა, მხარზე პატარა ჩანთა გადაიკიდა და რამდენიმე წუთში უკვე ტრამვაის გაჩერებაზე იდგა. ტრანსპორტში უნდა ჩამჯდარიყო, როცა მობილურზე დაურეკეს:
-ელინი ხართ?-ატირებული ხმით ჰკითხა ქალბატონმა გოგონას.
-დიახ. -გაკვირვებით დაეთანხმა ელინი, მოსაუბრის ხმა ვერ იცნო.
-ვიცი, გაინტერესებთ, ვინ ვარ ან თქვენი პირადი ნომერი როგორ გავიგე, მაგრამ ახლა მხოლოდ ჩემი ვინაობის გამხელით შემოვიფარგლები. მე ფარიდა იუსუფი ვარ, ომის ქვეყნიდან. უკვე დიდი ხანია, რაც ჩემს გოგონებთან ერთად ავღანეთიდან გამოქცეული თავს შვედეთს ვაფარებ. ამ ქვეყანამ მაშინ მიგვიღო, როცა ეს ყველაზე ძალიან გვჭირდებოდა და ჩვენს სიცოცხლეს იქ ცხოვრებით საფრთხე ემუქრებოდა. თქვენ მშვიდ ქვეყანაში ცხოვრობთ და არ იცით, როგორია ტყვიების ზუზუნში და ბომბების აფეთქების ხმებში ძილი, არ იცით, როგორი შეგრძნებაა, როდესაც გარეთ გასვლის გეშინია, რადგან განურჩევლად ყველა სულიერისა, მათი სიცოცხლე ბეწვზე ჰკიდია. არ იცით, რას ნიშნავს, როდესაც თითოეულ შენს სიტყვას აკონტროლებენ, გაშინებენ და თავისუფლად ცხოვრებას გიზღუდავენ.
-ქალბატონო, ფარიდა... -ელინს სურდა, რომ როგორმე გაეჩერებინა და თავისი სიტყვაც ეთქვა, მაგრამ მუსულმანი ქალი იმდენად დიდი ემოციებით საუბრობდა, გოგონამ ვერ მოახერხა, მისთვის სიტყვა გაეწყვეტინებინა.
-მეუღლე მომიკლეს. მან ვერ მოახერხა, რომ ჩემი მესამე შვილი საზღვარზე გადმოეყვანა და სამშვიდობოს გამოსულიყო. მერე გავიგე, რომ ჩემი ბიჭი ირანში გაიქცა და რომელიღაც ქალაქში დასახლდა. კონტაქტი დავკარგეთ, ის იქიდან გვეძებდა, ჩვენ კი აქედან არ ვზოგავდით თავს, გაგვეგო სად ცხოვრობდა, რომ რამე მოგვემოქმედებინა და ისევ გავერთიანებულიყავით. თოთხმეტი წლის შემდეგ ერთი გულისხმიერი ქალბატონის დახმარებით ვიპოვეთ ერთმანეთი და აზამი აქ ჩამოვიყვანეთ. დიდი იმედი მქონდა, რომ შვედეთი მასაც მისცემდა თავშესაფარს და ჩემი გულიც საბოლოოდ ჰპოვებდა შვებას. თქვენ ხომ ყველაზე აქტიური ახალგაზრდა ბრძანდებით, რომელიც ლტოლვილთა ჯგუფებთან მოხალისედ მუშაობს? სოციალური სამსახურის მომავალი თანამშრომელი არ უნდა გახდეთ? მიშველეთ რამე, თუ შეგიძლიათ. ჩემს შვილს იქ სიკვდილი ელოდება.
-მოიცადეთ, ქალბატონო, გთხოვთ, საქმის დეტალებში უკეთესად გამარკვიოთ. თქვენი შვილის სასამართლო პროცესი უკვე იყო?
-დიახ, მოსამართლემ დეპორტაციისთვის გაწირა. ორ დღეში ჩემი ბიჭი სიკვდილის ქვეყანაში მიემგზავრება. გთხოვთ, თუ რამე შეგიძლიათ, ყველგან მიაწვდინეთ ხმა, არ დაუშვათ, შვილი მომიკლან, ძალიან გთხოვთ. -მეორე მხრიდან დედის გულსაკლავი ქვითინი ისმოდა.
ელინს ნიკაპი აუკანკალდა, სასწრაფოდ მეგობრებთან შეხვედრა გააუქმა, სახლთან ახლოს, იქვე პარკში შევიდა და ხის სკამზე ჩამოჯდა. გაქვავებული სახით შეჰყურებდა და არაფრისმთქმელი თვალებით უმზერდა ლამპიონებისგან მომდინარე შუქის სხივებს და თითქოს სიბრალულის გრძნობით სავსე სხეულს რაღაც დიდი პროტესტისთვის ამზადებდა. დუმდა, მაგრამ გონებაში სამოქმედო აზრებს ალაგებდა. დუმდა, მაგრამ შინაგან პროტესტს გარეთ გამოსახეთქად ამწიფებდა. არც ისე იოლი იყო, ოცდაერთი წლის ასაკში, გოთენბურგში მცხოვრებ სტუდენტ გოგონას, საკუთარი ქვეყნის კანონების მიმართ ცარიელი ხელებით წინააღმდეგობა გაეწია. ბოლოს საოცარი ძალა იგრძნო, ისეთი, რომელსაც თავადაც ვერ ხსნიდა. უკვე იცოდა, რა უნდოდა და რატომ, ან მიზნის მისაღწევად როგორ ებრძოლა.
განერვიულებული ელინი ბინაში ავიდა და სასწრაფოდ ლეპტოპი ჩართო. მანამდე, ქალბატონ ფარიდას დაურეკა და ფრენის თარიღი, საათი, ავიაკომპანიის სახელი და ბოინგის ნომერი დააზუსტა. შემდეგ თავის სახელზე სტამბულის მიმართულებით ბილეთი შეიძინა და ღრმად ამოისუნთქა.

***
-ელინ, პატარა ხარ და არ გესმის, თავს დიდ საფრთხეში იგდებ!
-დედა, ზუსტად ვიცი, რომ კანონს არ ვარღვევ, ამაში კარგად ვერკვევი, დამიჯერე.
-ელინ, მე ვფიქრობ, ამისთვის მზად არ ხარ, ვერ შეძლებ, ჩაფლავდები!
-არ ჩავფლავდები! შენ რა იცი, მე რა შემიძლია და რა არა, დედა?
-გადაირიე?! ამას არ გააკეთებ!
-სწორედაც რომ გავაკეთებ და რამდენიმე საათში მსოფლიოს დავანახებ, რომ ერთ რიგით მოქალაქესაც შეუძლია, რაღაც სასიკეთოდ შეცვალოს თავის ქვეყანაში. -ელინი ხმამაღლა ეპასუხებოდა ახალგაზრდა ქალბატონს.

***
ბობოქარი სულის პატრონი იყო ელინი, ძალიან უშიშარი და საოცრად გულადი. ისე მიიწევდა გადაჭედილი აეროპორტის ხალხთა ტალღაში, როგორც მტერთან შესახვედრად მზადმყოფი ჯარისკაცი. ყველა საჭირო პროცედურა გაიარა და თვითმფრინავის ბორტზე აღმოჩნდა. ძალიან მშვიდად წარუდგინა სტიუარდესას ბილეთი და ქალმაც ხელით ანიშნა, იქით დაბრძანდითო.
-არსად დავჯდები, ვიდრე ოცდაშვიდი წლის ახალგაზრდა ადამიანი, რომელიც ახლა აქ წესით თვითმფრინავის ბორტზე უნდა იმყოფებოდეს და საკუთარ თავს ფსიქოლოგიურად სიკვდილთან შესახვედრად ამზადებდეს, აქედან არ ჩავა.
-ბატონო?.. -დაიბნა ბორტგამცილებელი და ეგონა, რაღაც მოესმა.
ელინმა ხმა აიმაღლა და უფრო მტკიცედ წარმოთქვა:
-მანამ არ დავიკავებ ჩემს ადგილს, სანამ არ გავიგებ, რომ ადამიანი, რომელიც ომის ქვეყანაში მიდის, ამ თვითმფრინავიდან არ ჩავა!
თვითმფრინავში ჩოჩქოლი ატყდა. მგზავრებმა უკმაყოფილო სახეები მიიღეს, არავის უნდოდა ერთი ახალგაზრდა, ჯიუტი გოგონას გამო, რეისი გაუქმებულიყო. ყველა ცდილობდა, საკუთარი ძალებით ელინისთვის წინააღმდეგობა გაეწია. ამასობაში გაირკვა, რომ კიდევ ერთი მამაკაცი იმყოფებოდა ბორტზე, რომელიც ასევე დეპორტაციის გზით, ავღანეთში მიემგზავრებოდა.
ელინი მობილური ტელეფონით სოციალური ქსელში შევიდა, პირდაპირი ჩართვის ღილაკს თითი დააჭირა და უამრავ მნახველს საქმის ვითარებას აცნობდა:
-მოგესალმებით. მე ახლა ვიმყოფები თვითმფრინავში, სადაც წინასწარი ცნობით ახალგაზრდა მამაკაცს ავღანეთში ადეპორტებენ, იქ სადაც ომია და მის სიცოცხლეს საფრთხე ემუქრება. აქ იმყოფება ორმოცდათორმეტი წლის მამაკაციც, რომელსაც იგივე ბედი ელის. ბორტზე არის ხალხი, რომელთაც დანიშნულების ადგილას წასვლა ეჩქარება და ყველანაირად მეწინააღმდეგება, ჩემი საქმე ბოლომდე მივიყვანო. არ დავიკავებ ჩემს კუთვნილ ადგილს, ვიდრე მათ თვითმფრინავიდან არ ჩაიყვანენ. -გოგონა ინგლისურ ენაზე, აღელვებული საუბრობდა და თან, ირგვლივ განვითარებულ მოვლენებს აკვირდებოდა.
ელინს პილოტი მიუახლოვდა და ცდილობდა, მშვიდი ტონით მისთვის აეხსნა, რომ ისინი სტამბულში მიდიოდნენ და არა ავღანეთში და ამ რეისისთვის გოგონას ხელი არ უნდა შეეშალა.
-მე იმას ვაკეთებ, რაც წესით ნებისმიერმა ადამიანმა უნდა გააკეთოს, ვისაც პიროვნების სიცოცხლის გადარჩენა სურს!-არ იშლიდა გოგონა.
ამასობაში დანარჩენი მგზავრებიც გაერკვნენ საქმის არსში და ელინის მსგავსად, ადგილებიდან წამოდგომა დაიწყეს. ამის დანახვაზე, გოგონას მხნეობა მოემატა და აგრძელებდა:
-პილოტს არა აქვს უფლება, თვითმფრინავი დაძრას, ვიდრე ყველა კუთვნილ ადგილს არ დაიკავებს. ერთადერთს, რასაც ვითხოვთ, შეჩერდეს დეპორტაციის პროცესი. რასაც ვაკეთებთ, ეს ლეგალურია, არ ვარღვევთ კანონს და რაც უფრო მალე დააკმაყოფილებენ ჩვენს მოთხოვნას, ყველა წესს დავემორჩილებით.
გოგონას ტრანსლაციას უამრავი მაყურებელი ემატებოდა. არ აყოვნებდა გაზიარებების რიცხვის ზრდაც. საქმე უკიდურესად დაიძაბა, როდესაც აღნიშნულ ამბავში შესაბამისი სამსახურები ჩაერთვნენ. გაირკვა, რომ ახალგაზრდა მამაკაცი, რომელიც ოჯახის წევრების წინასწარი ცნობით ბორტზე უნდა ყოფილიყო, თვითმფრინავში არ აღმოჩნდა. ახლა, ელინი ორმოცდათორმეტი წლის მამაკაცის სიცოცხლის გადასარჩენად აგრძელებდა ბრძოლას.
-გოგონა, ბოლოსდაბოლოს, საკმარისია და დაიკავეთ ადგილი, არ მინდა, რეისი გაუქმდეს! -მკაცრად გამოსცრა ინგლისელმა მამაკაცმა კბილებიდან, ბოროტი მზერა მიაპყრო ელინს და მისკენ მობილური ტელეფონის ჩამოსართმევად წავიდა.
-დიდი ბოდიში, მაგრამ, თუ თქვენ რეისის გაუქმებას ჩივით, მე ადამიანის სიცოცხლეს ვჩივი! არ დავუშვებ, რომ ჯოჯოხეთში წავიდეს! - უპასუხა ელინმა.
-ჩვენ ეკიპაჟის წევრები ვართ, ჩვენთან რა პრეტენზიები გაქვთ? გნებავთ, იმგზავრეთ, არ გნებავთ, მიბრძანდით. დანარჩენს კი შესაბამისი სამსახურები გაარკვევენ. ჩვენ არ ვწყვეტთ, აქედან ვინ რა მიზნით მიფრინავს უცხო ქვეყანაში და არ გვაქვს უფლება, მგზავრი თვითმფრინავიდან ჩავუშვათ!-უკვე თავადაც აღარ იცოდა, მერამდენედ უწევდა ელინისთვის ამის ახსნა ბორტგამცილებელს.
-მინდა, პილოტმა თავადვე თქვას, რომ თვითმფრინავს იქამდე არ დაძრავს, ვიდრე ის პიროვნება აქედან არ ჩავა!
-ამის უფლება პილოტს არა აქვს, რომ თქვას, შეიგნეთ! რატომ არ გესმით?!- ისევ უხსნიდა ბორტგამცილებელი.
-ეს თქვენი ქვეყნის კანონია, გოგონა. კანონზე მაღლა კი არავინ დგას!-ერთ-ერთი მგზავრი მშვიდად ცდილობდა, რომ ელინისთვის რამე გაეგებინებინა.
-მე არ მომწონს ჩემი ქვეყნის კანონი და ვცდილობ, შევცვალო! ადამიანს ჩემი ქვეყნის კანონის გამო, სიკვდილი ემუქრება და გესმით ეს რას ნიშნავს?! -ეპასუხებოდა გოგონა.
ელინის სიტყვებს მგზავრების მხრიდან ტაში მოჰყვა, გოგონას კი თვალები ცრემლებით აევსო.
-მე ვხედავ ფეხბურთის გუნდს, რომელიც თვითმფრინავის უკანა რიგებს იკავებენ, ისინიც მიერთდებიან და ფეხზე დგებიან.-ელინი სიტუაციას აღწერას განაგრძობდა.
სულ უფრო მეტი მგზავრი მიდიოდა გაბედულ, პატარა გოგონასთან და მისთვის დასმული შეკითხვებით საქმის არსს ეცნობოდა. მას არ ეზარებოდა და ხან მშობლიურ ენაზე, ხან ინგლისურად უხსნიდა მათ რას და რატომ აკეთებდა.
-კიდევ მეტი ხალხი მიერთდება, მხარს მიჭერს და გვერდით მიდგას, რასაც ძალიან ვაფასებ.-განაგრძობდა ელინი. -ახლა იღება კაბინის კარი, სადაც განმარტოებით, შესაბამის პირებთან ერთად იმყოფება დეპორტაციისთვის განკუთვნილი პირი და არ ვიცი რა ხდება, მაგრამ ვხედავ, რომ რაღაც ნამდვილად ხდება. -ელინი ცრემლებს იწმენდდა და ხალხს პირდაპირ ჩართვაში დეტალურ ინფორმაციას აწვდიდა.
გოგონა მძიმედ სუნთქავდა, ემოციებისგან ლოყები წითლად უღაჟღაჟებდა და აკანკალებული გულით ელოდებოდა, ყველაფერი სასიკეთოდ დასრულებულიყო. უკვე თვითმფრინავის თითქმის ყველა მგზავრი ფეხზე იდგა და მასთან ერთად ადევნებდა თვალს განვითარებულ მოვლენებს.
-პიროვნებას თვითმფრინავს ატოვებინებენ, შეგიძლიათ ადგილი დაიკავოთ ან ჩაბრძანდეთ, როგორც თქვენ გადაწყვეტთ.- ახალი ამბავი აცნობა ბორტგამცილებელმა ელინს.
-შეიძლება, მეც იგივე გასასვლელით ვისარგებლო, რომლითაც მას აქედან გაიყვანენ? მინდა, რომ პირადად ვნახო იგი.
ვიდრე ბორტგამცილებელი გოგონას მიერ მოთხოვნილის უფლებას არკვევდა, ელინს ცრემლების კონტროლი უჭირდა, ეს იყო შინაგანად წამოსული ემოციების ნაზავისგან გამოწვეული ცრემლები, რომელთაც გამარჯვების სიხარული სწონიდა.
ამასობაში ყველამ ნათლად დაინახა, რომ ავღანეთში გასამგზავრებელი პიროვნების ბარგი მგზავრებისგან განცალკევებით, ცალკე მდგომი კაბინიდან გაჰქონდათ, რაც უკვე კარგის ნიშანი იყო. იქუხა ტაშმა და ელინის სახეზეც პირველი ღიმილი გამოისახა.
-ის თავისუფალია, დაპირებისამებრ ვემორჩილები ბორტის წესებს და ჩემი გადაწყვეტილებით ვტოვებ თვითმფრინავს! -ეს სიტყვები წარმოთქვა ელინმა, გასასვლელისკენ დაიძრა და ტრანსლაცია დაასრულა.

***
თანამედროვე როზა პარკსი-სწორედ ამ სახელით მოიხსენიებდნენ ახალგაზრდა გოგონას, რომელმაც იმ დღეს გაბედა და საკუთარი ქვეყნის კანონებს შეეწინააღმდეგა, გაბედა და ადამიანების სიცოცხლე საფრთხისგან იხსნა, გაბედა და მსოფლიოს დაანახა, რომ ზოგჯერ, მხოლოდ ერთ ადამიანსაც შეუძლია, ქვეყანაში რაღაც შეცვალოს.
„როდესაც ავღანეთიდან წამოსულ ხალხთან ვმუშაობ, მათ ვხვდები და ისტორიებს ვისმენ ხოლმე, კიდევ მეტად ვრწმუნდები, რომ არცერთი ავღანელი არ უნდა დაბრუნდეს უკან. მათი ქვეყანა არ არის საცხოვრებლად უსაფრთხო ადგილი. როგორც თავშესაფრის მაძიებლებს ახლა ვეპყრობით, ვფიქრობ, უკეთესადაც შეიძლება, რომ მოვექცეთ. მითუმეტეს, შვედეთი მდიდარი ქვეყანაა და ამის საშუალება და რესურსი აქვს.“-აცხადებდა მედია საშუალებების წარმომადგენლებთან ელინი.



№1  offline მოდერი ბელუ შეროზია

არ ვამბობ არაფერს, რადგან დუმილი სიტყვებზე მეტია...

 


№2 სტუმარი Qeti qimucadze

Aq shemovdivar da jer avtorebs vkitxulob, rogor gamaxarett rom icodet, bednier da xvavita da baraqit savse shemodgomas gisurvebtt, ganaxlebuli da carmatebuli sascavlo celi, qeti zvirfasooo, rogor amatireee, bednieri var mxvda cilad pativi camekitxa es istoriaa

 


№3  offline წევრი Lineta

ძალიან იშვიათია შემთხვევა როდესაც სწორ სიტყვებს ვრრ ვარჩევ სათქმელად.
აი უბრალოდ არ ვიცი რა ვთქვა.
იდეალური იყო? ალბათ მეტიც!
მწარე სილასავით იყო.
ბრავო ❤️

 


№4  offline წევრი ჟიზელი

ჯერ იმ ლაივის დროს , ელინთან ერთად ვტიროდი, ახლა აქ ვტირი ხელმეორედ. უბრალოდ,მიყვარხარ ქეთი ❤

 


№5  offline წევრი Kalina

ჩემი თვალები დაგანახა ახლა ნეტავ:))))
ძალიან ძალიან მაგარი გოგო ხარ, ქეთო(არ გეწყინოს ქეთოს რომ გეძახი, ვისაც ვიცნობ ყველას ქეთოთოი მივმართავ) ამის დაწერისთვის♥️
--------------------
საით მივყავართ ოცნებებს?

 


№6  offline ახალბედა მწერალი K. I.

სალანდერი
შემოდგომა ხომ ისედაც მიყვარს და ასე კარგად დაწყებულ, შემოდგომაზე უკეთესი რა უნდა იყოს ნეტავ?
ყველა საყვარელი ავტორი აქტიურია, თან იმდენად რომ წიგნები გვერდზე გადავდე და ჯერ თქვენ ჩამოგყევით.
როგორც ყოველთვის, იქ სადაც საჭირო ხარ.
აქტუალური არაბანალური და ყველასთვის არგასაგები თემით.
ისევ ეტყობა შენი ხელი და ის რომ "ნახვების"გამო კი არა პრობლემების და ამოხეთქვის გამო წერ.
იმიტომ წერ რომ ვიღაცების, ადამიანური ამბები ახლოა მოვიდა და სზვებსაც გინდა გაუზიარო.
ზოგჯერ ვფიქრობ რომ გაკვეთილებს ატარებ, ადამიანურობის გაკვეთილებს,ამ შენი პატარა თუ დიდი ნაშრომებით.
ვისიამოვნე, ისევ ისე, როგორც ყოველთვის და მადლობა ❤


დიდი მადლობა ამ სიტყვებისთვის, სალანდერ. შემოდგომის შემოსვლას გილოცავ heart_eyes "გაკვეთილის ჩატარებაზე" სასიამოვნოდ გამეღიმა, ძველმა მოგონებებმა იფეთქეს blush

ელპინი
სახელზე გამეღიმა. :)

არიან ასეთი ადამიანები, რომლებიც უსასყიდლოდ და ადამიანურობით აკეთებენ ამ ყველაფერს,
ანუ ეწინააღმდეგებიან კანონებს.
და ძალიან ცოტაა ასეთი.
რამდენიმე უფრო სწორი იქნება, თუ ვიტყვი.
ძალიან კარგია!

მგონი, პირველი ნაწერია შენი, რაც წავიკითხე, ქეთი.
გადმოცემის უნარი გაქვს დიდი და კარგი, ფაქტობრივად, მინი ლექციას უტარებ მკითხველს.
წერის სტილი განსხვავებული გაქვს, ლექსიკაც მასშტაბური, რაც ძალიან კარგია.

მოკლედ, ბევრი რომ არ ვილაპარაკო,
მე ძალიან მომეწონა!
ყოჩაღ.


ჰო, ელპინ. საბედნიეროდ, ასეთი ძლიერი გოგონებიც არიან, რომლებიც მაგალითს აძლევენ მსოფლიოს ჰუმანურობაში. დიდი მადლობა, რომ დრო დამითმე და გამიცანი. მიხარია, თუ მოგეწონა heart_eyes

ბელუ შეროზია
არ ვამბობ არაფერს, რადგან დუმილი სიტყვებზე მეტია...


მადლობა, ესეც საკმარისია heart_eyes

ჰალუცინოგერი
ქეით...❤
ძალიან კარგი ხარ თითოეულ სიტყვაში იგრძნობა შენი ფაქიზი დამოკიდებულება.

მე ხალიან მომეწონა


მადლობა, გამახარე, რომ წაიკითხე blush

Qeti qimucadze
Aq shemovdivar da jer avtorebs vkitxulob, rogor gamaxarett rom icodet, bednier da xvavita da baraqit savse shemodgomas gisurvebtt, ganaxlebuli da carmatebuli sascavlo celi, qeti zvirfasooo, rogor amatireee, bednieri var mxvda cilad pativi camekitxa es istoriaa


უჰ, როგორ მეამა თქვენებური მსუყე სიტყვები. მეც გილოცავთ შემოდგომის შემობრძანებას, ქეთი. ძალიან ვაფასებ, რომ ასეთი ერთგული მკითხველი მყავს heart_eyes

Lineta
ძალიან იშვიათია შემთხვევა როდესაც სწორ სიტყვებს ვრრ ვარჩევ სათქმელად.
აი უბრალოდ არ ვიცი რა ვთქვა.
იდეალური იყო? ალბათ მეტიც!
მწარე სილასავით იყო.
ბრავო ❤️


მადლობა, ლინეტა blush ამ მისაბაძ გოგონას ბევრი უნდა იცნობდეს, ძალიან ბევრი.

ჟიზელი
ჯერ იმ ლაივის დროს , ელინთან ერთად ვტიროდი, ახლა აქ ვტირი ხელმეორედ. უბრალოდ,მიყვარხარ ქეთი ❤


ჟიზელ, უღრმესი მადლობა, საყვარელო. მეც მიყვარხარ, ჩემო ემოციურო და ძალიან მგრძნობიარე გოგონა. ზუსტად ასე ვიყავი მეც, როცა ვიდეოს ვუყურებდი kissing_heart

მარიკუნაა♥️
ჩემი თვალები დაგანახა ახლა ნეტავ:))))
ძალიან ძალიან მაგარი გოგო ხარ, ქეთო(არ გეწყინოს ქეთოს რომ გეძახი, ვისაც ვიცნობ ყველას ქეთოთოი მივმართავ) ამის დაწერისთვის♥️


მარიკუნა, მადლობა ჩემო კარგო ამ სიტყვებისთვის. მკითხველის აზრი ჩემთვის ყველაფერს ნიშნავს heart_eyes
--------------------
When nothing goes right, go left!

 


№7 სტუმარი სტუმარი თეა

რა უნდა ვთქვა? გავოგნდი. ასეთი მთელი სიზუსტით როგორ მოიტანე ჩვენამდე ეს ამბავი? ყოჩაღ და მადლობა.

 


№8  offline ახალბედა მწერალი K. I.

სტუმარი თეა
რა უნდა ვთქვა? გავოგნდი. ასეთი მთელი სიზუსტით როგორ მოიტანე ჩვენამდე ეს ამბავი? ყოჩაღ და მადლობა.


მადლობის მეტი არაფერი მეთქმის, თეა blush
--------------------
When nothing goes right, go left!

 


№9 სტუმარი cisi

madlob keti kidev erti saintereso natarmoebistvis elenisnaerebi ikvnen arian da koveltvis iknebian

 


№10  offline ახალბედა მწერალი K. I.

cisi
madlob keti kidev erti saintereso natarmoebistvis elenisnaerebi ikvnen arian da koveltvis iknebian


მადლობა, შენ, რომ წაიკითხე და შეაფასე heart_eyes გამიხარდა, თუ მოგეწონა.
--------------------
When nothing goes right, go left!

 


№11 სტუმარი manana

sitkvebi ar mkofnis chemo sakvarelo ise momewona. magari gogoa bravo elins da bravo shen martla magaro????????????❤️

 


№12  offline ახალბედა მწერალი K. I.

manana
sitkvebi ar mkofnis chemo sakvarelo ise momewona. magari gogoa bravo elins da bravo shen martla magaro????????????❤️

ბევრი ელინი უნდა არსებობდეს მსოფლიოში ❤️❤️❤️
--------------------
When nothing goes right, go left!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent