შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უნებლიე შეცდომა (15 თავი)


3-09-2018, 17:31
ავტორი naattii
ნანახია 4 075

აქოშინებული შევარდნენ ნანგრევებში დაჩი და გოგი და ნატალის ყვირილით მაშინვე მეორე სართულს მიაშურეს. წინ დანახულმა სურათმა წამში ყველა შოკში ჩააგდო, მაგრამ ისევ ლილიას ყვირილმა მოიყვანა გონს:
-სწრაფად, აქედან გადახტნენ ეს წუთია, დაეწევი დაჩი.
თავად იატაკზე მუხლებით მდგარი ნათიას სხეულზე გადამხობილიყო, გოგიმ ენაც კი ვერ მოაბრუნა რა ხდება რომ ეკითხა, მხოლოდ ლილიას სისხლიან ხელებს ხედავდა, როგორ აჭერდა გოგოს თეძოსთან მთელი ძალით და სასწრაფო გამოიძახეთო ჩაესმოდა. ნათიას იმდენი სისხლი ქონდა დაკარგული, მისი სხეული კრუნჩხვაში ჩავარდნილივით ტოკდებოდა და გოგი ხვდებოდა ეს კარგს რომ არაფერს ნიშნავდა. წამში შეეცვალა ყველაფერზე წარმოდგენა, დედამიწამაც კი უკუღმა დაიწყო ბრუნვა, ვერაფერს გრძნობდა, აქამდეც კი რობოტივით რომ ცხოვრობდა, არ იყო ასე გამოფიტული როგორც იმ წამს, მაშინ მიხვდა, რომ მისი მთელი ცხოვრება, ამ პატარა, გალელული, გულუბრყვილო, მოლაქლაქე გოგოს ირგვლივ იყო აშენებული და მისი დაკარგვით არცერთი კედელი აღარ შერჩენოდა. სხეულის შენელებულ როკვას ვეღარ გაუძლო და დაჩის უკან მიყვა ფანჯრიდან. დაინახა ბიჭს სამივე გაკოჭილი დაეგდო ძირს და შუბლიდან იწმენდა ოფლს.
-აბა? რომელი მელაპარაკეთ ტელეფონით? ალბათ შენ არა?_პირდაპირ იმ კაცს მიადგა, ვისაც გატაცების ორგანიზება ქონდა მოწყობილი და გვარიანი მუშტი მოხვდა სახეში.
-აბა ამოღერღე რომელი ხელით გაარტყი ჯერ ჩემ ცოლს, ამითი?_მარჯვენა ხელი აუწია კაცს და თვალებში ჩააშტერდა.
-მეორეთი_მიკნავლებულად გაისმა გასაცოდავებული კაცის ხმა და დაჩიმაც მარცხენაზე სტაცა ხელი -გაგაფრთხილე ხომ ჩათვალე ეგ ხელი აღარ გაქთქო? ხოდა აღარ გაქვს_გამაყრუებლად გაისმა ტყეში ძლიერი გატკაცუნების ხმა, რასაც კაცის გამწარებული ღრიალი მოყვა, ტკივილისგან შეშლილი თვალს ვეღარ უსწორებდა ხელს, საიდანაც ამოჩრილი ძვალიც კი მოჩანდა
-რომელმა ესროლეთ იმ უდანაშაულო გოგოს?_უფრო დაუბოხდა ხმა დაჩის და ატირებულ კაცს კისერში ჩაავლო ხელი -რომელმა?
-მარჯვნივ_მაშინვე გაყიდა გვერდით მჯდომი ახალგაზრდა ბიჭი. მანაც თვალები დახუჭა ტკივილის მოლოდინში, თუმცა წამოყვირება მაინც მოასწრო
-შენ პოლიციელი ხარ, უფლება არ გაქვს, ამის ახსნას მოგთხოვენ.
-უფლება არ მაქვს? პოლიციელი? კარგად დამათვალიერე მოწმობას ხედავ სადმე? შენ გქონდა უფლება შე ახვა*ო ქალებს რომ ხელს კიდებდი? თანაც შენ მე არა, აი ეს კაცი მოგხედავს_გოგისკენ მიუთითა დაჩიმ -იცი ეგ ვინ არი? ოოოო, აი ეგ არის ვინც არის_ჩახლეჩილი ხმით ჩეცინა დაჩს -ეგ ძველი კანონიერი ქურდია, წესები და კანონები სულ ზეპირად რომ იცის, ისიც იცის, რაც არ უნდა მოხდეს საქმეში ქალები და ბავშვები რომ არ ერევიან, ხოდა შენ ადგილას ვილოცებდი, იმიტომ რომ გამო....*ვებულო, შენ მისი ჯერ არ მოყვანილი ცოლი დაჭერი, რომელიც ახლა სიცოცხლეს ებრძვის. ვერანაირად ვერ გისურვებ წარმატებებს._ხელი დაავლო ხელმოტეხილსა და მარცხნივ მჯდომ კიდევ ერთ ბიჭს და წამიერად შეავლო თვალი ძარღვებ დაბერილ გოგის:
-ხუთი წუთის მანძილზე არაფერი მესმის და ვერაფერს ვხედავ, არ მოკლა_ბოლო სიტყვები მკაცრად გამოცრა და ადგილი დატოვა.
ყველას ესმოდა პირველი წამების მანძილზე ბიჭის ღრიალი, მაგრამ არცერთს გამოუთქვამს ჩარევის სურვილი, ყველამ იცოდა ეს გოგის ჭირდებოდა, თანაც მის სახეს იხსენებდნენ და იცოდნენ ვერერთი დააკავებდა. ეტყობა ტკივილიდან გაითიშა, რადგან რამდენიმე წუთში ხმა მიწყდა და თითქოს ოდნავ დამშვიდებული, სისხლში ამოთხვრილი გოგი გამოჩნდა.
-ცოცხალია?_ვერ ბედავდა ნათიასკენ გახედვას და კედლის ყურებით იყო დაკავებული.
-ცოცხალია, მაგრამ როგორ შეიძლება სასწრაფოს ერთი საათი არ დააგვიანდეს_გამწარებული ქშინავდა ლილია და ხელებს არ აცილებდა ჭრილობიდან, ცრემლებს ვერ იწმინდავდა და ისიც სისხლს შერეოდა. კიდევ რამდენიმე წუთიც და გაისმა გამაყრუებელი სირენის ხმა. სასწრაფოდ გადაიყვანეს ქუთაიში გოგო აყვირებული სიგნალებით და რამდენიმე საათში გაისმა კიდევაც ექიმის განაჩენივით ნათქვამი სიტყვები:
-საკვერცხე ამოვაჭერით, კარგია რომ ერთი ჯამრთელი აქვს, შვილის ყოლის შანსი ექნება, მაგრამ ტყვიამ თეძოს ძვალი გახვრიტა, რასაც საკმაო ხანი დაჭირდება, ერთადერთი იმედი ისაა, რომ ახალგაზრდაა, თუმცა ვწუხვარ, ფეხს ბოლომდე სავარაუდოდ ვეღარ გაშლის. რეანიმაციაშია, მდგომარეობა კრიტიკულად დამაკმაყოფილებელია.
-ჯანდაბა მისი სისხლი რთული საშვნელია.
-ლილია, შენ ხომ პირველი უარყოფითი გაქვს? გადაუსხი_მაშინვე მობრუნდა დაჩი და გოგისაც იმედის ნაპერწკალი გაუღვივდა. სამწუხაროდ ისიც მალე ჩაქვრა.
-ვერ გადავუსხამ, არ შეიძლება.
-ნუ გადამრევ, რა არ შეიძლება.
-ორსულად ვარ უტვინო, მეორე შვილს გიჩენ და ამ დროს არ შეიძლება.
ცუდი ამბების მიუხედავად წამშიგათბა დაჩი და სახე გაუბრწყინდა, ყველას ოდნავ მოეშვა ამ სასიამოვნო ამბით.
-ოდესმე შეიძლება შენი ორსულობა ნორმალურ სიტუაციაში გავიგო?_სიცილი აუტყდა დაჩის რომ გაახსენდა პირველი ორსულობაც საქმის გამო რომ გაიგო.
-გილოცავ, არასდროს ვიქნებით ნორმალური ოჯახი_ღიმილით მიეხუტა ქმარს და ცრემლებიც ვეღარ დამალა -ის... ის ზედმეტად გავს ნიას დაჩი... არ მინდა ბედიც მისნაირი ქონდეს.
-ყველაფერი კარგად იქნება_ყურში ჩაჩურჩულა ცოლს და იქვე მდგომ გაქვავებულ გოგისაც გაუმეორე -ყველაფერი კარგად იქნება.

ვერავინ გაუძლო გულგრილად მანანას ცრემლებს, ქმარ მკვდარ ქალს მხოლო ერთადერთი გოგონა ყავდა და ისიც ხელიდან ეცლებოდა, მთელი ხმით მოთქვამდა და ვერავინ აწყნარებდა. ასეთ აურზაურში ვერავინ გაიგო გოგის გაქრობა.
უკვე აღარ აქცევდა ყურადღებას სიჩქარის ნიშნულს, რომელიც სახიფათოდ გადაწეულიყო მაქსიმუმისკენ, მოღალატე ცრემლები ნათლად ხედვას უშლიდნენ ხელს და სასწაულებრივად ავიდა გელათამდე მთელი. საღამო ხანს სავსე იყო წმინდა ადგილი ტურისტებითა და დამთვალიერებლებით, მაგრამ არ გაჩერებულა, კიდევ ზემოთ აუყვა გზას და გელათის თავზე მოქცეულ, პაწაწინა მონასტერს შეაფარა თავი. მამაოს გაესაუბრა, ვერ გაბედა თავისი ტკივილი მოეყოლა, ვერც მისი ცოდვები აღიარა, უბრალოდ დარჩენა და სამუშაოთი მთლიანად დატვირთვა თხოვა. სამსახური რაღაც დროით დახურა და ტელეფონიც მაშინვე გამორთო.

ახალი ამბით გახარებული ბიჭები პირველ სართულზე ჩავიდნენ გოგისთვის რომ შეეტყობინებიათ ნათიას გადარჩენის ამბავი, მაგრამ ვერსად იპოვეს, სახლშიც მიაკითხეს, საყვარელ ბარშიც, კაცი არსად ჩანდა.
დაჩი და დემნა სამსახურისკენ წავიდნენ, რადაც არ უნდა დაჯდომოდათ დაპატიმრებულები უნდა აელაპარაკებინათ.
-ისევ შევხვდით_ცივად გაუღიმა დაკითხვის ოთახში მჯდარ კაცს დაჩიმ, რომელსაც ხელი თაბაშირში ჩაესვა.
-ნაბიჭვა*ო არაფერს გეტყვი_ზიზღით ამოილაპარაკა კაცმა და ნატკენზე მოისვა ხელი.
-ვფიქრობ არც მეორე ხელი დაგჭრდება_მარჯვენაზე მოავლო ხელი უცებ გაბრაზებულმა.
-კარგი, კარგი ოღონდ ის ტკივილი აღარ მინდა, რა გაინტერესებს?
-ვინ დაგიქირავა?
-ლაშამ და გრიგოლმა, მათ მოაწყვეს ყველაფერი, ტავარის დასაბრუნებლად ყველაფერს გააკეთებენ, დიდი მაყუთი მომცეს, მე კი ქალები უნდა ამეყვანა._შეკოწიწებული მოთმინებით არ ამტვრევდა დაჩი ამ კაცს და ზიზღი მთელი ძალით აწვებოდა სხეულში. გულს ურევდა მისი გველური თვალები, გამორჩენის გამო ყველაფერს რომ გააკეთებდა, მის დამპალ სულს რომ ვეღარაფერი უშველიდა. დამძიმებული გამოვიდა დაჩი ოთახიდან და მალევე მიაშურა სახლს.
სამი დღის შემდეგ ნათიაც მოვიდა გონს, თავიდან უჭირდა, რამდენიმე წუთს გაახელდა თვალებს და ისევ ძილი ერეოდა, მთელი დღეები გათიშული იყო, ბოლოს 4 დღის შემდეგ ეღირსა და მზერა დაიწმინდა. მის ოთახს მოავლო თვალი და გული სასიამოვნოდ აუჩქარდა, გოგონებს არ მიუტოვებიათ, დედამისთან ერთად იჯდნენ და საუბრობდნენ, გარედან ბიჭების ხმაც ესმოდა, მაგრამ ის არ ჩანდა ვისაც მთელი გულით ელოდა.
-ვაიმე შვილო_მალევე შეხედა მანანამ გაღვიძებულ შვილს და გულში ჩაიკრა -როგორ გვანერვიულე.
-კარგად ვარ დედა, მხოლოდ ფეხი მტკივა ცოტათი.
-გამაყუჩებელს დაგიმატებენ ნათი, ძლიერი გოგო ხარ, შენით ვამაყობთ_მომღიმარმა გადმოხედა ლილიამ და ნინიაც ხელზე მოეფერა.
-ნატალი?_ჩუმად იკითხა და დაინახა როგორ გადახედეს გოგოებმა ერთმანეთს.
-ნატალი სახლშია, მოდი ამაზე არ გვინდა, ბიჭებს დავუძახებ გელოდებოდნენ.
ღიმილით შემოლაგდა ყველა ოთახში მისთვის საყვარელი სხეულის გარდა და წამში იგრძნო როგორ გაეყინა მთელი სხეული. მაინც იმედიანად შეყურებდა კარს სანამ დაჩიმ არ ჩაახველა.
-როგორ ხარ ნათი?
-კარგად ბიჭებო, მადლობა ყურადღებისთვის, ნამდვილი მეგობრები ხართ_ცრემლი ჩამოუგორდა ლოყაზე, რომელიც სულ არ ეკუთვნოდა მათ.
-დედა შეგიძლია ექიმს დაუძახო?
-ახლავე შვილო, ახლავე._მაშინვე დაფაცურდა მანანა და გარეთ გავარდა. ბიჭები მაშინვე მიხვდნენ და წამში მოიღუშნენ.
-სად არის?_აკანკალებული ხმით იკითხა ნათიამ და მეორე ცრემლი მოიწმინდა.
-არ ვიცით_დამნაშავედ ჩახარეს თავი.
-როგორ თუ არ იცით? თქვენი ძმაკაცი უგზოუკვლოდ დაიკარგა და არ იცით? რას მატყუებთ? დემნა, ჩემთან ვალში ხარ იცოდე, მოვითხოვ სიმართლის თქმას_თითონაც არ იცოდა ეს სიმკაცრე სად იმალებოდა, მაშინ მიხვდა რა ხმაც ქონდა დემნამ გაკვირვებულმა რომ გამოხედა.
-ის... ის...
-რა ის დემნა რა?
-წავიდა ნათი, მაპატიე, მაგრამ აღარ დაბრუნდება_ზარებივით რეკდნენ შემდგომი რამდენიმე წუთში ნათიას თავში ეს სიტყვები: „წავიდა“ „აღარ დაბრუნდება“.



№1  offline წევრი დარინა

გოგის ასეთ სისუსტეს არ ველოდიიი, რაღაცნაირად იმედი გამიცრუვაა, პირიქით მისი საყვარელი ქალის გვერდით დარჩენილიყო და ერთად გადაეტანათ ეს ტკივილი ადგა და დატყდა, მისნაირ მამაკაცს არ შეეფერებოდა ეს საქციელიიი, ძალიან დამამძიმაამ თავმაა.

 


№2  offline მოდერი naattii

დარინა
გოგის ასეთ სისუსტეს არ ველოდიიი, რაღაცნაირად იმედი გამიცრუვაა, პირიქით მისი საყვარელი ქალის გვერდით დარჩენილიყო და ერთად გადაეტანათ ეს ტკივილი ადგა და დატყდა, მისნაირ მამაკაცს არ შეეფერებოდა ეს საქციელიიი, ძალიან დამამძიმაამ თავმაა.

არ გინდა წინასწარი დასკვნები, რა ვიცით გოგის ცხოვრებაში რა მოხდა???

 


№3  offline წევრი tamuna.s

მნიშვნელობა არა აქვს რა მოხდა წარსულში მინს ცხოვრებაში. მთავარია ეხლა როგორ მოიქცა, მისი საქციელი გაუმართლებელია. ასეთ სიტუაციაში საყვარელი ადამიანის გვერდით უნდა იყო და გაამხნევო. ის კი გაიქცა და მიატოვა იმ მომენტში გოგო, როცა მას ყველაზე მეტად სჭირდებოდა. სიყვარული შენი ქმედებით უნდა დაამტკიცო და არა ცარიელი სიტყვებით. ძლიერი პიროვნება მეგონა გოგი, თუმცა ნათია უფრო ძიერი აღმოჩნდა.

 


№4 სტუმარი cota boroti

vicodii vicodiiii rom natia iqneboda dawrili da yvelafers movelodi gogis am qcevis garda!ra shterulad moiqca pasuxs mainc dalodeboda!
ai liliaze da dachize kidev ufro metad vafreen asayvarlad aranormaluriojaxia<3<3<3
magram nia vinaa??magati pirveli shvili romelic mokvda?ertaderti varaudi es maqvs
an is intriga ra iyo xelmotexilma rom tqva lasham gadagvixadao?!!
lashas natia martla xom uyvarda????!
mokled vitom kvandzi gaxseni magram sinamdvileshi ufro metad shekari !!!
dzaan momewona male dadeb xom momdevnos?!<3<3<3<3?????

 


№5  offline მოდერი naattii

tamuna.s
მნიშვნელობა არა აქვს რა მოხდა წარსულში მინს ცხოვრებაში. მთავარია ეხლა როგორ მოიქცა, მისი საქციელი გაუმართლებელია. ასეთ სიტუაციაში საყვარელი ადამიანის გვერდით უნდა იყო და გაამხნევო. ის კი გაიქცა და მიატოვა იმ მომენტში გოგო, როცა მას ყველაზე მეტად სჭირდებოდა. სიყვარული შენი ქმედებით უნდა დაამტკიცო და არა ცარიელი სიტყვებით. ძლიერი პიროვნება მეგონა გოგი, თუმცა ნათია უფრო ძიერი აღმოჩნდა.

გეთანხმები საოცრად სუსტი აღმოჩნდა, მაგრამ ვნახოთ თავისი ისტორიის შემდეგ თუ შეგვიცვლის აზრს :)))

cota boroti
vicodii vicodiiii rom natia iqneboda dawrili da yvelafers movelodi gogis am qcevis garda!ra shterulad moiqca pasuxs mainc dalodeboda!
ai liliaze da dachize kidev ufro metad vafreen asayvarlad aranormaluriojaxia<3<3<3
magram nia vinaa??magati pirveli shvili romelic mokvda?ertaderti varaudi es maqvs
an is intriga ra iyo xelmotexilma rom tqva lasham gadagvixadao?!!
lashas natia martla xom uyvarda????!
mokled vitom kvandzi gaxseni magram sinamdvileshi ufro metad shekari !!!
dzaan momewona male dadeb xom momdevnos?!<3<3<3<3?????

დაჩი და ლილია ჩემი ძველი ისტორიიდანაა ორი მოწმე ქვია და ნიაც იქედანაა :) ვეცდები ხვალ იყოს

 


№6  offline წევრი დარინა

შეიძლება მართლაც რთული წარსულიდან გამომდინარე მოიქცა ასე მაგრამ მე მაინც ვერ ვამართლებ, არ ვიცი ნათია როგორ მოიქცევა მაგრამ მე არ ვაპატიებდი ასე აუხსნელად მიტოვებას ასეთ რთულ მომენტშიი, ახლა ნათია მოიქცევა ცუდად მის ამბავს რომ
გაიგება, დაიწყებს შვილს ვერ გაგიჩენ და ამბებიო, იმედია ტიპიურ ბანალურ იატორიას არ დაემსგავსებააა, ჩემი დაჩიკოო განსხვავებულიაა, გოგისკენ ვიყვი გადახრილი მაგრა ისევ დაჩისკენ მოვბრუნდიი ერთადერთი და განუმეორებელიაა.

 


№7 სტუმარი salo

იმედები გამიცრუვა გოგიმ და სამწუხაროდ ძველებური ინტერესიც გამიქრა ისტორიისადმი. რაც არ უნდა მიზეზი ქონდეს გოგის, მაინც გაუმართლებელია მისი საქციელი...

 


№8  offline მოდერი naattii

დარინა
შეიძლება მართლაც რთული წარსულიდან გამომდინარე მოიქცა ასე მაგრამ მე მაინც ვერ ვამართლებ, არ ვიცი ნათია როგორ მოიქცევა მაგრამ მე არ ვაპატიებდი ასე აუხსნელად მიტოვებას ასეთ რთულ მომენტშიი, ახლა ნათია მოიქცევა ცუდად მის ამბავს რომ
გაიგება, დაიწყებს შვილს ვერ გაგიჩენ და ამბებიო, იმედია ტიპიურ ბანალურ იატორიას არ დაემსგავსებააა, ჩემი დაჩიკოო განსხვავებულიაა, გოგისკენ ვიყვი გადახრილი მაგრა ისევ დაჩისკენ მოვბრუნდიი ერთადერთი და განუმეორებელიაა.

ყველაზე მეტად ვერ ვიტან უბრალო ბანალურ ისტორიებს, იმედია ისე მოვიტან თქვენამდე როგორც ვგეგმავ ❤️

salo
იმედები გამიცრუვა გოგიმ და სამწუხაროდ ძველებური ინტერესიც გამიქრა ისტორიისადმი. რაც არ უნდა მიზეზი ქონდეს გოგის, მაინც გაუმართლებელია მისი საქციელი...

სამწუხაროა, თუმცა მკითხველის გადასაწყვეტია ბოლომდე გამომყვება თუარა :)) იმედი მაქვს კითხვას არ შეწყვეტთ :((

 


№9 სტუმარი ლიკ ლიკ

აუუ რაც არ უნდა ისტორია ქონდეს წარსულში ესე არ უნდა დატოვოს ნათია ფაქტიურად დაინვალიდდა მათ გამო და არ უნდა მიატოვოს, ლაშასთან უნდა წასულიყო ჯეერ ხო იცოდა, ვაახ დამწყდა ნერვი

 


№10 სტუმარი სტუმარი მარიკო

Ohoo ra ambebi daatriale natiii<3
Gio codoa dzalian magram Ras vizavt vici rom dabrundeba

 


№11  offline მოდერი naattii

ლიკ ლიკ
აუუ რაც არ უნდა ისტორია ქონდეს წარსულში ესე არ უნდა დატოვოს ნათია ფაქტიურად დაინვალიდდა მათ გამო და არ უნდა მიატოვოს, ლაშასთან უნდა წასულიყო ჯეერ ხო იცოდა, ვაახ დამწყდა ნერვი

მოთმინება მეგობრებო, მოთმინებაა :D

უცნაური მე
საინტერესოა..
სანამ გოგის წარსულს არ გავიგებ მანამ ვერაფერს ვიტყვი..
იმედი მაქვს მის სისუსტეს გადაფარავს წარსული..
ძალიან მინტერესებს ნათიი ❤️❤️

უჰ, გაიხარეე, დღეს იქნება უკვე მზად მაქვს ❤️

 


№12  offline წევრი მია15

ძალიან კარგია მომწონს.ველი შემდეგ თავს

 


№13 სტუმარი Ani

Rato ver vnaxulob yvela tavs?

 


№14  offline აქტიური მკითხველი terooo

ვიცი რომ დაბრუნდება

 


№15  offline წევრი triniti

ვაიმე რა კარგად წერ ვერ ვშორდები ...საოცარი ისტორიაა შეგიყვარეთ უკვე შენ და შენი გმირები

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent